Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubartów

1 marca 2009 r.
20:45
Edytuj ten wpis

Wincentów: Chcieli zrobić kawał i zginęli? (wideo)

0 19 A A

Trzej mieszkańcy Woli Sernickiej pod Lubartowem prawdopodobnie dla kawału zabrali koledze samochód. Rozpędzonym fordem mondeo rozbili się na drzewie. Zginęło dwóch młodych mężczyzn, trzeci jest ciężko ranny.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
- Szok ­- mówili wstrząśnięci policjanci.

W niedzielę w Woli Sernickiej koledzy ofiar wypadku nie chcieli rozmawiać o tragedii.

- Trzy godziny wcześniej pije się z kolegami piwo, a potem już ich nie ma - mówił jeden z nich.

O tym, jak doszło do wypadku nie chciał też mówić mężczyzna, który miał zabrać fordem ofiary wypadku.

- Było tak, jak podaje policja - potwierdził jedynie.

Policjanci ustalają, który ze zmarłych mężczyzn siedział za kierownicą. Pobrano od nich krew do badania trzeźwości.

Zabezpieczający miejsce wypadku funkcjonariusze zatrzymali pijanego kierowcę z innego samochodu. 48-letni mieszkaniec gminy Firlej, przyjechał peugeotem zobaczyć, jak doszło do tragedii. Miał prawie 2 promili alkoholu.

Komentarze 19

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 3 marca 2009 o 23:08
Podwyższenie wieku osób ubiegających się o prawo jazdy nic nie da, bo uczestnicy wypadku nie posiadali takich uprawnień a i tak znaleźli się w nie swoim samochodzie na drodze. Jestem przekonany że żaden z uczestników nie miał zapiętych pasów, bo byli pijani (taka jest rzeczywistość) i w takich sytuacjach o pasach się nie myśli. Brawura, głupota i sam już nie wiem co.
Avatar
Luki / 3 marca 2009 o 12:56
Ci dwaj nie mieli szans wypasc z auta gdyz lecieli prosto na drzewo, dachem. Trzeci wypadl bo siedzial z tylu i wylecial razem z cala tylnia klapą jak sie owijali na drzewie. Sila odsrodkowa
Avatar
men / 2 marca 2009 o 12:20
Ponoć Bóg będzie karał dopiero na sądzie ostatecznym. Przynajmniej bóg chrześcijański. Nie bardzo też wiem, za co miałby karać, skoro wszystko sie dzieje z jego woli.
basiuniam5 napisał:
zostali ukarani przez Boga bo kto zdrowy na umyśle to w wielki post nie włóczy się po dyskotekach te sześć tygodni bez zabawy można wytrzymać
Avatar
men / 2 marca 2009 o 12:10
A owszem, nam. Bo zamiast drzewa na trasie idiotów mógł znaleźć się nasz samochód lub ktoś z naszej rodziny. Tym razem zabili tylko siebie. Nikt niewinny nie zginął ... .
Avatar
gimmesomo / 2 marca 2009 o 12:06
W lubartowie w centrum nie ma zadnej dyskoteki, jest jedna na obrzezach ale z tym gowniarstwem co tam przychodzi nie nazwal bym nawet dyskoteka.
Avatar
Anna26 / 2 marca 2009 o 11:53
Zupełny brak wyobraźni.... Myśle że podwyższenie wieku, w którym można starać sie o prawo jazdy nic by nie dało. Moim zdaniem powinny być częstsze łapanki policji na osoby prowadzące po pijanemu i wyższe kary dla tych osób.
Avatar
Sued / 2 marca 2009 o 11:32
olo napisał:
...gdzie by nie byli, to szkoda samochodu - bo tych deb***i nie - selekcja naturalna.... deb***e giną, mądrzy (rozważni na drodze) żyją. Całe szczęście, że innego uczestnika (niewinnego) nie zabili...


