Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

8 marca 2010 r.
18:38
Edytuj ten wpis

Konflikt w Chatce Żaka: Pietrasiewicz pozwał UMCS

Autor: Zdjęcie autora (mb)
0 23 A A

Domagam się przywrócenia do pracy – mówi Szymon Pietrasiewicz, zwolniony dyscyplinarnie z Akademickiego Centrum Kultury „Chatka Żaka”.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Dziś Pietrasiewicz złożył pozew w tej sprawie do sądu pracy. – Uważam, że decyzja o zwolnieniu mnie w trybie dyscyplinarnym była bezzasadna – tłumaczy Pietrasiewicz.

I zapowiada, że będzie dochodził swoich praw przed sądem. – Czekamy na sądowe rozstrzygnięcie – odpowiada Katarzyna Mieczkowska-Czerniak, rzecznik UMCS.

Przypomnijmy, że Pietrasiewicz został odwołany dyscyplinarnie przez władze uczelni (na wniosek ówczesnego kierownika Chatki Arnolda Decia) z funkcji zastępcy szefa ACK dwa tygodnie temu.

Wśród oficjalnych powodów władze uczelni podały „przekroczenie kompetencji polegające na podpisywaniu dokumentów bez pełnomocnictw, niewykonywanie poleceń przełożonego, powodowanie dezorganizacji pracy i parokrotną odmowę podpisania zakresu obowiązków”. Nieoficjalnie mówiło się o konflikcie Pietrasiewicza z Deciem.

Kilka dni później z funkcji kierownika ACK zrezygnował Arnold Deć. W piśmie do przełożonych stwierdził, że przepisy obowiązujące na uczelni nie pozwalają mu w pełni realizować zadań. Zaprzeczył, jakoby jego rezygnacja miała jakikolwiek związek z wyrzuceniem jego zastępcy.

Komentarze 23

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
HiMmY / 14 marca 2010 o 02:38
obywatel napisał:
"PRACOWNICY KULTURY" TO NIE SĄ ŚWIĘTE KROWY.
Obowiązują ich takie same prawa i odpowiedzialność w relacjach służbowych, co nas wszystkich. Nie mogą tego często pojąć, bo nigdy nie dorośli.
Wielu z nich chce być i wolnymi "artystami" i jednocześnie "działaczami" z konketną pensją i zapleczem. W tym przypadku tak właśnie jest, a działania podjęte przez Szymona Pietrasiewicza tylko to potwierdzają. Dochodzi jeszcze dziwne przeświadczenie o swojej wyjątkowości, być może w związku z rolą taty.
Zanim ulegniemy emocjom, pomyślmy, że to wszystko dzieje się za nasze pieniądze, i że w sumie jesteśmy robieni w trąbę przez tych "misjonarzy na etatach".

Zgadzam sie w 100% . Znam Tate od wielu lat i zawsze twierdzilem, ze jest egotycznym mitomanem i megalomanem. W dodatku jest intelektualnym przecietniakiem ( na studiach raczej "trojkowy", studia doktoranckie na KULu przerwal po pierwszym seminarium). O zyciu rodzinnym az przykro mowic.Rzeczywiscie moznaby bylo na takich ludzi przymknac oko gdyby nie to, ze swoje chore ambicje realizuja za pieniadze podatnikow.
Jesli chodzi o Szymona, to z moich obserwacji wynikalo, ze juz w trakcie studiow kreowala sie tu "droga kariery" na obraz i podobienstwo Taty.

