piątek, 18 sierpnia 2017 r.

Lublin

Kilka twarzy z tysięcy


To najnowszy pomysł lubelskiej uczelni na kampanię promocyjną. - decydowaliśmy się na autentyczne twarze - tłumaczy Iwona Pachcińska,

kierownik Działu Informacji i Promocji KUL. - Przecież uniwersytet to przede wszystkim ludzie: nasi pracownicy i 23 tysiące studentów.
Pod koniec zeszłego roku uczelnia ogłosiła casting. - Postanowiliśmy znaleźć osoby, które chcą reprezentować naszą uczelnię - wyjaśnia Pachcińska. - Powinny dobrze prezentować się na zdjęciach, mieć ciekawą osobowość i dobre wyniki w nauce.
Zgłosiło się ponad stu chętnych. Spośród nich została wybrana piętnastka najlepszych, którzy wzięli udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej. Po niej wyłoniono siedem "Twarzy uniwersytetu”: pięciu studentek i dwóch studentów.
- To zupełnie nowy pomysł na reklamę uczelni. Nie wahałem się ani chwili. Od razu chciałem wziąć w tym udział - podkreśla jeden z nich, Andrzej z III roku psychologii. - Identyfikuję się z tym uniwersytetem. W końcu kilka lat tu spędziłem - dodaje Marcin z V roku filozofii przyrody, kolejny zwycięzca castingu. - A poza tym, możliwość udziału w takim przedsięwzięciu trafia się raz w życiu.
Spośród studentek uniwersytetu zostały wybrane: Aneta - doktorantka na psychologii, Ewelina - z III roku filologii polskiej, Marietta - z II roku kulturoznawstwa, Magda - z III roku nauk o rodzinie i Nadieżda, pochodząca z Rosji zakonnica, która studiuje muzykologię. Jej specjalność to gra na flecie. - W naszej uczelni jest wielu duchownych. Ale studiuje też u nas wielu obcokrajowców - mówi Urszula Dzierżak z Działu Informacji i Promocji KUL. - Siostra Nadieżda reprezentuje jednych i drugich.
Wszystkich siedmioro można już zobaczyć na nowej stronie internetowej uniwersytetu. To pierwszy etap szerszej kampanii promocyjnej uczelni. - Chcemy w niej zaznaczyć, że w przyszłym roku KUL obchodzi 90. rocznicę powstania - mówi Pachcińska. - Będziemy też podkreślać naszą indywidualność jako uczelni katolickiej o silnym potencjale naukowym i tradycji.

Inni też zmieniają

Nowe strony internetowe uruchomiły także dwie inne lubelskie uczelnie: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej i Akademia Medyczna. Utrzymana w szaro-niebieskiej tonacji witryna UMCS ma nawiązywać do opracowanego na początku roku systemu identyfikacji wizualnej uczelni.
Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!