Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

14 sierpnia 2014 r.
15:30
Edytuj ten wpis

Kolejne trolejbusy wyjechały na ulice Lublina. Mają akumulatory i klimatyzację

1 24 A A

Na ulice Lublina wyjechały kolejne cztery trolejbusy marki Ursus. W tym roku firma dostraczy ich jeszcze osiem.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Kolejne partie wyjadą w miasto jeszcze w sierpniu i we wrześniu. Ostatnie trafią do nas w przyszłym roku.

Trolejbusy mają akumulatory, co umożliwia im pokonywanie 5 km odcinków tras niewyposażonych w trakcję trolejbusową. To pojazdy niskopodłogowe, o długości 12-metrów, wyposażone w klimatyzacjęoraz monitoring. Posiadają także automaty do sprzedaży biletów, a na siedzeniach umieszczona jest tapicerka z logo miasta.

Przypomnijmy, że łącznie do Lublina trafi 70 nowych trolejbusów. Konsorcjum polsko-ukraińskie dostarczy łącznie 38 trolejbusów. Miasto zakupiło również 32 trolejbusy marki Solaris, w tym 12 przegubowych pojazdów. 31 nowych trolejbusów z układem jazdy autonomicznej, w tym 6 przegubowych, już kursuje po ulicach Lublina.

Zakup taboru jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013.

Komentarze 24

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
piotreks / 19 sierpnia 2014 o 12:48

" a na siedzeniach jest umieszczona tapicerka z logo miasta" - znaczy się, że Lublin ma się w dupie, tak?

Avatar
alesciema / 16 sierpnia 2014 o 17:26

Trolejbusy na świecie i w tzw. bogatej Europie Zachodniej przezają obecnie renesans.(USA, Szwajcaria, Espania, Niemcy). Nowoczesny i ekologiczny środek transportu. Sorry, ale dla mnie osoby które piszą że trolejbusy to przeżytek to kołtuny.


nieprawda. To tramwaje przezywają na swiecie renesans. Patrz Wielka Brytania : patrz aglomeracja Manchesteru, Nottingham, spójrz na Francje - miasta 100-200 tys maja nowoczesne tramwaje, równiez Hiszpania Nawet We Włoszech sie odhodzi od tralejbusów i zastepuje sie innymi srodkami transportu z małymi wyjatkami typu Bolonia gdzie powstałą nowa linia tolejbusowa.. Szwajcaria jest  jedyn przypadkiem bogatego kraju gdzie sa trojebusowe linie któe sie rozwijaja. w UK jest propozycje wprowadzenia trolejbusów w Leeds i spotkała sie z prostestami mieszkancó, wiekszosc nie che trojebusów. W Niemczech jest rensans trolejbusów? haha gdzie? w któym miescie:)?kroluje s-bahn koleje miejska i tramwaje własnie:) ja nigdzie zadnego renesansu poza Suisse nie wiedze. Lubie trolejbusy ale powiedzmy szczerze raczej odchodzi sie od trloejbusó na swiecie, nowe miasta pakuja sie w lekka kolej albo nowoczesnej tramwaje


nieprawda. To tramwaje przezywają na swiecie renesans. Patrz Wielka Brytania : patrz aglomeracja Manchesteru, Nottingham, spójrz na Francje - miasta 100-200 tys maja nowoczesne tramwaje, równiez Hiszpania Nawet We Włoszech sie odhodzi od tralejbusów i zastepuje sie innymi srodkami transportu z małymi wyjatkami typu Bolonia gdzie powstałą nowa linia tolejbusowa.. Szwajcaria jest  jedyn przypadkiem bogatego kraju gdzie sa trojebusowe linie któe sie rozwijaja. w UK jest propozycje wprowadzenia trolejbusów w Leeds i sp... rozwiń

