Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

17 stycznia 2011 r.
20:08
Edytuj ten wpis

Pasażerowie skarżą się na linię 74

Autor: Zdjęcie autora (drs)
0 21 A A
Zarząd Transportu Miejskiego tłumaczy, że 74 dalej niż pod KUL pojechać nie może.  (archiwum)
Zarząd Transportu Miejskiego tłumaczy, że 74 dalej niż pod KUL pojechać nie może. (archiwum)

Dodatkowy przystanek przy firmie Sagan – tylko tyle wywalczyli mieszkańcy rejonu ul. Dożynkowej dopominający się o lepszą komunikację miejską.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Przez ul. Dożynkową przejeżdża tylko jedna linia obsługiwana przez małe busiki, które docierają zaledwie
do Al. Racławickich na przystanek koło KUL, gdzie pasażerowie mogą się przesiąść w inne linie.

Zarząd Transportu Miejskiego tłumaczy, że 74 dalej niż pod KUL pojechać nie może.

– Uczynienie z niej linii średnicowej, która kursowałaby przez całe miasto, jest niemożliwe, gdyż autobus klasy mini nie jest w stanie zabrać tylu pasażerów – wyjaśnia Justyna Góźdź z ZTM. Większych autobusów na Dożynkową miasto nie chce skierować tłumacząc, że jezdnia jest za wąska, bo ma tylko 5 m szerokości. ZTM twierdzi też, że obecna częstotliwość kursów jest wystarczająca, bo dużo pasażerów odnotował tylko
na dwóch kursach po godz. 7.

Magistrat wyznaczy za to dodatkowy przystanek przy firmie Sagan. – Została wykonana wizja lokalna, uzyskaliśmy również wstępną zgodę z Wydziału Dróg i Mostów – informuje Góźdź.

Komentarze 21

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
trolejbus / 20 stycznia 2011 o 12:17
No bo jak ma wyjechać z końcowego ten pojazd skoro nawet tam nie dojechał?
A nie dojechał,bo stoi w korku na Fabrycznej!
A ludzie ku***ają na przystanku,bo nic nie jedzie!
10 min w rozkładzie da się jeszcze nadrobić-w ciągu 1-2-3 kursów,ale dłuższe opóźnienia do rozkładu już nie nawet przez cały dzień!
Część kursów MPK przez Wolską,a druga część przez Fabryczną to logika,ekonomika i szanowanie podróżnych!
Wtedy nawet wojna całkowicie nie sparaliżuje komunikacji publicznej w stronę Majdanka!
ALE KOMU NA TYM ZALEŻY?CHYBA NIE ZTM?
No bo jak ma wyjechać z końcowego ten pojazd skoro nawet tam nie dojechał?
A nie dojechał,bo stoi w korku na Fabrycznej!
A ludzie ku***ają na przystanku,bo nic nie jedzie!
10 min w rozkładzie da się jeszcze nadrobić-w ciągu 1-2-3 kursów,ale dłuższe opóźnienia do rozkładu już nie nawet przez cały dzień!
Część kursów MPK przez Wolską,a druga część przez Fabryczną to logika,ekonomika i szanowanie podróżnych!
Wtedy nawet wojna całkowicie nie sparaliżuje komunikacji publicznej w stronę Majdank... rozwiń
Avatar
kolka / 20 stycznia 2011 o 10:53
Tu nie chodzi o tą minutę,czy dwie w czasie przejazdu autobusem lub trolejbusem,tylko o logikę.Wszystkie linie są na Fabrycznej.Z Placu bychawskiego,1-go Maja,Kunickiego i okolic trzeba zap--lać na piechotę,bo na "28" doczekać się nie można.Dodatkowo wystarczy,że na Fabrycznej jest korek drogowy,wypadek,stłuczka,awaria pojazdu,trakcji lub np. wykopki przez pękniętą rurę,a cały rozkład wszystkich linii się sypie,a na Majdanku/Pogodnej/Bronowicach/Felinie nie ma żadnego autobusu np. przez godzinę,bo wszystko stoi na tej Fabrycznej.A,gdyby tylko część linii jechała przez Wolską,a nie Fabryczną to nawet,gdy na Fabrycznej wszystkie auta "stoją",to z Wolskiej część komunikacji miejskiej zawsze dojedzie i nie będzie paraliżu.To zdarza się wyjątkowo często!Można to rozwiązać bez zbędnych kosztów i inwestycji.Wystarczy tylko myśleć i chcieć!Ale w ZTM od myślenia urzędasa głowa boli,a poza tym nic mu się nie chce.
A na komunikacji miejskiej też się nie znają.
Tu nie chodzi o tą minutę,czy dwie w czasie przejazdu autobusem lub trolejbusem,tylko o logikę.Wszystkie linie są na Fabrycznej.Z Placu bychawskiego,1-go Maja,Kunickiego i okolic trzeba zap--lać na piechotę,bo na "28" doczekać się nie można.Dodatkowo wystarczy,że na Fabrycznej jest korek drogowy,wypadek,stłuczka,awaria pojazdu,trakcji lub np. wykopki przez pękniętą rurę,a cały rozkład wszystkich linii się sypie,a na Majdanku/Pogodnej/Bronowicach/Felinie nie ma żadnego autobusu np. przez godzinę,bo wszystko stoi na tej Fabrycznej.A,... rozwiń
Avatar
P. / 19 stycznia 2011 o 08:47
[quote name='kolka' timestamp='1295372625' post='425726']
Owszem Lubelskiego Lipca'80 jest zakorkowana, ale tylko w kierunku do Dworca PKP. Lewoskręt w kierunku Placu Bychawskiego t.j. Kunickiego i Wolskiej jest drożny, co można sprawdzić.
[/quote]
Jak patrzę z Fabrycznej, to mam wrażenie, że jest zakorkowana na całej szerokości, może się mylę.

