Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Łęczna

11 maja 2010 r.
22:03
Edytuj ten wpis

Będzie ścieżka rowerowa z Łęcznej nad jez. Piaseczno

Autor: Zdjęcie autora (pp)
0 12 A A

Są już pieniądze na budowę blisko 8 kilometrów ścieżki rowerowej z Łęcznej nad jezioro Piaseczno. Pojedziemy nią za rok.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Projekt realizowany jest w ramach współpracy Starostwa Powiatowego w Łęcznej, gmin Ludwin i Puchaczów.

Wybór gmin nie był przypadkowy. – Obie dysponują znacznym potencjałem turystycznym – mówi Małgorzata Kolary- Woźniak ze Starostwa Powiatowego w Łęcznej. – Posiadają różnorodne i ciekawe krajobrazy oraz unikatową na skalę europejską przyrodę i architekturę.

Ścieżka rowerowa długości 7,9 km i szerokości 2 metrów będzie biegła w pobliżu dróg powiatowych od Dąbrowy przez Kaniwolę do Nadrybia.

– Jej lokalizacja pozwoli na połączenie już istniejących ścieżek i dotarcie do atrakcyjnych zakątków Lubelszczyzny takich jak: jez. Piaseczno, Rogóźno i cerkiew w Dratowie – tłumaczy Kolary-Woźniak.

Planowana jest także budowa przystanków rowerowych, opracowanie i przygotowanie przewodników turystycznych a także stworzenie interaktywnej mapy ścieżki rowerowej. A wszystko dzięki uzyskaniu dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego w wysokości 1,749 mln złotych na projekt "Wielobarwny wypoczynek. Budowa ścieżki rowerowej na terenie Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego”.

Komentarze 12

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 25 maja 2010 o 21:50
a od kiedy trasa z Dąbrowy do Nadrybia = Łęczna - Piaseczno?? kto taki projekt wymyślił? przecież to śmiech na sali
Dąbrowa to nie Łęczna, a Nadrybie to nie Piaseczno jeszcze, chociaż tytuł można było inny wstawić żeby sens w tym jakiś był a nie brednie...
Avatar
Gość / 12 maja 2010 o 22:22
Aro napisał:
Najazabawniejsze jest to ze jak juz zbuduja te sciezke to i tak popaprani ekolodzy rowerzysci beda jezdzic obok droga. Tak sie dzieje na przyklad w drodze nad Zalwe w Lublinie. Wladza dumnie wybudowala scizke a zlosliwi rowerzysci i tak jezdza Janowska do Zemborzyc.

A gdzie obok Janowskiej jest scieżka? Jeżeli chodzi ci o tą wzdłuż Bystrzycy, to spójrz na mapę. Wzdłuż Janowskiej biegnie przez jakieś 5 metrów. Równie dobrze mógłbyś się kierowców spytać dlaczego jeżdżą Janowską zamiast drogą krajową 19. Przecież władza wybudowała całkiem fajną szeroką drogę a złośliwi kierowcy i tak jeżdżą Janowską.

A gdzie obok Janowskiej jest scieżka? Jeżeli chodzi ci o tą wzdłuż Bystrzycy, to spójrz na mapę. Wzdłuż Janowskiej biegnie przez jakieś 5 metrów. Równie dobrze mógłbyś się kierowców spytać dlaczego jeżdżą Janowską zamiast drogą krajową 19. Przecież władza wybudowała całkiem fajną szeroką drogę a złośliwi kierowcy i tak jeżdżą Janowską. rozwiń
Avatar
Gość / 12 maja 2010 o 15:01
Aro napisał:
Ok zapytajmy wiec mieszkancow gminy Puchaczow i Ludwin oraz wsi Piaseczno oraz mieszkancow Lecznej czy najniezbedniejsza rzecza dla nich jest budowa sciezki zeby sobie ludzie mogli w lecie w dzien pojechac rowerem z Lecznej nad Piaseczno, no bo juz np z Lublina to watpie. 40 km rowerem to daleko.
Oczywiscie ze powiedza ze sciezka jest OK, nikt temu nie zaprzecza, ale czy najwazniejsza w danej chwili?
Jak dla mnie to luksus i wszedzie na siwiecie najpierw budowalo sie dobre drogi a potem sciezki rowerowe. U nas w Polandzie oczywiscie odwrotnie.


