Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

17 września 2012 r.
17:28
Edytuj ten wpis

Autobusy komunikacji miejskiej w Lublinie zmienią trasy

Autor: Zdjęcie autora (drs)
0 11 A A

Za niecałe dwa tygodnie zlikwidowana zostanie autobusowa linia 11 kursująca z Lipniaka pod zajezdnię przy Grygowej. Zarząd Transportu Miejskiego tłumaczy, że było to konieczne, aby móc… poprawić dojazd do dzielnicy Szerokie podczas robót drogowych związanych z budową przedłużenia al. Solidarności. A konkretnie do tego, by zwiększyć częstotliwość kursowania linii 3.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Przypomnijmy, że na początku listopada zamknięty zostanie przejazd na wprost al. Warszawską w rejonie skrzyżowania z al. Solidarności.

Jadąc od Al. Racławickich dotrzemy tylko do Botanicznej, niemożliwy będzie też skręt w prawo w trasę W-Z. Z kolei zmierzając od strony stolicy, będziemy musieli skręcać w lewo w al. Solidarności.

Od 1 października linia 3 będzie kursować w dni powszednie, co 15 minut w szczycie (teraz co 20 minut), a w soboty i niedziele, co pół godziny (teraz w soboty kursuje co 50, a w niedziele co 70 minut).

Dlaczego musiała na tym ucierpieć linia 11? ZTM wyjaśnia, że ma pieniądze tylko na określoną liczbę tzw. wozokilometrów, a "przerzucając” je na linię 3 trzeba "zabrać je” z innej trasy.

Wybór padł na linię 11. Co ją zastąpi? Na Lipniak ma we wszystkie dni tygodnia kursować linia 44.

– W dni powszednie będzie jeździła dwa razy częściej od obecnej "jedenastki” – zapowiada Justyna Góźdź z Zarządu Transportu Miejskiego.

Natomiast do zajezdni przy Grygowej wydłużona będzie trasa linii 1, która jednocześnie ma kursować częściej, niż teraz: co 15 minut w dni powszednie w szczycie, co 30 minut poza szczytem i w niedziele, zaś co 20 minut w soboty.

