Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

14 grudnia 2010 r.
20:20
Edytuj ten wpis

Al. Kraśnicka: Pijany pieszy pod kołami samochodu

0 6 A A

Wczesnym wieczorem przy al. Kraśnickiej na wysokości ul. Zana samochód potrącił pieszego. Mężczyzna miał w organizmie 1,5 promila alkoholu.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Jak podaje policja, samochód potrącił pieszego na pasach. - Pieszy był nietrzeźwy, miał w organizmie 1,5 promila alkoholu - informuje mł. asp. Andrzej Fijołek z Komendy Wojewódzkiej Policji.

Do wypadku doszło na wysokości ul. Zana i Wojciechowskiej. Na miejscu jest policja. Nie ma dużych utrudnień w ruchu.

Komentarze 6

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
nie-emeryt / 16 grudnia 2010 o 10:49
[quote name='lublinianka' timestamp='1292491786' post='406579']
Oczywiście, że nie można, ale nie wiadomo, na jakim świetle przechodził. Nie wiadomo też, jak się na przejściu zachowywał. Kierowca nie podejrzewa przecież, że pieszy na przejściu może się zataczać albo iść 'do tyłu'...Swoją drogą, to wielu trzeźwych ludzi, przechodzących przez przejście, zachowuje się jak tzw. święte krowy - wchodzą wprost pod koła, bo są pewni, że samochód zawsze się zatrzyma. Niestety, droga hamowania, szczególnie teraz, jest długa, więc rozsądek obowiązuje KAŻDEGO - zarówno kierowców, jak i pieszych!
[/quote]
No właśnie! a co powiecie na emerytów, którzy na rondzie przy L'eclercu "pędzą" (czasami podpierając się kulami) na czerwonym świetle! Bo im okazja w sklepie "ucieknie"! Kilka razy, kiedy zwróciłem jakiejś babci uwagę: "Gdzie się tak pani spieszy? Na cmentarz?" To tylko się głupio uśmiechnęła i dalej pognała. A później krzyczą, że kierowcy na nich trąbią! Oj szkoda, że z wiekiem niektórym ubywa rozumu.
[quote name='lublinianka' timestamp='1292491786' post='406579']
Oczywiście, że nie można, ale nie wiadomo, na jakim świetle przechodził. Nie wiadomo też, jak się na przejściu zachowywał. Kierowca nie podejrzewa przecież, że pieszy na przejściu może się zataczać albo iść 'do tyłu'...Swoją drogą, to wielu trzeźwych ludzi, przechodzących przez przejście, zachowuje się jak tzw. święte krowy - wchodzą wprost pod koła, bo są pewni, że samochód zawsze się zatrzyma. Niestety, droga hamowania, szczególnie teraz, ... rozwiń
Avatar
trzeźwy pieszy / 16 grudnia 2010 o 10:38
[quote name='lublinianka' timestamp='1292491786' post='406579']
Oczywiście, że nie można, ale nie wiadomo, na jakim świetle przechodził. Nie wiadomo też, jak się na przejściu zachowywał. Kierowca nie podejrzewa przecież, że pieszy na przejściu może się zataczać albo iść 'do tyłu'...
Swoją drogą, to wielu trzeźwych ludzi, przechodzących przez przejście, zachowuje się jak tzw. święte krowy - wchodzą wprost pod koła, bo są pewni, że samochód zawsze się zatrzyma. Niestety, droga hamowania, szczególnie teraz, jest długa, więc rozsądek obowiązuje KAŻDEGO - zarówno kierowców, jak i pieszych!
[/quote]
Tak,masz rację.Ale pieszy na przejciu jest "świętą krową".I czy to się komu podoba czy też nie.Sam jestem kierowcą i widzę co dzieje się na drogach.W tym na przejściach.
I chyba nie ma takiego użytkownika drogi,którey świadomie lub nie-popełnił jakieś wykroczenie.Ale kierowca zbliżając się do przejścia,opowinien zachować szczególną ostrożność,bo pieszy przeważnie jest nieobliczalny.Szczególnienietrzeźwy.
A czy ten pijaczek znajdował się na przejściu ze światłami i czy przechodził na czerwonym czy zielonym światle,to już będzie rozpatrywała policja.Ale skoro gazeta wspomniala o nietrzeźwym pieszym na przejściu,powinna też dodać czy pieszy przechodził prawidłowo.
Pozdrawiam wszystkich pieszych.
[quote name='lublinianka' timestamp='1292491786' post='406579']
Oczywiście, że nie można, ale nie wiadomo, na jakim świetle przechodził. Nie wiadomo też, jak się na przejściu zachowywał. Kierowca nie podejrzewa przecież, że pieszy na przejściu może się zataczać albo iść 'do tyłu'...
Swoją drogą, to wielu trzeźwych ludzi, przechodzących przez przejście, zachowuje się jak tzw. święte krowy - wchodzą wprost pod koła, bo są pewni, że samochód zawsze się zatrzyma. Niestety, droga hamowania, szczególnie ... rozwiń
Avatar
lublinianka / 16 grudnia 2010 o 10:29
[quote name='trzeźwy pieszy' timestamp='1292491302' post='406573']
[color="#FF0000"][size="5"]samochód potrącił pieszego na pasach. - Pieszy był nietrzeźwy[/size][/color]Xzy to znaczy,że na pasach (przejściu dla pieszych) można potrącić pijanego przechodnia?
[/quote]
