piątek, 15 grudnia 2017 r.

Lublin

Lubelskie: Ofensywa promocyjna za miliony

Dodano: 26 września 2015, 15:00

Reklama pojawi się w sumie na 820 nośnikach (Fot. Dorota Awiorko)
Reklama pojawi się w sumie na 820 nośnikach (Fot. Dorota Awiorko)

Na billboardach w całym kraju, zagranicznych lotniskach i na antenie BBC będzie się promować jesienią województwo lubelskie. Działania promocyjne pochłoną w sumie ponad 4 mln zł

Artykuł otwarty

Czytaj Dziennik Wschodni bez ograniczeń. Sprawdź naszą ofertę

Artykuł otwarty

- Bedziemy się reklamować w regionie, w Polsce w Europie i na świecie. Naszym głównym zadaniem na najbliższy czas jest tworzenie nowych miejsc pracy i chcemy pokazać to, co mamy najlepsze. Dlatego planowane kampanie będą miały kilka aspektów - mówi Krzysztof Grabczuk, wicemarszałek województwa lubelskiego.

Do końca września na antenie BBC emitowane będą spoty gospodarcze. Reklama ma dotrzeć do mieszkańców Europy, Azji, Bliskiego Wschodu i rejonu Pacyfiku. Kampania pochłonie 200 tys. dolarów.

Niebawem ruszą akcje promocyjne w miastach, z którymi Lublin ma, bądź wkrótce będzie miał, połączenie lotnicze. To:

*Londyn
*Dublin
*Sztokholm

Ich mieszkańcom zostaną rozdane 3 tysiące tzw. funpacków, czyli specjalnych pudełek z produktami spożywczymi z regionu.

- Chcemy dotrzeć do klubów fitness, centrów biznesowych i galerii handlowych. Osoby, które otrzymają zestawy będą mogły wygrać voucher na lot do Lublina - mówi Dariusz Donica, dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim.

Tysiąc voucherów to koszt 1 mln zł. Akcja związana z dystrybucją funpacków pochłonie 230 tys. zł. 1 mln będzie kosztowała natomiast zaplanowana kampania promocyjna w miastach całej Polski, m.in.: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście czy w aglomeracji śląskiej.

Początkowo na billboardach i tzw. citylightach będzie eksponowane hasło „Siła jest w nas!”, które następnie zostanie zaklejone plakatami pokazującymi autentycznych mieszkańców województwa lubelskiego: pracownika fabryki, studentkę KUL dorabiającą przy zbiorze jabłek i naukowca genetyka z Uniwersytetu Medycznego.

Reklama pojawi się w sumie na 820 nośnikach.

W ramach ostatniej z jesiennych kampanii w tysiącu sklepów w Lubelskiem pojawią się specjalne regały z produktami wyprodukowanymi tylko i wyłącznie w naszym regionie.

- Nie będą to supermarkety, a mniejsze sklepy osiedlowe i wiejskie. Ich pracownicy zostaną przeszkoleni z technik sprzedażowych - dodaje Dariusz Donica.
Klientów do zakupu lubelskich specjałów mają zachęcać billboardy, plakaty i ulotki. Dodatkowo

na ekranach kin w Lublinie, Chełmie, Białej Podlaskiej, Opolu Lubelskim i w Kraśniku oraz na antenie TVP Lublin emitowane będą spoty reklamowe. Ta kampania pochłonie 1,4 mln zł.

Czytaj więcej o: lubelskie promocja
Kate
Gość
Gość
(24) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Kate
Kate (29 września 2015 o 05:08) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

Lepiej żeby te pieniądze zostały wydane na promocję regionu, znalezienie nowych klientów i inwestorów a w efekcie poprawy zarobków wszystkich mieszkańców - niż oddanie ich rękoma Elżbiety Kruk jednostkom mało zaradnym, co w efekcie też promuje, ale lenistwo.

Rozwiń
Gość
Gość (27 września 2015 o 09:22) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

https://www.youtube.com/watch?v=QEfaUYAUl4c tych dwóch bardziej wypromowali Lublin za friko niż wypromują to urzędnicy za miliony.

Rozwiń
Gość
Gość (26 września 2015 o 23:53) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Czy w tych reklamówka będzie napisane, że Lublin jest już na 4 czy 5 miejscu najbardziej zadłużonych miast w Polsce?? Mamy aquapark, stadion, i zero nowych istotnych inwestycji w nowe firmy... nawet taki Mielec nas dyma... BRAWWOOOOO
Rozwiń
mi nic
mi nic (26 września 2015 o 23:46) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

Jeżeli ktoś krytykuje reklamę to ja mam pytanie czy cywilizacja zna lepszą formę promocji jak reklama ! Ja nie znam ale może jakiś psior  potrafi to Szczęść Boże  ! Groza czy rydzok z kaczorem całkiem wyprali  mózg temu osobnikowi ? Czy to chwała  !!! Nie to zdrada i groza !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Otóż  zna. Sprawa polega na tym żeby reklamować pisowską polityke a nie gospodarkę. Taka np Kruk naczycielka historii. Jak myślisz czym się zajmie? Polską czy smoleńskiem? Będzie sprawdzała ile brzoza wypiła przed wypadkiem.

Rozwiń
Gość
Gość (26 września 2015 o 22:59) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Jak kiedyś zrobi się normalnie w naszym mieście i regionie, to ujawnione zostaną listy intencyjne z propozycjami promocji wartymi 1000 razy więcej przy 1/100 podanych tu kosztów. Emisja przez zarząd województwa lubelskiego obligacji o wartości 100 milionów złotych na pokrycie deficytu budżetowego oraz wykup wcześniej wyemitowanych papierów wartościowych oraz spłatę pożyczek mówi sama za siebie, bo oto mamy przedwyborczy lans PSL - PO na kredyt.
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (24)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!