Komentarze 11

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 20 września 2012 o 11:30
Ja nie rozumie po co ta 3 co 15 minut!!! W jakim celu? Bo ?szerokie na to stac?! 11 jest linią, która daje najlepszy dostęp dojazdu z Lipniaka na miasto i to bez przesiadek. Dodatkowo jak można bez żadnej konsultacji z mieszkańcami osiedla zabrać im jedyny autobus na Dworzec PKS, Głęboką, a nawet na Grygowej gdzie ludzie też pracują!!! BEZSENSU!!!!!!!
Avatar
Ość / 18 września 2012 o 14:43
11 to jest to bardzo dobra linia... jedyna z linii, którą mozna NAJSZYBCIEJ dostać się np z Kalinowszczyzny na LSM, omijająca w sporej części najbardziej zatkane ulice centrum Lublina, choć z łatwym dostępem do tego centrum (rzyst. Narutowicza pl. Wolności)... owszem, stosunkowo mało popularna (a szkoda) - bo mało znana...
Tak czy inaczej Głęboka od Narutowicza do Filaretów traci systematycznie połączenia - tym ciekawsza jest taka polityka, że na Głębokiej w najbliższym czasie ma być oddany do użytku duży i nowoczesny kompleks uczelniany UP, znajduje się równiez duży ośrodek Weterynarii. Praktycznie z dzielnic północno-wschodnich Lublina nie będzie bezpośredniego dojazdu na ten odcinek Głębokiej, także osiedla - dużego osiedla - Chrobrego...
Polityka ZKM zaczyna być powoli uwidaczniana - jak najwiecej PRZESIADEK... oczywiście stracą na tym spore sumy ci, którzy nie jeżdżą codziennie, bo im po prostu nie opłaci sie kupowanie biletów okresowych - po co kupowac okresowy, jezeli jeździ (bo musi) np 3 razy w tygodniu na danej trasie? To teraz bedzie musiał kupić dwa ( albo cztery bilety, na powrót)...
O takiim tworzeniu organizacji ruchu pisałem swego czasu zarówno tu jak i na łamach Kuriera... no cóż, miałem rację.
Narzekaliscie na komunikacje miejską w Lublinie bez zaznajomienia się z takową w innych wiekszych miastach, w których już od pewnego czasu nie dostaniesz się z jednej dzielnicy do innej, położonej po drugiej stronie miasta - bez przesiadek? No to teraz powoli, nie za szybko - aby nie wzbudzić za duzo protestów - poznacie to i w Lublinie. Oczywiscie, że bedzie się to uwidaczniało zwiększeniem wydatków na komunikację miejska olbrzymiej części Lublinian... i wielu mieszkańcom PRZESTANIE opłacać się korzystanie z usług MPK, wróca do własnych samochodów. Więc może niech władze miasta przestaną nam mydlic oczu twierdzeniami, że komunikacja miejska ma nam ułatwic porusznie sie po mieście, że jej zadaniem jest zmniejszenie obciażenia indywidualnymi środkami komunikacji itp... a tendencja, żeby MPK i ZTM stały się firmami ZARABIAJACYMI na swoje istnienie niech w końcu zostanie JASNO powiedziana! No jak, odważycie się, władzuchno?
11 to jest to bardzo dobra linia... jedyna z linii, którą mozna NAJSZYBCIEJ dostać się np z Kalinowszczyzny na LSM, omijająca w sporej części najbardziej zatkane ulice centrum Lublina, choć z łatwym dostępem do tego centrum (rzyst. Narutowicza pl. Wolności)... owszem, stosunkowo mało popularna (a szkoda) - bo mało znana...
Tak czy inaczej Głęboka od Narutowicza do Filaretów traci systematycznie połączenia - tym ciekawsza jest taka polityka, że na Głębokiej w najbliższym czasie ma być oddany do użytku duży i nowoczesny kompleks uczelnia... rozwiń
Avatar
angel / 18 września 2012 o 14:04
Zamiast likwidowac 11 powinna ona jedynie zmienić trasę! Nie prościej by było ominąć Grygową i puscic te linia od zajezdni mpk przez witosa do gospodarczej i dalej tak jak dotychczas! powrót ta sama droga gospodarcza- witosa-zajezdnia mpk! i problem darmowych podwozek przez lumpów by sie skonczył a ludzie prcujacy w kprd i innych firmach tez byliby szczesliw! proponuje aby ztm przemyslal ten temat!!!!!!
Avatar
anonim / 18 września 2012 o 13:56
[quote name='Anka' timestamp='1347958560' post='675326']
11 w centrum rozładowuje tłok z linii nr. 9, a to bardzo obłozona linia, więć dziwię się, że likwidują 11. Po co co 15 minut trójka?
[/quote]

11 jest linia niopłacalna,bo jezdzi nia głownie meliniarsywo z socjali z grygowej! a przeciez oni biletów i tak nie kasuja! tam kanarów rowniez nie zobaczysz podobnie jak na lubartowskiej od ruskiej w górę! nik nie bedzie dokladal do tego biznesu!
wiec nie ma co sie dziwic ze likwiduja 11, słuszna decyzja!!!!!!!
[quote name='Anka' timestamp='1347958560' post='675326']
11 w centrum rozładowuje tłok z linii nr. 9, a to bardzo obłozona linia, więć dziwię się, że likwidują 11. Po co co 15 minut trójka?
[/quote]

