Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

20 lipca 2010 r.
20:37
Edytuj ten wpis

Carrefour przeprasza za czerwoną kropkę

0 16 A A

Stawanie na czerwonej kropce, aby dostać zgodę na przerwę czy wyjście do toalety, naruszało godność pracowników lubelskiego sklepu Carrefour – uznała inspekcja pracy.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Dziś poznaliśmy wstępne wyniki kontroli sklepu Carrefour przy ul. Andersa w Lublinie. Inspektorzy weszli tam w ub. tygodniu po artykułach w Dzienniku Wschodnim.

Ujawniliśmy w nich, że pracownicy sklepu, aby wyjść na przerwę, zjeść drugie śniadanie czy skorzystać z toalety, muszą stawać na czerwonej kropce namalowanej na podłodze. Cała procedura odbywała się na oczach klientów.

Podczas kontroli za zgodą pracodawcy w sklepie została przeprowadzona anonimowa ankieta dotycząca mobbingu.

– Wzięło w niej udział 17 pracowników – mówi inspektor Paweł Łyczkowski z Okręgowej Inspekcji Pracy w Lublinie. – Z ankiet i rozmów z ludźmi wynika, że 5 lipca przekazano pracownikom informację o obowiązku stawania na czerwonej kropce za każdym razem, kiedy opuszcza się stanowisko pracy. Wymagało to zgody przełożonego.

Inspekcja pracy uznała tę praktykę za naganną. – Taki wymóg narusza godność osobistą pracownika i nie powinien mieć miejsca – przyznaje przedstawiciel lubelskiej inspekcji pracy.

Czerwona kropka, jak zapewniali przedstawiciele sieci i potwierdzała to kontrola, nie została jednak wprowadzona wyłącznie po to, by zobowiązać pracowników do uzyskania zgody na wyjście do toalety. Wyznaczone miejsce w sklepie jest elementem nowej organizacji pracy. Ma służyć kontaktom z kierownikiem.

– Obowiązek stawania na kropce dotyczył wszystkich przypadków opuszczania stanowisk pracy. Z uwagi na to oraz na fakt krótkiego okresu trwania nakazu trudno zjawisko kwalifikować jako mobbing. Cechuje go bowiem długotrwałość procesu i celowe działanie pracodawcy. Czerwona kropka funkcjonuje natomiast w dalszym ciągu jako punkt spotkań z przełożonymi w sprawach wyłącznie służbowych – dodaje Łyczkowski.

Przedstawiciel inspekcji pracy nie chce mówić o karach, zasłaniając się tajemnicą służbową i kwestią ewentualnego naruszenia danych osobowych. – Carrefour ma opracować wewnętrzną procedurę działań, która ma zapobiegać mobbingowi – ucina Łyczkowski.

Dyrekcja sieci przyznała, że praktyka stawania na czerwonej kropce w celu uzyskania zgody na opuszczenia stanowiska pracy w lubelskim Carrefourze trwała 3 dni i nie ma już miejsca.

– Pracownicy zostali przeproszeni przez kierownictwo marketu. Otrzymali też wyjaśnienie, że cała sytuacja spowodowana była błędną interpretacją nowych zasad organizacji pracy sklepów – zapewnia Maria Cieślikowska, rzecznik Carrefour Polska.

Pracownicy sklepu mieli także dodatkowe szkolenia, podczas których szczegółowo wyjaśniono im nowe zasady organizacji pracy.

Spotkałeś się z mobbingiem w pracy? Napisz do nas: alarm24@dziennikwschodni.pl


Komentarze 16

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
lubliniec / 24 lipca 2010 o 11:06
[quote name='zośka' date='23 July 2010 - 16:49 PM' timestamp='1279896556' post='319209']
,,czerwona kropka,, to przeszłość...teraz gorący temat to ,,niebieska linia,,.Czekamy na aferę. W Carrefour idiotów nie brakuje.
[/quote]

Nie wiem tylko czemu miałaby być afera?
Niebieska Linia to linia ktora jest namalowana na podłodze.Słuzyc ma temu że jak klient stojący w kolejce stoi za linią,trzeba otworzyć nową kasę.A jeżeli chodzi o to że menago i kierownicy maja siadac na kase? No to chyba oczywiste!
Zwykły pracownik ma zrobic porzadek na dziale,wylozyc towar,obsluzyc klientow. Na wielu sektorach kierownicy dzialow (dawni sm i mz) nudza sie,chodzac na plotki i na spacery po sklepie. Zreszta najwazniejsze,kierownik to osoba z DOSWIADCZENIEM (pracuje kilkanascie ladnych lat w fachu)ktora zna sie na rzeczy,wiec pomoc na kasie nie powinna byc dla niej problemem.

Czy to zły pomysl?
Dla mnie zalozenie jest dobre,ale zobaczymy jak bedzie z realizacja.Bo moze znowu bedzie afera,ktos bedzie zmuszany do siadania na kasie od switu do nocy w pampersie,albo cos w tym stylu.


