Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubartów

17 maja 2010 r.
18:14
Edytuj ten wpis

Autem kierował 22-latek - szczegóły tragicznego wypadku w Jamach

0 11 A A

Przeprowadzone dzisiaj sekcje zwłok ofiar niedzielnego wypadku w Jamach, pod Ostrowem Lubelskim, potwierdziły, że za kierownicą volkswagena siedział 22-letni mieszkaniec powiatu parczewskiego. 19-latek i 16 latka byli z tyłu auta.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Komentarze 11

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
[*][*][*] / 4 czerwca 2010 o 23:33
tak, Marcin kierował, bo tylko On był zawsze trzeźwy, zawsze pewny, jeźdźił ostrożnie, dlaczego to się stało...zasnął? auto zawiodło, bo to był stary grat, Daniel go niedawno kupił, a może jakieś zwierzę wybiegło?Tą tajemnicę Marcin zabrał do grobu, grobu, na którym ciągle płoną znicze...dlaczego On, taki dobry człowiek, wspaniały, uczynny chłopak, który nie umiał odmawiać i to go zgubiło....zawsze będziemy O tobie Marcinku pamiętać...tak mało jest dziś takich mężczyzn jak Ty Marcinku...pozostała pustka w sercu, pustka, która tak boli...spoczywaj w pokoju
tak, Marcin kierował, bo tylko On był zawsze trzeźwy, zawsze pewny, jeźdźił ostrożnie, dlaczego to się stało...zasnął? auto zawiodło, bo to był stary grat, Daniel go niedawno kupił, a może jakieś zwierzę wybiegło?Tą tajemnicę Marcin zabrał do grobu, grobu, na którym ciągle płoną znicze...dlaczego On, taki dobry człowiek, wspaniały, uczynny chłopak, który nie umiał odmawiać i to go zgubiło....zawsze będziemy O tobie Marcinku pamiętać...tak mało jest dziś takich mężczyzn jak Ty Marcinku...pozostała pustka w sercu, pustka, któ... rozwiń
Avatar
olaf / 18 maja 2010 o 10:33
Kicio napisał:
Żyd ? czemu nie

jedno pytanie mam do ciebie, chodzisz do kościoła?
Avatar
Kicio / 18 maja 2010 o 09:14
Empata napisał:
I bardzo dobrze, ze gdzies na swiecie doglebne poszukiwanie przyczyn wypadkow i katastrof w imieniu poszkodowanych to normalny biznes.
A czymze jest sugerowanie, ze wine ponosza "zydzi lub cyklisci" - charytatywnie i dla idei to robisz?
Skad wiesz jaka byla przyczyna? Zawsze w takiej sytuacji latwiej jest rzucic cien podejrzen albo obwinic ofiary i poszkodowanych a sprawe umorzc.
Bieglym i ekspertom placic nie trzeba, eliminuje sie ryzyko odkrycia tzw. udzialu osob trzecich(stan nawierzchni) czy tez braku wlasciwego przegladu technicznego lub ukrytych wad konstrukcyjnych.

Osobistej tragedii potrzebujesz zeby kiedys byc w takich sytuacjach empatycznym?

Kto moze pomoc poszkodowanym i bliskim ofiar takich tragedii jak tu opisywana jak nie zainteresowany materialnie prawnik?

Cudem razem z rodzina przezylem nagla awarie ukladu skretnego w postaci fizycznego urwania wspornika "maglownicy" w naszym samochodzie.
Gdyby efektem naszego przypadku byly takie skutki jak w tym wypadku, to nikt by nawet nie stwierdzil, ze wspornik sie urwal na prostej drodze po przejechaniu przez niemal niewidoczna "mulde". To nie jest tak, ze wspornik urwal sie nagle - ten bierny element konstrukcji naszego auta w czasie jazd po Lublinie poddawany byl dzien w dzien bciazeniom gorszym i wiekszym niz testy na "torze losia".