Dużym problemem jest lewoskręt z Unii Lubelskiej do Fabrycznej (na rondzie przy Gali).

o tym zapomniałem. Ale mam wątpliwość, czy ominięcie tego zatoru przez Wolską spowoduje, że czas przejazdu będzie krótszy.

o tym zapomniałem. Ale mam wątpliwość, czy ominięcie tego zatoru przez Wolską spowoduje, że czas przejazdu będzie krótszy. rozwiń
Avatar
blaa / 18 stycznia 2011 o 22:19
Kuhwa wszystko źle!

Najpierw ludzie (słusznie) narzekali, że nie mają autobusu na osiedlu, a od 24 (a szczególnie od 17, 18 i 31) muszą iść spory kawałek. Dostali autobus, to narzekają, że nie mają gdzie dojechać (a trasa była podobno konsultowana). Z moich obserwacji wynika, że poza szczytem jeździ niewiele osób, a wieczorem pasażerów można policzyć na palcach jednej ręki.

Jedyne wyjście to czarna limuzyna dla każdego z osobna!
Niema autobusu-źle, jest- za rzadko, zróbmy częściej- za mały, dajmy większy- dajmy jeszcze większy, i tak bez końca.
I to jest mentalność [size="1"]p[/size][size="3"]olaków...[/size]
Kuhwa wszystko źle!

Najpierw ludzie (słusznie) narzekali, że nie mają autobusu na osiedlu, a od 24 (a szczególnie od 17, 18 i 31) muszą iść spory kawałek. Dostali autobus, to narzekają, że nie mają gdzie dojechać (a trasa była podobno konsultowana). Z moich obserwacji wynika, że poza szczytem jeździ niewiele osób, a wieczorem pasażerów można policzyć na palcach jednej ręki.

Jedyne wyjście to czarna limuzyna dla każdego z osobna!
Niema autobusu-źle, jest- za rzadko, zróbmy częściej- za mały, dajmy wię... rozwiń
Avatar
kolka / 18 stycznia 2011 o 18:43
Owszem Lubelskiego Lipca'80 jest zakorkowana, ale tylko w kierunku do Dworca PKP. Lewoskręt w kierunku Placu Bychawskiego t.j. Kunickiego i Wolskiej jest drożny, co można sprawdzić.
Dużym problemem jest lewoskręt z Unii Lubelskiej do Fabrycznej (na rondzie przy Gali). Można ten właśnie zator ominąć przez Wolską!

Dlatego z korzyścią dla pasażera jest skierowanie wspomnianych autobusów linii 7 i 55 przez Wolską.
Druga sprawą jest wprowadzenie wszystkich linii (obecnie przez Fabryczną t.j. 7,14,16,23,55,56,CA-2,153,156,158) na Bronowice/Majdanek/Felin, co wielokrotnie powoduje paraliż w komunikacji miejskiej w tym kierunku. Dziesięć linii na Fabrycznej w kierunku Bronowic, a tylko jedna na Wolskiej (linia 28) to brak jakiejkolwiek alternatywy lub komunikacji zastępczej. Wielokrotnie tego tez sam doświadczyłem. Warto to zmienić w normalność t.j. część autobusów i trolejbusów kursuje przez Wolską , a część przez Fabryczną.
Owszem Lubelskiego Lipca'80 jest zakorkowana, ale tylko w kierunku do Dworca PKP. Lewoskręt w kierunku Placu Bychawskiego t.j. Kunickiego i Wolskiej jest drożny, co można sprawdzić.
Dużym problemem jest lewoskręt z Unii Lubelskiej do Fabrycznej (na rondzie przy Gali). Można ten właśnie zator ominąć przez Wolską!

Dlatego z korzyścią dla pasażera jest skierowanie wspomnianych autobusów linii 7 i 55 przez Wolską.
Druga sprawą jest wprowadzenie wszystkich linii (obecnie przez Fabryczną t.j. 7,14,16,23,55,56,CA-2... rozwiń
Avatar
P. / 18 stycznia 2011 o 15:18
[quote name='john' timestamp='1295344205' post='425467']
tylko narzekanie i narzekanie, nikt nie zauważył zalet tej linii?
[/quote]
Nowa linia dla niektórych jest bardzo potrzebna; ale narzekają ci, którzy potrzebują linii 74 na starej trasie. Jeśli jest zupełnie inna trasa, to dlaczego jest stary numer? I co z obietnicą przywrócenia linii 74?

[quote name='kolka' timestamp='1295347846' post='425499']
7 i 55 na Bronowice od Unii Lubelskiej przez Lubelskiego Lipca'80, Wolską do Dr.Męczenników Majdanka dalej bez zmian.
[/quote]
Lubelskiego Lipca w godzinach szczytu jest zakorkowane, taka zmiana przyniesie chyba więcej szkody niż pożytku (szybciej będzie piechotą niż autobusem).
[quote name='john' timestamp='1295344205' post='425467']
tylko narzekanie i narzekanie, nikt nie zauważył zalet tej linii?
[/quote]
Nowa linia dla niektórych jest bardzo potrzebna; ale narzekają ci, którzy potrzebują linii 74 na starej trasie. Jeśli jest zupełnie inna trasa, to dlaczego jest stary numer? I co z obietnicą przywrócenia linii 74?