No jak dla Ciebie 40 km na rowerze to dużo to faktycznie ta ścieżka nie będzie dla Ciebie. Ja ze swoim 9-letnim synem przejeżdżam taki dydtans bez problemu.


No jak dla Ciebie 40 km na rowerze to dużo to faktycznie ta ścieżka nie będzie dla Ciebie. Ja ze swoim 9-letnim synem przejeżdżam taki dydtans bez problemu. rozwiń
Avatar
rowerzysta / 12 maja 2010 o 14:55
ZNAJĄC NASZYCH CYKLISTÓW NA BMW CO TO DLA NICH ŚCIEŻKA.
Avatar
Gość / 12 maja 2010 o 12:50
Pieniądze są z takiej puli, że nie da się ich wykorzystać na budowę dróg, mogą być wykorzystane na infrastrukturę ściśle turystyczną..
Avatar
Gość / 12 maja 2010 o 12:48
To jak ma w końcu biec to ścieżka. Raz piszą Łęczna - Piaseczno, a za chwilę piszą Dąbrowa - Kaniwola - Nadrybie. Chyba sami nie bardzo wiedzą co chcą zbudować.
Avatar
~aro / 12 maja 2010 o 12:37
jestem rowerzystą i ścieżka jest mi jak najbardziej potrzebna a nasze otyłe społeczeństwo mogłoby się przesiąść z 15 letnich pordzewiałych padaczek na rowery.
Avatar
Aro / 12 maja 2010 o 11:43
baster napisał:
Przepraszam bardzo - czy ścieżka rowerowa jest tylko dla mieszkańców Łęcznej!!! - cytat "Ciekawe czy jakby zapytac mieszkancow Łęcznej co jest im bardziej potrzebne to wybraliby te sciezke." z twojej wypowiedzi mozna tak wydedukować!!!!! Nie masz racji!!!!!!!!!

Ok zapytajmy wiec mieszkancow gminy Puchaczow i Ludwin oraz wsi Piaseczno oraz mieszkancow Lecznej czy najniezbedniejsza rzecza dla nich jest budowa sciezki zeby sobie ludzie mogli w lecie w dzien pojechac rowerem z Lecznej nad Piaseczno, no bo juz np z Lublina to watpie. 40 km rowerem to daleko.
Oczywiscie ze powiedza ze sciezka jest OK, nikt temu nie zaprzecza, ale czy najwazniejsza w danej chwili?
Jak dla mnie to luksus i wszedzie na siwiecie najpierw budowalo sie dobre drogi a potem sciezki rowerowe. U nas w Polandzie oczywiscie odwrotnie.

Ok zapytajmy wiec mieszkancow gminy Puchaczow i Ludwin oraz wsi Piaseczno oraz mieszkancow Lecznej czy najniezbedniejsza rzecza dla nich jest budowa sciezki zeby sobie ludzie mogli w lecie w dzien pojechac rowerem z Lecznej nad Piaseczno, no bo juz np z Lublina to watpie. 40 km rowerem to daleko.
Oczywiscie ze powiedza ze sciezka jest OK, nikt temu nie zaprzecza, ale czy najwazniejsza w danej chwili?
Jak dla mnie to luksus i wszedzie na siwiecie najpierw budowalo sie dobre drogi a potem sciezki rowerowe. U nas... rozwiń
Avatar
jeziorzak / 12 maja 2010 o 11:25
Wreszcie coś z sensem!
Od kilkudziesięciu lat jak wracam w weekendy znad jeziora samochodem, najniebezpieczniejsze sytuacje jakie widziałem to podczas jazdy w kolumnie, wyprzedzanie rowerzystów, z reguły widocznych w ostatniej chwili.
Jeśli ta ścieżka rowerowa będzie zrobiona z głową, to rowerzyści będą tamtędy jeździli, a my kierowcy będziemy mogli szybciej i bezpieczniej dojechać do domu.
Powodzenia.
Avatar
baster / 12 maja 2010 o 11:10
Aro napisał:
Ja bym na ich miejscu zacza od naprawienia drogi dla samochodow. Dziury ze trudno dojechac nad te jeziora a oni tu sciezke niewiadomo po co buduja. Tak naprawde bedzie to uzyteczne przez gora 4 miesiace w roku i to jak pogoda bedzie dobra. Ciekawe czy jakby zapytac mieszkancow Łęcznej co jest im bardziej potrzebne to wybraliby te sciezke.
Najazabawniejsze jest to ze jak juz zbuduja te sciezke to i tak popaprani ekolodzy rowerzysci beda jezdzic obok droga. Tak sie dzieje na przyklad w drodze nad Zalwe w Lublinie. Wladza dumnie wybudowala scizke a zlosliwi rowerzysci i tak jezdza Janowska do Zemborzyc.
Nie ma wiec zadnego sensu budowanie tego gdyz rowrzysta to taki czlowiek ze zlosliwie jezdzi ulicami tak zebya jak najbardziej przeszkadzac, wyprzedza z prawej strony zeby nie stac w korku a jak juz nie moze to nawet po chodniku i na czrwonym przejedzie. Ale oczywiscie o tym sie nie mowi bo na rowerzyste zlego slowa powiedziec nie mozna. Oni z zasady sa lepsi bo sa ekologiczni a najgorsi sa kierowcy bo zatruwaja spalinami.