I spojrz jeszcze na to ze strony klientow, u nas jest 35 kas, i czasami 4 są otwarte,wyobraz sobie kolejke :/
U nas szukaja kasjerow,ale nikt nie chce sie zatrudnic.
:/
[quote name='zośka' date='23 July 2010 - 16:49 PM' timestamp='1279896556' post='319209']
,,czerwona kropka,, to przeszłość...teraz gorący temat to ,,niebieska linia,,.Czekamy na aferę. W Carrefour idiotów nie brakuje.
[/quote]

Nie wiem tylko czemu miałaby być afera?
Niebieska Linia to linia ktora jest namalowana na podłodze.Słuzyc ma temu że jak klient stojący w kolejce stoi za linią,trzeba otworzyć nową kasę.A jeżeli chodzi o to że menago i kierownicy maja siadac na kase? No to ... rozwiń
Avatar
lubliniec / 24 lipca 2010 o 10:58
[quote name='inEslkk' date='23 July 2010 - 15:12 PM' timestamp='1279890730' post='319173']
Moim zdaniem CARREFOUR powinien przeprosic pracowników za to,że po 8-10 latach pracy zarabiaja najniższą krajowa,a "kropka" przelała tylko czare goryczy.W tej firmie nie docenia sie pracowników ktorzy ciężko pracuja.Tylko wymyślają jak ich tu jeszcze zdołowac.A rozwiązanie jest takie proste - DOBRY PRACOWNIK TO DOBREZ WYNAGRADZANY PRACOWNIK. Firma woli jednak wydawac kase na takie durne pomysły "jak kropka" niż np. na klimatyzacje.A pracowników to by najchetniej zastąpili robotami.
[/quote]

święta racja!
[quote name='inEslkk' date='23 July 2010 - 15:12 PM' timestamp='1279890730' post='319173']
Moim zdaniem CARREFOUR powinien przeprosic pracowników za to,że po 8-10 latach pracy zarabiaja najniższą krajowa,a "kropka" przelała tylko czare goryczy.W tej firmie nie docenia sie pracowników ktorzy ciężko pracuja.Tylko wymyślają jak ich tu jeszcze zdołowac.A rozwiązanie jest takie proste - DOBRY PRACOWNIK TO DOBREZ WYNAGRADZANY PRACOWNIK. Firma woli jednak wydawac kase na takie durne pomysły "jak... rozwiń
Avatar
lubliniec / 24 lipca 2010 o 10:57
[quote name='chłopak_z_sąsiedztwa' date='21 July 2010 - 13:19 PM' timestamp='1279711174' post='318303']
Panie Kierowniku z Carrefoura...
Naprawdę osoby na stanowiskach kierowniczych wykładają u Was towar na półkę??
Proszę mi uwierzyć, ale tych głupich pytań nie zadaję na co dzień. Chodziłoby mi raczej o podniesienie ciśnienia kierownikowi.

Co do klimatyzacji - w Chełmskim Carrefourze jest klimatyzacja - czasami wieczorem słychać, jak się włącza sprężarka. Kiedyś w środku bywało naprawdę milo (czyt. chłodno). Jadnak ostatnio jak widać siec Carrefour oszczędza na prądzie decydując się na niedogodności dla klientów.
[/quote]

Jestem zastępca kierownika,towar wykładają wszyscy,nawet menago..
Ja uważam że to wporządku,została nas garstka osób! 2 zwykłych pracowników i do tego 1 glówny szef (oraz jego zastępca), oraz 3 szefów zmiany
To naprawde mało,towar sam sie nie wyłoży.
Na spozywce mają firme zewnętrzną która im wykłada towar, u nas jest jedna taka osoba.Co jeszcze?
Na sektorach praca wygląda różnie, na spozywce towar pcha sie w póły od rana do nocy, na przemysłówce czyli u nas,wykladasz towar do tego skręcasz meble, rozkręcasz,sprawdzasz zabawki,udzielasz info o narzedziach takich jak pilarki czy kosiarki itd...
Teraz pomysl jak sa dwie osoby:/ jest ciezko, na zmianie porannej masz kierownika zmiany,jednego pracownika i szefa glownego ktory pilnuje papierkow,dostaw,chodzi na spotkania z dyrektorem.
A co tydzien zmienia sie aleja centralna,musisz wystawic aleje i jeszcze obsługiwać klientow. Bo jednak ich obslugujemy, nie wszyscy ktorzy pracuja w c4.W wiekszosci zastepcy kierownikow,ale teraz tez Ci co zostali. Badz co badz pracuja oni juz dosc dlugo,bo od samego poczatku (jakies 5lat)..
Kierownicy,menago ,zastepcy kierownikow dzialu jak i pracownicy,wszyscy wykladaja towar.
Skrecaja meble,zmieniaja aleje na gazetki promo.
Jak masz na sektorze (zajmuje on 35 alejek) ekipe skladajaca sie z 6 osob łącznie.

mhmm..
[quote name='chłopak_z_sąsiedztwa' date='21 July 2010 - 13:19 PM' timestamp='1279711174' post='318303']
Panie Kierowniku z Carrefoura...
Naprawdę osoby na stanowiskach kierowniczych wykładają u Was towar na półkę??
Proszę mi uwierzyć, ale tych głupich pytań nie zadaję na co dzień. Chodziłoby mi raczej o podniesienie ciśnienia kierownikowi.

