piątek, 24 listopada 2017 r.

Kraśnik

"Sraj śmiało, ja wywiozę". Reklamę wymyślił teść

  Edytuj ten wpis
Dodano: 31 sierpnia 2011, 15:29

Nietypowa reklama dzieli nawet specjalistów (BARTEK ŻURAWSKI)
Nietypowa reklama dzieli nawet specjalistów (BARTEK ŻURAWSKI)

"Sraj śmiało, ja wywiozę" - takim hasłem reklamuje się firma z Urzędowa. – Reklama ma się wyróżniać – tłumaczy przedsiębiorca.

Udostępnij na Facebook

– To hasło wymyślił mój teść – przyznaje Sebastian Twardowski, właściciel firmy, która zajmuje się m.in. wywożeniem nieczystości głównie na terenu powiatu kraśnickiego. – W dzisiejszych czasach, nowej firmie jest trudno zaistnieć na rynku. Więc każdy chwyt jest dozwolony.

Na samochodzie firmy znalazł się napis "Sr…j śmiało, ja wywiozę” i numer telefonu.

Zdjęcie szambowozu opublikował na blogu MM Lublin dziennikarz obywatelski. – Cóż reklama, reklama, pranie mózgu już od rana ... Niech żyje kreatywność! – napisał Fotonews.

Pod tekstem szybko pojawiły się już komentarze internautów. Opinie są różne. – Podoba mi się ta reklama – napisał internauta B-artek.

– Po prostu szambo! – komentuje z kolei Gracza7.

Właściciel firmy z Urzędowa twierdzi, że pomysł okazał się trafiony. – To najlepszy sposób na reklamę – przekonuje Twardowski. – Konkurencja zrywa plakaty, ulotki reklamowe są drogie. A tak jak ludzie zobaczą samochód, to mogą zadzwonić.

Przyznaje, że szambowóz wzbudza zainteresowanie. – Myślę, że to słowo nie jest na tyle wulgarne, żeby nie móc go pokazać. Jak okleiłem samochód jakieś 4 miesiące temu, to zrobiło się spore zamieszanie. Ludzie robią zdjęcia. Raczej podchodzą do tego z humorem, śmieją się. Nikt jeszcze nie zwrócił mi uwagi, że reklama jest niestosowna.

Co na to specjaliści od reklamy? – Każdy pomysł jest dobry, ważne żeby działał – komentuje przedstawiciel jednej z warszawskich agencji reklamowych. – Regionalnie pomysł ten jest do zaakceptowania.

Nie wszyscy są takiego samego zdania. – Używanie takiego języka jest wulgarne – stwierdza Iwona Kuczewska z agencji reklamowej Althea Disign w Warszawie. – To kompletnie nieprzemyślany przekaz z punktu widzenia marketingowego.

– To jest skuteczne, co dla właściciela tej firmy jest ważne – ocenia z kolei dr Danuta Kępa-Figura, z zakładu dziennikarstwa UMCS, która zajmuje się m.in. językiem komunikowania społecznego. – Dla kogo jest zła? Dla kształtowania smaku językowego. Przekracza, bowiem zasady dobrego smaku. Gdybym mogła, to był poradziła właścicielowi tej firmy, żeby jednak zmienił to hasło.




  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
out
Cwaniak
tutejszy
(54) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

out
out (20 września 2011 o 18:27) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[size="5"]U mnie w mieście jest tak :"Stolec twój - wywóz mój". [/size]
Rozwiń
Cwaniak
Cwaniak (17 września 2011 o 19:43) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
U mnie w mieście jest tak :"Stolec twój - wywóz mój".
Rozwiń
tutejszy
tutejszy (12 września 2011 o 09:34) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
wulgaryzm?
to posluchajcie co opowiedział mi stary Śliwa.
.....we wrzesniu 1939 do majątku księcia Mirskiego wkroczyli krasnoarmiejcy.
Śliwa był klucznikiem w folwarku więc zawołali go i pytają po rusku.
Gd'ie saraj?
Saraj gdzie chocziesz -odpowiedział Śliwa
Rozwiń
rydzio
rydzio (5 września 2011 o 11:09) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='pisarczyk' timestamp='1314800822' post='522987']
głównie na terenu powiatu kraśnickiegoO co chodzi w tym wątku?
Zdjęcie szambowozu - totak jakby napisać,że właściciel tego auta to gównowóz; prawidłowe nazewnictwo tego szambowozu jest :SAMOCHÓD ASENIZACYJNY.
[/quote]
Hawnokaczatnik
Rozwiń
lolo
lolo (4 września 2011 o 17:10) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Takie żeczy tylko w kraśnioku i jego łotoczeniu same wsiury
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (54)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!