PO częsci masz racje... j a uwazam ze tez naleze do jednych z tych rozwaznych, bo bardzo czesto jezdze z synem (2 letnim) i jadac tak z zielonje góry do ostrowa wlkp. spotkałem się juz nie raz z takimi poj****mi.
Z drugiej strony troche żal... bo wiadomo... oni tez mieli matki ojców... i teraz ich rodziny przezywaja tragedie niewazne z jakich przyczyn ona powstała...
Ale niestety tak jak kolega wspomniał... - dobór naturalny... - tego sie nie da oszukac.


PO częsci masz racje... j a uwazam ze tez naleze do jednych z tych rozwaznych, bo bardzo czesto jezdze z synem (2 letnim) i jadac tak z zielonje góry do ostrowa wlkp. spotkałem się juz nie raz z takimi poj****mi.
Z drugiej strony troche żal... bo wiadomo... oni tez mieli matki ojców... i teraz ich rodziny przezywaja tragedie niewazne z jakich przyczyn ona powstała...
Ale niestety tak jak kolega wspomniał... - dobór naturalny... - tego sie nie da oszukac. rozwiń
Avatar
slawku / 2 marca 2009 o 11:00
Az przykro czytac co Wy Internauci wypisujecie( nie wszyscy), zginęło 2 młodych męszczyzn, zastanówcie się. Nie nam tu sądy prowadzić ehhhh. Wielkie wspólczucie dla rodzin tej tragedii
Avatar
obserwator / 2 marca 2009 o 10:57
No tak dyskoteka w Wielkim Poście...
Avatar
~Lublinianin~ / 2 marca 2009 o 10:25
Gern napisał:
2. Patrząc na fotografię z miejsca wypadku to faktycznie typom było wszystko jedno czy mieli pasy zapięte czy nie. Prędkość z jaką wpadli na drzewo nie dawał im szans na wyjście z tego cało. (czekam przy okazji na głosy ludzi, którym przeszkadzają drzewa przy drogach, bo przecież jakby nie drzewo to może by chłopaki wyżyli). Pasy bezpieczeństwa jak i poduszki powietrzne są dla ludzi poruszających się z rozsądna prędkością po drogach.[/quote]

Sam sobie przeczysz. Skoro nie mieli szans na wyjście cało z wraku, z czym się zgadzam, może bez pasów mieliby szanse na wypadnięcie z samochodu jak ten chłopak, który przeżył, bo wypadł przed uderzeniem. Po drugie, jak słusznie zauważyłeś pasy "są dla ludzi poruszających się z rozsądną prędkością". W takim razie niech człowiek będzie wolnym i decyduje, czy chce zapinać pasy czy nie. W tej chwili decyduje o tym prawo w naszym totalitarnym państwie.

Gern napisał:
3. Skoro pasy bezpieczeństwa powodują zagrożenie to dlaczego kierowcy rajdowi z uporem godnym lepszej sprawy pasy te zapinają? Polecam poszukać na tubie filmiki z kraks z rajdów WRC i innych, okaże się, że całkiem często kierowcy po prostu rozpinają pasy, klną i opuszczają pojazd.


Samochody rajdowe maja klatki bezpieczeństwa i wiele innych modyfikacji. Są znacznie mocniejsze od zwykłych aut. Przy prędkości uderzenia 130km autem rajdowym w przeszkodę są olbrzymie szanse na przeżycie pozostając w samochodzie. Artykuł nie dotyczy auta rajdowego.


[quote name='Gern' post='100408' date='2.03.2009, 10:08']4. Liczenie na to, że podczas wypadku uratuje mnie to, że wypadnę z samochodu przez okno jest równie prawdopodobne jak trafienie do dołka z 200 yardów. Owszem zdarza się, cieszy kibiców, golfiarzy ale jest traktowane jako raczej jako ciekawostką niż standard.