Co do klimatyzacji - w Chełmskim Carrefourze jest klimatyzacja - czasami wieczorem słychać, jak się włącza sprężarka. Kiedyś w środku bywało n... rozwiń
Avatar
zośka / 23 lipca 2010 o 16:49
,,czerwona kropka,, to przeszłość...teraz gorący temat to ,,niebieska linia,,.Czekamy na aferę. W Carrefour idiotów nie brakuje.
Avatar
zośka / 23 lipca 2010 o 16:43
[quote name='inEslkk' date='23 lipiec 2010 - 15:12 ' timestamp='1279890730' post='319173']
Moim zdaniem CARREFOUR powinien przeprosic pracowników za to,że po 8-10 latach pracy zarabiaja najniższą krajowa,a "kropka" przelała tylko czare goryczy.W tej firmie nie docenia sie pracowników ktorzy ciężko pracuja.Tylko wymyślają jak ich tu jeszcze zdołowac.A rozwiązanie jest takie proste - DOBRY PRACOWNIK TO DOBREZ WYNAGRADZANY PRACOWNIK. Firma woli jednak wydawac kase na takie durne pomysły "jak kropka" niż np. na klimatyzacje.A pracowników to by najchetniej zastąpili robotami.
[/quote]
[quote name='inEslkk' date='23 lipiec 2010 - 15:12 ' timestamp='1279890730' post='319173']
Moim zdaniem CARREFOUR powinien przeprosic pracowników za to,że po 8-10 latach pracy zarabiaja najniższą krajowa,a "kropka" przelała tylko czare goryczy.W tej firmie nie docenia sie pracowników ktorzy ciężko pracuja.Tylko wymyślają jak ich tu jeszcze zdołowac.A rozwiązanie jest takie proste - DOBRY PRACOWNIK TO DOBREZ WYNAGRADZANY PRACOWNIK. Firma woli jednak wydawac kase na takie durne pomysły "jak... rozwiń
Avatar
inEslkk / 23 lipca 2010 o 15:12
Moim zdaniem CARREFOUR powinien przeprosic pracowników za to,że po 8-10 latach pracy zarabiaja najniższą krajowa,a "kropka" przelała tylko czare goryczy.W tej firmie nie docenia sie pracowników ktorzy ciężko pracuja.Tylko wymyślają jak ich tu jeszcze zdołowac.A rozwiązanie jest takie proste - DOBRY PRACOWNIK TO DOBREZ WYNAGRADZANY PRACOWNIK. Firma woli jednak wydawac kase na takie durne pomysły "jak kropka" niż np. na klimatyzacje.A pracowników to by najchetniej zastąpili robotami.
Avatar
chłopak_z_sąsiedztwa / 21 lipca 2010 o 13:19
[quote name='lubliniec' date='21 lipiec 2010 - 10:56 ' timestamp='1279702570' post='318255']
Moim obowiązkiem jest wykładanie towaru jak i wiele innych czynności.Zmartwie cie , nie muszę odpowiadać na takie DURNE pytania klientów
My jesteśmy pracownikami sklepu,a nie sprzedawcami. To od nich możesz wymagać znajomości asortymentu i zasad jego działania.
Jednakże ludzie pracujący w takich sklepach odpowiadają za każdym razem,nawet na takie głupie pytania.
Ot takie przyzwyczajenie.
Ale nie przymus

pozdrawiam.

a klimatyzacji Carrefoury w większości nie posiadają.
[/quote]

Panie Kierowniku z Carrefoura...
Naprawdę osoby na stanowiskach kierowniczych wykładają u Was towar na półkę??
Proszę mi uwierzyć, ale tych głupich pytań nie zadaję na co dzień. Chodziłoby mi raczej o podniesienie ciśnienia kierownikowi.

