Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

25 kwietnia 2012 r.
21:32
Edytuj ten wpis

Kraśnik, Świdnik: Zróżnicowane opłaty w przedszkolach niezgodne z konstytucją

0 6 A A
Janek jedynak i Ola z dużej rodziny powinni płacić za pobyt w przedszkolu tyle samo
Janek jedynak i Ola z dużej rodziny powinni płacić za pobyt w przedszkolu tyle samo

Uchwalone przez radnych zróżnicowane opłaty w przedszkolach w Kraśniku są niezgodne z konstytucją. Tak uznał nadzór wojewody lubelskiego i wszczął postępowanie w tej sprawie.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Przedszkola publiczne mają obowiązek zapewnić dzieciom bezpłatną opiekę przez 5 godzin dziennie. Każda kolejna godzina jest płatna. Do tej pory kwota ta wynosiła w Kraśniku 69 groszy. 22 marca radni miejscy z Kraśnika przychylili się do propozycji władz miasta nie tylko podnosząc tą stawkę. Zgodzili się również wprowadzić zróżnicowane opłaty. Na ulgę mogły liczyć rodziny wielodzietne.

Ale zdaniem urzędników wojewody takie rozwiązanie nie jest zgodne z prawem. – Sytuacja jest podobna do tej, którą mieliśmy w Świdniku – tłumaczy Cezary Widomski, zastępca dyrektora Wydział Nadzoru i Kontroli Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie. – Podobna jest też nasza argumentacja. Chodzi m.in. o kwestię art. 32 Konstytucji Rzeczpospolitej Polskiej. Powoływaliśmy się również na wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Lublinie ( z końca kwietnia 2011 r.-red.) – dodaje.

Urzędnicy wojewody wskazali także, że podjęta uchwała w żaden sposób nie odwołuje się do trudnej sytuacji materialnej rodzin, jako kryterium udzielenia pomocy – w postaci ulg w opłatach za przedszkola. Zgodnie z decyzją radnych rodzice i opiekunowie posiadający troje lub więcej dzieci nie ponoszą żadnych opłat za pobyt przedszkolaka w placówce, niezależnie od statutu majątkowego rodziny.
Władze Kraśnika nie są tym zaskoczone. – To było do przewidzenia – komentuje decyzję urzędników wojewody Jarosław Stawiarski, zastępca burmistrza Kraśnika. – Okazuje się, że w Krakowie, Wrocławiu czy Warszawie może to funkcjonować w naszym regionie nie.

– Jeszcze nie wiemy, jaką decyzję podejmiemy. Ustalimy to w czwartek rano – tłumaczył nam wczoraj Stawiarski. – Cofnięto nam cały paragraf czwarty (gdzie podane są zarówno stawki za dodatkowe godziny jak też, kiedy są stosowane – red.).

Z jednej strony chcieliśmy pomóc rodzinom wielodzietnym, z drugiej zaś – stawka za dodatkowe godziny, które dziecko spędza w przedszkolu jest bardzo niska – dodaje Stawiarski. – Na oświatę wydajemy rocznie ponad 13 mln zł. Na takie miasto jak Kraśnik to dużo. W tej sytuacji żadne rozwiązanie nie jest dobre. Bo albo zrezygnujemy ze zróżnicowanych opłat, albo sprawa trafi do sądu. Wtedy jednak wciąż będziemy mieć bardzo niskie stawki.

Tymczasem w Świdniku radni również uchwalili zróżnicowane opłaty w przedszkolach. Sprawę będzie rozpatrywał sąd. – W tym tygodniu dostaliśmy pismo, że wojewoda przekazuje sprawę do Naczelnego Sądu Administracyjnego, nie został jest ustalony termin rozprawy.