[quote name='kolka' timestamp='1295347846' post='425499']
7 i 55 na Bronowice od Unii Lubelskiej przez Lubelskiego ... rozwiń
Avatar
Paweł / 18 stycznia 2011 o 14:01
Może odnośnie linii 74 warto poruszyć sprawę przystanków na ul. dożynkowej w stronę Rudnika. W chwili większych opadów śniegu wysiadanie z buda kończy się wpadaniem w zaspy śnieżne nie zawsze czystego śniegu. Nie wspominam tu o błotku gdy wszystko stopniało.
Sam pomysł ustanowienia tej linii oceniam pozytywnie. Jest dla mnie dużym udogodnieniem szczególnie w czasie powrotu do domu.
Przy okazji może warto zwrócić uwagę na chybioną argumentację że nie można dać większego busa. Po pierwsze szerokość drogi nie ma tu znaczenia gdyż sam widziałem że spore ciężarówki są w stanie się minąć. Po drugie można kupić dłuższe busy. Jakie? A zapraszam na ul. Ruską na wizję lokalną :-) . Pozdrawiam.
Może odnośnie linii 74 warto poruszyć sprawę przystanków na ul. dożynkowej w stronę Rudnika. W chwili większych opadów śniegu wysiadanie z buda kończy się wpadaniem w zaspy śnieżne nie zawsze czystego śniegu. Nie wspominam tu o błotku gdy wszystko stopniało.
Sam pomysł ustanowienia tej linii oceniam pozytywnie. Jest dla mnie dużym udogodnieniem szczególnie w czasie powrotu do domu.
Przy okazji może warto zwrócić uwagę na chybioną argumentację że nie można dać większego busa. Po pierwsze szerokość drogi nie ma tu znaczenia gdyż sa... rozwiń
Avatar
kolka / 18 stycznia 2011 o 11:58
A oto inne komentarze z tego forum, a dotyczące wspomnianych wyżej linii:

Z pętli na Majdanku odjeżdżają wszystkie trolejbusy (linia 153,156,158,w weekend też 162 jako ostatni) w odstępach dwóch,trzech minut,aby po chwili jechać jeden za drugim.Najczęściej już na przystanku Lotnicza są wszystkie trzy/cztery wozy jeden za drugim.Po tym przerwa 10-15 min,w dni wolne od pracy nawet więcej i ponownie to samo.Kolejnym kursem jadą znowu wszystkie linie jeden za drugim!Od lat mieszkańcy tej dzielnicy proszą o wprowadzenie w rozkładach jazdy takich odstępów pomiędzy ruszającymi liniami trolejbusowymi z końcowego,aby te jechały np.co 5 min,ale bez tych denerwujących przerw w kursowaniu.I co?I nic-jak zawsze!

Od lat też pasażerowie proszą MPK.a teraz ZTM,aby linia nr 14 i 158 kursowała przez Wolską i Piłsudskiego.Jest to jedyna alternatywa rozkładowego kursu,w przypadku korka lub awarii,wypadku lub innego zdarzenia na drodze.I tak właśnie było dn.17 grudnia ok.godz.16.00.
Wystarczyła awaria pojazdu na Zygmuntowskich,aby wszystkie linie autobusowe i trolejbusowe stanęły,a pasażerowie marzli na przystanku.Co za idiota wprowadził wszystkie linie na Majdanek/Felin przez Fabryczną?Pomijam fakt,że 14 i 153 dubluje się na 1/3 długości trasy i też jedzie najczęściej jeden za drugim. Czy tak trudno wprowadzić tak małe kosmetyczne zmiany na tych liniach?Liczba przystanków,długość trasy się nie zmieni,ale zawsze będzie możliwość dojazdu z/do Majdanka w przypadku jakiegokolwiek kataklizmu.A tak wszystkie linie stają np.w korku na jednej ulicy,ale z innego miejsca dojechać nie można,bo 28 kursujące co 2o-30 minut na Wolskiej to chyba trochę za mało?
A na Fabrycznej wszystkie pozostałe linie 7,14,16,23,55,56,C-2,153,156,158.[u]Zmiana trasy dwóch z dziesięciu linii nikomu szkody nie przeniesie!
A oto inne komentarze z tego forum, a dotyczące wspomnianych wyżej linii:

Z pętli na Majdanku odjeżdżają wszystkie trolejbusy (linia 153,156,158,w weekend też 162 jako ostatni) w odstępach dwóch,trzech minut,aby po chwili jechać jeden za drugim.Najczęściej już na przystanku Lotnicza są wszystkie trzy/cztery wozy jeden za drugim.Po tym przerwa 10-15 min,w dni wolne od pracy nawet więcej i ponownie to samo.Kolejnym kursem jadą znowu wszystkie linie jeden za drugim!Od lat mieszkańcy tej dzielnicy proszą o wprowadzenie w rozkład... rozwiń
Avatar
kolka / 18 stycznia 2011 o 11:50
Propozycje dla marioR:

Wznowienie linii trolejbusowych:

154: Kraśnicka-Orkana-Armii Krajowej-Boh.M.Cassino-Zana-Filaretów-Głęboka-Narutowicza-Piłsudskiego-Wolska-Fabryczna-Zamojska-Wyszyńskiego-Królewska-Lubartowska-Obywatelska-Chodźki