Przepraszam bardzo - czy ścieżka rowerowa jest tylko dla mieszkańców Łęcznej!!! - cytat "Ciekawe czy jakby zapytac mieszkancow Łęcznej co jest im bardziej potrzebne to wybraliby te sciezke." z twojej wypowiedzi mozna tak wydedukować!!!!! Nie masz racji!!!!!!!!!


Przepraszam bardzo - czy ścieżka rowerowa jest tylko dla mieszkańców Łęcznej!!! - cytat "Ciekawe czy jakby zapytac mieszkancow Łęcznej co jest im bardziej potrzebne to wybraliby te sciezke." z twojej wypowiedzi mozna tak wydedukować!!!!! Nie masz racji!!!!!!!!! rozwiń
Avatar
Gość / 25 maja 2010 o 21:50
a od kiedy trasa z Dąbrowy do Nadrybia = Łęczna - Piaseczno?? kto taki projekt wymyślił? przecież to śmiech na sali
Dąbrowa to nie Łęczna, a Nadrybie to nie Piaseczno jeszcze, chociaż tytuł można było inny wstawić żeby sens w tym jakiś był a nie brednie...
Avatar
Gość / 12 maja 2010 o 22:22
Aro napisał:
Najazabawniejsze jest to ze jak juz zbuduja te sciezke to i tak popaprani ekolodzy rowerzysci beda jezdzic obok droga. Tak sie dzieje na przyklad w drodze nad Zalwe w Lublinie. Wladza dumnie wybudowala scizke a zlosliwi rowerzysci i tak jezdza Janowska do Zemborzyc.

A gdzie obok Janowskiej jest scieżka? Jeżeli chodzi ci o tą wzdłuż Bystrzycy, to spójrz na mapę. Wzdłuż Janowskiej biegnie przez jakieś 5 metrów. Równie dobrze mógłbyś się kierowców spytać dlaczego jeżdżą Janowską zamiast drogą krajową 19. Przecież władza wybudowała całkiem fajną szeroką drogę a złośliwi kierowcy i tak jeżdżą Janowską.

A gdzie obok Janowskiej jest scieżka? Jeżeli chodzi ci o tą wzdłuż Bystrzycy, to spójrz na mapę. Wzdłuż Janowskiej biegnie przez jakieś 5 metrów. Równie dobrze mógłbyś się kierowców spytać dlaczego jeżdżą Janowską zamiast drogą krajową 19. Przecież władza wybudowała całkiem fajną szeroką drogę a złośliwi kierowcy i tak jeżdżą Janowską. rozwiń
Avatar
Gość / 12 maja 2010 o 15:01
Aro napisał:
Ok zapytajmy wiec mieszkancow gminy Puchaczow i Ludwin oraz wsi Piaseczno oraz mieszkancow Lecznej czy najniezbedniejsza rzecza dla nich jest budowa sciezki zeby sobie ludzie mogli w lecie w dzien pojechac rowerem z Lecznej nad Piaseczno, no bo juz np z Lublina to watpie. 40 km rowerem to daleko.
Oczywiscie ze powiedza ze sciezka jest OK, nikt temu nie zaprzecza, ale czy najwazniejsza w danej chwili?
Jak dla mnie to luksus i wszedzie na siwiecie najpierw budowalo sie dobre drogi a potem sciezki rowerowe. U nas w Polandzie oczywiscie odwrotnie.