Komentarze 6

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
salem / 12 lipca 2012 o 08:45
Dziwne te opłaty w przedszkolach, bo niby naliczanie za godzinę, ale płacić trzeba i tak czesne, co jest nie zgodne z zasadą ekwiwalentnośći świadczeń, czyli złamanie prawa Kodeksu Cywilnego, a na tej podstawie można pozwać gminę do sądu administracyjnego. Zgodnie z prawem stawka naliczana jest za rzeczywisty pobyt dziecka w przedszkolu, w razie nieobecności nie płaci się wogóle, ponieważ nie korzysta się z usługi. Pobieranie opłat za coś czego nie ma jest niezgodne z prawem. Ja w swojej gmninie naprawiłam już tą sytuację i teraz w chwili gdy moje dzieci są chore nie płacę nic. Polecam link do artykułu: [url="http://www.legnica.net.pl/news-183"]http://www.legnica.net.pl/news-183[/url] autor tego artkułu pomógł mi bardzo drogą mailową
Dziwne te opłaty w przedszkolach, bo niby naliczanie za godzinę, ale płacić trzeba i tak czesne, co jest nie zgodne z zasadą ekwiwalentnośći świadczeń, czyli złamanie prawa Kodeksu Cywilnego, a na tej podstawie można pozwać gminę do sądu administracyjnego. Zgodnie z prawem stawka naliczana jest za rzeczywisty pobyt dziecka w przedszkolu, w razie nieobecności nie płaci się wogóle, ponieważ nie korzysta się z usługi. Pobieranie opłat za coś czego nie ma jest niezgodne z prawem. Ja w swojej gmninie naprawiłam już tą sytuację i teraz w chwili gd... rozwiń
Avatar
salem / 12 lipca 2012 o 08:23
Dziwne te opłaty w przedszkolach, bo niby naliczanie za godzinę, ale płacić trzeba i tak czesne, co jest nie zgodne z zasadą ekwiwalentnośći świadczeń, czyli złamanie prawa Kodeksu Cywilnego, a na tej podstawie można pozwać gminę do sądu administracyjnego. Zgodnie z prawem stawka naliczana jest za rzeczywisty pobyt dziecka w przedszkolu, w razie nieobecności nie płaci się wogóle, ponieważ nie korzysta się z usługi. Pobieranie opłat za coś czego nie ma jest niezgodne z prawem. Ja w swojej gmninie naprawiłam już tą sytuację i teraz w chwili gdy moje dzieci są chore nie płacę nic. Polecam link do artykułu: [url="http://www.legnica.net.pl/news-183"]http://www.legnica.net.pl/news-183[/url] autor tego artkułu pomógł mi bardzo drogą mailową
Dziwne te opłaty w przedszkolach, bo niby naliczanie za godzinę, ale płacić trzeba i tak czesne, co jest nie zgodne z zasadą ekwiwalentnośći świadczeń, czyli złamanie prawa Kodeksu Cywilnego, a na tej podstawie można pozwać gminę do sądu administracyjnego. Zgodnie z prawem stawka naliczana jest za rzeczywisty pobyt dziecka w przedszkolu, w razie nieobecności nie płaci się wogóle, ponieważ nie korzysta się z usługi. Pobieranie opłat za coś czego nie ma jest niezgodne z prawem. Ja w swojej gmninie naprawiłam już tą sytuację i teraz w chwili gd... rozwiń
Avatar
gosc / 27 kwietnia 2012 o 20:14
Kużwa jak ktos narobił sobie dzieci, to chyba liczył sie z tym czy bedzie go stac na utrzymanie tylu dzieci czy nie. Przeciez póki co środki "anty" nie są zakazane. Nie stac mnie, trudno mam tylko jedno. Dlaczego kogoś kto z własnej woli ma tyle dzieci, jeszcze go uszczęśliwiac i wszystko dawać za darmo. Mamy XXI wiek, każdy ma swój rozum !!! Jak ktoś ma kase "robi" sobie 3, 4 i więcej, a jak kogoś nie stać to "jedzie na tabletkach". W du.... z taką polityką prorodzinną !!!Pomysł Pani radnej Lenart bardzo dobry. A jeżeli tak burmistrz sie boi tych zaświadczeń, to prosze powiedziec jak są werywikowane np. wnioski na dodatki mieszkaniowe ?? Przecież można zastosować zaswiadczenia z urzędu skarbowego. Troche chęci !!
Kużwa jak ktos narobił sobie dzieci, to chyba liczył sie z tym czy bedzie go stac na utrzymanie tylu dzieci czy nie. Przeciez póki co środki "anty" nie są zakazane. Nie stac mnie, trudno mam tylko jedno. Dlaczego kogoś kto z własnej woli ma tyle dzieci, jeszcze go uszczęśliwiac i wszystko dawać za darmo. Mamy XXI wiek, każdy ma swój rozum !!! Jak ktoś ma kase "robi" sobie 3, 4 i więcej, a jak kogoś nie stać to "jedzie na tabletkach". W du.... z taką polityką prorodzinną !!!Pomysł Pani rad... rozwiń