Co do klimatyzacji - w Chełmskim Carrefourze jest klimatyzacja - czasami wieczorem słychać, jak się włącza sprężarka. Kiedyś w środku bywało naprawdę milo (czyt. chłodno). Jadnak ostatnio jak widać siec Carrefour oszczędza na prądzie decydując się na niedogodności dla klientów.
[quote name='lubliniec' date='21 lipiec 2010 - 10:56 ' timestamp='1279702570' post='318255']
Moim obowiązkiem jest wykładanie towaru jak i wiele innych czynności.Zmartwie cie , nie muszę odpowiadać na takie DURNE pytania klientów
My jesteśmy pracownikami sklepu,a nie sprzedawcami. To od nich możesz wymagać znajomości asortymentu i zasad jego działania.
Jednakże ludzie pracujący w takich sklepach odpowiadają za każdym razem,nawet na takie głupie pytania.
Ot takie przyzwyczajenie.
rozwiń
Avatar
gosc / 21 lipca 2010 o 11:49
mozeby tak w tesco zrobic napis kierownicy i postawic tam dyzurujacego kierownika,aby klienci wiedzieli kogo objechac za brak cen,kolejki,niesamowita duchote w sklepie szczegulnie w godzinach wieczornych.podejrzewam ,ze klimatyzacja dziala w godzinach urzedowania dyrektora i biurowych ,a po ich zniknieciu z tesco to strach tam wchodzic ,bo goraco niesamowicie.pot leje sie po plecach ,a pracownicy wygladaja jakby dopiero wyszli spod prysznica.moze trzeba to przemyslec.jakby tak pare dni z rzedu kierownicy uslyszeli co mysla o nich klienci to wiedzieliby jak czuja sie pracownicy.
Avatar
lubliniec / 21 lipca 2010 o 10:59
[quote name='czytelnik' date='21 July 2010 - 09:38 AM' timestamp='1279697925' post='318206']
czy tempo skanowania w sieci tesco to mobing czy nie.zmuszanie ludzi do pracy ponad sily to chyba mobing .przy obecnym stanie kas ,brak skanerow recznych zacinajace tasmy brak telefonow ,aby skontaktowac sie z przelozonymi chociazby w sprawie wyjscia do toalety,czy sprawdzenia kodow na towarze czy to nie jest mobing.jest to mobing .a zarazem oszczednosci ze strony pracodawcy aby nie zatrudniac wiecej osob tylko garstka ludzi robic tak wielkie obroty.pracownicy pracuja ponad sily zarowno na stoiskach jak i kasach tylko kierownictwo ma sie dobrze bez wielkiego wysilku bierze niezle wyplaty i uwaza ze wszystko jest fajnie.a co zrobiono w sprawie kas szybkiej obslugi ,czy pierwszenstwa .dalej uderza to wszystko w pracownikow najnizszego szczebla tesco .pomimo,ze ukazuja sie kolejne artykuly prasowe chociazby w gazecie lubuskiej o zlym traktowaniu pracownikow przez malo kierownictwo to i klientow to sytuacja nie ulegla zmianie.
[/quote]

w tesco?
a wszyscy tak chwalą tesco,
że w Carrefourze źle i lepiej do tesco iść.
[quote name='czytelnik' date='21 July 2010 - 09:38 AM' timestamp='1279697925' post='318206']
czy tempo skanowania w sieci tesco to mobing czy nie.zmuszanie ludzi do pracy ponad sily to chyba mobing .przy obecnym stanie kas ,brak skanerow recznych zacinajace tasmy brak telefonow ,aby skontaktowac sie z przelozonymi chociazby w sprawie wyjscia do toalety,czy sprawdzenia kodow na towarze czy to nie jest mobing.jest to mobing .a zarazem oszczednosci ze strony pracodawcy aby nie zatrudniac wiecej osob tylko g... rozwiń
Avatar
gosc / 21 lipca 2010 o 10:56
Firma zapewniała (było w jakimś artykule wcześniej), że ta nieszczęsna kropka nie służy do zawiadomiania o potrzebie siusiu. Teraz okazuje się co innego. Więc gdzie leży prawda, po środku, między kropką a kibelkiem?

Kto kłamał i w jakim celu? Czekam na wyjaśnienia.
Avatar
lubliniec / 24 lipca 2010 o 11:06
[quote name='zośka' date='23 July 2010 - 16:49 PM' timestamp='1279896556' post='319209']
,,czerwona kropka,, to przeszłość...teraz gorący temat to ,,niebieska linia,,.Czekamy na aferę. W Carrefour idiotów nie brakuje.
[/quote]

Nie wiem tylko czemu miałaby być afera?
Niebieska Linia to linia ktora jest namalowana na podłodze.Słuzyc ma temu że jak klient stojący w kolejce stoi za linią,trzeba otworzyć nową kasę.A jeżeli chodzi o to że menago i kierownicy maja siadac na kase? No to chyba oczywiste!
Zwykły pracownik ma zrobic porzadek na dziale,wylozyc towar,obsluzyc klientow. Na wielu sektorach kierownicy dzialow (dawni sm i mz) nudza sie,chodzac na plotki i na spacery po sklepie. Zreszta najwazniejsze,kierownik to osoba z DOSWIADCZENIEM (pracuje kilkanascie ladnych lat w fachu)ktora zna sie na rzeczy,wiec pomoc na kasie nie powinna byc dla niej problemem.

Czy to zły pomysl?
Dla mnie zalozenie jest dobre,ale zobaczymy jak bedzie z realizacja.Bo moze znowu bedzie afera,ktos bedzie zmuszany do siadania na kasie od switu do nocy w pampersie,albo cos w tym stylu.