No jak dla Ciebie 40 km na rowerze to dużo to faktycznie ta ścieżka nie będzie dla Ciebie. Ja ze swoim 9-letnim synem przejeżdżam taki dydtans bez problemu.


No jak dla Ciebie 40 km na rowerze to dużo to faktycznie ta ścieżka nie będzie dla Ciebie. Ja ze swoim 9-letnim synem przejeżdżam taki dydtans bez problemu. rozwiń
Avatar
rowerzysta / 12 maja 2010 o 14:55
ZNAJĄC NASZYCH CYKLISTÓW NA BMW CO TO DLA NICH ŚCIEŻKA.
Avatar
Gość / 12 maja 2010 o 12:50
Pieniądze są z takiej puli, że nie da się ich wykorzystać na budowę dróg, mogą być wykorzystane na infrastrukturę ściśle turystyczną..
Avatar
Gość / 12 maja 2010 o 12:48
To jak ma w końcu biec to ścieżka. Raz piszą Łęczna - Piaseczno, a za chwilę piszą Dąbrowa - Kaniwola - Nadrybie. Chyba sami nie bardzo wiedzą co chcą zbudować.
Avatar
~aro / 12 maja 2010 o 12:37
jestem rowerzystą i ścieżka jest mi jak najbardziej potrzebna a nasze otyłe społeczeństwo mogłoby się przesiąść z 15 letnich pordzewiałych padaczek na rowery.
Avatar
Aro / 12 maja 2010 o 11:43
baster napisał:
Przepraszam bardzo - czy ścieżka rowerowa jest tylko dla mieszkańców Łęcznej!!! - cytat "Ciekawe czy jakby zapytac mieszkancow Łęcznej co jest im bardziej potrzebne to wybraliby te sciezke." z twojej wypowiedzi mozna tak wydedukować!!!!! Nie masz racji!!!!!!!!!

Ok zapytajmy wiec mieszkancow gminy Puchaczow i Ludwin oraz wsi Piaseczno oraz mieszkancow Lecznej czy najniezbedniejsza rzecza dla nich jest budowa sciezki zeby sobie ludzie mogli w lecie w dzien pojechac rowerem z Lecznej nad Piaseczno, no bo juz np z Lublina to watpie. 40 km rowerem to daleko.
Oczywiscie ze powiedza ze sciezka jest OK, nikt temu nie zaprzecza, ale czy najwazniejsza w danej chwili?
Jak dla mnie to luksus i wszedzie na siwiecie najpierw budowalo sie dobre drogi a potem sciezki rowerowe. U nas w Polandzie oczywiscie odwrotnie.

Ok zapytajmy wiec mieszkancow gminy Puchaczow i Ludwin oraz wsi Piaseczno oraz mieszkancow Lecznej czy najniezbedniejsza rzecza dla nich jest budowa sciezki zeby sobie ludzie mogli w lecie w dzien pojechac rowerem z Lecznej nad Piaseczno, no bo juz np z Lublina to watpie. 40 km rowerem to daleko.
Oczywiscie ze powiedza ze sciezka jest OK, nikt temu nie zaprzecza, ale czy najwazniejsza w danej chwili?
Jak dla mnie to luksus i wszedzie na siwiecie najpierw budowalo sie dobre drogi a potem sciezki rowerowe. U nas... rozwiń
Avatar
jeziorzak / 12 maja 2010 o 11:25
Wreszcie coś z sensem!
Od kilkudziesięciu lat jak wracam w weekendy znad jeziora samochodem, najniebezpieczniejsze sytuacje jakie widziałem to podczas jazdy w kolumnie, wyprzedzanie rowerzystów, z reguły widocznych w ostatniej chwili.
Jeśli ta ścieżka rowerowa będzie zrobiona z głową, to rowerzyści będą tamtędy jeździli, a my kierowcy będziemy mogli szybciej i bezpieczniej dojechać do domu.
Powodzenia.
Avatar
baster / 12 maja 2010 o 11:10
Aro napisał:
Ja bym na ich miejscu zacza od naprawienia drogi dla samochodow. Dziury ze trudno dojechac nad te jeziora a oni tu sciezke niewiadomo po co buduja. Tak naprawde bedzie to uzyteczne przez gora 4 miesiace w roku i to jak pogoda bedzie dobra. Ciekawe czy jakby zapytac mieszkancow Łęcznej co jest im bardziej potrzebne to wybraliby te sciezke.
Najazabawniejsze jest to ze jak juz zbuduja te sciezke to i tak popaprani ekolodzy rowerzysci beda jezdzic obok droga. Tak sie dzieje na przyklad w drodze nad Zalwe w Lublinie. Wladza dumnie wybudowala scizke a zlosliwi rowerzysci i tak jezdza Janowska do Zemborzyc.
Nie ma wiec zadnego sensu budowanie tego gdyz rowrzysta to taki czlowiek ze zlosliwie jezdzi ulicami tak zebya jak najbardziej przeszkadzac, wyprzedza z prawej strony zeby nie stac w korku a jak juz nie moze to nawet po chodniku i na czrwonym przejedzie. Ale oczywiscie o tym sie nie mowi bo na rowerzyste zlego slowa powiedziec nie mozna. Oni z zasady sa lepsi bo sa ekologiczni a najgorsi sa kierowcy bo zatruwaja spalinami.