11 jest linia niopłacalna,bo jezdzi nia głownie meliniarsywo z socjali z grygowej! a przeciez oni biletów i tak nie kasuja! tam kanarów rowniez nie zobaczysz podobnie jak na lubartowskiej od ruskiej w górę! nik nie bedzie dokladal do tego biznesu!
wiec nie ma co sie dziwic ze... rozwiń
Avatar
Maks / 18 września 2012 o 11:43
Lina 1 i 3 powinna tak na stałe zostać z takączęstotliwością w soboye jaki w niedziele. Popieram te zmiany!.
Avatar
koziorożec / 18 września 2012 o 11:33
Proponuje przenieść ztm na teren po byłej odlewni. Zobaczymy co w dwa tygodnie zdziałają
Avatar
gość / 18 września 2012 o 11:09
[quote name='Ość' timestamp='1345106135' post='664898']
Według projektu ZTM autobusy linii 11 mają jeździć CAŁY rok tak jak obecnie, w wakacje. 152 jeździ równie często... a trasy tych obu linii pokrywają sie na odcinku od Leclerca do Narutowicza. Myślę, że z czasem linia 11 w obecnym kształcie zostanie zlikwidowana... a szkoda, jest bowiem jedyną linią łączącą Kalinowszczyznę z LSM (pomijając 39 jeżdżącą na około przez J. Pawła i 32, które do Leclerka nie dojeżdża) a poprowadzoną (też jak i 32 obecnie) obok Bramy Krakowskiej. Pół biedy, jesli chodzi połączenie z LSM, w końcu jest jeszcze 10 (Kalinowszyzna, Miasteczko Uniwersyteckie, LSM od strony Wileńskiej i dalej) ale posiada jeden DUŻY plus: jedzie przez CAŁĄ Narutowicza i Głęboką (a przy niej wybudowano naprawdę duży kompleks Uniwersytetu Przyrodniczego, lada moment będzie oddany do użytku) i, co ciekawe - jest w tej chwili NAJSZYBSZYM, wbrew pozorom - połączeniem Kalinowszczyzna/1000 Lecia/Brama Krakowska/Narutowicza(Centrum)/LSM. Posiada jeszcze następny plus - jeździ wieczorem o porze, kiedy już praktycznie z LSM (ul Zana i Filaretów) do Śródmieścia, dw. PKS i aż do Mełgiewskiej niczym nie dojedzie... bo reszta kończy już kursowanie sporo wcześniej. Chodzi o ludzi wracajacych z pracy po 22 godzinie. Może teraz, kiedy nastąpiło w Lublinie załamanie gospodarcze, o takich porach mniej ludzi jakby korzystało z komunikacji miejskiej, nie mniej jeszcze sporo ludzi tak późno musi wracać do domów...
Tak nawiasem - BARDZO przydałby się DODATKOWY przystanek w okolicach Wyszyńskiego/Zamojska/Bernardyńska dla linii 11 i 32, wręcz narzuca się sam... z Zamojskiej, poza 9 jadącą przez Wileńską - praktycznie nie ma połączenia z Filaretów i Zana.
[/quote]
[quote name='Ość' timestamp='1345106135' post='664898']
Według projektu ZTM autobusy linii 11 mają jeździć CAŁY rok tak jak obecnie, w wakacje. 152 jeździ równie często... a trasy tych obu linii pokrywają sie na odcinku od Leclerca do Narutowicza. Myślę, że z czasem linia 11 w obecnym kształcie zostanie zlikwidowana... a szkoda, jest bowiem jedyną linią łączącą Kalinowszczyznę z LSM (pomijając 39 jeżdżącą na około przez J. Pawła i 32, które do Leclerka nie dojeżdża) a poprowadzoną (też jak i 32 obecnie) obok Bra... rozwiń
Avatar
Gość / 18 września 2012 o 10:59
I co z tego ze dadza 44 jak ta ma bardzo dluga trase i nie da sie szybko dojechac do centrum!!! Co za ludzie, najpierw 21 zabrane, teraz 11. I jak tu mozna jezdzic autobusami, skoro co jakis czas sa zabierane! Nie dosc ze sie trafiaja niemili, krzykliwi kierowcy, to jeszcze nie bedzie czym jezdzic... Szkoda slow, trzeba sie przesiasc na rower/ samochod/ lub po prostu z buta wszedzie chodzic, bo innej mozliwosci nie widac..
Avatar
antyZTM / 18 września 2012 o 10:58
A może ten Zarząd Totalnej Miernoty przenieść na Grygową i niech zobaczą że poza zajezdnią autobusową są tam również inne firmy i ludzie też muszą jakoś dojechać ?!
Nie udała się przymiarka do zabrania lini 36 to likwidują 11.
Avatar
Anka / 18 września 2012 o 10:56
11 w centrum rozładowuje tłok z linii nr. 9, a to bardzo obłozona linia, więć dziwię się, że likwidują 11. Po co co 15 minut trójka?
Avatar
Gość / 20 września 2012 o 11:30