Avatar
aaa / 27 kwietnia 2012 o 10:04
co on porównuje krasnik do warszawy czy krakowa????
Avatar
Mamuśkax1 / 27 kwietnia 2012 o 10:02
Zgadzam się, jestem mamuśką jednego dziecka właśnie zapisałam małego do przedszkola publicznego i czekam ile to będziemy płacić. A może niech mops dopłaca rodzicom wielodzietnym na przedszkole (wtedy pomoc trafi na prawdę do biednych rodziny lub nierobów którzy tylko dzieci robią i pracą się nie chańbią i z zasiłków żyją). No ale nasi urzędnicy to za bardzo nie myślą. To byłoby takie proste, mops daje kasę na przeszkole dla biednych wielodzietnych rodzin i te rodziny mają wtedy przedszkole za darmo. No ale wtedy ktoś inny będzie musiał do tego dołożyć a nie rodzice 1 dziecka... przykre... a może takby urzędasom coś uciąć... i wtedy będzie na rodziny wielodzietne.
Zgadzam się, jestem mamuśką jednego dziecka właśnie zapisałam małego do przedszkola publicznego i czekam ile to będziemy płacić. A może niech mops dopłaca rodzicom wielodzietnym na przedszkole (wtedy pomoc trafi na prawdę do biednych rodziny lub nierobów którzy tylko dzieci robią i pracą się nie chańbią i z zasiłków żyją). No ale nasi urzędnicy to za bardzo nie myślą. To byłoby takie proste, mops daje kasę na przeszkole dla biednych wielodzietnych rodzin i te rodziny mają wtedy przedszkole za darmo. No ale wtedy ktoś inny będzie musiał do te... rozwiń
Avatar
kraśniczanin / 26 kwietnia 2012 o 19:09
Dlaczego osoby mające jedno dziecko mają płacić za innych, a jeżeli ktoś nie może mieć drugiego dziecka?? Także ma być z tego powodu dyskryminowany. Wszystko powinno być uzależnione od zarobków na osobe w gospodarstwie domowym, bo inaczej rodzina z jednym dzieckiem żyjąca za 1200 zł będzie płacić więcej za przedszkole niż rodzina z trójką dzieci która ma dochód powyżej 8000 zł na miesiąc. Wbrew pozorom to nie są małe pieniądze ( około 112 zł miesięcznie więcej niż do tej pory). Oto właśnie nasza kraśnicka sprawiedliwość. Pozdrawiam.
Avatar
salem / 12 lipca 2012 o 08:45
Dziwne te opłaty w przedszkolach, bo niby naliczanie za godzinę, ale płacić trzeba i tak czesne, co jest nie zgodne z zasadą ekwiwalentnośći świadczeń, czyli złamanie prawa Kodeksu Cywilnego, a na tej podstawie można pozwać gminę do sądu administracyjnego. Zgodnie z prawem stawka naliczana jest za rzeczywisty pobyt dziecka w przedszkolu, w razie nieobecności nie płaci się wogóle, ponieważ nie korzysta się z usługi. Pobieranie opłat za coś czego nie ma jest niezgodne z prawem. Ja w swojej gmninie naprawiłam już tą sytuację i teraz w chwili gdy moje dzieci są chore nie płacę nic. Polecam link do artykułu: [url="http://www.legnica.net.pl/news-183"]http://www.legnica.net.pl/news-183[/url] autor tego artkułu pomógł mi bardzo drogą mailową
Dziwne te opłaty w przedszkolach, bo niby naliczanie za godzinę, ale płacić trzeba i tak czesne, co jest nie zgodne z zasadą ekwiwalentnośći świadczeń, czyli złamanie prawa Kodeksu Cywilnego, a na tej podstawie można pozwać gminę do sądu administracyjnego. Zgodnie z prawem stawka naliczana jest za rzeczywisty pobyt dziecka w przedszkolu, w razie nieobecności nie płaci się wogóle, ponieważ nie korzysta się z usługi. Pobieranie opłat za coś czego nie ma jest niezgodne z prawem. Ja w swojej gmninie naprawiłam już tą sytuację i teraz w chwili gd... rozwiń
Avatar
salem / 12 lipca 2012 o 08:23
Dziwne te opłaty w przedszkolach, bo niby naliczanie za godzinę, ale płacić trzeba i tak czesne, co jest nie zgodne z zasadą ekwiwalentnośći świadczeń, czyli złamanie prawa Kodeksu Cywilnego, a na tej podstawie można pozwać gminę do sądu administracyjnego. Zgodnie z prawem stawka naliczana jest za rzeczywisty pobyt dziecka w przedszkolu, w razie nieobecności nie płaci się wogóle, ponieważ nie korzysta się z usługi. Pobieranie opłat za coś czego nie ma jest niezgodne z prawem. Ja w swojej gmninie naprawiłam już tą sytuację i teraz w chwili gdy moje dzieci są chore nie płacę nic. Polecam link do artykułu: [url="http://www.legnica.net.pl/news-183"]http://www.legnica.net.pl/news-183[/url] autor tego artkułu pomógł mi bardzo drogą mailową