Oczywiście, że nie można, ale nie wiadomo, na jakim świetle przechodził. Nie wiadomo też, jak się na przejściu zachowywał. Kierowca nie podejrzewa przecież, że pieszy na przejściu może się zataczać albo iść 'do tyłu'...
Swoją drogą, to wielu trzeźwych ludzi, przechodzących przez przejście, zachowuje się jak tzw. święte krowy - wchodzą wprost pod koła, bo są pewni, że samochód zawsze się zatrzyma. Niestety, droga hamowania, szczególnie teraz, jest długa, więc rozsądek obowiązuje KAŻDEGO - zarówno kierowców, jak i pieszych!
[quote name='trzeźwy pieszy' timestamp='1292491302' post='406573']
[color="#FF0000"][size="5"]samochód potrącił pieszego na pasach. - Pieszy był nietrzeźwy[/size][/color]Xzy to znaczy,że na pasach (przejściu dla pieszych) można potrącić pijanego przechodnia?
[/quote]
Oczywiście, że nie można, ale nie wiadomo, na jakim świetle przechodził. Nie wiadomo też, jak się na przejściu zachowywał. Kierowca nie podejrzewa przecież, że pieszy na przejściu może się zataczać al... rozwiń
Avatar
trzeźwy pieszy / 16 grudnia 2010 o 10:21
[color="#FF0000"][size="5"]samochód potrącił pieszego na pasach. - Pieszy był nietrzeźwy[/size][/color]
Xzy to znaczy,że na pasach (przejściu dla pieszych) można potrącić pijanego przechodnia?
Avatar
crx / 15 grudnia 2010 o 10:38
Słuszne spostrzeżenie!Jednak rozsądek jest czymś obcym w konstruowaniu prawa na terenie pomiędzy Bugiem I Odrą-bo to przecież "najjaśniejsza ,światła część ludu " go ustanawia!!!
Avatar
kinol / 15 grudnia 2010 o 08:45
I co z tego że miał 1.5 prom. alkoholu ,ale przechodził na pasach.Wtym przypadku dla mnie ważniejszą informacją by było, na jakim swiatle przechodził ?. Już nie raz w tym miejscu kiedy pojawiła się strzałka warunkowego lewoskrętu to deb***e trąbili mimo,że na chodniku znajdowali się ludzie.Proszę mi pokazać gdzie jest napisane,że człowiek pod wpływem alkoholu nie może znaleźć się na oznakowanym przejściu dla pieszych czy na chodniku.
Tylko,że autorek tego gniota asekuracyjnie podkreśla stan trzeźwości poszkodowanego w razie gdyby pojazdem kierował ktoś np.z palestry czy pismackiej braci.
I co z tego że miał 1.5 prom. alkoholu ,ale przechodził na pasach.Wtym przypadku dla mnie ważniejszą informacją by było, na jakim swiatle przechodził ?. Już nie raz w tym miejscu kiedy pojawiła się strzałka warunkowego lewoskrętu to deb***e trąbili mimo,że na chodniku znajdowali się ludzie.Proszę mi pokazać gdzie jest napisane,że człowiek pod wpływem alkoholu nie może znaleźć się na oznakowanym przejściu dla pieszych czy na chodniku.
Tylko,że autorek tego gniota asekuracyjnie podkreśla stan trzeźwości poszkodowanego w razie gdyby pojaz... rozwiń
Avatar
nie-emeryt / 16 grudnia 2010 o 10:49
[quote name='lublinianka' timestamp='1292491786' post='406579']
Oczywiście, że nie można, ale nie wiadomo, na jakim świetle przechodził. Nie wiadomo też, jak się na przejściu zachowywał. Kierowca nie podejrzewa przecież, że pieszy na przejściu może się zataczać albo iść 'do tyłu'...Swoją drogą, to wielu trzeźwych ludzi, przechodzących przez przejście, zachowuje się jak tzw. święte krowy - wchodzą wprost pod koła, bo są pewni, że samochód zawsze się zatrzyma. Niestety, droga hamowania, szczególnie teraz, jest długa, więc rozsądek obowiązuje KAŻDEGO - zarówno kierowców, jak i pieszych!
[/quote]
No właśnie! a co powiecie na emerytów, którzy na rondzie przy L'eclercu "pędzą" (czasami podpierając się kulami) na czerwonym świetle! Bo im okazja w sklepie "ucieknie"! Kilka razy, kiedy zwróciłem jakiejś babci uwagę: "Gdzie się tak pani spieszy? Na cmentarz?" To tylko się głupio uśmiechnęła i dalej pognała. A później krzyczą, że kierowcy na nich trąbią! Oj szkoda, że z wiekiem niektórym ubywa rozumu.
[quote name='lublinianka' timestamp='1292491786' post='406579']
Oczywiście, że nie można, ale nie wiadomo, na jakim świetle przechodził. Nie wiadomo też, jak się na przejściu zachowywał. Kierowca nie podejrzewa przecież, że pieszy na przejściu może się zataczać albo iść 'do tyłu'...Swoją drogą, to wielu trzeźwych ludzi, przechodzących przez przejście, zachowuje się jak tzw. święte krowy - wchodzą wprost pod koła, bo są pewni, że samochód zawsze się zatrzyma. Niestety, droga hamowania, szczególnie teraz, ... rozwiń
Avatar
trzeźwy pieszy / 16 grudnia 2010 o 10:38
[quote name='lublinianka' timestamp='1292491786' post='406579']
Oczywiście, że nie można, ale nie wiadomo, na jakim świetle przechodził. Nie wiadomo też, jak się na przejściu zachowywał. Kierowca nie podejrzewa przecież, że pieszy na przejściu może się zataczać albo iść 'do tyłu'...