157: Kraśnicka-Racławickie-Lipowa-Piłsudskiego-Wolska-Fabryczna-Zamojska-Wyszyńskiego-Królewska-Lubartowska-Obywatelska-Chodźki

159: Kraśnicka-Orkana-Armii Krajowej-Boh.M.Cassino-Zana-Filaretów-Głęboka-Narutowicza-Piłsudskiego-Wolska-Łęczyńska-Hutnicza-Gospodarcza-Mełgiewska

Kosmetyczne zmiany:

14 i 158: z Dr.Męczenników Majdanka do Wolskiej-Piłsudskiego dalej bez zmian (w obie strony)

7 i 55 na Bronowice od Unii Lubelskiej przez Lubelskiego Lipca'80, Wolską do Dr.Męczenników Majdanka dalej bez zmian.
Propozycje dla marioR:

Wznowienie linii trolejbusowych:

154: Kraśnicka-Orkana-Armii Krajowej-Boh.M.Cassino-Zana-Filaretów-Głęboka-Narutowicza-Piłsudskiego-Wolska-Fabryczna-Zamojska-Wyszyńskiego-Królewska-Lubartowska-Obywatelska-Chodźki

157: Kraśnicka-Racławickie-Lipowa-Piłsudskiego-Wolska-Fabryczna-Zamojska-Wyszyńskiego-Królewska-Lubartowska-Obywatelska-Chodźki

159: Kraśnicka-Orkana-Armii Krajowej-Boh.M.Cassino-Zana-Filaretów-Głęboka-Narutowicza-Piłsudskiego-Wolska-Łęczyńska-Hutnicza-Gospod... rozwiń
Avatar
kris / 18 stycznia 2011 o 11:19
[quote name='john' timestamp='1295344205' post='425467']
tylko narzekanie i narzekanie, nikt nie zauważył zalet tej linii? wybaczcie wcześniej nie było żadnego autobusu jeżdżącego w tą strone a jak już utworzyli to źle bo przystanek nie pod domem tylko trzeba iść aż z 5 min. nie no masakra, naprawdę. zamiast się cieszyć, że jest połączenie do miasta lub do przystanków z większą ilością linii tylko same skargi. sama korzystam z tej linii i jestem bardzo zadowolona autobus jest bardzo często nigdy się nie spóźnia czasem przyjeżdża za wcześnie ale cóż. ja chciała bym raczej podziękować mpk za takie dobrodziejstwo z ich strony!
[/quote]
[quote name='john' timestamp='1295344205' post='425467']
tylko narzekanie i narzekanie, nikt nie zauważył zalet tej linii? wybaczcie wcześniej nie było żadnego autobusu jeżdżącego w tą strone a jak już utworzyli to źle bo przystanek nie pod domem tylko trzeba iść aż z 5 min. nie no masakra, naprawdę. zamiast się cieszyć, że jest połączenie do miasta lub do przystanków z większą ilością linii tylko same skargi. sama korzystam z tej linii i jestem bardzo zadowolona autobus jest bardzo często nigdy się nie spóźnia ... rozwiń
Avatar
trolejbus / 20 stycznia 2011 o 12:17
No bo jak ma wyjechać z końcowego ten pojazd skoro nawet tam nie dojechał?
A nie dojechał,bo stoi w korku na Fabrycznej!
A ludzie ku***ają na przystanku,bo nic nie jedzie!
10 min w rozkładzie da się jeszcze nadrobić-w ciągu 1-2-3 kursów,ale dłuższe opóźnienia do rozkładu już nie nawet przez cały dzień!
Część kursów MPK przez Wolską,a druga część przez Fabryczną to logika,ekonomika i szanowanie podróżnych!
Wtedy nawet wojna całkowicie nie sparaliżuje komunikacji publicznej w stronę Majdanka!
ALE KOMU NA TYM ZALEŻY?CHYBA NIE ZTM?
No bo jak ma wyjechać z końcowego ten pojazd skoro nawet tam nie dojechał?
A nie dojechał,bo stoi w korku na Fabrycznej!
A ludzie ku***ają na przystanku,bo nic nie jedzie!
10 min w rozkładzie da się jeszcze nadrobić-w ciągu 1-2-3 kursów,ale dłuższe opóźnienia do rozkładu już nie nawet przez cały dzień!
Część kursów MPK przez Wolską,a druga część przez Fabryczną to logika,ekonomika i szanowanie podróżnych!
Wtedy nawet wojna całkowicie nie sparaliżuje komunikacji publicznej w stronę Majdank... rozwiń
Avatar
kolka / 20 stycznia 2011 o 10:53
Tu nie chodzi o tą minutę,czy dwie w czasie przejazdu autobusem lub trolejbusem,tylko o logikę.Wszystkie linie są na Fabrycznej.Z Placu bychawskiego,1-go Maja,Kunickiego i okolic trzeba zap--lać na piechotę,bo na "28" doczekać się nie można.Dodatkowo wystarczy,że na Fabrycznej jest korek drogowy,wypadek,stłuczka,awaria pojazdu,trakcji lub np. wykopki przez pękniętą rurę,a cały rozkład wszystkich linii się sypie,a na Majdanku/Pogodnej/Bronowicach/Felinie nie ma żadnego autobusu np. przez godzinę,bo wszystko stoi na tej Fabrycznej.A,gdyby tylko część linii jechała przez Wolską,a nie Fabryczną to nawet,gdy na Fabrycznej wszystkie auta "stoją",to z Wolskiej część komunikacji miejskiej zawsze dojedzie i nie będzie paraliżu.To zdarza się wyjątkowo często!Można to rozwiązać bez zbędnych kosztów i inwestycji.Wystarczy tylko myśleć i chcieć!Ale w ZTM od myślenia urzędasa głowa boli,a poza tym nic mu się nie chce.
A na komunikacji miejskiej też się nie znają.
Tu nie chodzi o tą minutę,czy dwie w czasie przejazdu autobusem lub trolejbusem,tylko o logikę.Wszystkie linie są na Fabrycznej.Z Placu bychawskiego,1-go Maja,Kunickiego i okolic trzeba zap--lać na piechotę,bo na "28" doczekać się nie można.Dodatkowo wystarczy,że na Fabrycznej jest korek drogowy,wypadek,stłuczka,awaria pojazdu,trakcji lub np. wykopki przez pękniętą rurę,a cały rozkład wszystkich linii się sypie,a na Majdanku/Pogodnej/Bronowicach/Felinie nie ma żadnego autobusu np. przez godzinę,bo wszystko stoi na tej Fabrycznej.A,... rozwiń
Avatar
P. / 19 stycznia 2011 o 08:47
[quote name='kolka' timestamp='1295372625' post='425726']
Owszem Lubelskiego Lipca'80 jest zakorkowana, ale tylko w kierunku do Dworca PKP. Lewoskręt w kierunku Placu Bychawskiego t.j. Kunickiego i Wolskiej jest drożny, co można sprawdzić.
[/quote]
Jak patrzę z Fabrycznej, to mam wrażenie, że jest zakorkowana na całej szerokości, może się mylę.