Pozdrawiam z Wysp Hula Gula

HiMmY

Zgadzam sie w 100% . Znam Tate od wielu lat i zawsze twierdzilem, ze jest egotycznym mitomanem i megalomanem. W dodatku jest intelektualnym przecietniakiem ( na studiach raczej "trojkowy", studia doktoranckie na KULu przerwal po pierwszym seminarium). O zyciu rodzinnym az przykro mowic.Rzeczywiscie moznaby bylo na takich ludzi przymknac oko gdyby nie to, ze swoje chore ambicje realizuja za pieniadze podatnikow.
Jesli chodzi o Szymona, to z moich obserwacji wynikalo, ze juz w trakcie studiow kreowala sie ... rozwiń
Avatar
obywatel / 11 marca 2010 o 10:28
I jeszcze co do absurdalnych - w kontekście - ataków na rektora UMCS (to już raczej na A. Decia, który postulował zwolnienie). Nie jestem ani pracownikiem UMCS, ani kolegą p . Dąbrowskiego, ale staram się śledzić, to co robi i widzę, że jego działanie dają konkretne efekty - jest to realna i jak na razie udana próba uratowania bankruta. Po 20 latach radosnej twórczości ekip rektorskich i całych sitw i klanów rozmaitych "działaczy" na UMCS (wiem, co mówię bo znam to środowisko) uczelnia miała ok. 65 mln długów! Po półtora roku oszczędnościowych i twardych działań nowej ekipy (w tym rozbicia klanów w rektoracie, Wydawnictwie UMCS - choć powołanie tu Grzegorza Żuka nie wróży najlepiej, w Chatce Żaka itd.) widać jakieś efekty:
[url="http://www.mmlublin.pl/14241/2010/1/27/umcs-wychodzi-na-prosta?category=news"]http://www.mmlublin.pl/14241/2010/1/27/umc...a?category=news[/url]
Fajnie jest "rozdawać" z publicznego grosza, zwłaszcza sobie, rodzinie i poplecznikom. Trudniej zaciskać pasa i zmagać się z atakami mediów i "elit", że znowu kolejnemu naszemu pupilowi zabrano zabawki i się biedaczek popłakał.
PS. Nie rozumiem - skoro ludzie pokroju Szymona Pietrasiewicza są tacy super sprawni i zdolni, to czemu nie spróbują sił na wolnym rynku sztuki i idei, zamiast żerować na publicznym groszu (śmiesznie mały czynsz za Tekturę, pensja w ACK, dotacje do projektów itd.).
I jeszcze co do absurdalnych - w kontekście - ataków na rektora UMCS (to już raczej na A. Decia, który postulował zwolnienie). Nie jestem ani pracownikiem UMCS, ani kolegą p . Dąbrowskiego, ale staram się śledzić, to co robi i widzę, że jego działanie dają konkretne efekty - jest to realna i jak na razie udana próba uratowania bankruta. Po 20 latach radosnej twórczości ekip rektorskich i całych sitw i klanów rozmaitych "działaczy" na UMCS (wiem, co mówię bo znam to środowisko) uczelnia miała ok. 65 mln długów! Po półtora roku o... rozwiń
Avatar
obywatel / 11 marca 2010 o 10:06
"PRACOWNICY KULTURY" TO NIE SĄ ŚWIĘTE KROWY.
Obowiązują ich takie same prawa i odpowiedzialność w relacjach służbowych, co nas wszystkich. Nie mogą tego często pojąć, bo nigdy nie dorośli.
Wielu z nich chce być i wolnymi "artystami" i jednocześnie "działaczami" z konketną pensją i zapleczem. W tym przypadku tak właśnie jest, a działania podjęte przez Szymona Pietrasiewicza tylko to potwierdzają. Dochodzi jeszcze dziwne przeświadczenie o swojej wyjątkowości, być może w związku z rolą taty.
Zanim ulegniemy emocjom, pomyślmy, że to wszystko dzieje się za nasze pieniądze, i że w sumie jesteśmy robieni w trąbę przez tych "misjonarzy na etatach".
"PRACOWNICY KULTURY" TO NIE SĄ ŚWIĘTE KROWY.
Obowiązują ich takie same prawa i odpowiedzialność w relacjach służbowych, co nas wszystkich. Nie mogą tego często pojąć, bo nigdy nie dorośli.
Wielu z nich chce być i wolnymi "artystami" i jednocześnie "działaczami" z konketną pensją i zapleczem. W tym przypadku tak właśnie jest, a działania podjęte przez Szymona Pietrasiewicza tylko to potwierdzają. Dochodzi jeszcze dziwne przeświadczenie o swojej wyjątkowości, być może w związku z rolą taty.
Zan... rozwiń
Avatar
Karol Matura / 9 marca 2010 o 11:05
Zamknąć (bankruta) cały ten uniwersytet. Będzie święty spokój i z władzami i z przybudówkami. W Lublinie jest wystarczająca liczba uczelni wyższych.
Avatar
YU / 9 marca 2010 o 10:54
Wodzirej potrzebny ?
Avatar
g_ida / 9 marca 2010 o 07:47
mali panowie, nic innego nie umią, oprócz zwolić dyscyplinarnie, [color="#FF0000"]czytaj po akademicku[/color], chłopaka, który miał pomysł na ACK. Pytanko? A gdzie jest działacz i spolecznik Michałowski? najlepiej powiedzieć, że to nie moja decyzja, szkoda Panie Prorektorze...
Avatar
ciotka / 9 marca 2010 o 07:38
nick napisał:
Jeśli rektor ma coś konkretnego i merytorycznego na Szymona to niech poda to w uzasadnieniu zwolnienia albo do publicznej wiadomości.Bo jak do tej pory ani rektor ani jego rzeczniczka nic takiego nie zrobili. A władze uczelni to w niczym się nie "łapią" bo nic nie robią -tylko potem "wielkie larum"

Mój syn zna Szymona i mówi o nim same dobre rzeczy.A o jego "licznych" i różnorodnych działaniach poczytałam sobie po wpisaniu w google hasła : Szymon Pietrasiewicz. Jest tego sporo... Nietuzinkowy kolo...