Ja nie rozumie po co ta 3 co 15 minut!!! W jakim celu? Bo ?szerokie na to stac?! 11 jest linią, która daje najlepszy dostęp dojazdu z Lipniaka na miasto i to bez przesiadek. Dodatkowo jak można bez żadnej konsultacji z mieszkańcami osiedla zabrać im jedyny autobus na Dworzec PKS, Głęboką, a nawet na Grygowej gdzie ludzie też pracują!!! BEZSENSU!!!!!!!
Avatar
Ość / 18 września 2012 o 14:43
11 to jest to bardzo dobra linia... jedyna z linii, którą mozna NAJSZYBCIEJ dostać się np z Kalinowszczyzny na LSM, omijająca w sporej części najbardziej zatkane ulice centrum Lublina, choć z łatwym dostępem do tego centrum (rzyst. Narutowicza pl. Wolności)... owszem, stosunkowo mało popularna (a szkoda) - bo mało znana...
Tak czy inaczej Głęboka od Narutowicza do Filaretów traci systematycznie połączenia - tym ciekawsza jest taka polityka, że na Głębokiej w najbliższym czasie ma być oddany do użytku duży i nowoczesny kompleks uczelniany UP, znajduje się równiez duży ośrodek Weterynarii. Praktycznie z dzielnic północno-wschodnich Lublina nie będzie bezpośredniego dojazdu na ten odcinek Głębokiej, także osiedla - dużego osiedla - Chrobrego...
Polityka ZKM zaczyna być powoli uwidaczniana - jak najwiecej PRZESIADEK... oczywiście stracą na tym spore sumy ci, którzy nie jeżdżą codziennie, bo im po prostu nie opłaci sie kupowanie biletów okresowych - po co kupowac okresowy, jezeli jeździ (bo musi) np 3 razy w tygodniu na danej trasie? To teraz bedzie musiał kupić dwa ( albo cztery bilety, na powrót)...
O takiim tworzeniu organizacji ruchu pisałem swego czasu zarówno tu jak i na łamach Kuriera... no cóż, miałem rację.
Narzekaliscie na komunikacje miejską w Lublinie bez zaznajomienia się z takową w innych wiekszych miastach, w których już od pewnego czasu nie dostaniesz się z jednej dzielnicy do innej, położonej po drugiej stronie miasta - bez przesiadek? No to teraz powoli, nie za szybko - aby nie wzbudzić za duzo protestów - poznacie to i w Lublinie. Oczywiscie, że bedzie się to uwidaczniało zwiększeniem wydatków na komunikację miejska olbrzymiej części Lublinian... i wielu mieszkańcom PRZESTANIE opłacać się korzystanie z usług MPK, wróca do własnych samochodów. Więc może niech władze miasta przestaną nam mydlic oczu twierdzeniami, że komunikacja miejska ma nam ułatwic porusznie sie po mieście, że jej zadaniem jest zmniejszenie obciażenia indywidualnymi środkami komunikacji itp... a tendencja, żeby MPK i ZTM stały się firmami ZARABIAJACYMI na swoje istnienie niech w końcu zostanie JASNO powiedziana! No jak, odważycie się, władzuchno?
11 to jest to bardzo dobra linia... jedyna z linii, którą mozna NAJSZYBCIEJ dostać się np z Kalinowszczyzny na LSM, omijająca w sporej części najbardziej zatkane ulice centrum Lublina, choć z łatwym dostępem do tego centrum (rzyst. Narutowicza pl. Wolności)... owszem, stosunkowo mało popularna (a szkoda) - bo mało znana...
Tak czy inaczej Głęboka od Narutowicza do Filaretów traci systematycznie połączenia - tym ciekawsza jest taka polityka, że na Głębokiej w najbliższym czasie ma być oddany do użytku duży i nowoczesny kompleks uczelnia... rozwiń
Avatar
angel / 18 września 2012 o 14:04
Zamiast likwidowac 11 powinna ona jedynie zmienić trasę! Nie prościej by było ominąć Grygową i puscic te linia od zajezdni mpk przez witosa do gospodarczej i dalej tak jak dotychczas! powrót ta sama droga gospodarcza- witosa-zajezdnia mpk! i problem darmowych podwozek przez lumpów by sie skonczył a ludzie prcujacy w kprd i innych firmach tez byliby szczesliw! proponuje aby ztm przemyslal ten temat!!!!!!
Avatar
anonim / 18 września 2012 o 13:56
[quote name='Anka' timestamp='1347958560' post='675326']
11 w centrum rozładowuje tłok z linii nr. 9, a to bardzo obłozona linia, więć dziwię się, że likwidują 11. Po co co 15 minut trójka?
[/quote]