Nie ma jednej świętej racji. Niech każdy robi jak chce i postępuje jak chce. Ktoś może uważać, że pasy powinny być zawsze rozpięte, ktoś inny może chcieć rozpinać powyżej 150km/h (np na niemieckiej autostradzie), a ktoś inny może jeździć w pasach zawsze. Popieram wolność i wolny wybór. Zarówno ja i przedmówca nie jesteśmy przeciwnikami zapinania pasów w ogóle - popieramy wolność a nie totalitaryzm. Człowiecze, zauważ różnicę. Niech każdym sam decyduje o własnym życiu, a nie państwo.


Nie ma jednej świętej racji. Niech każdy robi jak chce i postępuje jak chce. Ktoś może uważać, że pasy powinny być zawsze rozpięte, ktoś inny może chcieć rozpinać powyżej 150km/h (np na niemieckiej autostradzie), a ktoś inny może jeździć w pasach zawsze. Popieram wolność i wolny wybór. Zarówno ja i przedmówca nie jesteśmy przeciwnikami zapinania pasów w ogóle - popieramy wolność a nie totalitaryzm. Człowiecze, zauważ różnicę. Niech każdym sam decyduje o własnym życiu, a nie państwo. rozwiń
Avatar
Gość / 3 marca 2009 o 23:08
Podwyższenie wieku osób ubiegających się o prawo jazdy nic nie da, bo uczestnicy wypadku nie posiadali takich uprawnień a i tak znaleźli się w nie swoim samochodzie na drodze. Jestem przekonany że żaden z uczestników nie miał zapiętych pasów, bo byli pijani (taka jest rzeczywistość) i w takich sytuacjach o pasach się nie myśli. Brawura, głupota i sam już nie wiem co.
Avatar
Luki / 3 marca 2009 o 12:56
Ci dwaj nie mieli szans wypasc z auta gdyz lecieli prosto na drzewo, dachem. Trzeci wypadl bo siedzial z tylu i wylecial razem z cala tylnia klapą jak sie owijali na drzewie. Sila odsrodkowa
Avatar
men / 2 marca 2009 o 12:20
Ponoć Bóg będzie karał dopiero na sądzie ostatecznym. Przynajmniej bóg chrześcijański. Nie bardzo też wiem, za co miałby karać, skoro wszystko sie dzieje z jego woli.
basiuniam5 napisał:
zostali ukarani przez Boga bo kto zdrowy na umyśle to w wielki post nie włóczy się po dyskotekach te sześć tygodni bez zabawy można wytrzymać
Avatar
men / 2 marca 2009 o 12:10
A owszem, nam. Bo zamiast drzewa na trasie idiotów mógł znaleźć się nasz samochód lub ktoś z naszej rodziny. Tym razem zabili tylko siebie. Nikt niewinny nie zginął ... .
Avatar
gimmesomo / 2 marca 2009 o 12:06
W lubartowie w centrum nie ma zadnej dyskoteki, jest jedna na obrzezach ale z tym gowniarstwem co tam przychodzi nie nazwal bym nawet dyskoteka.
Avatar
Anna26 / 2 marca 2009 o 11:53
Zupełny brak wyobraźni.... Myśle że podwyższenie wieku, w którym można starać sie o prawo jazdy nic by nie dało. Moim zdaniem powinny być częstsze łapanki policji na osoby prowadzące po pijanemu i wyższe kary dla tych osób.
Avatar
Sued / 2 marca 2009 o 11:32
olo napisał:
...gdzie by nie byli, to szkoda samochodu - bo tych deb***i nie - selekcja naturalna.... deb***e giną, mądrzy (rozważni na drodze) żyją. Całe szczęście, że innego uczestnika (niewinnego) nie zabili...