Mój syn zna Szymona i mówi o nim same dobre rzeczy.A o jego "licznych" i różnorodnych działaniach poczytałam sobie po wpisaniu w google hasła : Szymon Pietrasiewicz. Jest tego sporo... Nietuzinkowy kolo... rozwiń
Avatar
nick / 9 marca 2010 o 07:22
Gogo napisał:
Nie to synalek Tego Pietrasiewicza od Teatru NN. Pani Helenka Pietraszkiewicz to całkiem inna familia. Metoda Agory: w Lublinie jest już "wybiórcza lubelska ", "dziennik wschodni" i "radio Przebojów". Brak jest tylko w Ich rączkach Tvp. powiedzmy Adaś ( jak tvp Lublin padnie to Agora wykupi). Budzisz się rano i gazeta, radio i tvp gada to samo do szęścianu: "nadajemy wiadomości dobre czy złe ale zawsze prawdziwe. Jak radio Tel Awiw, jest ósma albo w pół do ósmej". Pietrasiewicze chcieli zastosować ten sam manewr. Stary uzdrawia kulturalnie dorosłych Lublinian i wycieczki z bliskiego wschodu a młody miałby za zadanie obrabiać dusze studentów. Chyba władze UMCS połapaty się w tej gierce i przerwały ten nędzny spektakl. Chwała Im za to.

Jeśli rektor ma coś konkretnego i merytorycznego na Szymona to niech poda to w uzasadnieniu zwolnienia albo do publicznej wiadomości.Bo jak do tej pory ani rektor ani jego rzeczniczka nic takiego nie zrobili. A władze uczelni to w niczym się nie "łapią" bo nic nie robią -tylko potem "wielkie larum"

Jeśli rektor ma coś konkretnego i merytorycznego na Szymona to niech poda to w uzasadnieniu zwolnienia albo do publicznej wiadomości.Bo jak do tej pory ani rektor ani jego rzeczniczka nic takiego nie zrobili. A władze uczelni to w niczym się nie "łapią" bo nic nie robią -tylko potem "wielkie larum" rozwiń
Avatar
Gogo / 9 marca 2010 o 06:21
uczony napisał:
o którą pytasz?

Nie to synalek Tego Pietrasiewicza od Teatru NN. Pani Helenka Pietraszkiewicz to całkiem inna familia. Metoda Agory: w Lublinie jest już "wybiórcza lubelska ", "dziennik wschodni" i "radio Przebojów". Brak jest tylko w Ich rączkach Tvp. powiedzmy Adaś ( jak tvp Lublin padnie to Agora wykupi). Budzisz się rano i gazeta, radio i tvp gada to samo do szęścianu: "nadajemy wiadomości dobre czy złe ale zawsze prawdziwe. Jak radio Tel Awiw, jest ósma albo w pół do ósmej". Pietrasiewicze chcieli zastosować ten sam manewr. Stary uzdrawia kulturalnie dorosłych Lublinian i wycieczki z bliskiego wschodu a młody miałby za zadanie obrabiać dusze studentów. Chyba władze UMCS połapaty się w tej gierce i przerwały ten nędzny spektakl. Chwała Im za to.