Wyobraz sobie, ze jadac z szybkoscia nie wieksza niz 50 km nagle tracisz panowanie nad kierownica, a auto nagle zjezdza na przeciwlegly pas ruchu - pod prad, na slup lub drzewo...

Mechanik mojego auta nigdy wczesniej takiej awarii jak urwanie wspornika ukladu skretnego nie widzial - jak spojrzysz jeszcze raz na zdjecie wraku auta z opisanego wyzej wypadku to bedziesz wiedzial byc moze dla czego...

Oby tylko kiedys w Twoim zyciu i na Twoje drodze lub na drodze Twoich bliskich nie staneli "zydzi i cyklisci" .


Żyd ? czemu nie


Żyd ? czemu nie rozwiń
Avatar
Empata / 18 maja 2010 o 08:52
wakat napisał:
... a może ten człowiek to po prostu zdolny cwaniakowaty prawnik, który chce pomóc rodzinie w uzyskaniu jak największego odszkodowania za śmierć dwojga ludzi (no i zapewnić sobie prowizję od wywalczonego odszkodowania). W USA to normalny biznes. Prawnicy zgłaszają się do rodzin ofiar już następnego dnia po tragedii. W tym przypadku 3 ludzi wracało nad ranem z wiejskiego wesela, a 2 zginęło. Kto jest winien ? Żydzi czy cykliści ?


I bardzo dobrze, ze gdzies na swiecie doglebne poszukiwanie przyczyn wypadkow i katastrof w imieniu poszkodowanych to normalny biznes.
A czymze jest sugerowanie, ze wine ponosza "zydzi lub cyklisci" - charytatywnie i dla idei to robisz?
Skad wiesz jaka byla przyczyna? Zawsze w takiej sytuacji latwiej jest rzucic cien podejrzen albo obwinic ofiary i poszkodowanych a sprawe umorzc.
Bieglym i ekspertom placic nie trzeba, eliminuje sie ryzyko odkrycia tzw. udzialu osob trzecich(stan nawierzchni) czy tez braku wlasciwego przegladu technicznego lub ukrytych wad konstrukcyjnych.

Osobistej tragedii potrzebujesz zeby kiedys byc w takich sytuacjach empatycznym?

Kto moze pomoc poszkodowanym i bliskim ofiar takich tragedii jak tu opisywana jak nie zainteresowany materialnie prawnik?

Cudem razem z rodzina przezylem nagla awarie ukladu skretnego w postaci fizycznego urwania wspornika "maglownicy" w naszym samochodzie.
Gdyby efektem naszego przypadku byly takie skutki jak w tym wypadku, to nikt by nawet nie stwierdzil, ze wspornik sie urwal na prostej drodze po przejechaniu przez niemal niewidoczna "mulde". To nie jest tak, ze wspornik urwal sie nagle - ten bierny element konstrukcji naszego auta w czasie jazd po Lublinie poddawany byl dzien w dzien bciazeniom gorszym i wiekszym niz testy na "torze losia".

Wyobraz sobie, ze jadac z szybkoscia nie wieksza niz 50 km nagle tracisz panowanie nad kierownica, a auto nagle zjezdza na przeciwlegly pas ruchu - pod prad, na slup lub drzewo...

Mechanik mojego auta nigdy wczesniej takiej awarii jak urwanie wspornika ukladu skretnego nie widzial - jak spojrzysz jeszcze raz na zdjecie wraku auta z opisanego wyzej wypadku to bedziesz wiedzial byc moze dla czego...

Oby tylko kiedys w Twoim zyciu i na Twoje drodze lub na drodze Twoich bliskich nie staneli "zydzi i cyklisci" .