PO częsci masz racje... j a uwazam ze tez naleze do jednych z tych rozwaznych, bo bardzo czesto jezdze z synem (2 letnim) i jadac tak z zielonje góry do ostrowa wlkp. spotkałem się juz nie raz z takimi poj****mi.
Z drugiej strony troche żal... bo wiadomo... oni tez mieli matki ojców... i teraz ich rodziny przezywaja tragedie niewazne z jakich przyczyn ona powstała...
Ale niestety tak jak kolega wspomniał... - dobór naturalny... - tego sie nie da oszukac.


PO częsci masz racje... j a uwazam ze tez naleze do jednych z tych rozwaznych, bo bardzo czesto jezdze z synem (2 letnim) i jadac tak z zielonje góry do ostrowa wlkp. spotkałem się juz nie raz z takimi poj****mi.
Z drugiej strony troche żal... bo wiadomo... oni tez mieli matki ojców... i teraz ich rodziny przezywaja tragedie niewazne z jakich przyczyn ona powstała...
Ale niestety tak jak kolega wspomniał... - dobór naturalny... - tego sie nie da oszukac. rozwiń
Avatar
slawku / 2 marca 2009 o 11:00
Az przykro czytac co Wy Internauci wypisujecie( nie wszyscy), zginęło 2 młodych męszczyzn, zastanówcie się. Nie nam tu sądy prowadzić ehhhh. Wielkie wspólczucie dla rodzin tej tragedii
Avatar
obserwator / 2 marca 2009 o 10:57
No tak dyskoteka w Wielkim Poście...
Avatar
~Lublinianin~ / 2 marca 2009 o 10:25
Gern napisał:
2. Patrząc na fotografię z miejsca wypadku to faktycznie typom było wszystko jedno czy mieli pasy zapięte czy nie. Prędkość z jaką wpadli na drzewo nie dawał im szans na wyjście z tego cało. (czekam przy okazji na głosy ludzi, którym przeszkadzają drzewa przy drogach, bo przecież jakby nie drzewo to może by chłopaki wyżyli). Pasy bezpieczeństwa jak i poduszki powietrzne są dla ludzi poruszających się z rozsądna prędkością po drogach.[/quote]

Sam sobie przeczysz. Skoro nie mieli szans na wyjście cało z wraku, z czym się zgadzam, może bez pasów mieliby szanse na wypadnięcie z samochodu jak ten chłopak, który przeżył, bo wypadł przed uderzeniem. Po drugie, jak słusznie zauważyłeś pasy "są dla ludzi poruszających się z rozsądną prędkością". W takim razie niech człowiek będzie wolnym i decyduje, czy chce zapinać pasy czy nie. W tej chwili decyduje o tym prawo w naszym totalitarnym państwie.

Gern napisał:
3. Skoro pasy bezpieczeństwa powodują zagrożenie to dlaczego kierowcy rajdowi z uporem godnym lepszej sprawy pasy te zapinają? Polecam poszukać na tubie filmiki z kraks z rajdów WRC i innych, okaże się, że całkiem często kierowcy po prostu rozpinają pasy, klną i opuszczają pojazd.


Samochody rajdowe maja klatki bezpieczeństwa i wiele innych modyfikacji. Są znacznie mocniejsze od zwykłych aut. Przy prędkości uderzenia 130km autem rajdowym w przeszkodę są olbrzymie szanse na przeżycie pozostając w samochodzie. Artykuł nie dotyczy auta rajdowego.


[quote name='Gern' post='100408' date='2.03.2009, 10:08']4. Liczenie na to, że podczas wypadku uratuje mnie to, że wypadnę z samochodu przez okno jest równie prawdopodobne jak trafienie do dołka z 200 yardów. Owszem zdarza się, cieszy kibiców, golfiarzy ale jest traktowane jako raczej jako ciekawostką niż standard.


Nie ma jednej świętej racji. Niech każdy robi jak chce i postępuje jak chce. Ktoś może uważać, że pasy powinny być zawsze rozpięte, ktoś inny może chcieć rozpinać powyżej 150km/h (np na niemieckiej autostradzie), a ktoś inny może jeździć w pasach zawsze. Popieram wolność i wolny wybór. Zarówno ja i przedmówca nie jesteśmy przeciwnikami zapinania pasów w ogóle - popieramy wolność a nie totalitaryzm. Człowiecze, zauważ różnicę. Niech każdym sam decyduje o własnym życiu, a nie państwo.