Nie to synalek Tego Pietrasiewicza od Teatru NN. Pani Helenka Pietraszkiewicz to całkiem inna familia. Metoda Agory: w Lublinie jest już "wybiórcza lubelska ", "dziennik wschodni" i "radio Przebojów". Brak jest tylko w Ich rączkach Tvp. powiedzmy Adaś ( jak tvp Lublin padnie to Agora wykupi). Budzisz się rano i gazeta, radio i tvp gada to samo do szęścianu: "nadajemy wiadomości dobre czy złe ale zawsze prawdziwe. Jak radio Tel Awiw, jest ósma albo w pół do ósmej". Pietrasiewicze chc... rozwiń
Avatar
Gość / 9 marca 2010 o 01:32
rm napisał:
Szymon jest bardzo aktywnym młodym człowiekiem,ma sporo oryginalnych pomysłów i próbuje je realizować. Jest jednym z tych, którym chce się "chcieć" pracować na rzecz środowiska młodych. A nie jest to łatwe - jakie nadzwyczajne osiągnięcia mają poprzednie władze Chatki???
Owszem Sz. ma swoje wizje, ma swoje zdanie ale u nas przecież młody człowiek traktowany jest jak gówniarz i zdaniem wielu przedmówców powinien "skulić ogon" i potakiwać. Pomimo młodego wieku Szymon ma spore doświadczenie, ma na swoim koncie kilkadziesiąt projektów, które tworzył nie będąc we władzach Chatki.I naprawdę szkoda, że nikt z UMCS poważnie nie zajął się tą sprawą. A dziennikarze udają, że nie wiedzą, że zamieszanie i bałagan jest w gronie rektorów a to odbija się na pracownikach i na studentach.Powinno odwołać się niekompetentnego rektora!!!!!!!!


Serio?! proszę wymień mi przynajmniej 10 z jego kilkudziesięciu ( tylko nie wymień przynajmniej 11, bo słowo "kilkudziesięciu" znaczy sporo powyżej) oryginalnych pomysłów. Przedstaw mi jak wygląda wizja rozwoju Chatki w wykonaniu Pana Szymona. Na czym polega jego doświadczenie o którym wspomniałąś?


Serio?! proszę wymień mi przynajmniej 10 z jego kilkudziesięciu ( tylko nie wymień przynajmniej 11, bo słowo "kilkudziesięciu" znaczy sporo powyżej) oryginalnych pomysłów. Przedstaw mi jak wygląda wizja rozwoju Chatki w wykonaniu Pana Szymona. Na czym polega jego doświadczenie o którym wspomniałąś? rozwiń
Avatar
HiMmY / 14 marca 2010 o 02:38
obywatel napisał:
"PRACOWNICY KULTURY" TO NIE SĄ ŚWIĘTE KROWY.
Obowiązują ich takie same prawa i odpowiedzialność w relacjach służbowych, co nas wszystkich. Nie mogą tego często pojąć, bo nigdy nie dorośli.
Wielu z nich chce być i wolnymi "artystami" i jednocześnie "działaczami" z konketną pensją i zapleczem. W tym przypadku tak właśnie jest, a działania podjęte przez Szymona Pietrasiewicza tylko to potwierdzają. Dochodzi jeszcze dziwne przeświadczenie o swojej wyjątkowości, być może w związku z rolą taty.
Zanim ulegniemy emocjom, pomyślmy, że to wszystko dzieje się za nasze pieniądze, i że w sumie jesteśmy robieni w trąbę przez tych "misjonarzy na etatach".

Zgadzam sie w 100% . Znam Tate od wielu lat i zawsze twierdzilem, ze jest egotycznym mitomanem i megalomanem. W dodatku jest intelektualnym przecietniakiem ( na studiach raczej "trojkowy", studia doktoranckie na KULu przerwal po pierwszym seminarium). O zyciu rodzinnym az przykro mowic.Rzeczywiscie moznaby bylo na takich ludzi przymknac oko gdyby nie to, ze swoje chore ambicje realizuja za pieniadze podatnikow.
Jesli chodzi o Szymona, to z moich obserwacji wynikalo, ze juz w trakcie studiow kreowala sie tu "droga kariery" na obraz i podobienstwo Taty.