Dużym problemem jest lewoskręt z Unii Lubelskiej do Fabrycznej (na rondzie przy Gali).

o tym zapomniałem. Ale mam wątpliwość, czy ominięcie tego zatoru przez Wolską spowoduje, że czas przejazdu będzie krótszy.

o tym zapomniałem. Ale mam wątpliwość, czy ominięcie tego zatoru przez Wolską spowoduje, że czas przejazdu będzie krótszy. rozwiń
Avatar
blaa / 18 stycznia 2011 o 22:19
Kuhwa wszystko źle!

Najpierw ludzie (słusznie) narzekali, że nie mają autobusu na osiedlu, a od 24 (a szczególnie od 17, 18 i 31) muszą iść spory kawałek. Dostali autobus, to narzekają, że nie mają gdzie dojechać (a trasa była podobno konsultowana). Z moich obserwacji wynika, że poza szczytem jeździ niewiele osób, a wieczorem pasażerów można policzyć na palcach jednej ręki.

Jedyne wyjście to czarna limuzyna dla każdego z osobna!
Niema autobusu-źle, jest- za rzadko, zróbmy częściej- za mały, dajmy większy- dajmy jeszcze większy, i tak bez końca.
I to jest mentalność [size="1"]p[/size][size="3"]olaków...[/size]
Kuhwa wszystko źle!

Najpierw ludzie (słusznie) narzekali, że nie mają autobusu na osiedlu, a od 24 (a szczególnie od 17, 18 i 31) muszą iść spory kawałek. Dostali autobus, to narzekają, że nie mają gdzie dojechać (a trasa była podobno konsultowana). Z moich obserwacji wynika, że poza szczytem jeździ niewiele osób, a wieczorem pasażerów można policzyć na palcach jednej ręki.

Jedyne wyjście to czarna limuzyna dla każdego z osobna!
Niema autobusu-źle, jest- za rzadko, zróbmy częściej- za mały, dajmy wię... rozwiń
Avatar
kolka / 18 stycznia 2011 o 18:43
Owszem Lubelskiego Lipca'80 jest zakorkowana, ale tylko w kierunku do Dworca PKP. Lewoskręt w kierunku Placu Bychawskiego t.j. Kunickiego i Wolskiej jest drożny, co można sprawdzić.
Dużym problemem jest lewoskręt z Unii Lubelskiej do Fabrycznej (na rondzie przy Gali). Można ten właśnie zator ominąć przez Wolską!

Dlatego z korzyścią dla pasażera jest skierowanie wspomnianych autobusów linii 7 i 55 przez Wolską.
Druga sprawą jest wprowadzenie wszystkich linii (obecnie przez Fabryczną t.j. 7,14,16,23,55,56,CA-2,153,156,158) na Bronowice/Majdanek/Felin, co wielokrotnie powoduje paraliż w komunikacji miejskiej w tym kierunku. Dziesięć linii na Fabrycznej w kierunku Bronowic, a tylko jedna na Wolskiej (linia 28) to brak jakiejkolwiek alternatywy lub komunikacji zastępczej. Wielokrotnie tego tez sam doświadczyłem. Warto to zmienić w normalność t.j. część autobusów i trolejbusów kursuje przez Wolską , a część przez Fabryczną.
Owszem Lubelskiego Lipca'80 jest zakorkowana, ale tylko w kierunku do Dworca PKP. Lewoskręt w kierunku Placu Bychawskiego t.j. Kunickiego i Wolskiej jest drożny, co można sprawdzić.
Dużym problemem jest lewoskręt z Unii Lubelskiej do Fabrycznej (na rondzie przy Gali). Można ten właśnie zator ominąć przez Wolską!