Avatar
Antyżuk / 15 sierpnia 2014 o 09:59

Otóż nieprawda - trolejbusy są bardziej opłacalne niż autobusy a na dodatek przy ich produkcji (trolejbusy Ursus) firma Ursus i firma Bogdan z Lucka uzyskały 67 mln zl dofinansowania z EU dzieki czemu zatrudnionych już jest juz w Lublinie w firmie URSUS dodatkowo ok 100 pracownikow. Tak więc internauci z PiS nie czepiajcie się Prezydenta Żuka - on wie co robić by Lublin się rozwijał


Chłopie, nie wiem co pijesz, ale 100 pracowników ?? Bajki opowiadasz. Chyba że to łączna ilość pracowników Ursusa w co prędzej bym uwierzył. Zresztą gadasz głupoty, bo jak firma Bogdan z Ukrainy która jest poza unią mogła dostać dofinansowanie z UE ?? Zresztą ciekawe skąd wartość 67 milionów dofinansowania, jak wartość tej umowy z ZTM wynosi niespełna 53 miliony ??

Ale widać zwolenniku żuka że po wyprało ci całkiem głowę i myśleć już nie umiesz...


Chłopie, nie wiem co pijesz, ale 100 pracowników ?? Bajki opowiadasz. Chyba że to łączna ilość pracowników Ursusa w co prędzej bym uwierzył. Zresztą gadasz głupoty, bo jak firma Bogdan z Ukrainy która jest poza unią mogła dostać dofinansowanie z UE ?? Zresztą ciekawe skąd wartość 67 milionów dofinansowania, jak wartość tej umowy z ZTM wynosi niespełna 53 miliony ??

Ale widać zwolenniku żuka że po wyprało ci całkiem głowę i myśleć już nie umiesz...

rozwiń
Avatar
Danny / 15 sierpnia 2014 o 08:46

Trolejbusy na świecie i w tzw. bogatej Europie Zachodniej przezają obecnie renesans.(USA, Szwajcaria, Espania, Niemcy). Nowoczesny i ekologiczny środek transportu. Sorry, ale dla mnie osoby które piszą że trolejbusy to przeżytek to kołtuny.

Avatar
bg / 15 sierpnia 2014 o 00:52
Zwolennicy marazmu prezydenta Pruszkowskiego.Wiedzą zatrzymali się w latach 80.Ale krytykować zawsze najłatwiej.I wiadomo też jaka opcja.
Avatar
Rumek / 14 sierpnia 2014 o 22:10

Elektrownia do wyprodukowania prądu dla calej floty trolejbusów,lodowek,telewizorów i waszych komputerów wydala tyle spalin co jeden autobus z Euro 6.Więc niech nikt nawet nie próbuje pisać że one też trują. 

Avatar
Lublinianin / 14 sierpnia 2014 o 21:55

Chore ambicje tzw. zacofanych lubelskich włodarzy. Trojelbusy od dawna są nieoplacalnym środkiem lokomocji. Całkowicie niezrozumiałe jest dublowanie kursów autobusów na tych samych trasach co autobusów. Cóż, Polska C. Włodarze żyją w jakimś maraźmie...



Otóż nieprawda - trolejbusy są bardziej opłacalne niż autobusy a na dodatek przy ich produkcji (trolejbusy Ursus) firma Ursus i firma Bogdan z Lucka uzyskały 67 mln zl dofinansowania z EU dzieki czemu zatrudnionych już jest juz w Lublinie w firmie URSUS dodatkowo ok 100 pracownikow. Tak więc internauci z PiS nie czepiajcie się Prezydenta Żuka - on wie co robić by Lublin się rozwijał


Otóż nieprawda - trolejbusy są bardziej opłacalne niż autobusy a na dodatek przy ich produkcji (trolejbusy Ursus) firma Ursus i firma Bogdan z Lucka uzyskały 67 mln zl dofinansowania z EU dzieki czemu zatrudnionych już jest juz w Lublinie w firmie URSUS dodatkowo ok 100 pracownikow. Tak więc internauci z PiS nie czepiajcie się Prezydenta Żuka - on wie co robić by Lublin się rozwijał rozwiń
Avatar
Andrzej / 14 sierpnia 2014 o 21:47

W Solarisach w ostatnim rzędzie po prawej stronie za szybą nie mieszczą się nogi, a w Ursuso-Bogdanach mieszczą się.