Pozdrawiam z Wysp Hula Gula

HiMmY

Zgadzam sie w 100% . Znam Tate od wielu lat i zawsze twierdzilem, ze jest egotycznym mitomanem i megalomanem. W dodatku jest intelektualnym przecietniakiem ( na studiach raczej "trojkowy", studia doktoranckie na KULu przerwal po pierwszym seminarium). O zyciu rodzinnym az przykro mowic.Rzeczywiscie moznaby bylo na takich ludzi przymknac oko gdyby nie to, ze swoje chore ambicje realizuja za pieniadze podatnikow.
Jesli chodzi o Szymona, to z moich obserwacji wynikalo, ze juz w trakcie studiow kreowala sie ... rozwiń
Avatar
obywatel / 11 marca 2010 o 10:28
I jeszcze co do absurdalnych - w kontekście - ataków na rektora UMCS (to już raczej na A. Decia, który postulował zwolnienie). Nie jestem ani pracownikiem UMCS, ani kolegą p . Dąbrowskiego, ale staram się śledzić, to co robi i widzę, że jego działanie dają konkretne efekty - jest to realna i jak na razie udana próba uratowania bankruta. Po 20 latach radosnej twórczości ekip rektorskich i całych sitw i klanów rozmaitych "działaczy" na UMCS (wiem, co mówię bo znam to środowisko) uczelnia miała ok. 65 mln długów! Po półtora roku oszczędnościowych i twardych działań nowej ekipy (w tym rozbicia klanów w rektoracie, Wydawnictwie UMCS - choć powołanie tu Grzegorza Żuka nie wróży najlepiej, w Chatce Żaka itd.) widać jakieś efekty:
[url="http://www.mmlublin.pl/14241/2010/1/27/umcs-wychodzi-na-prosta?category=news"]http://www.mmlublin.pl/14241/2010/1/27/umc...a?category=news[/url]
Fajnie jest "rozdawać" z publicznego grosza, zwłaszcza sobie, rodzinie i poplecznikom. Trudniej zaciskać pasa i zmagać się z atakami mediów i "elit", że znowu kolejnemu naszemu pupilowi zabrano zabawki i się biedaczek popłakał.
PS. Nie rozumiem - skoro ludzie pokroju Szymona Pietrasiewicza są tacy super sprawni i zdolni, to czemu nie spróbują sił na wolnym rynku sztuki i idei, zamiast żerować na publicznym groszu (śmiesznie mały czynsz za Tekturę, pensja w ACK, dotacje do projektów itd.).
I jeszcze co do absurdalnych - w kontekście - ataków na rektora UMCS (to już raczej na A. Decia, który postulował zwolnienie). Nie jestem ani pracownikiem UMCS, ani kolegą p . Dąbrowskiego, ale staram się śledzić, to co robi i widzę, że jego działanie dają konkretne efekty - jest to realna i jak na razie udana próba uratowania bankruta. Po 20 latach radosnej twórczości ekip rektorskich i całych sitw i klanów rozmaitych "działaczy" na UMCS (wiem, co mówię bo znam to środowisko) uczelnia miała ok. 65 mln długów! Po półtora roku o... rozwiń
Avatar
obywatel / 11 marca 2010 o 10:06
"PRACOWNICY KULTURY" TO NIE SĄ ŚWIĘTE KROWY.
Obowiązują ich takie same prawa i odpowiedzialność w relacjach służbowych, co nas wszystkich. Nie mogą tego często pojąć, bo nigdy nie dorośli.
Wielu z nich chce być i wolnymi "artystami" i jednocześnie "działaczami" z konketną pensją i zapleczem. W tym przypadku tak właśnie jest, a działania podjęte przez Szymona Pietrasiewicza tylko to potwierdzają. Dochodzi jeszcze dziwne przeświadczenie o swojej wyjątkowości, być może w związku z rolą taty.
Zanim ulegniemy emocjom, pomyślmy, że to wszystko dzieje się za nasze pieniądze, i że w sumie jesteśmy robieni w trąbę przez tych "misjonarzy na etatach".
"PRACOWNICY KULTURY" TO NIE SĄ ŚWIĘTE KROWY.
Obowiązują ich takie same prawa i odpowiedzialność w relacjach służbowych, co nas wszystkich. Nie mogą tego często pojąć, bo nigdy nie dorośli.
Wielu z nich chce być i wolnymi "artystami" i jednocześnie "działaczami" z konketną pensją i zapleczem. W tym przypadku tak właśnie jest, a działania podjęte przez Szymona Pietrasiewicza tylko to potwierdzają. Dochodzi jeszcze dziwne przeświadczenie o swojej wyjątkowości, być może w związku z rolą taty.
Zan... rozwiń
Avatar
Karol Matura / 9 marca 2010 o 11:05
Zamknąć (bankruta) cały ten uniwersytet. Będzie święty spokój i z władzami i z przybudówkami. W Lublinie jest wystarczająca liczba uczelni wyższych.
Avatar
YU / 9 marca 2010 o 10:54
Wodzirej potrzebny ?
Avatar
g_ida / 9 marca 2010 o 07:47
mali panowie, nic innego nie umią, oprócz zwolić dyscyplinarnie, [color="#FF0000"]czytaj po akademicku[/color], chłopaka, który miał pomysł na ACK. Pytanko? A gdzie jest działacz i spolecznik Michałowski? najlepiej powiedzieć, że to nie moja decyzja, szkoda Panie Prorektorze...
Avatar
ciotka / 9 marca 2010 o 07:38
nick napisał:
Jeśli rektor ma coś konkretnego i merytorycznego na Szymona to niech poda to w uzasadnieniu zwolnienia albo do publicznej wiadomości.Bo jak do tej pory ani rektor ani jego rzeczniczka nic takiego nie zrobili. A władze uczelni to w niczym się nie "łapią" bo nic nie robią -tylko potem "wielkie larum"

Mój syn zna Szymona i mówi o nim same dobre rzeczy.A o jego "licznych" i różnorodnych działaniach poczytałam sobie po wpisaniu w google hasła : Szymon Pietrasiewicz. Jest tego sporo... Nietuzinkowy kolo...

