piątek, 20 października 2017 r.

Lubelskie

Dziennik budowy S17: Prezent na 11 listopada

  Edytuj ten wpis
Dodano: 23 lutego 2012, 21:04
Autor: (p.p.)

Najpóźniej 11 listopada ten odcinek drogi ma być oddany do użytku (Maciej Kaczanowski)
Najpóźniej 11 listopada ten odcinek drogi ma być oddany do użytku (Maciej Kaczanowski)

Jeszcze tylko 9 miesięcy i kierowcy pomkną pierwszym nowym odcinkiem S17 z Lublina do Piask. Skończy się blisko dwuletnia walka z korkami.

Przebudowa 13-kilometrowego odcinka "17” od Lublina do Piask należy do najtrudniejszych zadań. Drogowcy muszą pracować pod ruchem, bowiem ani na moment ten fragment drogi nie został zamknięty dla samochodów.

Przypomnijmy, że w ramach tego zadania powstanie 13,1 kilometra ekspresówki i blisko 20 kilometrów dróg serwisowych i dojazdowych. Kontrakt na tę część budowy S17 rozpoczął się 12 listopada 2010 i ma się zakończyć 11 listopada 2012. Wartość projektu to 460 mln zł, a wykonawca konsorcjum Budimex i Ferrovial Agroman.

– Planowana trasa ekspresowa S17 pokryje się na znacznym odcinku z przebiegiem obecnej DK17/12. Powstaje także nowy dojazd do Świdnika od al. Witosa w Lublinie do al. Lotników Polskich w Świdniku – tłumaczy Krzysztof Nalewajko, rzecznik prasowy lubelskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

W ramach budowy tego odcinka S17 powstanie 15 obiektów inżynierskich, w tym cztery mosty, pięć wiaduktów, sześć kładek dla pieszych oraz zostaną przebudowane już trzy istniejące mosty. Drogowcy budują także węzeł Świdnik, zlokalizowany na przecięciu ulicy Kusocińskiego z DK12/17.

Wzdłuż S17 z Lublina do Piask powstanie ok. 19 km ekranów akustycznych, dwa przejścia dla zwierząt małych oraz szczelny system odwodnienia długości ok. 14,9 km z 20 zbiornikami. – Mimo zimowej aury trwa obecnie betonowanie i szalowanie obiektów inżynierskich – kończy Krzysztof Nalewajko.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
Michael Kors
Michael Kors
jeżdżącycodziennie
(11) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Michael Kors
Michael Kors (14 sierpnia 2012 o 08:36) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
To get assembly purposes,[url=http://www.michaelkorshandbagsz.net/]Michael Kors Handbags[/url] you need to[url=http://www.michaelkorspurses-2012.net/]Michael Kors Purses[/url] find out the road [url=http://www.michaelkors--outlet.com/]Michael Kors Outlet[/url] of your collection server[url=http://www.michaelkors-outlet-handbags.net/]Michael Kors Bags[/url] that you will be working with by using
[url=http://www.michaelkorspurses-2012.net/]Michael Kors[/url] Coppermine plus information on the[url=http://www.michaelkorsoutlet--online.com/]Michael Kors Online Outlet[/url] MySQL customer akun through[url=http://www.michaelkors-outlet-handbags.net/]Michael Kors Handbags Outlet[/url] which will Coppermine is going to go to a server.
Rozwiń
Michael Kors
Michael Kors (14 sierpnia 2012 o 08:16) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Seeing that encouraged, those[url=http://www.michaelkorshandbagssoutlet.net/]Michael Kors Handbags[/url] usually are prerequisites, when i. e.[url=http://www.michaelkorsbags--outlet.net/]Michael Kors Handbags[/url] weather resistant possibly be attained previous to basically
[url=http://www.michaelkors-outlet-handbags.net/]Michael Kors Outlet[/url] thinking of running Coppermine. Must be treated of which the[url=http://www.michael--kors-mk.com/]Michael Kors Outlet[/url] Coppermine collection may [url=http://www.michaelkorsoutleto.net/]Michael Kors Outlet[/url] definitely not advocate self-hosting
[url=http://www.michaelkorshandbagsz.net/]Michael Kors Handbags[/url] except you will be a experienced[url=http://www.michaelkors-outlet-handbags.net/]Michael Kors Handbags[/url] webserver owner in addition to learn your[url=http://www.michael--kors-mk.com/]Michael Kors[/url] technique all around.
Rozwiń
jeżdżącycodziennie
jeżdżącycodziennie (1 marca 2012 o 13:29) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Proszę się przyjrzeć na odcinku Kazimierzówka-Krzyżówki Świdnickie jadąc bardzo powoli(zresztą inaczej się nieda bo tak dobrze są ustawione światła na krzyżówkach!!!!!!!!!!!!)pojawiają się pęknięcia na całej szerokości asfaltu położonego jesienią 2011!!!!!!!!!!!!!.Za 2 lata będzie tak samo popękana jezdnia jak było przed remontem - GRATULACJE DLA POLSKIEJ TECHNOLOGII DROGOWEJ!!!!!!!!!!!!!!
Rozwiń
Gość
Gość (25 lutego 2012 o 00:32) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
A co do blokowania ruchu to przoduje w tym smark w ładowarce teleskopowej New Holland. Nawet na pobocze nie raczy zjechać tylko "pędzi" środkiem dziesięć na godzinę dłubiąc przy tym w nosie.
Rozwiń
kwl2
kwl2 (24 lutego 2012 o 23:58) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='Gość' timestamp='1330110814' post='601982']
Dokładnie. Jak był korek to jadąc do Świdnika od strony Piask od domu pomocy do Wyszyńskiego można było myknąć bokiem gdzie i tak nic się nie działo i nie powiększać istniejącego już korka. Ale przecież barany musiały nasypać piachu żeby maksymalnie utrudnić ludziom życie. Tak jak i sprzętem budowlanym złośliwie nie jeżdżą po zamkniętym pasie co byłoby logiczne tylko po otwartym i ciągnij się człowieku za jakąś betoniarką 5 km/h przez 10 km.
Nóż się w kieszeni otwiera na ten Budimex.
Przydałoby się by wszyscy wku***eni obecną na tym odcinku dezorganizacją zablokowali kiedyś całkowicie ten burdel i na długo i jakby wykonawca zapłacił karę za przekroczenie terminu to następnym razem może by pojął że jak Bóg Kubie tak Kuba Bogu.
[/quote]

pomysl popieram i jeszcze jakis redaktor napisze ze prezent na 11,11 cha cha za nasze pieniadze - niech najpierw pojezdzi przed 7 i po 15 z 5 dni w tyg - zla organizacja i polskie cieszta sie bo bedzie lepiej -SKANDALLLLLLL
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (11)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!