Poza tym w Ursuso-Bogdanach jest w ostatnim rzędzie (a tam lubię właśnie siadać) 5 miejsc a w Solarisach tylko 3, bo albo silnik albo taka pustka chyba na bagaże zajmuje 2 miejsca z lewej strony.

Nie plujcie w swoje gniazdo. Ludzie dzięki nim mają tu pracę i pieniądze zostają w mieście zamiast uciekać do Pyrlandii.

Mnie te Ursuso-Bogdany bardzo pozytywnie zaskoczyły. Zawsze cieszę się jak podjeżdża ten trolejbus na przystanek i mam nim jechać.

W Solarisach w ostatnim rzędzie po prawej stronie za szybą nie mieszczą się nogi, a w Ursuso-Bogdanach mieszczą się.

Poza tym w Ursuso-Bogdanach jest w ostatnim rzędzie (a tam lubię właśnie siadać) 5 miejsc a w Solarisach tylko 3, bo albo silnik albo taka pustka chyba na bagaże zajmuje 2 miejsca z lewej strony.

Nie plujcie w swoje gniazdo. Ludzie dzięki nim mają tu pracę i pieniądze zostają w mieście zamiast uciekać do Pyrlandii.

Mnie te Ursuso-Bogdany bardzo pozytywnie zaskoczyły. Zawsze cieszę się jak podjeżdża ten ... rozwiń

Avatar
Mirek / 14 sierpnia 2014 o 21:43

Chore ambicje tzw. zacofanych lubelskich włodarzy. Trojelbusy od dawna są nieoplacalnym środkiem lokomocji. Całkowicie niezrozumiałe jest dublowanie kursów autobusów na tych samych trasach co autobusów. Cóż, Polska C. Włodarze żyją w jakimś maraźmie...

Akurat tak się składa, że koszt zużytej energii (prądu) jest w Polsce trzykrotnie tańszy jeżdżąc trolejbusem niż ropy w przypadku autobusu. Wiele cywilizowanych i bogatych szwajcarskich miast (np Zurych, Berno, Genewa) czy amerykańskich (Boston, Philadelphia) ma trolejbusy od dawna. jeżdżą tam i jakoś włodarze tych miast nie chcą likwidować tego transportu.

Akurat tak się składa, że koszt zużytej energii (prądu) jest w Polsce trzykrotnie tańszy jeżdżąc trolejbusem niż ropy w przypadku autobusu. Wiele cywilizowanych i bogatych szwajcarskich miast (np Zurych, Berno, Genewa) czy amerykańskich (Boston, Philadelphia) ma trolejbusy od dawna. jeżdżą tam i jakoś włodarze tych miast nie chcą likwidować tego transportu.

rozwiń
Avatar
Danny / 14 sierpnia 2014 o 20:06
Nerek
Avatar
piotreks / 19 sierpnia 2014 o 12:48

" a na siedzeniach jest umieszczona tapicerka z logo miasta" - znaczy się, że Lublin ma się w dupie, tak?

Avatar
alesciema / 16 sierpnia 2014 o 17:26

Trolejbusy na świecie i w tzw. bogatej Europie Zachodniej przezają obecnie renesans.(USA, Szwajcaria, Espania, Niemcy). Nowoczesny i ekologiczny środek transportu. Sorry, ale dla mnie osoby które piszą że trolejbusy to przeżytek to kołtuny.