Mój syn zna Szymona i mówi o nim same dobre rzeczy.A o jego "licznych" i różnorodnych działaniach poczytałam sobie po wpisaniu w google hasła : Szymon Pietrasiewicz. Jest tego sporo... Nietuzinkowy kolo... rozwiń
Avatar
nick / 9 marca 2010 o 07:22
Gogo napisał:
Nie to synalek Tego Pietrasiewicza od Teatru NN. Pani Helenka Pietraszkiewicz to całkiem inna familia. Metoda Agory: w Lublinie jest już "wybiórcza lubelska ", "dziennik wschodni" i "radio Przebojów". Brak jest tylko w Ich rączkach Tvp. powiedzmy Adaś ( jak tvp Lublin padnie to Agora wykupi). Budzisz się rano i gazeta, radio i tvp gada to samo do szęścianu: "nadajemy wiadomości dobre czy złe ale zawsze prawdziwe. Jak radio Tel Awiw, jest ósma albo w pół do ósmej". Pietrasiewicze chcieli zastosować ten sam manewr. Stary uzdrawia kulturalnie dorosłych Lublinian i wycieczki z bliskiego wschodu a młody miałby za zadanie obrabiać dusze studentów. Chyba władze UMCS połapaty się w tej gierce i przerwały ten nędzny spektakl. Chwała Im za to.

Jeśli rektor ma coś konkretnego i merytorycznego na Szymona to niech poda to w uzasadnieniu zwolnienia albo do publicznej wiadomości.Bo jak do tej pory ani rektor ani jego rzeczniczka nic takiego nie zrobili. A władze uczelni to w niczym się nie "łapią" bo nic nie robią -tylko potem "wielkie larum"

Jeśli rektor ma coś konkretnego i merytorycznego na Szymona to niech poda to w uzasadnieniu zwolnienia albo do publicznej wiadomości.Bo jak do tej pory ani rektor ani jego rzeczniczka nic takiego nie zrobili. A władze uczelni to w niczym się nie "łapią" bo nic nie robią -tylko potem "wielkie larum" rozwiń
Avatar
Gogo / 9 marca 2010 o 06:21
uczony napisał:
o którą pytasz?

Nie to synalek Tego Pietrasiewicza od Teatru NN. Pani Helenka Pietraszkiewicz to całkiem inna familia. Metoda Agory: w Lublinie jest już "wybiórcza lubelska ", "dziennik wschodni" i "radio Przebojów". Brak jest tylko w Ich rączkach Tvp. powiedzmy Adaś ( jak tvp Lublin padnie to Agora wykupi). Budzisz się rano i gazeta, radio i tvp gada to samo do szęścianu: "nadajemy wiadomości dobre czy złe ale zawsze prawdziwe. Jak radio Tel Awiw, jest ósma albo w pół do ósmej". Pietrasiewicze chcieli zastosować ten sam manewr. Stary uzdrawia kulturalnie dorosłych Lublinian i wycieczki z bliskiego wschodu a młody miałby za zadanie obrabiać dusze studentów. Chyba władze UMCS połapaty się w tej gierce i przerwały ten nędzny spektakl. Chwała Im za to.

Nie to synalek Tego Pietrasiewicza od Teatru NN. Pani Helenka Pietraszkiewicz to całkiem inna familia. Metoda Agory: w Lublinie jest już "wybiórcza lubelska ", "dziennik wschodni" i "radio Przebojów". Brak jest tylko w Ich rączkach Tvp. powiedzmy Adaś ( jak tvp Lublin padnie to Agora wykupi). Budzisz się rano i gazeta, radio i tvp gada to samo do szęścianu: "nadajemy wiadomości dobre czy złe ale zawsze prawdziwe. Jak radio Tel Awiw, jest ósma albo w pół do ósmej". Pietrasiewicze chc... rozwiń
Avatar
Gość / 9 marca 2010 o 01:32
rm napisał:
Szymon jest bardzo aktywnym młodym człowiekiem,ma sporo oryginalnych pomysłów i próbuje je realizować. Jest jednym z tych, którym chce się "chcieć" pracować na rzecz środowiska młodych. A nie jest to łatwe - jakie nadzwyczajne osiągnięcia mają poprzednie władze Chatki???
Owszem Sz. ma swoje wizje, ma swoje zdanie ale u nas przecież młody człowiek traktowany jest jak gówniarz i zdaniem wielu przedmówców powinien "skulić ogon" i potakiwać. Pomimo młodego wieku Szymon ma spore doświadczenie, ma na swoim koncie kilkadziesiąt projektów, które tworzył nie będąc we władzach Chatki.I naprawdę szkoda, że nikt z UMCS poważnie nie zajął się tą sprawą. A dziennikarze udają, że nie wiedzą, że zamieszanie i bałagan jest w gronie rektorów a to odbija się na pracownikach i na studentach.Powinno odwołać się niekompetentnego rektora!!!!!!!!