I bardzo dobrze, ze gdzies na swiecie doglebne poszukiwanie przyczyn wypadkow i katastrof w imieniu poszkodowanych to normalny biznes.
A czymze jest sugerowanie, ze wine ponosza "zydzi lub cyklisci" - charytatywnie i dla idei to robisz?
Skad wiesz jaka byla przyczyna? Zawsze w takiej sytuacji latwiej jest rzucic cien podejrzen albo obwinic ofiary i poszkodowanych a sprawe umorzc.
Bieglym i ekspertom placic nie trzeba, eliminuje sie ryzyko odkrycia tzw. udzialu osob trzecich(stan nawierzc... rozwiń
Avatar
Romantyczny Emeryt / 18 maja 2010 o 08:51
Maciej napisał:
dlaczego od razu cwaniak??
Ja chce pomóc doraźnie!

księdzem jesteś?
Avatar
Maciej / 18 maja 2010 o 08:13
dlaczego od razu cwaniak??
Ja chce pomóc doraźnie!
Avatar
wakat / 18 maja 2010 o 07:51
Sorry, oczywiście ginęło troje, trzeci to był kierowca.
Avatar
wakat / 18 maja 2010 o 07:48
polucjant napisał:
Sprawdziłem, ze za każdą większą tragedia opisaną na D.PL próbujesz skontaktować się z bliżej nieznana ci rodziną.
Zgłaszam gdzie trzeba psychopato.
... a może ten człowiek to po prostu zdolny cwaniakowaty prawnik, który chce pomóc rodzinie w uzyskaniu jak największego odszkodowania za śmierć dwojga ludzi (no i zapewnić sobie prowizję od wywalczonego odszkodowania). W USA to normalny biznes. Prawnicy zgłaszają się do rodzin ofiar już następnego dnia po tragedii. W tym przypadku 3 ludzi wracało nad ranem z wiejskiego wesela, a 2 zginęło. Kto jest winien ? Żydzi czy cykliści ?
... a może ten człowiek to po prostu zdolny cwaniakowaty prawnik, który chce pomóc rodzinie w uzyskaniu jak największego odszkodowania za śmierć dwojga ludzi (no i zapewnić sobie prowizję od wywalczonego odszkodowania). W USA to normalny biznes. Prawnicy zgłaszają się do rodzin ofiar już następnego dnia po tragedii. W tym przypadku 3 ludzi wracało nad ranem z wiejskiego wesela, a 2 zginęło. Kto jest winien ? Żydzi czy cykliści ? rozwiń
Avatar
polucjant / 18 maja 2010 o 06:14
DO MACIEJ
Ty chory psychicznie sku***synu!
Sprawdziłem ze za każdą większą tragedia opisaną na D.PL próbujesz skontaktować się z bliżej nieznana ci rodziną.
Zgłaszam gdzie trzeba psychopato.
Avatar
Gość / 17 maja 2010 o 23:47
Maciej napisał:
Osoby znające rodziny ofiar wypadku proszę o pilny kontakt pod numerem telefonu 508 (...)


a może przyblokować numerek cwaniaka ? gdyby tak wszyscy zaczeli wysylac smsy...
Avatar
[*][*][*] / 4 czerwca 2010 o 23:33
tak, Marcin kierował, bo tylko On był zawsze trzeźwy, zawsze pewny, jeźdźił ostrożnie, dlaczego to się stało...zasnął? auto zawiodło, bo to był stary grat, Daniel go niedawno kupił, a może jakieś zwierzę wybiegło?Tą tajemnicę Marcin zabrał do grobu, grobu, na którym ciągle płoną znicze...dlaczego On, taki dobry człowiek, wspaniały, uczynny chłopak, który nie umiał odmawiać i to go zgubiło....zawsze będziemy O tobie Marcinku pamiętać...tak mało jest dziś takich mężczyzn jak Ty Marcinku...pozostała pustka w sercu, pustka, która tak boli...spoczywaj w pokoju
tak, Marcin kierował, bo tylko On był zawsze trzeźwy, zawsze pewny, jeźdźił ostrożnie, dlaczego to się stało...zasnął? auto zawiodło, bo to był stary grat, Daniel go niedawno kupił, a może jakieś zwierzę wybiegło?Tą tajemnicę Marcin zabrał do grobu, grobu, na którym ciągle płoną znicze...dlaczego On, taki dobry człowiek, wspaniały, uczynny chłopak, który nie umiał odmawiać i to go zgubiło....zawsze będziemy O tobie Marcinku pamiętać...tak mało jest dziś takich mężczyzn jak Ty Marcinku...pozostała pustka w sercu, pustka, któ... rozwiń
Avatar
olaf / 18 maja 2010 o 10:33
Kicio napisał:
Żyd ? czemu nie