nieprawda. To tramwaje przezywają na swiecie renesans. Patrz Wielka Brytania : patrz aglomeracja Manchesteru, Nottingham, spójrz na Francje - miasta 100-200 tys maja nowoczesne tramwaje, równiez Hiszpania Nawet We Włoszech sie odhodzi od tralejbusów i zastepuje sie innymi srodkami transportu z małymi wyjatkami typu Bolonia gdzie powstałą nowa linia tolejbusowa.. Szwajcaria jest  jedyn przypadkiem bogatego kraju gdzie sa trojebusowe linie któe sie rozwijaja. w UK jest propozycje wprowadzenia trolejbusów w Leeds i spotkała sie z prostestami mieszkancó, wiekszosc nie che trojebusów. W Niemczech jest rensans trolejbusów? haha gdzie? w któym miescie:)?kroluje s-bahn koleje miejska i tramwaje własnie:) ja nigdzie zadnego renesansu poza Suisse nie wiedze. Lubie trolejbusy ale powiedzmy szczerze raczej odchodzi sie od trloejbusó na swiecie, nowe miasta pakuja sie w lekka kolej albo nowoczesnej tramwaje


nieprawda. To tramwaje przezywają na swiecie renesans. Patrz Wielka Brytania : patrz aglomeracja Manchesteru, Nottingham, spójrz na Francje - miasta 100-200 tys maja nowoczesne tramwaje, równiez Hiszpania Nawet We Włoszech sie odhodzi od tralejbusów i zastepuje sie innymi srodkami transportu z małymi wyjatkami typu Bolonia gdzie powstałą nowa linia tolejbusowa.. Szwajcaria jest  jedyn przypadkiem bogatego kraju gdzie sa trojebusowe linie któe sie rozwijaja. w UK jest propozycje wprowadzenia trolejbusów w Leeds i sp... rozwiń

Avatar
Antyżuk / 15 sierpnia 2014 o 09:59

Otóż nieprawda - trolejbusy są bardziej opłacalne niż autobusy a na dodatek przy ich produkcji (trolejbusy Ursus) firma Ursus i firma Bogdan z Lucka uzyskały 67 mln zl dofinansowania z EU dzieki czemu zatrudnionych już jest juz w Lublinie w firmie URSUS dodatkowo ok 100 pracownikow. Tak więc internauci z PiS nie czepiajcie się Prezydenta Żuka - on wie co robić by Lublin się rozwijał


Chłopie, nie wiem co pijesz, ale 100 pracowników ?? Bajki opowiadasz. Chyba że to łączna ilość pracowników Ursusa w co prędzej bym uwierzył. Zresztą gadasz głupoty, bo jak firma Bogdan z Ukrainy która jest poza unią mogła dostać dofinansowanie z UE ?? Zresztą ciekawe skąd wartość 67 milionów dofinansowania, jak wartość tej umowy z ZTM wynosi niespełna 53 miliony ??

Ale widać zwolenniku żuka że po wyprało ci całkiem głowę i myśleć już nie umiesz...


Chłopie, nie wiem co pijesz, ale 100 pracowników ?? Bajki opowiadasz. Chyba że to łączna ilość pracowników Ursusa w co prędzej bym uwierzył. Zresztą gadasz głupoty, bo jak firma Bogdan z Ukrainy która jest poza unią mogła dostać dofinansowanie z UE ?? Zresztą ciekawe skąd wartość 67 milionów dofinansowania, jak wartość tej umowy z ZTM wynosi niespełna 53 miliony ??

Ale widać zwolenniku żuka że po wyprało ci całkiem głowę i myśleć już nie umiesz...

rozwiń
Avatar
Danny / 15 sierpnia 2014 o 08:46

Trolejbusy na świecie i w tzw. bogatej Europie Zachodniej przezają obecnie renesans.(USA, Szwajcaria, Espania, Niemcy). Nowoczesny i ekologiczny środek transportu. Sorry, ale dla mnie osoby które piszą że trolejbusy to przeżytek to kołtuny.