Dziwne te opłaty w przedszkolach, bo niby naliczanie za godzinę, ale płacić trzeba i tak czesne, co jest nie zgodne z zasadą ekwiwalentnośći świadczeń, czyli złamanie prawa Kodeksu Cywilnego, a na tej podstawie można pozwać gminę do sądu administracyjnego. Zgodnie z prawem stawka naliczana jest za rzeczywisty pobyt dziecka w przedszkolu, w razie nieobecności nie płaci się wogóle, ponieważ nie korzysta się z usługi. Pobieranie opłat za coś czego nie ma jest niezgodne z prawem. Ja w swojej gmninie naprawiłam już tą sytuację i teraz w chwili gd... rozwiń
Avatar
gosc / 27 kwietnia 2012 o 20:14
Kużwa jak ktos narobił sobie dzieci, to chyba liczył sie z tym czy bedzie go stac na utrzymanie tylu dzieci czy nie. Przeciez póki co środki "anty" nie są zakazane. Nie stac mnie, trudno mam tylko jedno. Dlaczego kogoś kto z własnej woli ma tyle dzieci, jeszcze go uszczęśliwiac i wszystko dawać za darmo. Mamy XXI wiek, każdy ma swój rozum !!! Jak ktoś ma kase "robi" sobie 3, 4 i więcej, a jak kogoś nie stać to "jedzie na tabletkach". W du.... z taką polityką prorodzinną !!!Pomysł Pani radnej Lenart bardzo dobry. A jeżeli tak burmistrz sie boi tych zaświadczeń, to prosze powiedziec jak są werywikowane np. wnioski na dodatki mieszkaniowe ?? Przecież można zastosować zaswiadczenia z urzędu skarbowego. Troche chęci !!
Kużwa jak ktos narobił sobie dzieci, to chyba liczył sie z tym czy bedzie go stac na utrzymanie tylu dzieci czy nie. Przeciez póki co środki "anty" nie są zakazane. Nie stac mnie, trudno mam tylko jedno. Dlaczego kogoś kto z własnej woli ma tyle dzieci, jeszcze go uszczęśliwiac i wszystko dawać za darmo. Mamy XXI wiek, każdy ma swój rozum !!! Jak ktoś ma kase "robi" sobie 3, 4 i więcej, a jak kogoś nie stać to "jedzie na tabletkach". W du.... z taką polityką prorodzinną !!!Pomysł Pani rad... rozwiń
Avatar
aaa / 27 kwietnia 2012 o 10:04
co on porównuje krasnik do warszawy czy krakowa????
Avatar
Mamuśkax1 / 27 kwietnia 2012 o 10:02
Zgadzam się, jestem mamuśką jednego dziecka właśnie zapisałam małego do przedszkola publicznego i czekam ile to będziemy płacić. A może niech mops dopłaca rodzicom wielodzietnym na przedszkole (wtedy pomoc trafi na prawdę do biednych rodziny lub nierobów którzy tylko dzieci robią i pracą się nie chańbią i z zasiłków żyją). No ale nasi urzędnicy to za bardzo nie myślą. To byłoby takie proste, mops daje kasę na przeszkole dla biednych wielodzietnych rodzin i te rodziny mają wtedy przedszkole za darmo. No ale wtedy ktoś inny będzie musiał do tego dołożyć a nie rodzice 1 dziecka... przykre... a może takby urzędasom coś uciąć... i wtedy będzie na rodziny wielodzietne.
Zgadzam się, jestem mamuśką jednego dziecka właśnie zapisałam małego do przedszkola publicznego i czekam ile to będziemy płacić. A może niech mops dopłaca rodzicom wielodzietnym na przedszkole (wtedy pomoc trafi na prawdę do biednych rodziny lub nierobów którzy tylko dzieci robią i pracą się nie chańbią i z zasiłków żyją). No ale nasi urzędnicy to za bardzo nie myślą. To byłoby takie proste, mops daje kasę na przeszkole dla biednych wielodzietnych rodzin i te rodziny mają wtedy przedszkole za darmo. No ale wtedy ktoś inny będzie musiał do te... rozwiń
Avatar
kraśniczanin / 26 kwietnia 2012 o 19:09
Dlaczego osoby mające jedno dziecko mają płacić za innych, a jeżeli ktoś nie może mieć drugiego dziecka?? Także ma być z tego powodu dyskryminowany. Wszystko powinno być uzależnione od zarobków na osobe w gospodarstwie domowym, bo inaczej rodzina z jednym dzieckiem żyjąca za 1200 zł będzie płacić więcej za przedszkole niż rodzina z trójką dzieci która ma dochód powyżej 8000 zł na miesiąc. Wbrew pozorom to nie są małe pieniądze ( około 112 zł miesięcznie więcej niż do tej pory). Oto właśnie nasza kraśnicka sprawiedliwość. Pozdrawiam.
Zobacz wszystkie komentarze 6