jedno pytanie mam do ciebie, chodzisz do kościoła?
Avatar
Kicio / 18 maja 2010 o 09:14
Empata napisał:
I bardzo dobrze, ze gdzies na swiecie doglebne poszukiwanie przyczyn wypadkow i katastrof w imieniu poszkodowanych to normalny biznes.
A czymze jest sugerowanie, ze wine ponosza "zydzi lub cyklisci" - charytatywnie i dla idei to robisz?
Skad wiesz jaka byla przyczyna? Zawsze w takiej sytuacji latwiej jest rzucic cien podejrzen albo obwinic ofiary i poszkodowanych a sprawe umorzc.
Bieglym i ekspertom placic nie trzeba, eliminuje sie ryzyko odkrycia tzw. udzialu osob trzecich(stan nawierzchni) czy tez braku wlasciwego przegladu technicznego lub ukrytych wad konstrukcyjnych.

Osobistej tragedii potrzebujesz zeby kiedys byc w takich sytuacjach empatycznym?

Kto moze pomoc poszkodowanym i bliskim ofiar takich tragedii jak tu opisywana jak nie zainteresowany materialnie prawnik?

Cudem razem z rodzina przezylem nagla awarie ukladu skretnego w postaci fizycznego urwania wspornika "maglownicy" w naszym samochodzie.
Gdyby efektem naszego przypadku byly takie skutki jak w tym wypadku, to nikt by nawet nie stwierdzil, ze wspornik sie urwal na prostej drodze po przejechaniu przez niemal niewidoczna "mulde". To nie jest tak, ze wspornik urwal sie nagle - ten bierny element konstrukcji naszego auta w czasie jazd po Lublinie poddawany byl dzien w dzien bciazeniom gorszym i wiekszym niz testy na "torze losia".

Wyobraz sobie, ze jadac z szybkoscia nie wieksza niz 50 km nagle tracisz panowanie nad kierownica, a auto nagle zjezdza na przeciwlegly pas ruchu - pod prad, na slup lub drzewo...

Mechanik mojego auta nigdy wczesniej takiej awarii jak urwanie wspornika ukladu skretnego nie widzial - jak spojrzysz jeszcze raz na zdjecie wraku auta z opisanego wyzej wypadku to bedziesz wiedzial byc moze dla czego...

Oby tylko kiedys w Twoim zyciu i na Twoje drodze lub na drodze Twoich bliskich nie staneli "zydzi i cyklisci" .


Żyd ? czemu nie


Żyd ? czemu nie rozwiń
Avatar
Empata / 18 maja 2010 o 08:52
wakat napisał:
... a może ten człowiek to po prostu zdolny cwaniakowaty prawnik, który chce pomóc rodzinie w uzyskaniu jak największego odszkodowania za śmierć dwojga ludzi (no i zapewnić sobie prowizję od wywalczonego odszkodowania). W USA to normalny biznes. Prawnicy zgłaszają się do rodzin ofiar już następnego dnia po tragedii. W tym przypadku 3 ludzi wracało nad ranem z wiejskiego wesela, a 2 zginęło. Kto jest winien ? Żydzi czy cykliści ?


I bardzo dobrze, ze gdzies na swiecie doglebne poszukiwanie przyczyn wypadkow i katastrof w imieniu poszkodowanych to normalny biznes.
A czymze jest sugerowanie, ze wine ponosza "zydzi lub cyklisci" - charytatywnie i dla idei to robisz?
Skad wiesz jaka byla przyczyna? Zawsze w takiej sytuacji latwiej jest rzucic cien podejrzen albo obwinic ofiary i poszkodowanych a sprawe umorzc.
Bieglym i ekspertom placic nie trzeba, eliminuje sie ryzyko odkrycia tzw. udzialu osob trzecich(stan nawierzchni) czy tez braku wlasciwego przegladu technicznego lub ukrytych wad konstrukcyjnych.

