wtorek, 26 września 2017 r.

Kraśnik

"Sraj śmiało, ja wywiozę". Reklamę wymyślił teść

Dodano: 31 sierpnia 2011, 15:29

Nietypowa reklama dzieli nawet specjalistów (BARTEK ŻURAWSKI)
Nietypowa reklama dzieli nawet specjalistów (BARTEK ŻURAWSKI)

"Sraj śmiało, ja wywiozę" - takim hasłem reklamuje się firma z Urzędowa. – Reklama ma się wyróżniać – tłumaczy przedsiębiorca.

Udostępnij na Facebook

– To hasło wymyślił mój teść – przyznaje Sebastian Twardowski, właściciel firmy, która zajmuje się m.in. wywożeniem nieczystości głównie na terenu powiatu kraśnickiego. – W dzisiejszych czasach, nowej firmie jest trudno zaistnieć na rynku. Więc każdy chwyt jest dozwolony.

Na samochodzie firmy znalazł się napis "Sr…j śmiało, ja wywiozę” i numer telefonu.

Zdjęcie szambowozu opublikował na blogu MM Lublin dziennikarz obywatelski. – Cóż reklama, reklama, pranie mózgu już od rana ... Niech żyje kreatywność! – napisał Fotonews.

Pod tekstem szybko pojawiły się już komentarze internautów. Opinie są różne. – Podoba mi się ta reklama – napisał internauta B-artek.

– Po prostu szambo! – komentuje z kolei Gracza7.

Właściciel firmy z Urzędowa twierdzi, że pomysł okazał się trafiony. – To najlepszy sposób na reklamę – przekonuje Twardowski. – Konkurencja zrywa plakaty, ulotki reklamowe są drogie. A tak jak ludzie zobaczą samochód, to mogą zadzwonić.

Przyznaje, że szambowóz wzbudza zainteresowanie. – Myślę, że to słowo nie jest na tyle wulgarne, żeby nie móc go pokazać. Jak okleiłem samochód jakieś 4 miesiące temu, to zrobiło się spore zamieszanie. Ludzie robią zdjęcia. Raczej podchodzą do tego z humorem, śmieją się. Nikt jeszcze nie zwrócił mi uwagi, że reklama jest niestosowna.

Co na to specjaliści od reklamy? – Każdy pomysł jest dobry, ważne żeby działał – komentuje przedstawiciel jednej z warszawskich agencji reklamowych. – Regionalnie pomysł ten jest do zaakceptowania.

Nie wszyscy są takiego samego zdania. – Używanie takiego języka jest wulgarne – stwierdza Iwona Kuczewska z agencji reklamowej Althea Disign w Warszawie. – To kompletnie nieprzemyślany przekaz z punktu widzenia marketingowego.

– To jest skuteczne, co dla właściciela tej firmy jest ważne – ocenia z kolei dr Danuta Kępa-Figura, z zakładu dziennikarstwa UMCS, która zajmuje się m.in. językiem komunikowania społecznego. – Dla kogo jest zła? Dla kształtowania smaku językowego. Przekracza, bowiem zasady dobrego smaku. Gdybym mogła, to był poradziła właścicielowi tej firmy, żeby jednak zmienił to hasło.




Czytaj więcej o:
out
Cwaniak
tutejszy
(54) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

out
out (20 września 2011 o 18:27) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[size="5"]U mnie w mieście jest tak :"Stolec twój - wywóz mój". [/size]
Rozwiń
Cwaniak
Cwaniak (17 września 2011 o 19:43) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
U mnie w mieście jest tak :"Stolec twój - wywóz mój".
Rozwiń
tutejszy
tutejszy (12 września 2011 o 09:34) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
wulgaryzm?
to posluchajcie co opowiedział mi stary Śliwa.
.....we wrzesniu 1939 do majątku księcia Mirskiego wkroczyli krasnoarmiejcy.
Śliwa był klucznikiem w folwarku więc zawołali go i pytają po rusku.
Gd'ie saraj?
Saraj gdzie chocziesz -odpowiedział Śliwa
Rozwiń
rydzio
rydzio (5 września 2011 o 11:09) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='pisarczyk' timestamp='1314800822' post='522987']
głównie na terenu powiatu kraśnickiegoO co chodzi w tym wątku?
Zdjęcie szambowozu - totak jakby napisać,że właściciel tego auta to gównowóz; prawidłowe nazewnictwo tego szambowozu jest :SAMOCHÓD ASENIZACYJNY.
[/quote]
Hawnokaczatnik
Rozwiń
lolo
lolo (4 września 2011 o 17:10) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Takie żeczy tylko w kraśnioku i jego łotoczeniu same wsiury
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (54)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!