11 jest linia niopłacalna,bo jezdzi nia głownie meliniarsywo z socjali z grygowej! a przeciez oni biletów i tak nie kasuja! tam kanarów rowniez nie zobaczysz podobnie jak na lubartowskiej od ruskiej w górę! nik nie bedzie dokladal do tego biznesu!
wiec nie ma co sie dziwic ze likwiduja 11, słuszna decyzja!!!!!!!
[quote name='Anka' timestamp='1347958560' post='675326']
11 w centrum rozładowuje tłok z linii nr. 9, a to bardzo obłozona linia, więć dziwię się, że likwidują 11. Po co co 15 minut trójka?
[/quote]

11 jest linia niopłacalna,bo jezdzi nia głownie meliniarsywo z socjali z grygowej! a przeciez oni biletów i tak nie kasuja! tam kanarów rowniez nie zobaczysz podobnie jak na lubartowskiej od ruskiej w górę! nik nie bedzie dokladal do tego biznesu!
wiec nie ma co sie dziwic ze... rozwiń
Avatar
Maks / 18 września 2012 o 11:43
Lina 1 i 3 powinna tak na stałe zostać z takączęstotliwością w soboye jaki w niedziele. Popieram te zmiany!.
Avatar
koziorożec / 18 września 2012 o 11:33
Proponuje przenieść ztm na teren po byłej odlewni. Zobaczymy co w dwa tygodnie zdziałają
Avatar
gość / 18 września 2012 o 11:09
[quote name='Ość' timestamp='1345106135' post='664898']
Według projektu ZTM autobusy linii 11 mają jeździć CAŁY rok tak jak obecnie, w wakacje. 152 jeździ równie często... a trasy tych obu linii pokrywają sie na odcinku od Leclerca do Narutowicza. Myślę, że z czasem linia 11 w obecnym kształcie zostanie zlikwidowana... a szkoda, jest bowiem jedyną linią łączącą Kalinowszczyznę z LSM (pomijając 39 jeżdżącą na około przez J. Pawła i 32, które do Leclerka nie dojeżdża) a poprowadzoną (też jak i 32 obecnie) obok Bramy Krakowskiej. Pół biedy, jesli chodzi połączenie z LSM, w końcu jest jeszcze 10 (Kalinowszyzna, Miasteczko Uniwersyteckie, LSM od strony Wileńskiej i dalej) ale posiada jeden DUŻY plus: jedzie przez CAŁĄ Narutowicza i Głęboką (a przy niej wybudowano naprawdę duży kompleks Uniwersytetu Przyrodniczego, lada moment będzie oddany do użytku) i, co ciekawe - jest w tej chwili NAJSZYBSZYM, wbrew pozorom - połączeniem Kalinowszczyzna/1000 Lecia/Brama Krakowska/Narutowicza(Centrum)/LSM. Posiada jeszcze następny plus - jeździ wieczorem o porze, kiedy już praktycznie z LSM (ul Zana i Filaretów) do Śródmieścia, dw. PKS i aż do Mełgiewskiej niczym nie dojedzie... bo reszta kończy już kursowanie sporo wcześniej. Chodzi o ludzi wracajacych z pracy po 22 godzinie. Może teraz, kiedy nastąpiło w Lublinie załamanie gospodarcze, o takich porach mniej ludzi jakby korzystało z komunikacji miejskiej, nie mniej jeszcze sporo ludzi tak późno musi wracać do domów...
Tak nawiasem - BARDZO przydałby się DODATKOWY przystanek w okolicach Wyszyńskiego/Zamojska/Bernardyńska dla linii 11 i 32, wręcz narzuca się sam... z Zamojskiej, poza 9 jadącą przez Wileńską - praktycznie nie ma połączenia z Filaretów i Zana.
[/quote]
[quote name='Ość' timestamp='1345106135' post='664898']
Według projektu ZTM autobusy linii 11 mają jeździć CAŁY rok tak jak obecnie, w wakacje. 152 jeździ równie często... a trasy tych obu linii pokrywają sie na odcinku od Leclerca do Narutowicza. Myślę, że z czasem linia 11 w obecnym kształcie zostanie zlikwidowana... a szkoda, jest bowiem jedyną linią łączącą Kalinowszczyznę z LSM (pomijając 39 jeżdżącą na około przez J. Pawła i 32, które do Leclerka nie dojeżdża) a poprowadzoną (też jak i 32 obecnie) obok Bra... rozwiń
Avatar
Gość / 18 września 2012 o 10:59
I co z tego ze dadza 44 jak ta ma bardzo dluga trase i nie da sie szybko dojechac do centrum!!! Co za ludzie, najpierw 21 zabrane, teraz 11. I jak tu mozna jezdzic autobusami, skoro co jakis czas sa zabierane! Nie dosc ze sie trafiaja niemili, krzykliwi kierowcy, to jeszcze nie bedzie czym jezdzic... Szkoda slow, trzeba sie przesiasc na rower/ samochod/ lub po prostu z buta wszedzie chodzic, bo innej mozliwosci nie widac..
Avatar
antyZTM / 18 września 2012 o 10:58
A może ten Zarząd Totalnej Miernoty przenieść na Grygową i niech zobaczą że poza zajezdnią autobusową są tam również inne firmy i ludzie też muszą jakoś dojechać ?!
Nie udała się przymiarka do zabrania lini 36 to likwidują 11.
Avatar
Anka / 18 września 2012 o 10:56
11 w centrum rozładowuje tłok z linii nr. 9, a to bardzo obłozona linia, więć dziwię się, że likwidują 11. Po co co 15 minut trójka?
Zobacz wszystkie komentarze 11