Serio?! proszę wymień mi przynajmniej 10 z jego kilkudziesięciu ( tylko nie wymień przynajmniej 11, bo słowo "kilkudziesięciu" znaczy sporo powyżej) oryginalnych pomysłów. Przedstaw mi jak wygląda wizja rozwoju Chatki w wykonaniu Pana Szymona. Na czym polega jego doświadczenie o którym wspomniałąś?


Serio?! proszę wymień mi przynajmniej 10 z jego kilkudziesięciu ( tylko nie wymień przynajmniej 11, bo słowo "kilkudziesięciu" znaczy sporo powyżej) oryginalnych pomysłów. Przedstaw mi jak wygląda wizja rozwoju Chatki w wykonaniu Pana Szymona. Na czym polega jego doświadczenie o którym wspomniałąś? rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 23

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Kłótnia o sprzedaż alkoholu przy kościołach. "To jest igranie z Bogiem"

Kłótnia o sprzedaż alkoholu przy kościołach. "To jest igranie z Bogiem" 3 8

To jest igranie z panem Bogiem. To komentarz jednego z kraśnickich radnych odnośnie odległości, w jakiej mają być usytuowane punkty sprzedaży i podawania alkoholu od kościołów. W Kraśniku odległość ta musi być co najmniej 20-metrowa. Dyskusja w temacie sprzedaży alkoholu w mieście i ewentualnego nocnego ograniczenia tej sprzedaży była burzliwa. Ostatecznie żadne decyzje nie zapadły. 

Będzie al. Tadeusza Mazowieckiego w Lublinie. Radna PiS: Stalinowiec, agent

Będzie al. Tadeusza Mazowieckiego w Lublinie. Radna PiS: Stalinowiec, agent 72 34

Nowa droga na przedłużeniu ul. Bohaterów Monte Cassino otrzyma imię Tadeusza Mazowieckiego. W Lublinie będzie też skwer Władysława Bartoszewskiego

Jan Gilas. Bohater doczekał się ulicy w Lublinie
galeria

Jan Gilas. Bohater doczekał się ulicy w Lublinie 0 1

Był 9 września 1939 r., gdy na Lublin posypały się niemieckie bomby, jedna z nich wpadła do Ratusza i nie wybuchła. Ratuszowy woźny wyniósł ją z budynku i zmarł z wysiłku przed schodami. Jego imię nosi od wczoraj uliczka stykająca się z deptakiem. Tabliczkę z nazwą odsłaniała wzruszona rodzina

Pomnik Lecha i Marii Kaczyńskich powstanie w Lublinie. Radni podjęli decyzję
galeria
film

Pomnik Lecha i Marii Kaczyńskich powstanie w Lublinie. Radni podjęli decyzję 323 21

Jest zgoda na pomnik Lecha i Marii Kaczyńskich obok Centrum Kultury. Na jego budowę zgodziła się dziś Rada Miasta. Nie pozwoliła jednak, by wykonać go według wizji radnej PiS, Małgorzaty Suchanowskiej. Większość rady zdecydowała, że projekt będzie wybrany w konkursie. Nalegali na to radni Wspólnego Lublina

Nawet 53 tys. zł miesięcznie. Ekstra zarobki radnych w państwowych spółkach
galeria

Nawet 53 tys. zł miesięcznie. Ekstra zarobki radnych w państwowych spółkach 17 15

Od 36 do 53 tys. złotych miesięcznie – tyle średnio zarabiali w państwowych spółkach trzej radni wojewódzcy PiS. Chodzi o Andrzeja Pruszkowskiego, Jana Franię i Grzegorza Muszyńskiego. Tak wynika z ich oświadczeń majątkowych za 2017 rok.