Swoją drogą, to wielu trzeźwych ludzi, przechodzących przez przejście, zachowuje się jak tzw. święte krowy - wchodzą wprost pod koła, bo są pewni, że samochód zawsze się zatrzyma. Niestety, droga hamowania, szczególnie teraz, jest długa, więc rozsądek obowiązuje KAŻDEGO - zarówno kierowców, jak i pieszych!
[/quote]
Tak,masz rację.Ale pieszy na przejciu jest "świętą krową".I czy to się komu podoba czy też nie.Sam jestem kierowcą i widzę co dzieje się na drogach.W tym na przejściach.
I chyba nie ma takiego użytkownika drogi,którey świadomie lub nie-popełnił jakieś wykroczenie.Ale kierowca zbliżając się do przejścia,opowinien zachować szczególną ostrożność,bo pieszy przeważnie jest nieobliczalny.Szczególnienietrzeźwy.
A czy ten pijaczek znajdował się na przejściu ze światłami i czy przechodził na czerwonym czy zielonym światle,to już będzie rozpatrywała policja.Ale skoro gazeta wspomniala o nietrzeźwym pieszym na przejściu,powinna też dodać czy pieszy przechodził prawidłowo.
Pozdrawiam wszystkich pieszych.
[quote name='lublinianka' timestamp='1292491786' post='406579']
Oczywiście, że nie można, ale nie wiadomo, na jakim świetle przechodził. Nie wiadomo też, jak się na przejściu zachowywał. Kierowca nie podejrzewa przecież, że pieszy na przejściu może się zataczać albo iść 'do tyłu'...
Swoją drogą, to wielu trzeźwych ludzi, przechodzących przez przejście, zachowuje się jak tzw. święte krowy - wchodzą wprost pod koła, bo są pewni, że samochód zawsze się zatrzyma. Niestety, droga hamowania, szczególnie ... rozwiń
Avatar
lublinianka / 16 grudnia 2010 o 10:29
[quote name='trzeźwy pieszy' timestamp='1292491302' post='406573']
[color="#FF0000"][size="5"]samochód potrącił pieszego na pasach. - Pieszy był nietrzeźwy[/size][/color]Xzy to znaczy,że na pasach (przejściu dla pieszych) można potrącić pijanego przechodnia?
[/quote]
Oczywiście, że nie można, ale nie wiadomo, na jakim świetle przechodził. Nie wiadomo też, jak się na przejściu zachowywał. Kierowca nie podejrzewa przecież, że pieszy na przejściu może się zataczać albo iść 'do tyłu'...
Swoją drogą, to wielu trzeźwych ludzi, przechodzących przez przejście, zachowuje się jak tzw. święte krowy - wchodzą wprost pod koła, bo są pewni, że samochód zawsze się zatrzyma. Niestety, droga hamowania, szczególnie teraz, jest długa, więc rozsądek obowiązuje KAŻDEGO - zarówno kierowców, jak i pieszych!
[quote name='trzeźwy pieszy' timestamp='1292491302' post='406573']
[color="#FF0000"][size="5"]samochód potrącił pieszego na pasach. - Pieszy był nietrzeźwy[/size][/color]Xzy to znaczy,że na pasach (przejściu dla pieszych) można potrącić pijanego przechodnia?
[/quote]
Oczywiście, że nie można, ale nie wiadomo, na jakim świetle przechodził. Nie wiadomo też, jak się na przejściu zachowywał. Kierowca nie podejrzewa przecież, że pieszy na przejściu może się zataczać al... rozwiń
Avatar
trzeźwy pieszy / 16 grudnia 2010 o 10:21
[color="#FF0000"][size="5"]samochód potrącił pieszego na pasach. - Pieszy był nietrzeźwy[/size][/color]
Xzy to znaczy,że na pasach (przejściu dla pieszych) można potrącić pijanego przechodnia?
Avatar
crx / 15 grudnia 2010 o 10:38
Słuszne spostrzeżenie!Jednak rozsądek jest czymś obcym w konstruowaniu prawa na terenie pomiędzy Bugiem I Odrą-bo to przecież "najjaśniejsza ,światła część ludu " go ustanawia!!!
Avatar
kinol / 15 grudnia 2010 o 08:45
I co z tego że miał 1.5 prom. alkoholu ,ale przechodził na pasach.Wtym przypadku dla mnie ważniejszą informacją by było, na jakim swiatle przechodził ?. Już nie raz w tym miejscu kiedy pojawiła się strzałka warunkowego lewoskrętu to deb***e trąbili mimo,że na chodniku znajdowali się ludzie.Proszę mi pokazać gdzie jest napisane,że człowiek pod wpływem alkoholu nie może znaleźć się na oznakowanym przejściu dla pieszych czy na chodniku.
Tylko,że autorek tego gniota asekuracyjnie podkreśla stan trzeźwości poszkodowanego w razie gdyby pojazdem kierował ktoś np.z palestry czy pismackiej braci.
I co z tego że miał 1.5 prom. alkoholu ,ale przechodził na pasach.Wtym przypadku dla mnie ważniejszą informacją by było, na jakim swiatle przechodził ?. Już nie raz w tym miejscu kiedy pojawiła się strzałka warunkowego lewoskrętu to deb***e trąbili mimo,że na chodniku znajdowali się ludzie.Proszę mi pokazać gdzie jest napisane,że człowiek pod wpływem alkoholu nie może znaleźć się na oznakowanym przejściu dla pieszych czy na chodniku.
Tylko,że autorek tego gniota asekuracyjnie podkreśla stan trzeźwości poszkodowanego w razie gdyby pojaz... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 6