Osobistej tragedii potrzebujesz zeby kiedys byc w takich sytuacjach empatycznym?

Kto moze pomoc poszkodowanym i bliskim ofiar takich tragedii jak tu opisywana jak nie zainteresowany materialnie prawnik?

Cudem razem z rodzina przezylem nagla awarie ukladu skretnego w postaci fizycznego urwania wspornika "maglownicy" w naszym samochodzie.
Gdyby efektem naszego przypadku byly takie skutki jak w tym wypadku, to nikt by nawet nie stwierdzil, ze wspornik sie urwal na prostej drodze po przejechaniu przez niemal niewidoczna "mulde". To nie jest tak, ze wspornik urwal sie nagle - ten bierny element konstrukcji naszego auta w czasie jazd po Lublinie poddawany byl dzien w dzien bciazeniom gorszym i wiekszym niz testy na "torze losia".

Wyobraz sobie, ze jadac z szybkoscia nie wieksza niz 50 km nagle tracisz panowanie nad kierownica, a auto nagle zjezdza na przeciwlegly pas ruchu - pod prad, na slup lub drzewo...

Mechanik mojego auta nigdy wczesniej takiej awarii jak urwanie wspornika ukladu skretnego nie widzial - jak spojrzysz jeszcze raz na zdjecie wraku auta z opisanego wyzej wypadku to bedziesz wiedzial byc moze dla czego...

Oby tylko kiedys w Twoim zyciu i na Twoje drodze lub na drodze Twoich bliskich nie staneli "zydzi i cyklisci" .


I bardzo dobrze, ze gdzies na swiecie doglebne poszukiwanie przyczyn wypadkow i katastrof w imieniu poszkodowanych to normalny biznes.
A czymze jest sugerowanie, ze wine ponosza "zydzi lub cyklisci" - charytatywnie i dla idei to robisz?
Skad wiesz jaka byla przyczyna? Zawsze w takiej sytuacji latwiej jest rzucic cien podejrzen albo obwinic ofiary i poszkodowanych a sprawe umorzc.
Bieglym i ekspertom placic nie trzeba, eliminuje sie ryzyko odkrycia tzw. udzialu osob trzecich(stan nawierzc... rozwiń
Avatar
Romantyczny Emeryt / 18 maja 2010 o 08:51
Maciej napisał:
dlaczego od razu cwaniak??
Ja chce pomóc doraźnie!

księdzem jesteś?
Avatar
Maciej / 18 maja 2010 o 08:13
dlaczego od razu cwaniak??
Ja chce pomóc doraźnie!
Avatar
wakat / 18 maja 2010 o 07:51
Sorry, oczywiście ginęło troje, trzeci to był kierowca.
Avatar
wakat / 18 maja 2010 o 07:48
polucjant napisał:
Sprawdziłem, ze za każdą większą tragedia opisaną na D.PL próbujesz skontaktować się z bliżej nieznana ci rodziną.
Zgłaszam gdzie trzeba psychopato.
... a może ten człowiek to po prostu zdolny cwaniakowaty prawnik, który chce pomóc rodzinie w uzyskaniu jak największego odszkodowania za śmierć dwojga ludzi (no i zapewnić sobie prowizję od wywalczonego odszkodowania). W USA to normalny biznes. Prawnicy zgłaszają się do rodzin ofiar już następnego dnia po tragedii. W tym przypadku 3 ludzi wracało nad ranem z wiejskiego wesela, a 2 zginęło. Kto jest winien ? Żydzi czy cykliści ?
... a może ten człowiek to po prostu zdolny cwaniakowaty prawnik, który chce pomóc rodzinie w uzyskaniu jak największego odszkodowania za śmierć dwojga ludzi (no i zapewnić sobie prowizję od wywalczonego odszkodowania). W USA to normalny biznes. Prawnicy zgłaszają się do rodzin ofiar już następnego dnia po tragedii. W tym przypadku 3 ludzi wracało nad ranem z wiejskiego wesela, a 2 zginęło. Kto jest winien ? Żydzi czy cykliści ? rozwiń
Avatar
polucjant / 18 maja 2010 o 06:14
DO MACIEJ
Ty chory psychicznie sku***synu!
Sprawdziłem ze za każdą większą tragedia opisaną na D.PL próbujesz skontaktować się z bliżej nieznana ci rodziną.
Zgłaszam gdzie trzeba psychopato.
Avatar
Gość / 17 maja 2010 o 23:47
Maciej napisał:
Osoby znające rodziny ofiar wypadku proszę o pilny kontakt pod numerem telefonu 508 (...)