Sprawdź co powinna robić przed snem kobieta
wiersze między newsami

Sprawdź co powinna robić przed snem kobieta 0 0

Lektura obowiązkowa dla feministek. W końcu ktoś wyliczył, jakie obowiązki mają gospodynie domowe i określił miejsce poezji w ich życiu

Kraśnicka: Już 130 pielęgniarek na zwolnieniach. Jest porozumienie z lekarzami
film

Kraśnicka: Już 130 pielęgniarek na zwolnieniach. Jest porozumienie z lekarzami 196 43

W piątek ma dojść do decydujących rozmów w szpitalu przy alei Kraśnickiej w Lublinie. W czwartek już 130 pielęgniarek było na L4.

Schetyna na UMCS: Ukraińscy politycy nie chcą już współpracować z polskimi władzami

Schetyna na UMCS: Ukraińscy politycy nie chcą już współpracować z polskimi władzami 7 16

- Polsko-ukraińskich relacji po prostu nie ma - w taki sposób przewodniczący PO podsumował relacje Polski z Ukrainą.

Nowe centrum rehabilitacji w Nałęczowie już otwarte (zdjęcia)
galeria

Nowe centrum rehabilitacji w Nałęczowie już otwarte (zdjęcia) 2 1

Otwarte jest już nowe centrum rehabilitacyjno-fizjoterapeutyczne "Werandki" w Nałęczowie. - To pierwszy tak nowoczesny ośrodek po wschodniej stronie Wisły. Wychodzimy na przeciw potrzebom pacjentów z całej Polski - tłumaczy jego dyrekcja. Będą tam mogli skorzystać z czterech "stref": kardiologii, ortopedii, treningu i diagnostyki.

Twórczość Szczepana Twardocha w Kazimierzu Dolnym
26 maja 2018, 16:00

Twórczość Szczepana Twardocha w Kazimierzu Dolnym 1 0

Co Gdzie Kiedy. Kazimierski Ośrodek Kultury, Promocji i Turystyki (ul. Lubelska 12) zaprasza na kolejną odsłonę Soboty Literackiej. 26 maja o godz. 16 odbędzie się spotkanie poświęcone Balladzie o pewnej panience Szczepana Twardocha.

Gmina Biała Podlaska: Inwestycje drogowe zablokowane, ceny za wysokie

Gmina Biała Podlaska: Inwestycje drogowe zablokowane, ceny za wysokie 3 0

Gmina Biała Podlaska musi powtarzać przetargi na roboty drogowe. Wszystko dlatego, że wykonawcy swoją pracę wyceniają coraz drożej.

Joanna Mucha: Prokurator powinien się zająć władzami stadniny w Janowie

Joanna Mucha: Prokurator powinien się zająć władzami stadniny w Janowie 0 16

Śledztwo w sprawie niegospodarności w stadninie koni w Janowie Podlaskim jest sztucznie przedłużane. Prokuratura powinna się zająć osobami, które obecnie tam rządzą, a dawny prezes Marek Trela powinien wrócić do pracy – przekonuje posłanka PO Joanna Mucha

Juwenalia 2018 w Białej Podlaskiej. Zdjęcia z korowodu studenckiego
galeria

Juwenalia 2018 w Białej Podlaskiej. Zdjęcia z korowodu studenckiego 0 2

We wtorek i środę odbyły się Juwenalia Państwowej Szkoły Wyższej im. Jana Pawła II w Białej Podlaskiej.

Hit transferowy w Pszczółce Polski Cukier AZS UMCS

Hit transferowy w Pszczółce Polski Cukier AZS UMCS 0 3

Brianna Joelle Kiesel zasiliła szeregi Pszczółki Polski AZS UMCS Lublin. 24-letnia Amerykanka ma na swoim koncie występy w najlepszej lidze świata, WNBA. Ostatnio reprezentowała szwedzkie Umea Udominate

Nocne sklepy z alkoholem w Lublinie nie zbankrutują. Pomysł radnych PiS nie przeszedł

Nocne sklepy z alkoholem w Lublinie nie zbankrutują. Pomysł radnych PiS nie przeszedł 0 15

Nie będzie w Lublinie ograniczeń nocnej sprzedaży alkoholu. Ich wprowadzenia chcieli radni PiS, ale większość Rady Miasta była temu przeciwna. W czwartek uchwalony został za to zakaz sprzedaży trunków m.in. obok szkół i kościołów. Radni ustalili też maksymalną liczbę zezwoleń dla sklepów i lokali gastronomicznych.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.