Nie ma jednej świętej racji. Niech każdy robi jak chce i postępuje jak chce. Ktoś może uważać, że pasy powinny być zawsze rozpięte, ktoś inny może chcieć rozpinać powyżej 150km/h (np na niemieckiej autostradzie), a ktoś inny może jeździć w pasach zawsze. Popieram wolność i wolny wybór. Zarówno ja i przedmówca nie jesteśmy przeciwnikami zapinania pasów w ogóle - popieramy wolność a nie totalitaryzm. Człowiecze, zauważ różnicę. Niech każdym sam decyduje o własnym życiu, a nie państwo. rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 19

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Górnik Łęczna – Czarni Sosnowiec 0:2. Finał dopiero przed nimi

Górnik Łęczna – Czarni Sosnowiec 0:2. Finał dopiero przed nimi 0 0

Ekstraliga piłkarek nożnych Porażki Górnika Łęczna i AZS PSW Biała Podlaska, Te rezultaty niczego jednak nie zmieniają – Górnik jest mistrzem Polski, a bialczanki utrzymały się w rozgrywkach

Śmiertelnie niebezpieczna bakteria atakuje coraz częściej. 31 przypadków w woj. lubelskim

Śmiertelnie niebezpieczna bakteria atakuje coraz częściej. 31 przypadków w woj. lubelskim 0 1

Aż sześciokrotnie wzrosła w ubiegłym roku liczba zakażeń śmiertelnie niebezpieczną bakterią New Delhi. Coraz częściej dochodzi też do zakażeń bakterią wywołującą zapalenie jelita grubego i sepsy. Tymczasem lekarzy specjalistów brak.

Koncert zespołu Syny w Klubie Muzycznym w CSK
25 maja 2018, 20:00

Koncert zespołu Syny w Klubie Muzycznym w CSK 0 0

Co Gdzie Kiedy. W piątek, 25 maja o godz. 20 w Klubie Muzycznym Centrum Spotkania Kultur (plac Teatralny 1) odbędzie się koncert duetu Syny, promujący ich drugą płytę.

Pociąg pośpieszny uderzył w przyczepkę samochodu. Kierowca zacierał ślady
galeria

Pociąg pośpieszny uderzył w przyczepkę samochodu. Kierowca zacierał ślady 2 1

W sobotę po godzinie 20 łukowscy policjanci zostali powiadomieni o zdarzeniu na przejeździe kolejowym w miejscowości Wagram. Jadący z Lublina do Świnoujścia pociąg pośpieszny uderzył w przyczepkę ciągniętą przez samochód osobowy.

Wędrowała przy drodze i wpadła do rowu. Czyja to koza?

Wędrowała przy drodze i wpadła do rowu. Czyja to koza? 2 4

Nietypowe zgłoszenie wpłynęło do dyżurnego puławskiej policji w sobotę przed południem.

Tragiczny finał piątkowej nocy. Pobity mężczyzna zmarł w szpitalu

Tragiczny finał piątkowej nocy. Pobity mężczyzna zmarł w szpitalu 6 2

Do zdarzenia doszło nocą z piątku na sobotę w Zamościu.

"Gramy dla Diany". Koncert charytatywny w Zamościu
24 maja 2018, 18:00

"Gramy dla Diany". Koncert charytatywny w Zamościu 1 0

Już po raz czwarty Szkoła Podstawowa nr 8 w Zamościu organizuje koncert charytatywny. Tym razem dochód z niego przeznaczony zostanie na rzecz 14-letniej chorej na autyzm Diany Czugały, wychowanki Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zamościu.