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 28 maja 2018 roku

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 28 maja 2018 roku 0 0

Zapomniałeś dowodu rejestracyjnego i OC? Kary już nie będzie

Zapomniałeś dowodu rejestracyjnego i OC? Kary już nie będzie 30 7

Od 4 czerwca będziemy mogli zostawić w domu dowód rejestracyjny i papierowe ubezpieczenie OC. Za brak tych dokumentów nie będzie nam grozić żadna kara, a to dzięki Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców.

Przerwany mecz Powiślaka z Victorią. Goście mieli już tylko sześciu graczy

Przerwany mecz Powiślaka z Victorią. Goście mieli już tylko sześciu graczy 1 2

Mecz Powiślaka z Victorią Żmudź został przerwany w 70 minucie. Powód? Goście przyjechali do Końskowoli w 13-osobowym składzie. W pierwszej połowie dostali dwie czerwone kartki, a kiedy z powodu kolejnych kontuzji na murawie zostało ledwie sześciu graczy przyjezdnych sędzia musiał zakończyć zawody przy stanie 5:0

W zimie Icemania, w lecie Rollmania. Rolkarze i wrotkarze będą mogli pojeździć w hali

W zimie Icemania, w lecie Rollmania. Rolkarze i wrotkarze będą mogli pojeździć w hali 59 0

Hala do jazdy na wrotkach i rolkach ma być uruchomiona w czerwcu przy Al. Zygmuntowskich. Otworzy ją Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, który już zamawia wrotki i ochraniacze, które będzie można tu wypożyczyć. Rolki trzeba będzie mieć własne

Górnik – Medyk 3:2. Korona oficjalnie założona

Górnik – Medyk 3:2. Korona oficjalnie założona 10 0

Ekstraliga piłkarek nożnych Górnik Łęczna na zakończenie sezonu pokonał 3:2 Medyka Konin. Ten wynik nie miał jednak najmniejszego znaczenia, ponieważ podopieczne Piotra Mazurkiewicz już dawno temu zapewniły sobie mistrzowski tytuł. W niedzielę jednak „górniczki” wreszcie mogły oficjalnie odebrać złote medale i świętować ze swoimi kibicami historyczny wynik

Łada lepsza od odmłodzonego Hetmana

Łada lepsza od odmłodzonego Hetmana 0 1

Osłabiony i odmłodzony Hetman zostawił wszystkie trzy punkty w Biłgoraju. Łada pokonała w derbach faworyzowanych rywali 2:1, chociaż podopieczni Jacka Ziarkowskiego wcale nie musieli przegrać