I spojrz jeszcze na to ze strony klientow, u nas jest 35 kas, i czasami 4 są otwarte,wyobraz sobie kolejke :/
U nas szukaja kasjerow,ale nikt nie chce sie zatrudnic.
:/
[quote name='zośka' date='23 July 2010 - 16:49 PM' timestamp='1279896556' post='319209']
,,czerwona kropka,, to przeszłość...teraz gorący temat to ,,niebieska linia,,.Czekamy na aferę. W Carrefour idiotów nie brakuje.
[/quote]

Nie wiem tylko czemu miałaby być afera?
Niebieska Linia to linia ktora jest namalowana na podłodze.Słuzyc ma temu że jak klient stojący w kolejce stoi za linią,trzeba otworzyć nową kasę.A jeżeli chodzi o to że menago i kierownicy maja siadac na kase? No to ... rozwiń
Avatar
lubliniec / 24 lipca 2010 o 10:58
[quote name='inEslkk' date='23 July 2010 - 15:12 PM' timestamp='1279890730' post='319173']
Moim zdaniem CARREFOUR powinien przeprosic pracowników za to,że po 8-10 latach pracy zarabiaja najniższą krajowa,a "kropka" przelała tylko czare goryczy.W tej firmie nie docenia sie pracowników ktorzy ciężko pracuja.Tylko wymyślają jak ich tu jeszcze zdołowac.A rozwiązanie jest takie proste - DOBRY PRACOWNIK TO DOBREZ WYNAGRADZANY PRACOWNIK. Firma woli jednak wydawac kase na takie durne pomysły "jak kropka" niż np. na klimatyzacje.A pracowników to by najchetniej zastąpili robotami.
[/quote]

święta racja!
[quote name='inEslkk' date='23 July 2010 - 15:12 PM' timestamp='1279890730' post='319173']
Moim zdaniem CARREFOUR powinien przeprosic pracowników za to,że po 8-10 latach pracy zarabiaja najniższą krajowa,a "kropka" przelała tylko czare goryczy.W tej firmie nie docenia sie pracowników ktorzy ciężko pracuja.Tylko wymyślają jak ich tu jeszcze zdołowac.A rozwiązanie jest takie proste - DOBRY PRACOWNIK TO DOBREZ WYNAGRADZANY PRACOWNIK. Firma woli jednak wydawac kase na takie durne pomysły "jak... rozwiń
Avatar
lubliniec / 24 lipca 2010 o 10:57
[quote name='chłopak_z_sąsiedztwa' date='21 July 2010 - 13:19 PM' timestamp='1279711174' post='318303']
Panie Kierowniku z Carrefoura...
Naprawdę osoby na stanowiskach kierowniczych wykładają u Was towar na półkę??
Proszę mi uwierzyć, ale tych głupich pytań nie zadaję na co dzień. Chodziłoby mi raczej o podniesienie ciśnienia kierownikowi.

Co do klimatyzacji - w Chełmskim Carrefourze jest klimatyzacja - czasami wieczorem słychać, jak się włącza sprężarka. Kiedyś w środku bywało naprawdę milo (czyt. chłodno). Jadnak ostatnio jak widać siec Carrefour oszczędza na prądzie decydując się na niedogodności dla klientów.
[/quote]

Jestem zastępca kierownika,towar wykładają wszyscy,nawet menago..
Ja uważam że to wporządku,została nas garstka osób! 2 zwykłych pracowników i do tego 1 glówny szef (oraz jego zastępca), oraz 3 szefów zmiany
To naprawde mało,towar sam sie nie wyłoży.
Na spozywce mają firme zewnętrzną która im wykłada towar, u nas jest jedna taka osoba.Co jeszcze?
Na sektorach praca wygląda różnie, na spozywce towar pcha sie w póły od rana do nocy, na przemysłówce czyli u nas,wykladasz towar do tego skręcasz meble, rozkręcasz,sprawdzasz zabawki,udzielasz info o narzedziach takich jak pilarki czy kosiarki itd...
Teraz pomysl jak sa dwie osoby:/ jest ciezko, na zmianie porannej masz kierownika zmiany,jednego pracownika i szefa glownego ktory pilnuje papierkow,dostaw,chodzi na spotkania z dyrektorem.
A co tydzien zmienia sie aleja centralna,musisz wystawic aleje i jeszcze obsługiwać klientow. Bo jednak ich obslugujemy, nie wszyscy ktorzy pracuja w c4.W wiekszosci zastepcy kierownikow,ale teraz tez Ci co zostali. Badz co badz pracuja oni juz dosc dlugo,bo od samego poczatku (jakies 5lat)..
Kierownicy,menago ,zastepcy kierownikow dzialu jak i pracownicy,wszyscy wykladaja towar.
Skrecaja meble,zmieniaja aleje na gazetki promo.
Jak masz na sektorze (zajmuje on 35 alejek) ekipe skladajaca sie z 6 osob łącznie.

mhmm..
[quote name='chłopak_z_sąsiedztwa' date='21 July 2010 - 13:19 PM' timestamp='1279711174' post='318303']
Panie Kierowniku z Carrefoura...
Naprawdę osoby na stanowiskach kierowniczych wykładają u Was towar na półkę??
Proszę mi uwierzyć, ale tych głupich pytań nie zadaję na co dzień. Chodziłoby mi raczej o podniesienie ciśnienia kierownikowi.