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Wypadek na al. Unii Lubelskiej w Lublinie. Wjechała na czerwonym świetle?

Wypadek na al. Unii Lubelskiej w Lublinie. Wjechała na czerwonym świetle? 4 0

Do wypadku doszło około godz. 9 na skrzyżowaniu ul. Zamojskiej i al. Unii Lubelskiej w Lublinie.

Zakończyli juwenalia na komisariacie. "Myśleliśmy, że atakują nas kibole. A to policja"
Alarm 24

Zakończyli juwenalia na komisariacie. "Myśleliśmy, że atakują nas kibole. A to policja" 11 4

Trzy osoby zakończyły juwenalia w komisariacie. Kolejna poddała się obdukcji lekarza sądowego. Studenci dęblińskie „Szkoły Orląt” oskarżają policję o bezpodstawną i zbyt brutalną interwencję. Policja twierdzi, ze młodzi byli pijani i agresywni.

Nie kupuj, wynajmij. O zaletach korzystania z wypożyczalni samochodowych

Nie kupuj, wynajmij. O zaletach korzystania z wypożyczalni samochodowych 0 0

Chcesz przetestować elektryczny pojazd, zanim w niego zainwestujesz kupę ciężko zarobionych pieniędzy? Potrzebujesz nowej floty transportowej dla swojej firmy spedycyjnej? Chcesz wybrać się na wakacyjną przejażdżkę, lecz nie posiadasz własnego auta? Zapraszamy do poczytania niniejszego tekstu, za pośrednictwem którego dowiesz się, jak cenna jest w dzisiejszych czasach atrakcyjna oferta godnej polecenia wypożyczalni samochodowej.

Wernisaż wystawy fotografii Tadeusza Rolke w CSK
26 maja 2018, 12:00

Wernisaż wystawy fotografii Tadeusza Rolke w CSK 2 0

Co Gdzie Kiedy. 26 maja o godz. 12 w Centrum Spotkania Kultur (plac Teatralny 1) odbędzie się spotkanie z fotografem Tadeuszem Rolke połączone z wernisażem wystawy prac artysty.

Antylopa biegała pod Michowem? Pijany kierowca z Tanzanii trochę przesadził
galeria
film

Antylopa biegała pod Michowem? Pijany kierowca z Tanzanii trochę przesadził 54 6

Prawie 2 promile alkoholu miał zatrzymany pijany kierowca. Pochodzący z Tanzanii 34-latek, próbował uciekać przed policjantami po tym, jak rozbił pożyczone BMW.

"Zdarzają się nawet długotrwałe przyjaźnie". Ile zarobi opiekunka osób starszych w Niemczech?