Przepraszam bardzo - czy ścieżka rowerowa jest tylko dla mieszkańców Łęcznej!!! - cytat "Ciekawe czy jakby zapytac mieszkancow Łęcznej co jest im bardziej potrzebne to wybraliby te sciezke." z twojej wypowiedzi mozna tak wydedukować!!!!! Nie masz racji!!!!!!!!!


Przepraszam bardzo - czy ścieżka rowerowa jest tylko dla mieszkańców Łęcznej!!! - cytat "Ciekawe czy jakby zapytac mieszkancow Łęcznej co jest im bardziej potrzebne to wybraliby te sciezke." z twojej wypowiedzi mozna tak wydedukować!!!!! Nie masz racji!!!!!!!!! rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 12

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Kraśnicka: Już 130 pielęgniarek na zwolnieniach. Jest porozumienie z lekarzami
film

Kraśnicka: Już 130 pielęgniarek na zwolnieniach. Jest porozumienie z lekarzami 10 2

W piątek ma dojść do decydujących rozmów w szpitalu przy alei Kraśnickiej w Lublinie. W czwartek już 130 pielęgniarek było na L4.

Schetyna na UMCS: Ukraińscy politycy nie chcą już współpracować z polskimi władzami

Schetyna na UMCS: Ukraińscy politycy nie chcą już współpracować z polskimi władzami 0 2

- Polsko-ukraińskich relacji po prostu nie ma - w taki sposób przewodniczący PO podsumował relacje Polski z Ukrainą.

Nowe centrum rehabilitacji w Nałęczowie już otwarte (zdjęcia)
galeria

Nowe centrum rehabilitacji w Nałęczowie już otwarte (zdjęcia) 2 0

Otwarte jest już nowe centrum rehabilitacyjno-fizjoterapeutyczne "Werandki" w Nałęczowie. - To pierwszy tak nowoczesny ośrodek po wschodniej stronie Wisły. Wychodzimy na przeciw potrzebom pacjentów z całej Polski - tłumaczy jego dyrekcja. Będą tam mogli skorzystać z czterech "stref": kardiologii, ortopedii, treningu i diagnostyki.

Twórczość Szczepana Twardocha w Kazimierzu Dolnym
26 maja 2018, 16:00

Twórczość Szczepana Twardocha w Kazimierzu Dolnym 1 0

Co Gdzie Kiedy. Kazimierski Ośrodek Kultury, Promocji i Turystyki (ul. Lubelska 12) zaprasza na kolejną odsłonę Soboty Literackiej. 26 maja o godz. 16 odbędzie się spotkanie poświęcone Balladzie o pewnej panience Szczepana Twardocha.

Gmina Biała Podlaska: Inwestycje drogowe zablokowane, ceny za wysokie

Gmina Biała Podlaska: Inwestycje drogowe zablokowane, ceny za wysokie 1 0

Gmina Biała Podlaska musi powtarzać przetargi na roboty drogowe. Wszystko dlatego, że wykonawcy swoją pracę wyceniają coraz drożej.