Polesie – POM 2:1. Pozostałe wyniki lubelskiej klasy okręgowej

Polesie – POM 2:1. Pozostałe wyniki lubelskiej klasy okręgowej 0 2

Lubelska klasa okręgowa Polesie pokonało POM Iskra Piotrowice po golu Marcina Wójcika w doliczonym czasie gry. Dzięki temu zawodnicy Zbigniewa Wójcika są już bardzo blisko zajęcia drugiego miejsca

Gryf – Olimpiakos 3:2. Pozostałe wyniki zamojskiej klasy okręgowej

Gryf – Olimpiakos 3:2. Pozostałe wyniki zamojskiej klasy okręgowej 1 0

ZAMOJSKA KLASA OKRĘGOWA W pojedynku dwóch beniaminków Gryf Gmina Zamość przegrywał z Olimpiakosem Tarnogród 0:2, ale pokazał charakter. Zespół trenera Romana Blonki w końcowych fragmentach spotkania podkręcił tempo i wyszarpał zwycięstwo wygrywając 3:2

Eko Różanka – Kłos Chełm 3:1. Mikołaj przyszedł już w maju

Eko Różanka – Kłos Chełm 3:1. Mikołaj przyszedł już w maju 1 0

Szalony mecz w Różance. Gospodarze do przerwy przegrywali z Kłosem Chełm 0:1, ale w drugiej połowie odwrócili losy spotkania i ostatecznie wygrali 3:1.

Najbardziej barwna impreza po raz kolejny w Lublinie. Festiwal Kolorów 2018 [zdjęcia]
galeria

Najbardziej barwna impreza po raz kolejny w Lublinie. Festiwal Kolorów 2018 [zdjęcia] 0 1

Nie zdziwcie się jeśli dzisiaj zobaczycie zielono-czerwono-żółte twarze w centrum miasta. W niedzielę odbywa się kolejna edycja Festiwalu Kolorów.

AWF Kraków i Politechnika Gdańska najlepsze podczas AMP w lekkiej atletyce
galeria

AWF Kraków i Politechnika Gdańska najlepsze podczas AMP w lekkiej atletyce 2 0

W weekend na nowym stadionie w Lublinie zostały rozegrane Akademickie Mistrzostwa Polski. Klasyfikację generalną wygrały: AWF Kraków wśród pań i Politechnika Gdańska w rywalizacji mężczyzn. W tej drugiej kategorii trzeci był UMCS

Lubelski Wyścig Kaczek. Kolorowe zawodniczki pomknęły rzeką [zdjęcia]
galeria

Lubelski Wyścig Kaczek. Kolorowe zawodniczki pomknęły rzeką [zdjęcia] 5 0

 W niedzielę na terenach zielonych przy Arenie Lublin zorganizowano wyścig kaczek. To już piąta edycja imprezy.

Olender – Igros 2:2. Spadek niemal pewny

Olender – Igros 2:2. Spadek niemal pewny 0 0

ZAMOJSKA KLASA OKRĘGOWA Olender Sól podzielił się punktami z Igrosem Krasnobród remisując 2:2. Ten wynik nie zadowala żadnej ze stron i wszystko wskazuje na to, że w przyszłym sezonie oba zespoły grać będą o szczebel niżej

Spór w szpitalu przy al. Kraśnickiej. Ludowcy chcą żeby stworzyć "siatkę płac"
film

Spór w szpitalu przy al. Kraśnickiej. Ludowcy chcą żeby stworzyć "siatkę płac" 13 15

Co dalej z konfliktem w szpitalu przy al. Kraśnickiej? - Pole do kompromisu jest bardzo duże i jeśli nie w poniedziałek to we wtorek, zarówno dyrekcja jak i pielęgniarki dojdą do porozumienia - ocenia Krzysztof Hetman, wiceprezes PSL i proponuje stworzenie "siatki płac".

"W rytmie natury". Impreza nad Zalewem Zemborzyckim [zdjęcia]
galeria

"W rytmie natury". Impreza nad Zalewem Zemborzyckim [zdjęcia] 1 0

Pokazy maszyn do pielęgnacji zieleni, pokazy strażackie, spotkania z ekspertami, konkursy z nagrodami i strefa gastronomiczna. W sobotę MOSiR „Bystrzyca” w Lublinie oraz Husqvarna wspólnie zapraszali do akcji „W rytmie natury”.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.