a może przyblokować numerek cwaniaka ? gdyby tak wszyscy zaczeli wysylac smsy...
Zobacz wszystkie komentarze 11

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Nowy właściciel pedetu szykuje się do rozbiórki. Czy zburzy dom towarowy?
galeria

Nowy właściciel pedetu szykuje się do rozbiórki. Czy zburzy dom towarowy? 0 0

Lubelski przedsiębiorca szykuje się do wyburzenia budynków stojących obok pedetu. Do Urzędu Miasta złożył wnioski o pozwolenie na rozbiórkę. Nie ma jednak mowy o burzeniu domu towarowego, który wcale nie musi być zrównany z ziemią. Miejska uchwała pozwala wkomponować go w nową zabudowę

"Żadnych pouczeń, tylko mandaty". Policjanci ukarani za nadgorliwość

"Żadnych pouczeń, tylko mandaty". Policjanci ukarani za nadgorliwość 18 13

Zakończyły się postępowania dyscyplinarne wobec dwóch funkcjonariuszy z puławskiej komendy, którzy w kwietniu tego roku zabronili swoim podwładnym stosowania pouczeń. Kazali wlepiać kierowcom mandaty. Szef miejscowej drogówki oraz zastępca komendanta otrzymali „ostrzeżenia o niepełnej przydatności do służby”.

Tłumy na spotkaniu z Lechem Wałęsą w Puławach. Przyszli też jego przeciwnicy
galeria
film

Tłumy na spotkaniu z Lechem Wałęsą w Puławach. Przyszli też jego przeciwnicy 102 41

Sala konferencyjna Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Puławach w poniedziałek pękała w szwach. Na spotkanie Klubu Obywatelskiego z Lechem Wałęsą przyszli głównie sympatycy opozycji. Były prezydent zachęcał do organizowania się, żeby "demokratycznie" zmienić rząd

Azoty II Puławy – Gloria Katowice 39:35. Zostali mistrzem grupy

Azoty II Puławy – Gloria Katowice 39:35. Zostali mistrzem grupy 5 0

II LIGA PIŁKARZY RĘCZNYCH Na zakończenie rozgrywek rezerwy Azotów Puławy pokonały Glorię Katowice i zakończyły sezon na pierwszym miejscu w swojej grupie

Paraliż szpitala przy al. Kraśnickiej. Pielęgniarki nie przyszły do pracy, do pomocy ściągano studentki

Paraliż szpitala przy al. Kraśnickiej. Pielęgniarki nie przyszły do pracy, do pomocy ściągano studentki 250 46

Nie było przyjęć na zaplanowane zbiegi, zawieszono planowe operacje, a karetki nie dowoziły nagłych przypadków – tak w poniedziałek wyglądała sytuacja w szpitalu przy Kraśnickiej w Lublinie. Ok. 150 pielęgniarek poszło na zwolnienia lekarskie. Jedni mówią o epidemii, drudzy o sporze płacowym z dyrekcją

Ceny paliw ostro w górę.  Przez "premię strachu"?