Kredyt konsolidacyjny - wyjdź z zadłużeń

Kredyt konsolidacyjny - wyjdź z zadłużeń 0 0

Wartość rat, które opłacasz miesięcznie, przerasta Twoje możliwości finansowe? Aby pokonać swoje problemy finansowe, możesz skorzystać z kredytu konsolidacyjnego, który w łatwy sposób pozwoli Ci obniżyć koszt, jaki regularnie ponosisz. Łącząc kilka zobowiązań w jedno, znacznie zwiększysz swoje szanse na spłatę zadłużeń, bez ryzyka opóźnienia w ratach i zdobycia negatywnych wpisów w Biurze Informacji Kredytowej.

Unia Żabików – Grom Kąkolewnica 0:2. Grała bialska klasa okręgowa

Unia Żabików – Grom Kąkolewnica 0:2. Grała bialska klasa okręgowa 0 0

BIALSKA KLASA OKRĘGOWA W derbach powiatu radzyńskiego lepszy okazał się Grom Kąkolewnica, który pokonał Unię Żabików 2:0. Huragan Międzyrzec Podlaski rozbił LKS AGROTEX Milanów 9:2. Unia Krzywda ograła LZS Dobryń 5:0. Kolejny komplet punktów lidera Orląt Łuków

Puławy: Kolejna kosztowna niespodzianka po przetargu

Puławy: Kolejna kosztowna niespodzianka po przetargu 5 3

Przebudowa ulicy Filtrowej w Puławach może być znacznie droższa, niż zakładał Zarząd Dróg Miejskich. Oferty, które wpłynęły do przetargu przekraczają kwotę ujętą w budżecie o prawie pół miliona złotych.

Lublin: Kto odnowi salę gimnastyczną w SP 7

Lublin: Kto odnowi salę gimnastyczną w SP 7 0 0

Gruntownego remontu ma się doczekać sala gimnastyczna podstawówki przy ul. Plażowej.

Granica Dorohusk – Ruch Izbica 2:2. Wyniki chełmskiej klasy okręgowej

Granica Dorohusk – Ruch Izbica 2:2. Wyniki chełmskiej klasy okręgowej 1 2

CHEŁMSKA KLASA OKRĘGOWA Walcząca o utrzymanie Granica Dorohusk podzieliła się punktami z Ruchem Izbica. Pierwsza porażka Ogniwa Wierzbica w rundzie rewanżowej. Orzeł Srebrzyszcze zainkasował wiosną kolejny komplet punktów i to z zespołem z czołówki tabeli Spartą Rejowiec Fabryczny

Warszawska Orkiestra Sentymentalna wystąpi w Radiu Lublin
25 maja 2018, 19:00

Warszawska Orkiestra Sentymentalna wystąpi w Radiu Lublin 1 0

Co Gdzie Kiedy. W piątek, 25 maja o godz. 19 w studiu muzycznym Radia Lublin (ul. Obrońców Pokoju 2) wystąpi Warszawska Orkiestra Sentymentalna.

Wypadek na al. Unii Lubelskiej w Lublinie. Wjechała na czerwonym świetle?

Wypadek na al. Unii Lubelskiej w Lublinie. Wjechała na czerwonym świetle? 5 2

Do wypadku doszło około godz. 9 na skrzyżowaniu ul. Zamojskiej i al. Unii Lubelskiej w Lublinie.

Zakończyli juwenalia na komisariacie. "Myśleliśmy, że atakują nas kibole. A to policja"
Alarm 24

Zakończyli juwenalia na komisariacie. "Myśleliśmy, że atakują nas kibole. A to policja" 18 10

Trzy osoby zakończyły juwenalia w komisariacie. Kolejna poddała się obdukcji lekarza sądowego. Studenci dęblińskie „Szkoły Orląt” oskarżają policję o bezpodstawną i zbyt brutalną interwencję. Policja twierdzi, ze młodzi byli pijani i agresywni.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.