środa, 18 października 2017 r.

Lublin

Carrefour nie chce płacić za uszkodzony samochód

  Edytuj ten wpis
Dodano: 2 sierpnia 2011, 17:24
Autor: (pit)

Szlaban na tej stacji zniszczył samochód naszego Czytelnika (Maciej Kaczanowski)
Szlaban na tej stacji zniszczył samochód naszego Czytelnika (Maciej Kaczanowski)

Po naszym artykule sieć sklepów Carrefour w końcu odpowiedziała na pisma naszego Czytelnika. Jego samochód został uszkodzony na terenie należącym do sieci. Ale firma nie chce zapłacić za naprawę. Poszkodowany zamierza pozwać Carrefoura.

– Gdyby nie interwencja Dziennika Wschodniego nikt w Carrefourze pewnie nie zwróciłby uwagi na moje pisma – mówi pan Marcin. Pod koniec lutego przyjechał on na stację benzynową Carrefour przy al. Witosa w Lublinie. Gdy już wyjeżdżał, na tył jego renault laguna spadł szlaban. Kierowca wysiadł zobaczyć, co się stało. Wtedy szlaban uderzył ponownie. Tylnia część auta została mocno zarysowana. Straty wyceniono na dwa tysiące zł.

Pracownik stacji wypisał protokół zgłoszenia szkody. W piśmie przyznał, że szlaban uderzył dwa razy w samochód. Po trzech dniach właściciel renault wysłał do siedziby Carrefoura w Lublinie wycenę naprawy auta. Od tamtego czasu, czyli dokładnie od 28 lutego tego roku nikt się z nim nie skontaktował. Dopiero po naszej interwencji pracownicy biura prasowego sieci zapewnili, że odpowiedź na pismo naszego Czytelnika niedługo do niego trafi. – Otrzymałem pismo w ub. piątek, jednak treść bardzo mnie rozczarowała – ocenia pan Marcin.

Wiceprezes zarządu sieci stwierdził, że auto naszego Czytelnika zostało zniszczone przez jego zaniedbanie. – Z relacji świadków wynika, że nie ma podstaw, by twierdzić, że sytuacja, do jakiej doszło na stacji, wynika w jakikolwiek sposób z zaniedbania pracownika Carrefoura – czytamy w piśmie.

– Przecież ten szlaban zwyczajnie spadł podczas wyjeżdżania ze stacji. Gdybym wyjeżdżał w momencie jego opuszczania, to zarysowałby mi przód auta, albo dach, a nie tył – mówi pan Marcin. – Widać, że sieć nie szanuje swoich klientów.

Nasz Czytelnik zapowiada, że złoży pozew cywilny przeciwko Carrefourowi. – W połowie sierpnia mój prawnik wróci do pracy i złożę odpowiednie dokumenty w sądzie. Będę domagał się zwrotu pieniędzy, które wydałem na remont – zaznacza pan Marcin.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
Katrina
Katrina
oli
(19) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Katrina
Katrina (3 sierpnia 2011 o 11:17) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Autorze i osobo zatwierdzająca- wstydźcie się!!! "TYLNIA część auta"? To chyba jakiś żart... Proponuję wakacyjne kursy językowe, może coś z tego jeszcze wyjdzie.
Rozwiń
Katrina
Katrina (3 sierpnia 2011 o 11:16) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Autorze i osobo zatwierdzająca- wstydźcie się!!! "TYLNIA część auta"? To chyba jakiś żart... Prponuję wakacyjne kursy języka polskiego, może coś z tego jeszcze wyjdzie.
Rozwiń
oli
oli (3 sierpnia 2011 o 10:29) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
PAMIĘTAJCIE !!!
NIE TYLKO DO KOLIZJI ALE DO I TAKICH RZECZY WZYWAĆ POLICJĘ.
ZROBIĄ DOKUMENT USTALA ŚWIADKÓW PRZEBIEG I DO SĄDU Z POWÓDZTWA CYWILNEGO MACIE DOKUMENTY.
Rozwiń
Ltr
Ltr (3 sierpnia 2011 o 09:59) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Pogratulować kolejnemu dziennikarzowi DW wspaniałej pisowni. Szkoda tylko, że inni uczą się od takich analfabetów. Nie pisze się "tylnia część" "tylko tylna część". Nawet autokorekta forum Dziennika podkreśla błąd. Nie mam pytań.
Rozwiń
bambo75
bambo75 (3 sierpnia 2011 o 09:47) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
A po chorobę ten szlaban? Nie wystarczył by monitoring? No to wobec tej sytuacji tego CPNu w Carrefour nie odwiedzę-a planowałem kilka razy tam zatankować(dodam,że leję prawie pełny bak-około 45l) i zobaczyć jak auto będzie się zachowywać na tej ropie.
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (19)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!