Avatar
bg / 15 sierpnia 2014 o 00:52
Zwolennicy marazmu prezydenta Pruszkowskiego.Wiedzą zatrzymali się w latach 80.Ale krytykować zawsze najłatwiej.I wiadomo też jaka opcja.
Avatar
Rumek / 14 sierpnia 2014 o 22:10

Elektrownia do wyprodukowania prądu dla calej floty trolejbusów,lodowek,telewizorów i waszych komputerów wydala tyle spalin co jeden autobus z Euro 6.Więc niech nikt nawet nie próbuje pisać że one też trują. 

Avatar
Lublinianin / 14 sierpnia 2014 o 21:55

Chore ambicje tzw. zacofanych lubelskich włodarzy. Trojelbusy od dawna są nieoplacalnym środkiem lokomocji. Całkowicie niezrozumiałe jest dublowanie kursów autobusów na tych samych trasach co autobusów. Cóż, Polska C. Włodarze żyją w jakimś maraźmie...



Otóż nieprawda - trolejbusy są bardziej opłacalne niż autobusy a na dodatek przy ich produkcji (trolejbusy Ursus) firma Ursus i firma Bogdan z Lucka uzyskały 67 mln zl dofinansowania z EU dzieki czemu zatrudnionych już jest juz w Lublinie w firmie URSUS dodatkowo ok 100 pracownikow. Tak więc internauci z PiS nie czepiajcie się Prezydenta Żuka - on wie co robić by Lublin się rozwijał


Otóż nieprawda - trolejbusy są bardziej opłacalne niż autobusy a na dodatek przy ich produkcji (trolejbusy Ursus) firma Ursus i firma Bogdan z Lucka uzyskały 67 mln zl dofinansowania z EU dzieki czemu zatrudnionych już jest juz w Lublinie w firmie URSUS dodatkowo ok 100 pracownikow. Tak więc internauci z PiS nie czepiajcie się Prezydenta Żuka - on wie co robić by Lublin się rozwijał rozwiń
Avatar
Andrzej / 14 sierpnia 2014 o 21:47

W Solarisach w ostatnim rzędzie po prawej stronie za szybą nie mieszczą się nogi, a w Ursuso-Bogdanach mieszczą się.

Poza tym w Ursuso-Bogdanach jest w ostatnim rzędzie (a tam lubię właśnie siadać) 5 miejsc a w Solarisach tylko 3, bo albo silnik albo taka pustka chyba na bagaże zajmuje 2 miejsca z lewej strony.

Nie plujcie w swoje gniazdo. Ludzie dzięki nim mają tu pracę i pieniądze zostają w mieście zamiast uciekać do Pyrlandii.

Mnie te Ursuso-Bogdany bardzo pozytywnie zaskoczyły. Zawsze cieszę się jak podjeżdża ten trolejbus na przystanek i mam nim jechać.

W Solarisach w ostatnim rzędzie po prawej stronie za szybą nie mieszczą się nogi, a w Ursuso-Bogdanach mieszczą się.

Poza tym w Ursuso-Bogdanach jest w ostatnim rzędzie (a tam lubię właśnie siadać) 5 miejsc a w Solarisach tylko 3, bo albo silnik albo taka pustka chyba na bagaże zajmuje 2 miejsca z lewej strony.

Nie plujcie w swoje gniazdo. Ludzie dzięki nim mają tu pracę i pieniądze zostają w mieście zamiast uciekać do Pyrlandii.

Mnie te Ursuso-Bogdany bardzo pozytywnie zaskoczyły. Zawsze cieszę się jak podjeżdża ten ... rozwiń

Avatar
Mirek / 14 sierpnia 2014 o 21:43

Chore ambicje tzw. zacofanych lubelskich włodarzy. Trojelbusy od dawna są nieoplacalnym środkiem lokomocji. Całkowicie niezrozumiałe jest dublowanie kursów autobusów na tych samych trasach co autobusów. Cóż, Polska C. Włodarze żyją w jakimś maraźmie...