Co do klimatyzacji - w Chełmskim Carrefourze jest klimatyzacja - czasami wieczorem słychać, jak się włącza sprężarka. Kiedyś w środku bywało n... rozwiń
Avatar
zośka / 23 lipca 2010 o 16:49
,,czerwona kropka,, to przeszłość...teraz gorący temat to ,,niebieska linia,,.Czekamy na aferę. W Carrefour idiotów nie brakuje.
Avatar
zośka / 23 lipca 2010 o 16:43
[quote name='inEslkk' date='23 lipiec 2010 - 15:12 ' timestamp='1279890730' post='319173']
Moim zdaniem CARREFOUR powinien przeprosic pracowników za to,że po 8-10 latach pracy zarabiaja najniższą krajowa,a "kropka" przelała tylko czare goryczy.W tej firmie nie docenia sie pracowników ktorzy ciężko pracuja.Tylko wymyślają jak ich tu jeszcze zdołowac.A rozwiązanie jest takie proste - DOBRY PRACOWNIK TO DOBREZ WYNAGRADZANY PRACOWNIK. Firma woli jednak wydawac kase na takie durne pomysły "jak kropka" niż np. na klimatyzacje.A pracowników to by najchetniej zastąpili robotami.
[/quote]
[quote name='inEslkk' date='23 lipiec 2010 - 15:12 ' timestamp='1279890730' post='319173']
Moim zdaniem CARREFOUR powinien przeprosic pracowników za to,że po 8-10 latach pracy zarabiaja najniższą krajowa,a "kropka" przelała tylko czare goryczy.W tej firmie nie docenia sie pracowników ktorzy ciężko pracuja.Tylko wymyślają jak ich tu jeszcze zdołowac.A rozwiązanie jest takie proste - DOBRY PRACOWNIK TO DOBREZ WYNAGRADZANY PRACOWNIK. Firma woli jednak wydawac kase na takie durne pomysły "jak... rozwiń
Avatar
inEslkk / 23 lipca 2010 o 15:12
Moim zdaniem CARREFOUR powinien przeprosic pracowników za to,że po 8-10 latach pracy zarabiaja najniższą krajowa,a "kropka" przelała tylko czare goryczy.W tej firmie nie docenia sie pracowników ktorzy ciężko pracuja.Tylko wymyślają jak ich tu jeszcze zdołowac.A rozwiązanie jest takie proste - DOBRY PRACOWNIK TO DOBREZ WYNAGRADZANY PRACOWNIK. Firma woli jednak wydawac kase na takie durne pomysły "jak kropka" niż np. na klimatyzacje.A pracowników to by najchetniej zastąpili robotami.
Avatar
chłopak_z_sąsiedztwa / 21 lipca 2010 o 13:19
[quote name='lubliniec' date='21 lipiec 2010 - 10:56 ' timestamp='1279702570' post='318255']
Moim obowiązkiem jest wykładanie towaru jak i wiele innych czynności.Zmartwie cie , nie muszę odpowiadać na takie DURNE pytania klientów
My jesteśmy pracownikami sklepu,a nie sprzedawcami. To od nich możesz wymagać znajomości asortymentu i zasad jego działania.
Jednakże ludzie pracujący w takich sklepach odpowiadają za każdym razem,nawet na takie głupie pytania.
Ot takie przyzwyczajenie.
Ale nie przymus

pozdrawiam.

a klimatyzacji Carrefoury w większości nie posiadają.
[/quote]

Panie Kierowniku z Carrefoura...
Naprawdę osoby na stanowiskach kierowniczych wykładają u Was towar na półkę??
Proszę mi uwierzyć, ale tych głupich pytań nie zadaję na co dzień. Chodziłoby mi raczej o podniesienie ciśnienia kierownikowi.