Joanna Mucha: Prokurator powinien się zająć władzami stadniny w Janowie

Joanna Mucha: Prokurator powinien się zająć władzami stadniny w Janowie 0 3

Śledztwo w sprawie niegospodarności w stadninie koni w Janowie Podlaskim jest sztucznie przedłużane. Prokuratura powinna się zająć osobami, które obecnie tam rządzą, a dawny prezes Marek Trela powinien wrócić do pracy – przekonuje posłanka PO Joanna Mucha

Juwenalia 2018 w Białej Podlaskiej. Zdjęcia z korowodu studenckiego
galeria

Juwenalia 2018 w Białej Podlaskiej. Zdjęcia z korowodu studenckiego 0 1

We wtorek i środę odbyły się Juwenalia Państwowej Szkoły Wyższej im. Jana Pawła II w Białej Podlaskiej.

Hit transferowy w Pszczółce Polski Cukier AZS UMCS

Hit transferowy w Pszczółce Polski Cukier AZS UMCS 0 0

Brianna Joelle Kiesel zasiliła szeregi Pszczółki Polski AZS UMCS Lublin. 24-letnia Amerykanka ma na swoim koncie występy w najlepszej lidze świata, WNBA. Ostatnio reprezentowała szwedzkie Umea Udominate

Nocne sklepy z alkoholem w Lublinie nie zbankrutują. Pomysł radnych PiS nie przeszedł

Nocne sklepy z alkoholem w Lublinie nie zbankrutują. Pomysł radnych PiS nie przeszedł 0 15

Nie będzie w Lublinie ograniczeń nocnej sprzedaży alkoholu. Ich wprowadzenia chcieli radni PiS, ale większość Rady Miasta była temu przeciwna. W czwartek uchwalony został za to zakaz sprzedaży trunków m.in. obok szkół i kościołów. Radni ustalili też maksymalną liczbę zezwoleń dla sklepów i lokali gastronomicznych.

Oto najlepsi uczniowie. Laureaci konkursów nagrodzeni przez kuratorium [zdjęcia]
galeria

Oto najlepsi uczniowie. Laureaci konkursów nagrodzeni przez kuratorium [zdjęcia] 4 0

Lubelski Kurator Oświaty uhonorował uczniów szkół podstawowych i gimnazjów, którzy w tym roku szkolnym zostali laureatami konkursów przedmiotowych i tematycznych organizowanych we współpracy z Lubelskim Samorządowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli.

Dzień Otwarty w nowym przedszkolu w Rakowiskach

Dzień Otwarty w nowym przedszkolu w Rakowiskach 2 0

Gmina Biała Podlaska zaprasza na Dzień Otwarty w nowym przedszkolu samorządowym w Rakowiskach. Placówka ruszy 1 września.

Dni Łukowa 2018: Ania Dąbrowska i Boys
25 maja 2018, 0:00

Dni Łukowa 2018: Ania Dąbrowska i Boys 0 0

W dniach 25-27 maja w Łukowie rozpocznie się wielkie rodzinne imprezowanie w ramach Dni Łukowa 2018. Organizatorzy szykują dla mieszkańców szereg wspaniałych atrakcji, m.in. koncerty Ani Dąbrowskiej i grupy Boys.

Dodatkowe środki dla siatkarzy Avii Świdnik, piłkarze dostaną premię jak pokonają Motor

Dodatkowe środki dla siatkarzy Avii Świdnik, piłkarze dostaną premię jak pokonają Motor 5 0

Sekcja siatkarska MKS Avia Świdnik otrzyma od miasta dodatkowe 100 tysięcy złotych na rozwój. Po spełnieniu określonych warunków, na takie samo wsparcie mogą liczyć piłkarze

Widok z basenu na rzekę, są też sauny i gabinety. Nowe SPA już otwarte [zdjęcia, ceny]
galeria

Widok z basenu na rzekę, są też sauny i gabinety. Nowe SPA już otwarte [zdjęcia, ceny] 27 2

Hotel Oskar w Puławach w środę wpuścił pierwszych klientów do budowanego od roku nowego skrzydła. Na parterze znajdziemy baseny i sauny. Na piętrze - gabinety masażu i siłownię, a wkrótce otwarta zostanie również sala do gry w squasha. To pierwszy tego typu obiekt w mieście.

Podlaski Moto Show na lotnisku w Białej Podlaskiej
25 maja 2018, 15:00

Podlaski Moto Show na lotnisku w Białej Podlaskiej 0 0

Biała Podlaska. Gratka dla fanów motoryzacji. Od piątku do niedzieli na miejscowym lotnisku odbędzie się Podlaski Moto Show. Impreza połączona jest z 1. rundą Pucharu Polski w Wyścigach Równoległych.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.