Akurat tak się składa, że koszt zużytej energii (prądu) jest w Polsce trzykrotnie tańszy jeżdżąc trolejbusem niż ropy w przypadku autobusu. Wiele cywilizowanych i bogatych szwajcarskich miast (np Zurych, Berno, Genewa) czy amerykańskich (Boston, Philadelphia) ma trolejbusy od dawna. jeżdżą tam i jakoś włodarze tych miast nie chcą likwidować tego transportu.

Akurat tak się składa, że koszt zużytej energii (prądu) jest w Polsce trzykrotnie tańszy jeżdżąc trolejbusem niż ropy w przypadku autobusu. Wiele cywilizowanych i bogatych szwajcarskich miast (np Zurych, Berno, Genewa) czy amerykańskich (Boston, Philadelphia) ma trolejbusy od dawna. jeżdżą tam i jakoś włodarze tych miast nie chcą likwidować tego transportu.

rozwiń
Avatar
Danny / 14 sierpnia 2014 o 20:06
Nerek
Zobacz wszystkie komentarze 24

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Powstaje nowy przystanek kolejowy w Lublinie. Pociągi wrócą na trasę Nałęczów-Puławy-Dęblin
film

Powstaje nowy przystanek kolejowy w Lublinie. Pociągi wrócą na trasę Nałęczów-Puławy-Dęblin 5 0

Zaczęła się budowa nowego przystanku kolejowego Lublin Zachód na wysokości Czubów. Rozpoczęły się też przymiarki do nowego rozkładu jazdy, który wejdzie w życie w grudniu. Wtedy pociągi mają wrócić z wygnania, gotowy powinien być też nowy przystanek wraz z przejściem podziemnym

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 28 maja 2018 roku

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 28 maja 2018 roku 0 1

Zapomniałeś dowodu rejestracyjnego i OC? Kary już nie będzie

Zapomniałeś dowodu rejestracyjnego i OC? Kary już nie będzie 40 7

Od 4 czerwca będziemy mogli zostawić w domu dowód rejestracyjny i papierowe ubezpieczenie OC. Za brak tych dokumentów nie będzie nam grozić żadna kara, a to dzięki Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców.

Przerwany mecz Powiślaka z Victorią. Goście mieli już tylko sześciu graczy

Przerwany mecz Powiślaka z Victorią. Goście mieli już tylko sześciu graczy 1 2

Mecz Powiślaka z Victorią Żmudź został przerwany w 70 minucie. Powód? Goście przyjechali do Końskowoli w 13-osobowym składzie. W pierwszej połowie dostali dwie czerwone kartki, a kiedy z powodu kolejnych kontuzji na murawie zostało ledwie sześciu graczy przyjezdnych sędzia musiał zakończyć zawody przy stanie 5:0

W zimie Icemania, w lecie Rollmania. Rolkarze i wrotkarze będą mogli pojeździć w hali

W zimie Icemania, w lecie Rollmania. Rolkarze i wrotkarze będą mogli pojeździć w hali 67 0

Hala do jazdy na wrotkach i rolkach ma być uruchomiona w czerwcu przy Al. Zygmuntowskich. Otworzy ją Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, który już zamawia wrotki i ochraniacze, które będzie można tu wypożyczyć. Rolki trzeba będzie mieć własne

Górnik – Medyk 3:2. Korona oficjalnie założona

Górnik – Medyk 3:2. Korona oficjalnie założona 11 0

Ekstraliga piłkarek nożnych Górnik Łęczna na zakończenie sezonu pokonał 3:2 Medyka Konin. Ten wynik nie miał jednak najmniejszego znaczenia, ponieważ podopieczne Piotra Mazurkiewicz już dawno temu zapewniły sobie mistrzowski tytuł. W niedzielę jednak „górniczki” wreszcie mogły oficjalnie odebrać złote medale i świętować ze swoimi kibicami historyczny wynik

Łada lepsza od odmłodzonego Hetmana

Łada lepsza od odmłodzonego Hetmana 0 2

Osłabiony i odmłodzony Hetman zostawił wszystkie trzy punkty w Biłgoraju. Łada pokonała w derbach faworyzowanych rywali 2:1, chociaż podopieczni Jacka Ziarkowskiego wcale nie musieli przegrać

