wtorek, 12 grudnia 2017 r.

Lubelskie

Lubelskie znowu na billboardach w największych miastach (zdjęcia)

  Edytuj ten wpis
Dodano: 2 czerwca 2011, 13:33

Krzysztof Grabczuk z nowym billboardem (Wojciech Nieśpiałowski)
Krzysztof Grabczuk z nowym billboardem (Wojciech Nieśpiałowski)

Przez cały czerwiec woj. lubelskie znowu będzie się promować w największych miastach Polski na billboardach. W lipcu najciekawsze miejsca regionu pojawią się w kilku odcinkach nowego serialu TVP "Pogodni”.

– W tym roku stawiamy na ukazanie tego, że Lubelskie to miejsce, gdzie jest czyste powietrze, mamy ogromną liczbę jezior i najwięcej gospodarstw ekologicznych w kraju – mówi Krzysztof Grabczuk, członek zarządu województwa.

W tegorocznej kampanii promocyjnej przygotowano trzy billboardy. Na pierwszym widzimy mężczyznę pływającego w jeziorze, na drugim dzieci jedzą świeże truskawki, trzeci – to grupa znajomych w samochodzie na tle letniego krajobrazu pól.

– To kampania "Lubelskie. Smakuj życie!” – wyjaśnia Piotr Franaszek, dyrektor Departamentu Promocji Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie. – Chcemy pokazać, że mamy ofertę zarówno dla turystów jak i biznesmenów, mamy bardzo dużo wsi tematycznych, czy produktów regionalnych.

890 billboardów stanie w największych miastach Polski, min. w Krakowie, Warszawie, Łodzi, czy Trójmieście. – Większe pojawią się w centrach miast, mniejsze na peryferiach, w tym momencie zaczęło się już ich rozlepianie – zaznacza Krzysztof Komorski, z departamentu promocji.

Poza tym woj. lubelskie pojawi się w kilku odcinkach nowego serialu Telewizji Polskiej pt. "Pogodni”. – To będą krótkie, 3 – 4 minutowe odcinki, jeden jest już gotowy, kręcono go w Kazimierzu Dolnym, serial będzie emitowany zarówno w TVP1, TVP2, jak i TVP Info – opowiada Franaszek. Równocześnie z emisją serialu w telewizji pojawią się krótkie reklamówki regiony, które będą trwały 8 sekund i nawiążą do billboardów.

Jesienią Lubelskie ma się promować za pomocą swoich produktów regionalnych, min. cebularza. – Smaki Lubelszczyzny pojawią się w całej Polsce – dodaje. Franaszek zapowiada, że na przełomie roku region pojawi się w jednym z popularnych seriali Telewizji Polskiej. – Rozmawialiśmy m.in. z producentami "Rancza” i "Barw szczęścia” – wyjaśnia.

Kampania billboardowa i reklamówki w telewizji kosztowały samorząd 1,1 mln zł. – Sfinansowano to z funduszy unijnych – zaznacza Grabczuk.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
phi
Gość
phi
(8) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

phi
phi (11 czerwca 2011 o 18:41) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Słuchaj matołku.
Od 1999 lubelskie i lubelsczyzna są prawnie używane jako synonimy i określają dokładnie to samo.
Rozumiem, że żyjesz w średniowieczu, ale pora może już dogonić resztę świata, co?

Chcesz zabłysnąć, to pisz po polsku zamiast walczyć z czymś o czym pojęcia nie masz.
Rozwiń
Gość
Gość (11 czerwca 2011 o 17:40) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='phi' timestamp='1307803108' post='488515']
Skończylibyście z tymi pierdołami o lubelskim i lubelszczyźnie.
Jedno i drugie znaczy tyle samo.
[/quote]
Phi ucz się ucz,bo rozumeczek to masz pchli.
Rozwiń
phi
phi (11 czerwca 2011 o 16:38) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Skończylibyście z tymi pierdołami o lubelskim i lubelszczyźnie.
Jedno i drugie znaczy tyle samo.
Rozwiń
Gość
Gość (8 czerwca 2011 o 10:12) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Smaki lubelskie,a nie lubelszczyzny,uczcie się Panowie z Koziego Grodu,matołkostwo jest nie w modzie.
Rozwiń
Gość
Gość (2 czerwca 2011 o 22:52) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
kasa w błoto i tyle!
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (8)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!