Dlatego z korzyścią dla pasażera jest skierowanie wspomnianych autobusów linii 7 i 55 przez Wolską.
Druga sprawą jest wprowadzenie wszystkich linii (obecnie przez Fabryczną t.j. 7,14,16,23,55,56,CA-2... rozwiń
Avatar
P. / 18 stycznia 2011 o 15:18
[quote name='john' timestamp='1295344205' post='425467']
tylko narzekanie i narzekanie, nikt nie zauważył zalet tej linii?
[/quote]
Nowa linia dla niektórych jest bardzo potrzebna; ale narzekają ci, którzy potrzebują linii 74 na starej trasie. Jeśli jest zupełnie inna trasa, to dlaczego jest stary numer? I co z obietnicą przywrócenia linii 74?

[quote name='kolka' timestamp='1295347846' post='425499']
7 i 55 na Bronowice od Unii Lubelskiej przez Lubelskiego Lipca'80, Wolską do Dr.Męczenników Majdanka dalej bez zmian.
[/quote]
Lubelskiego Lipca w godzinach szczytu jest zakorkowane, taka zmiana przyniesie chyba więcej szkody niż pożytku (szybciej będzie piechotą niż autobusem).
[quote name='john' timestamp='1295344205' post='425467']
tylko narzekanie i narzekanie, nikt nie zauważył zalet tej linii?
[/quote]
Nowa linia dla niektórych jest bardzo potrzebna; ale narzekają ci, którzy potrzebują linii 74 na starej trasie. Jeśli jest zupełnie inna trasa, to dlaczego jest stary numer? I co z obietnicą przywrócenia linii 74?

[quote name='kolka' timestamp='1295347846' post='425499']
7 i 55 na Bronowice od Unii Lubelskiej przez Lubelskiego ... rozwiń
Avatar
Paweł / 18 stycznia 2011 o 14:01
Może odnośnie linii 74 warto poruszyć sprawę przystanków na ul. dożynkowej w stronę Rudnika. W chwili większych opadów śniegu wysiadanie z buda kończy się wpadaniem w zaspy śnieżne nie zawsze czystego śniegu. Nie wspominam tu o błotku gdy wszystko stopniało.
Sam pomysł ustanowienia tej linii oceniam pozytywnie. Jest dla mnie dużym udogodnieniem szczególnie w czasie powrotu do domu.
Przy okazji może warto zwrócić uwagę na chybioną argumentację że nie można dać większego busa. Po pierwsze szerokość drogi nie ma tu znaczenia gdyż sam widziałem że spore ciężarówki są w stanie się minąć. Po drugie można kupić dłuższe busy. Jakie? A zapraszam na ul. Ruską na wizję lokalną :-) . Pozdrawiam.
Może odnośnie linii 74 warto poruszyć sprawę przystanków na ul. dożynkowej w stronę Rudnika. W chwili większych opadów śniegu wysiadanie z buda kończy się wpadaniem w zaspy śnieżne nie zawsze czystego śniegu. Nie wspominam tu o błotku gdy wszystko stopniało.
Sam pomysł ustanowienia tej linii oceniam pozytywnie. Jest dla mnie dużym udogodnieniem szczególnie w czasie powrotu do domu.
Przy okazji może warto zwrócić uwagę na chybioną argumentację że nie można dać większego busa. Po pierwsze szerokość drogi nie ma tu znaczenia gdyż sa... rozwiń
Avatar
kolka / 18 stycznia 2011 o 11:58
A oto inne komentarze z tego forum, a dotyczące wspomnianych wyżej linii:

Z pętli na Majdanku odjeżdżają wszystkie trolejbusy (linia 153,156,158,w weekend też 162 jako ostatni) w odstępach dwóch,trzech minut,aby po chwili jechać jeden za drugim.Najczęściej już na przystanku Lotnicza są wszystkie trzy/cztery wozy jeden za drugim.Po tym przerwa 10-15 min,w dni wolne od pracy nawet więcej i ponownie to samo.Kolejnym kursem jadą znowu wszystkie linie jeden za drugim!Od lat mieszkańcy tej dzielnicy proszą o wprowadzenie w rozkładach jazdy takich odstępów pomiędzy ruszającymi liniami trolejbusowymi z końcowego,aby te jechały np.co 5 min,ale bez tych denerwujących przerw w kursowaniu.I co?I nic-jak zawsze!

Od lat też pasażerowie proszą MPK.a teraz ZTM,aby linia nr 14 i 158 kursowała przez Wolską i Piłsudskiego.Jest to jedyna alternatywa rozkładowego kursu,w przypadku korka lub awarii,wypadku lub innego zdarzenia na drodze.I tak właśnie było dn.17 grudnia ok.godz.16.00.
Wystarczyła awaria pojazdu na Zygmuntowskich,aby wszystkie linie autobusowe i trolejbusowe stanęły,a pasażerowie marzli na przystanku.Co za idiota wprowadził wszystkie linie na Majdanek/Felin przez Fabryczną?Pomijam fakt,że 14 i 153 dubluje się na 1/3 długości trasy i też jedzie najczęściej jeden za drugim. Czy tak trudno wprowadzić tak małe kosmetyczne zmiany na tych liniach?Liczba przystanków,długość trasy się nie zmieni,ale zawsze będzie możliwość dojazdu z/do Majdanka w przypadku jakiegokolwiek kataklizmu.A tak wszystkie linie stają np.w korku na jednej ulicy,ale z innego miejsca dojechać nie można,bo 28 kursujące co 2o-30 minut na Wolskiej to chyba trochę za mało?
A na Fabrycznej wszystkie pozostałe linie 7,14,16,23,55,56,C-2,153,156,158.[u]Zmiana trasy dwóch z dziesięciu linii nikomu szkody nie przeniesie!
A oto inne komentarze z tego forum, a dotyczące wspomnianych wyżej linii:

Z pętli na Majdanku odjeżdżają wszystkie trolejbusy (linia 153,156,158,w weekend też 162 jako ostatni) w odstępach dwóch,trzech minut,aby po chwili jechać jeden za drugim.Najczęściej już na przystanku Lotnicza są wszystkie trzy/cztery wozy jeden za drugim.Po tym przerwa 10-15 min,w dni wolne od pracy nawet więcej i ponownie to samo.Kolejnym kursem jadą znowu wszystkie linie jeden za drugim!Od lat mieszkańcy tej dzielnicy proszą o wprowadzenie w rozkład... rozwiń
Avatar
kolka / 18 stycznia 2011 o 11:50
Propozycje dla marioR:

Wznowienie linii trolejbusowych:

154: Kraśnicka-Orkana-Armii Krajowej-Boh.M.Cassino-Zana-Filaretów-Głęboka-Narutowicza-Piłsudskiego-Wolska-Fabryczna-Zamojska-Wyszyńskiego-Królewska-Lubartowska-Obywatelska-Chodźki

157: Kraśnicka-Racławickie-Lipowa-Piłsudskiego-Wolska-Fabryczna-Zamojska-Wyszyńskiego-Królewska-Lubartowska-Obywatelska-Chodźki

159: Kraśnicka-Orkana-Armii Krajowej-Boh.M.Cassino-Zana-Filaretów-Głęboka-Narutowicza-Piłsudskiego-Wolska-Łęczyńska-Hutnicza-Gospodarcza-Mełgiewska

Kosmetyczne zmiany:

14 i 158: z Dr.Męczenników Majdanka do Wolskiej-Piłsudskiego dalej bez zmian (w obie strony)

7 i 55 na Bronowice od Unii Lubelskiej przez Lubelskiego Lipca'80, Wolską do Dr.Męczenników Majdanka dalej bez zmian.
Propozycje dla marioR:

Wznowienie linii trolejbusowych:

154: Kraśnicka-Orkana-Armii Krajowej-Boh.M.Cassino-Zana-Filaretów-Głęboka-Narutowicza-Piłsudskiego-Wolska-Fabryczna-Zamojska-Wyszyńskiego-Królewska-Lubartowska-Obywatelska-Chodźki

157: Kraśnicka-Racławickie-Lipowa-Piłsudskiego-Wolska-Fabryczna-Zamojska-Wyszyńskiego-Królewska-Lubartowska-Obywatelska-Chodźki

159: Kraśnicka-Orkana-Armii Krajowej-Boh.M.Cassino-Zana-Filaretów-Głęboka-Narutowicza-Piłsudskiego-Wolska-Łęczyńska-Hutnicza-Gospod... rozwiń
Avatar
kris / 18 stycznia 2011 o 11:19
[quote name='john' timestamp='1295344205' post='425467']
tylko narzekanie i narzekanie, nikt nie zauważył zalet tej linii? wybaczcie wcześniej nie było żadnego autobusu jeżdżącego w tą strone a jak już utworzyli to źle bo przystanek nie pod domem tylko trzeba iść aż z 5 min. nie no masakra, naprawdę. zamiast się cieszyć, że jest połączenie do miasta lub do przystanków z większą ilością linii tylko same skargi. sama korzystam z tej linii i jestem bardzo zadowolona autobus jest bardzo często nigdy się nie spóźnia czasem przyjeżdża za wcześnie ale cóż. ja chciała bym raczej podziękować mpk za takie dobrodziejstwo z ich strony!
[/quote]
[quote name='john' timestamp='1295344205' post='425467']
tylko narzekanie i narzekanie, nikt nie zauważył zalet tej linii? wybaczcie wcześniej nie było żadnego autobusu jeżdżącego w tą strone a jak już utworzyli to źle bo przystanek nie pod domem tylko trzeba iść aż z 5 min. nie no masakra, naprawdę. zamiast się cieszyć, że jest połączenie do miasta lub do przystanków z większą ilością linii tylko same skargi. sama korzystam z tej linii i jestem bardzo zadowolona autobus jest bardzo często nigdy się nie spóźnia ... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 21

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

MUNDIAL 2018. Niemcy – Szwecja 2:1 Ucieczka spod topora

MUNDIAL 2018. Niemcy – Szwecja 2:1 Ucieczka spod topora 1 0

Sensacyjne prowadzenie, czerwona karka, gol w ostatnich sekundach. Tak w skrócie można podsumować mecz Niemców ze Szwecją. Obrońcy tytuły wrócili do gry pokonując Szwecję 2:1, a bohaterem meczu został Toni Kross

Ruiny zamku w Krupem w coraz gorszym stanie. Runęła jedna ze ścian

Ruiny zamku w Krupem w coraz gorszym stanie. Runęła jedna ze ścian 0 7

Runął kawałek ściany, prowadzącej na tzw. balkon zakochanych na zamku w Krupem w gminie Krasnystaw.