Ceny paliw ostro w górę. Przez "premię strachu"? 45 7

Przez rok ceny ropy Brent wzrosły o 61 proc., a benzyna 95 z PKN Orlen podrożała o 11 proc. – poinformował członek zarządu ds. sprzedaży PKN Orlen Zbigniew Leszczyński

Biała Podlaska: Główny budynek muzeum będzie zamknięty

Biała Podlaska: Główny budynek muzeum będzie zamknięty 0 1

Na początku wakacji Muzeum Południowego Podlasia zamknie swój budynek główny. Ma to związek z remontem

Miasto unieważniło ważny przetarg. Ta decyzja dotyczy 40 tys. mieszkańców Lublina

Miasto unieważniło ważny przetarg. Ta decyzja dotyczy 40 tys. mieszkańców Lublina 2 6

Prawie 40 tys. osób dotyczy poniedziałkowa decyzja Urzędu Miasta, który unieważnił przetarg na odbiór śmieci od mieszkańców Czubów Północnych, Węglina Północnego i Węglina Południowego. Ratusz odrzucił ofertę jedynej firmy gotowej obsługiwać te dzielnice. Umowa z obecnym wykonawcą usługi wygasa 30 czerwca

Odebrał sobie życie na znak protestu. Uczcili 75. rocznicę śmierci Szmula Zygielbojma

Odebrał sobie życie na znak protestu. Uczcili 75. rocznicę śmierci Szmula Zygielbojma 22 5

Towarzystwo Jana Karskiego i Urząd Miasta Chełm uroczyście uczcili 75. rocznicę śmierci Szmula Mordechaja Zygielbojma.

Czarne płyty w dobrej formie. Zaoszczędzą 60 tys. zł

Czarne płyty w dobrej formie. Zaoszczędzą 60 tys. zł 1 0

Prawie 60 tys. zł oszczędzi na remoncie Sąd Apelacyjny dzięki użyciu rozbiórkowego materiału

Cofał śmieciarką, potrącił rowerzystkę
galeria

Cofał śmieciarką, potrącił rowerzystkę 0 2

22-letnia rowerzystka trafiła do szpitala po tym, jak potrąciła ją śmieciarka.

Ukradli z kapliczki figurkę Matki Boskiej. "To była dziwna kradzież"

Ukradli z kapliczki figurkę Matki Boskiej. "To była dziwna kradzież" 16 3

We wsi Mateuszowo (gm. Dubienka) z kapliczki wystawionej na prywatnej posesji zniknęła figurka Matki Boskiej. Zbulwersowani mieszkańcy wciąż mają nadzieję, że złodziej się opamięta i zwróci to, co było ważne dla całej społeczności

Nowa droga połączy wschodnią część miasta z ekspresówką

Nowa droga połączy wschodnią część miasta z ekspresówką 4 4

Lada dzień rozpocznie się budowa ul. Kusocińskiego. Miasto podpisało właśnie umowę z wykonawcą -Przedsiębiorstwem Robót Drogowych z Lublina. Prace przy nowej drodze liczącej blisko 2 kilometry mają potrwać do października 2020 r.

Miliony z UE na nowe warsztaty szkolne. Będą tu uczyć siedmiu zawodów

Miliony z UE na nowe warsztaty szkolne. Będą tu uczyć siedmiu zawodów 0 5

Jeszcze w tym roku ma stanąć budynek nowych Warsztatów Szkolnych przy Zespole Szkół nr 3 w Kraśniku. Na przyszły rok zostały zaplanowane zaś prace wykończeniowe i wyposażenie w sprzęt do nauki zawodów. W poniedziałek na miejscu, gdzie ma stanąć hala władze powiatu kraśnickiego podpisały umowę z wykonawcą

Złoto Malwiny Kopron na mistrzostwach Polski AZS

Złoto Malwiny Kopron na mistrzostwach Polski AZS 5 2

W weekend zostały rozegrane Mistrzostwa Polski Akademickiego Związku Sportowego. Z imprezy w Łodzi w dobrych humorach wracały przede wszystkim zawodniczki AZS UMCS: Malwina Kopron, Karolina Kołeczek i Paulina Guba

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.