Polesie – POM 2:1. Pozostałe wyniki lubelskiej klasy okręgowej

Polesie – POM 2:1. Pozostałe wyniki lubelskiej klasy okręgowej 0 2

Lubelska klasa okręgowa Polesie pokonało POM Iskra Piotrowice po golu Marcina Wójcika w doliczonym czasie gry. Dzięki temu zawodnicy Zbigniewa Wójcika są już bardzo blisko zajęcia drugiego miejsca

Gryf – Olimpiakos 3:2. Pozostałe wyniki zamojskiej klasy okręgowej

Gryf – Olimpiakos 3:2. Pozostałe wyniki zamojskiej klasy okręgowej 1 0

ZAMOJSKA KLASA OKRĘGOWA W pojedynku dwóch beniaminków Gryf Gmina Zamość przegrywał z Olimpiakosem Tarnogród 0:2, ale pokazał charakter. Zespół trenera Romana Blonki w końcowych fragmentach spotkania podkręcił tempo i wyszarpał zwycięstwo wygrywając 3:2

Eko Różanka – Kłos Chełm 3:1. Mikołaj przyszedł już w maju

Eko Różanka – Kłos Chełm 3:1. Mikołaj przyszedł już w maju 1 0

Szalony mecz w Różance. Gospodarze do przerwy przegrywali z Kłosem Chełm 0:1, ale w drugiej połowie odwrócili losy spotkania i ostatecznie wygrali 3:1.

Najbardziej barwna impreza po raz kolejny w Lublinie. Festiwal Kolorów 2018 [zdjęcia]
galeria

Najbardziej barwna impreza po raz kolejny w Lublinie. Festiwal Kolorów 2018 [zdjęcia] 0 2

Nie zdziwcie się jeśli dzisiaj zobaczycie zielono-czerwono-żółte twarze w centrum miasta. W niedzielę odbywa się kolejna edycja Festiwalu Kolorów.

AWF Kraków i Politechnika Gdańska najlepsze podczas AMP w lekkiej atletyce
galeria

AWF Kraków i Politechnika Gdańska najlepsze podczas AMP w lekkiej atletyce 2 0

W weekend na nowym stadionie w Lublinie zostały rozegrane Akademickie Mistrzostwa Polski. Klasyfikację generalną wygrały: AWF Kraków wśród pań i Politechnika Gdańska w rywalizacji mężczyzn. W tej drugiej kategorii trzeci był UMCS

Lubelski Wyścig Kaczek. Kolorowe zawodniczki pomknęły rzeką [zdjęcia]
galeria

Lubelski Wyścig Kaczek. Kolorowe zawodniczki pomknęły rzeką [zdjęcia] 5 0

 W niedzielę na terenach zielonych przy Arenie Lublin zorganizowano wyścig kaczek. To już piąta edycja imprezy.

Olender – Igros 2:2. Spadek niemal pewny

Olender – Igros 2:2. Spadek niemal pewny 0 0

ZAMOJSKA KLASA OKRĘGOWA Olender Sól podzielił się punktami z Igrosem Krasnobród remisując 2:2. Ten wynik nie zadowala żadnej ze stron i wszystko wskazuje na to, że w przyszłym sezonie oba zespoły grać będą o szczebel niżej

Spór w szpitalu przy al. Kraśnickiej. Ludowcy chcą żeby stworzyć "siatkę płac"
film

Spór w szpitalu przy al. Kraśnickiej. Ludowcy chcą żeby stworzyć "siatkę płac" 13 17

Co dalej z konfliktem w szpitalu przy al. Kraśnickiej? - Pole do kompromisu jest bardzo duże i jeśli nie w poniedziałek to we wtorek, zarówno dyrekcja jak i pielęgniarki dojdą do porozumienia - ocenia Krzysztof Hetman, wiceprezes PSL i proponuje stworzenie "siatki płac".

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.