Mieszka w Tajlandii. Prowadzi firmę w Anglii. "To, co zarabiałem kiedyś w rok, teraz mogę zarobić w miesiąc"
Magazyn

Mieszka w Tajlandii. Prowadzi firmę w Anglii. "To, co zarabiałem kiedyś w rok, teraz mogę zarobić w miesiąc" 1 3

Jestem Polakiem. Mieszkam w Tajlandii. Prowadzę firmę w Anglii. Mam brokera w Singapurze. Mogę być w dowolnym miejscu, do pracy potrzebny mi jest tylko telefon i komputer. To, co zarabiałem kiedyś w rok, teraz mogę zarobić w miesiąc. A jak mnie kiedyś dziecko zapyta, jak wygląda słoń, to go po prostu zabiorę na plażę i pokażę. A nie tylko na obrazku, bo taty nie stać.

MUNDIAL 2018 Korea – Meksyk 1:2. Idą jak burza

MUNDIAL 2018 Korea – Meksyk 1:2. Idą jak burza 0 0

Javier Hernandez i jego koledzy pokonali Koreę Południową 2:1 i zapewnili sobie awans z grupy F. W drugim dzisiejszym spotkaniu Szwecja zagra z Niemcami

Cerata, aluminiowe sztućce i kwitek w okienku. To tam zajadano się w czasach PRL
Magazyn

Cerata, aluminiowe sztućce i kwitek w okienku. To tam zajadano się w czasach PRL 32 8

Popularne w latach PRL-u były liczne bary mleczne. Nie są one jednak domeną tej epoki. Powstawały jeszcze przed wojną. W 1957 r. otwarto jeden z pierwszych tego typu lokali w mieście – bar „Fabryczny” przy ul. Armii Czerwonej 6 (obecnie Fabryczna)

MUNDIAL 2018 Belgia – Tunezja 5:2. Kanonada w Kaliningradzie

MUNDIAL 2018 Belgia – Tunezja 5:2. Kanonada w Kaliningradzie 2 0

Aż siedem bramek padło w meczu pomiędzy „Czerwonymi Diabłami”, a „Orłami Kartaginy”. Belgia zdeklasowała rywali, a świetne spotkanie w jej barwach rozegrał duet Eden Hazard i Romeu Lukaku

Centrum Nałęczowa etapami w przebudowie. Zabrakło funduszy na rondo

Centrum Nałęczowa etapami w przebudowie. Zabrakło funduszy na rondo 3 2

Nie w dwóch dużych przetargach, ale etapami - tak mają być przeprowadzane zmiany na placu w centrum popularnego miasteczka. Władze Nałęczowa musiały zrezygnować z budowy ronda w tym roku

Samochód na chodniku, pieszy na ulicy. Mieszkańcy narzekają na kierowców

Samochód na chodniku, pieszy na ulicy. Mieszkańcy narzekają na kierowców 11 32

Puławy Mieszkańcy osiedla Norwida narzekają na kierowców, którzy parkują auta na chodnikach, uniemożliwiając bezpieczne poruszanie się po osiedlowej drodze w kierunku Przedszkola nr 7. Spółdzielnia nowych miejsc jednak nie zbuduje. Brakuje miejsca

Młody trener za młodego trenera w Stali Kraśnik

Młody trener za młodego trenera w Stali Kraśnik 31 6

Jeszcze przed zakończeniem sezonu było jasne, że Daniela Szewca w roli trenera Stali Kraśnik zastąpi Jarosław Pacholarz. Już pod okiem nowej miotły niebiesko-żółci rozpoczną przygotowania 5 lipca

Malarstwo Rafała Strenta na KUL-u
23 czerwca 2018, 18:00

Malarstwo Rafała Strenta na KUL-u 2 0

Co Gdzie Kiedy. Galeria Sztuki Sceny Plastycznej KUL (Rynek 8) zaprasza na wernisaż wystawy malarstwa Rafała Sternta. Wydarzenie odbędzie się 23 czerwca o godz. 18.

Przed żużlowcami Speed Car Motoru Lublin najcięższa część sezonu

Przed żużlowcami Speed Car Motoru Lublin najcięższa część sezonu 7 2

W niedzielę o godzinie 16.15 ROW Rybnik podejmie Speed Car Motor w ramach 11. Kolejki Nice 1. Ligi Żużlowej. Lublinianie tym spotkaniem rozpoczynają najtrudniejszą dla siebie część sezonu

Starsi ludzie mu wierzyli. Czy pseudoksiądz poniesie karę?
film

Starsi ludzie mu wierzyli. Czy pseudoksiądz poniesie karę? 0 3

Jego ofiarami byli ludzie starsi, schorowani i bezradni. Pod pozorem niesienia chrześcijańskiej pomocy pozbawiał ich wolności, okradał z dorobku życia. Czy pseudo-ksiądz Marek N. poniesie karę za swoje czyny? - pytają dziennikarze Uwagi TVN

Endless Party w klubie Helium
23 czerwca 2018, 21:00

Endless Party w klubie Helium 1 0

Co Gdzie Kiedy. Helium Club (ul. Hempla 5) zaprasza na imprezę pożegnalną Martina Tone'a. Wydarzenie odbędzie się 23 czerwca o godz. 21.

Świdnik: Plantacja konopi indyjskich na działce, dwie osoby aresztowane

Świdnik: Plantacja konopi indyjskich na działce, dwie osoby aresztowane 6 1

Ponad 60 roślin konopi indyjskich i ponad 170 g suszu roślinnego zabezpieczyli policjanci na działce w Świdniku. Aresztowano dwie osoby

Policjant z Lublina zginął w wypadku na motocyklu

Policjant z Lublina zginął w wypadku na motocyklu 73 25

Sierż. sztab. Marek Wójcik z Lublina zginął w wypadku w miejscowości Radków w woj. dolnośląskim - informuje lubelska policja

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.