Co do klimatyzacji - w Chełmskim Carrefourze jest klimatyzacja - czasami wieczorem słychać, jak się włącza sprężarka. Kiedyś w środku bywało naprawdę milo (czyt. chłodno). Jadnak ostatnio jak widać siec Carrefour oszczędza na prądzie decydując się na niedogodności dla klientów.
[quote name='lubliniec' date='21 lipiec 2010 - 10:56 ' timestamp='1279702570' post='318255']
Moim obowiązkiem jest wykładanie towaru jak i wiele innych czynności.Zmartwie cie , nie muszę odpowiadać na takie DURNE pytania klientów
My jesteśmy pracownikami sklepu,a nie sprzedawcami. To od nich możesz wymagać znajomości asortymentu i zasad jego działania.
Jednakże ludzie pracujący w takich sklepach odpowiadają za każdym razem,nawet na takie głupie pytania.
Ot takie przyzwyczajenie.
rozwiń
Avatar
gosc / 21 lipca 2010 o 11:49
mozeby tak w tesco zrobic napis kierownicy i postawic tam dyzurujacego kierownika,aby klienci wiedzieli kogo objechac za brak cen,kolejki,niesamowita duchote w sklepie szczegulnie w godzinach wieczornych.podejrzewam ,ze klimatyzacja dziala w godzinach urzedowania dyrektora i biurowych ,a po ich zniknieciu z tesco to strach tam wchodzic ,bo goraco niesamowicie.pot leje sie po plecach ,a pracownicy wygladaja jakby dopiero wyszli spod prysznica.moze trzeba to przemyslec.jakby tak pare dni z rzedu kierownicy uslyszeli co mysla o nich klienci to wiedzieliby jak czuja sie pracownicy.
Avatar
lubliniec / 21 lipca 2010 o 10:59
[quote name='czytelnik' date='21 July 2010 - 09:38 AM' timestamp='1279697925' post='318206']
czy tempo skanowania w sieci tesco to mobing czy nie.zmuszanie ludzi do pracy ponad sily to chyba mobing .przy obecnym stanie kas ,brak skanerow recznych zacinajace tasmy brak telefonow ,aby skontaktowac sie z przelozonymi chociazby w sprawie wyjscia do toalety,czy sprawdzenia kodow na towarze czy to nie jest mobing.jest to mobing .a zarazem oszczednosci ze strony pracodawcy aby nie zatrudniac wiecej osob tylko garstka ludzi robic tak wielkie obroty.pracownicy pracuja ponad sily zarowno na stoiskach jak i kasach tylko kierownictwo ma sie dobrze bez wielkiego wysilku bierze niezle wyplaty i uwaza ze wszystko jest fajnie.a co zrobiono w sprawie kas szybkiej obslugi ,czy pierwszenstwa .dalej uderza to wszystko w pracownikow najnizszego szczebla tesco .pomimo,ze ukazuja sie kolejne artykuly prasowe chociazby w gazecie lubuskiej o zlym traktowaniu pracownikow przez malo kierownictwo to i klientow to sytuacja nie ulegla zmianie.
[/quote]

w tesco?
a wszyscy tak chwalą tesco,
że w Carrefourze źle i lepiej do tesco iść.
[quote name='czytelnik' date='21 July 2010 - 09:38 AM' timestamp='1279697925' post='318206']
czy tempo skanowania w sieci tesco to mobing czy nie.zmuszanie ludzi do pracy ponad sily to chyba mobing .przy obecnym stanie kas ,brak skanerow recznych zacinajace tasmy brak telefonow ,aby skontaktowac sie z przelozonymi chociazby w sprawie wyjscia do toalety,czy sprawdzenia kodow na towarze czy to nie jest mobing.jest to mobing .a zarazem oszczednosci ze strony pracodawcy aby nie zatrudniac wiecej osob tylko g... rozwiń
Avatar
gosc / 21 lipca 2010 o 10:56
Firma zapewniała (było w jakimś artykule wcześniej), że ta nieszczęsna kropka nie służy do zawiadomiania o potrzebie siusiu. Teraz okazuje się co innego. Więc gdzie leży prawda, po środku, między kropką a kibelkiem?

Kto kłamał i w jakim celu? Czekam na wyjaśnienia.
Zobacz wszystkie komentarze 16

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Techno Lublin w Plenerze
26 maja 2018, 20:00

Techno Lublin w Plenerze 0 0

Co Gdzie Kiedy. Klub Plener (al. Piłsudskiego 23) zaprasza na imprezę z cyklu Techno Lublin, podczas której 10 znanych lubelskich DJ'ów przez 12 godzin będzie rozkręcać imprezę. Start 26 maja o godz. 20.

Chełmianka - Motor, czyli mecz o wszystko

Chełmianka - Motor, czyli mecz o wszystko 0 3

Warto będzie wybrać się w sobotę na stadion w Chełmie. Piłkarze Artura Bożyka podejmują Motor Lublin. Jeżeli wygrają, to na dobre wrócą do walki o awans. Jednocześnie mogą zamknąć drogę do II ligi rywalom. Bardzo ciekawe derby rozpoczną się o godz. 17

Alicja Mazurek z Lublina cudem przeżyła tragiczny wypadek. Potrzebna jest pomoc
galeria
film

Alicja Mazurek z Lublina cudem przeżyła tragiczny wypadek. Potrzebna jest pomoc 0 2

Alicja Mazurek z Lublina potrzebuje pomocy. Po tragicznym wypadku trafiła do kliniki "Budzik", rodzina i przyjaciele zbierają pieniądze na jej leczenie i rehabilitację

Mieszkaniec Świdnika wymyślił prosty biznes. Oszukał 370 osób

Mieszkaniec Świdnika wymyślił prosty biznes. Oszukał 370 osób 0 4

26-letni mieszkaniec Świdnika aresztowany. Grozi mu do 8 lat więzienia

Motocyklista urwał koło na krawężniku. Uszkodziło samochód

Motocyklista urwał koło na krawężniku. Uszkodziło samochód 0 4

Motocyklista z gminy Urzędów uderzył w krawężnik. Od jednośladu oderwało się przednie koło i uderzyło w jadący z przeciwka samochód

Tragiczny wypadek w Fiukówce. Zginął motocyklista

Tragiczny wypadek w Fiukówce. Zginął motocyklista 0 1

35-latek zginął w wypadku w miejscowości Fiukówka w powiecie łukowskim

Orlęta Spomlek kontra Podlasie. Kto się przełamie?