"Zdarzają się nawet długotrwałe przyjaźnie". Ile zarobi opiekunka osób starszych w Niemczech? 0 1

Rozmowa z Maciejem Łastowieckim, właścicielem firmy iOPIEKA, która oferuje legalne zatrudnienie dla opiekunów i opiekunek osób starszych głównie na terenie Niemiec.

Chcą pobić rekord Guinnessa. W czytaniu

Chcą pobić rekord Guinnessa. W czytaniu 1 0

Chełmska Biblioteka Publiczna chce się zgłosić do bicia rekordu Guinnessa w ilości osób czytających jeden po drugim. Dotychczasowy rekord to 3071 czytelników.

Zadyma na meczu Lech Poznań - Legia Warszawa. Pseudokibice wtargnęli na boisko [wideo]
film

Zadyma na meczu Lech Poznań - Legia Warszawa. Pseudokibice wtargnęli na boisko [wideo] 2 0

Do zadymy doszło w drugiej połowie meczu Lecha Poznań z Legią Warszawa w 37., ostatniej kolejce Lotto Ekstraklasy.

Ile powinni zarabiać posłowie? Wyniki sondażu mogą zaskakiwać
film

Ile powinni zarabiać posłowie? Wyniki sondażu mogą zaskakiwać 0 6

Posłowie powinni zarabiać nie więcej niż 5 tys. zł brutto, czyli około 3550 zł "na rękę" - uważa prawie połowa ankietowanych w sondażu zamówionym przez portal Gazeta.pl

Padwa Zamość – Orzeł Przeworsk 36:29. Strzelecki popis rozgrywającego

Padwa Zamość – Orzeł Przeworsk 36:29. Strzelecki popis rozgrywającego 1 0

II LIGA PIŁKARZY RĘCZNYCH W ostatnim spotkaniu sezonu Padwa Zamość pokonała przed swoimi kibicami Orła Przeworsk 36:29. Aż 13 bramek zdobył na pożegnanie z fanami Tomasz Fugiel

Sławomir i Zenek Martyniuk na Feliniadzie 2018. Muzyczne szaleństwo i tłumy fanów pod sceną
Zdjęcia
galeria

Sławomir i Zenek Martyniuk na Feliniadzie 2018. Muzyczne szaleństwo i tłumy fanów pod sceną 36 4

Niedziela na Feliniadzie 2018 należała do zespołów disco polo. Gwiazdą wieczoru byli Sławomir oraz Akcent z Zenkiem Martyniukiem. Przed nimi wystąpiły zespoły PowerBoy i Defis.

Puławy: Nowe pracownie dla szkół

Puławy: Nowe pracownie dla szkół 3 0

Pracownie w puławskich szkołach branżowych i technikach, dzięki unijnym dotacjom miały otrzymać wyposażenie za prawie 4 mln złotych.

Kozienalia 2018: Organek na scenie w browarze [zdjęcia]
galeria

Kozienalia 2018: Organek na scenie w browarze [zdjęcia] 0 0

W niedzielę na terenie browaru Perła przy ul. Bernardyńskiej w Lublinie zakończyły się trzydniowe Kozienalia 2018.

W Lublinie zabrakło osób do przeprowadzania dzieci przez jezdnię. Jakie są zarobki?

W Lublinie zabrakło osób do przeprowadzania dzieci przez jezdnię. Jakie są zarobki? 45 11

Fiaskiem skończyły się poszukiwania kogoś, kto stanie obok przejścia przez Głuską, na której znacznie wzrósł ruch po rozpoczęciu prac na Abramowickiej. Kłopot jest również z obsadzeniem przejścia obok szkoły przy ul. Kunickiego.

Najtańsze finansowanie dla MŚP z branży turystycznej

Najtańsze finansowanie dla MŚP z branży turystycznej 0

11 mln zł trafi do przedsiębiorców z województwa lubelskiego w formie pożyczek na rozwój usług turystycznych. Zgodnie z podpisaną umową z Bankiem Gospodarstwa Krajowego, Fundusz Pożyczkowy Lubelskiej Fundacji Rozwoju (LFR) w dalszym ciągu przyjmuje od przedsiębiorców wnioski o pożyczki preferencyjne.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.