sobota, 21 października 2017 r.

Lublin

Ankieterzy zadzwonią dziś do lublinian, by spytać o komunikację miejską

  Edytuj ten wpis
Dodano: 9 maja 2010, 21:11
Autor: drs

Telefonu od ankietera pytającego o komunikację miejska może się od dziś spodziewać 2 tys. mieszkańców Lublina. Badanie potrwa do 7 czerwca. Na zlecenie Zarządu Transportu Miejskiego prowadzić je będzie warszawska firma TNS OBOP.

Ankieterzy mają dzwonić do losowo wybranych lublinian w wieku od 15 do 75 lat. Będą pytać jaka część mieszkańców korzysta z komunikacji, jak często pasażerowie jeżdżą w dni powszednie a jak w weekendy, jakie trasy wybierają najczęściej i ile trwa przejazd, ile czasu potrzeba by najkrótszą drogą dotrzeć z domu do śródmieścia i z jakich biletów pasażerowie korzystają najczęściej.

Badanie prowadzone jest po tym, jak Najwyższa Izba Kontroli wytknęła miastu, że w niewystarczającym stopniu bada funkcjonowanie komunikacji miejskiej. O wiele większa analiza prowadzona będzie jesienią. Ma być podobna do tej sprzed kilku lat, która skutkowała m.in. przesunięciem linii 10 z Al.

Racławickich i al. Kraśnickiej na ul. Sowińskiego i Wileńską. Posłuży do opracowania nowej sieci połączeń.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
POgardzam tymi typami
~Izabella~
pasażer bez ankiety
(6) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

POgardzam tymi typami
POgardzam tymi typami (11 maja 2010 o 13:57) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
NIEDASIEpowiedzieli POolitycy.
Rozwiń
~Izabella~
~Izabella~ (10 maja 2010 o 19:43) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Tak, jesteśmy b. zadowoleni... Mieszkając na ul. Zachodniej, z usytuowanego nieopodal przystanku nie dojedziesz bez przesiadki ani do szpitala na Kraśnicką, ani na Sp. Pracy, ani na Al. Warszawską ani na Kunickiego, że nie wspomnę już o dworcu PKP. I to są udogodnienia zwłaszcza dla starszych ludzi. Nie trzeba ankiet - oto przykład, że trzeba coś zmienić.
Rozwiń
pasażer bez ankiety
pasażer bez ankiety (10 maja 2010 o 15:35) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Cel był jeden. Trzeba było wydać przewidziane na ten środki. Efekt nie jest istotny. I tak NAS nikt nie słucha.

A poza powyszymi postami... CZY TAK TRUDNO BYŁO DOWIEDZIEĆ SIE TAKICH INFORMACJI OD PODRÓŻNYCH PODCZAS JAZDY Z NIMI W AUTOBUSIE/TROLEJBUSIE?

WIECIE DLACZEGO TAK NIE MOŻNA! BO ANKIETAMI PRZEZ TELEFON MOZNA MANIPULOWAĆ, A TAK W TYM POJEŹDZIE PASAŻEROWIE WIDZĄ, CO ANKIETER PISZE I PATRZĄ JEMU NA RĘCE! I PRZEKRĘTY NIE MAJA SZANS!!!!!!!!! ZA CHWILĘ WSZYSCY DOWIEDZĄ SIĘ,ŻE JEST WSZYSTKO OK I "WSZYSCY SĄ ZADOWOLENI"!!!
Rozwiń
buudda
buudda (10 maja 2010 o 15:17) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
A może by tak obok ankiety telefonicznej (wśród wybrańców) równolegle poprowadzić ankietę internetową dla chętnych?
Prawdopodobnie nikt do mnie nie zadzwoni, a chętnie wezmę udział w ankiecie jeśli będzie można znaleźć ją w sieci.
Polecam przemyśleć.
Rozwiń
bambosh
bambosh (10 maja 2010 o 12:28) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
No i po co dzwonić i ładować się w koszty?-czyż nie można po prostu na przystanki"wyjść"do ludzi z pytaniami-bo przecież TAM stoją ludzie korzystający z MPK !!!? Będą dzwonić po ludziach,a na pewno spory procent respondentów odpowie"nie korzystam z usług MPK"... Niegospodarność,bezmózgowość i marnowanie pieniędzy!!!
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (6)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!