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 20 czerwca 2018 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 20 czerwca 2018 r. 0 0

MUNDIAL 2018. Rosja – Egipt 3:1. „Sborna” gra dalej

MUNDIAL 2018. Rosja – Egipt 3:1. „Sborna” gra dalej 1 0

MUNDIAL 2018 W meczu rozpoczynającym drugą serię meczów grupowych Rosja pokonała Egipt 3:1 i zapewniła sobie awans do fazy pucharowej. Natomiast „Faraonowie” zagrają już tylko jeden mecz na tegorocznym mundialu

1,5 metrowy wąż przechadzał się po balkonie przy ul. Koncertowej w Lublinie

1,5 metrowy wąż przechadzał się po balkonie przy ul. Koncertowej w Lublinie 0 2

Dużo strachu napędził mieszkańcom wąż przechadzający się po jednym z balkonów bloku przy ul. Koncertowej.

Grupa mieszkańców Lublina ma dostać darmowe przejazdy komunikacją miejską

Grupa mieszkańców Lublina ma dostać darmowe przejazdy komunikacją miejską 28 10

Przyznanie bezpłatnej komunikacji miejskiej osobom po 65. roku życia zapowiedział we wtorek prezydent Lublina. Ogłosił również, że miejskie żłobki będą darmowe dla dzieci niepełnosprawnych.

Szukali nielegalnego alkoholu, znaleźli także domowy arsenał

Szukali nielegalnego alkoholu, znaleźli także domowy arsenał 0 0

Sprzęt do destylacji alkoholu, karabiny, broń pneumatyczna, setki nabojów, słoiki z prochem i radiostacja. Taki arsenał znaleźli policjanci w domu pod Krasnymstawem.