Orlęta Spomlek kontra Podlasie. Kto się przełamie? 0 0

Najbliższy weekend upłynie kibicom z województwa lubelskiego pod znakiem derbów. W Chełmie gra Motor, a w Radzyniu Podlaskim zmierzą się tamtejsze Orlęta Spomlek i Podlasie (godz. 17). Punktów niby bardziej potrzebują podopieczni Tomasza Złomańczuka jednak gospodarze też mają o co grać

Kiedy skończy się przebudowa deptaka w Lublinie? Miasto ustaliło nowy termin zakończenia prac

Kiedy skończy się przebudowa deptaka w Lublinie? Miasto ustaliło nowy termin zakończenia prac 0 23

Po niedzieli zacznie się układanie kamiennych płyt na odnawianym deptaku. Najpierw pojawią się między ul. Kapucyńską i Staszica. Na całej długości powinny być ułożone do końca czerwca. Taki jest nowy termin ustalony przez miasto z wykonawcą prac, które miały się zakończyć do połowy maja

Czwartek na KULturaliach w Lublinie [zdjęcia]
galeria

Czwartek na KULturaliach w Lublinie [zdjęcia] 0 1

W Lublinie trwają KULturalia. Koncerty odbywają się na pl. Teatralnym przed CSK. Wczoraj wystąpili Vestige, Lilly Hates Roses, Ted Nemeth, Smolik // Kev Fox i Krzysztof Zalewski. Dzisiaj odbędą się koncerty zespołów Pasażer, Kamp!, Myslovitz, The Dumplings i Voo Voo

Goły mężczyzna na schodach i awantura domowa

Goły mężczyzna na schodach i awantura domowa 0 0

Do zrozumienia tej porannej przygody jaka wydarzyła się w jednym z bloków, potrzebna jest wiedza o zasadach dystrybucji mleka w czasach PRL i działaniu zamków zatrzaskowych w drzwiach

Lublin: Wojska Obrony Terytorialnej złożą przysięgę na pl. Zamkowym. Będzie też piknik

Lublin: Wojska Obrony Terytorialnej złożą przysięgę na pl. Zamkowym. Będzie też piknik 0 2

Żołnierze 2 Lubelskiej Brygady Obrony Terytorialnej im. mjr. Hieronima Dekutowskiego ps. „Zapora” złożą przysięgę w najbliższą niedzielę o godz. 14. na placu Zamkowym w Lublinie. Uroczystość będzie połączona ze świętem lubelskiej brygady. Po ceremonii zaplanowano piknik rodzinny.

Premiera "Hana Solo"! Repertuar kin i teatrów w weekend w Lublinie i regionie (25-27.05)
25 maja 2018, 9:00

Premiera "Hana Solo"! Repertuar kin i teatrów w weekend w Lublinie i regionie (25-27.05) 0 0

Co Gdzie Kiedy. To jedna z najgorętszych premier tego roku. Na ekrany lubelskich kin wkracza kolejna odsłona sagi Gwiezdnych Wojen - Han Solo, przedstawiająca młodzieńcze losy słynnego przemytnika. To jednak nie jedyna ciekawa premiera filmowa nadchodzącego weekendu. Ponadto lubelskie placówki oferują interesujące koncerty i spektakle. Sprawdź weekendowy repertuar kin i teatrów z Lublina oraz regionu.

Sondaż wyborczy w Lublinie, Chełmie i Zamościu. Kto ma szanse na fotel prezydenta?

Sondaż wyborczy w Lublinie, Chełmie i Zamościu. Kto ma szanse na fotel prezydenta? 0 9

W Lublinie Krzysztof Żuk, w Chełmie Agata Fisz, a w Zamościu Andrzej Wnuk mają największe szanse na zwycięstwo w zbliżających się wyborach samorządowych

Osak ograł Sawczuka na otwarcie sezonu

Osak ograł Sawczuka na otwarcie sezonu 0 0

TENIS ZIEMNY Na kortach MOSiR w Parczewie odbył się otwarty turniej na otwarcie sezonu

Przebudowa Al. Racławickich w Lublinie. Na nową drogę trzeba jeszcze poczekać

Przebudowa Al. Racławickich w Lublinie. Na nową drogę trzeba jeszcze poczekać 2 24

Nie będzie tego lata utrudnień spowodowanych przebudową Al. Racławickich i ul. Lipowej. Roboty nie zaczną się wcześniej niż pod koniec roku. Dotąd nie ogłoszono nawet przetargu, który wyłoni wykonawcę prac, a sam przetarg może potrwać wiele miesięcy

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.