Wywąchał narkotyki za 3,8 mln zł

Wywąchał narkotyki za 3,8 mln zł 0 0

Około 70 kg haszyszu oraz 658 g kokainy wywąchał na drogowym przejściu granicznym Ceron, pies służbowy Straży Granicznej. Wartość przejętych narkotyków to ponad 3,8 mln zł.

Wesoły początek, smutny koniec. Kilka tysięcy kibiców przy Arenie Lublin [zdjęcia z drona]
galeria
film

Wesoły początek, smutny koniec. Kilka tysięcy kibiców przy Arenie Lublin [zdjęcia z drona] 13 3

Kilka tysięcy kibiców pojawiło się w specjalnie zorganizowanej przez MOSiR strefie kibica przy Arenie Lublin.

Właściciel mieszkania otworzył wersalkę. Zobaczył w środku nogę kobiety
Rusza proces

Właściciel mieszkania otworzył wersalkę. Zobaczył w środku nogę kobiety 6 4

W środę ma rozpocząć się proces Artura S., oskarżonego o brutalne zabójstwo przy ul. 1 Maja. Mężczyzna udusił swoją dziewczynę i przez miesiąc mieszkał z jej zwłokami, ukrytymi w wersalce.

Polska - Senegal 1:2. Katastrofa na otwarcie mundialu
galeria
film

Polska - Senegal 1:2. Katastrofa na otwarcie mundialu 1 3

Polska czeka 44 lata na zwycięstwo w meczu otwarcia. I jeszcze sobie poczeka. We wtorek piłkarze Adama Nawałki przegrali z Senegalem 1:2. Już w niedzielę Biało-Czerwoni zagrają z Kolumbią mecz o wszystko

Wystawa "- 7 - 13 -" w Galerii Labirynt
22 czerwca 2018, 19:00

Wystawa "- 7 - 13 -" w Galerii Labirynt 1 0

Co Gdzie Kiedy. Galeria Labirynt (oddział Plaza, ul. Lipowa 13) zaprasza na wernisaż wystawy izraelskiej artystki Nelly Agassi. Otwarcie ekspozycji - 7 - 13 - odbędzie się w piątek, 22 czerwca o godz. 19.

TBV Start Lublin organizuje Camp dla młodzieży

TBV Start Lublin organizuje Camp dla młodzieży 2 0

KOSZYKÓWKA W tym tygodniu w Lublinie odbędą się trzy ciekawe wydarzenia. W środę o godzinie 9.30, w Hali MOSiR im. Z. Niedzieli przy Al. Zygmuntowskich 4, odbędzie się Camp do drużyny TBV Startu Lublin U16 (rocznik 2003/2004), który poprowadzą trenerzy z Energa Basket Ligi oraz szkoleniowcy grup młodzieżowych

W woj. lubelskim powstaje coraz więcej mieszkań. Przez rok wzrost o 107 proc.

W woj. lubelskim powstaje coraz więcej mieszkań. Przez rok wzrost o 107 proc. 3 4

Rośnie liczba domów i mieszkań oddawanych do użytkowania. Na przestrzeni roku, w całym regionie statystycy zanotowali wzrost na poziomie ponad 100 proc.

Walka o Kazimierz Dolny może być ostra. Na razie trzech możliwych kandydatów

Walka o Kazimierz Dolny może być ostra. Na razie trzech możliwych kandydatów 35 12

Obecny burmistrz, jego były zastępca oraz pełnomocnik wojewody – apetyt na fotel burmistrza Kazimierza Dolnego mają co najmniej trzy osoby.

P.Unity - koncert w Radiu Lublin
22 czerwca 2018, 18:00

P.Unity - koncert w Radiu Lublin 1 0

Co Gdzie Kiedy. W piątek, 22 czerwca o godz. 19 w Radiu Lublin (ul. Obrońców Pokoju 2) wystąpi formacja P.Unity.

Krzysztof chciał być żołnierzem, ale miał wypadek i stracił nogę. Kamil pomoże w zbiórce na protezę

Krzysztof chciał być żołnierzem, ale miał wypadek i stracił nogę. Kamil pomoże w zbiórce na protezę 3 0

Cztery kraje, 17 miast, 18 dni i blisko 2800 km na rowerze – tak w liczbach wygląda trasa, jaką pokona Kamil Misztal z Lublina, by pomóc niepełnosprawnemu 26-latkowi spełnić jego marzenia.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.