środa, 22 listopada 2017 r.

Lublin

Petenci dobrze oceniają Urząd Miasta w Lublinie

  Edytuj ten wpis
Autor: (mb)

Lubelski Urząd Miasta otrzymał od petentów notę 3,77 w 4-stopniowej skali oceny satysfakcji. Badanie przeprowadziła firma Exacto z Rzeszowa.

Zespół badawczy od 30 sierpnia do 3 września ankietował 569 klientów urzędu. Ankieta była anonimowa. Zbadane zostały zarówno aspekty związane z bezpośrednim kontaktem na poziomie klient - urzędnik, jak i warunki techniczne związane z funkcjonowaniem urzędu.

W budynkach Urzędu przy ul. Wieniawskiej i Leszczyńskiego przez pięć dni w godzinach pracy ankieterzy zadawali interesantom pytania dotyczące jakości obsługi, podejścia do klienta, warunków obsługi.

Blisko 90 proc. klientów oceniło lubelski magistrat na poziomie dobrym i bardzo dobrym pod względem kultury obsługi i czasu oczekiwania na obsługę. Zdecydowana większość respondentów (87,10 proc.) uważa, że proces załatwiania sprawy, z którą przyszli do urzędu przebiegał sprawnie.

Ankietowani pozytywnie ocenili zaangażowanie urzędników w proces załatwienia sprawy (zdecydowanie tak - 60,70 proc, raczej tak - 25,20 proc., 4,20 proc. badanych odpowiedziało, że urzędnik raczej nie starał się pomóc w załatwieniu ich sprawy, zaś zdecydowanie negatywną odpowiedź wskazało 3 proc. badanych.).

Petenci oceniali też informacje na temat rozmieszczenia wydziałów, informacje dla interesantów oraz warunki lokalowe. Ocena warunków techniczno-lokalowych wypadła najsłabiej 5,50 proc. respondentów oceniło warunki, w jakich byli obsługiwani, jako złe, a co piąty pytany odpowiedział, że były one przeciętne.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
Kierowca Bombowca
ja
przedsiębiorca
(7) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Kierowca Bombowca
Kierowca Bombowca (14 października 2010 o 09:44) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Jeszcze przy Wieniawskiej znośnie... ale ktokolwiek miał styczność z Wydziałem Komunikacji w okresie urlopowym, wyżej niż 0 nie miał prawa im dać.
Rozwiń
ja
ja (13 października 2010 o 10:48) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
no to ja daje 0 ! 4 miesiące czekam na odpowiedź z wyDZIAŁU Dróg i Mostów...
Rozwiń
przedsiębiorca
przedsiębiorca (13 października 2010 o 09:17) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
No jasne PR Żukowy działa, a petentów maja w dalekim PO-ważaniu. Zaraz urzędasy zaczną stukać post za postem, ale to nie dziwi przecież mocodawcy po coś ich zatrudnili. szkoda tylko, że nie do merytorycznej pracy.
Rozwiń
no cóż
no cóż (13 października 2010 o 08:14) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
no i cóż jak widać można coś tam osiągnąć jak się człowiek stara
oczywiście pieniacze internetowi już pieją, że to wszystko układ hehe
a tu poprostu pracuje sporo ludzi którzy dobrze robią swoja słabo opłacaną pracę
to jest lekcja pieniacze żebyscie nie wrzucali wszystkich do jednego worka
pozdrawiam petentów
Rozwiń
narcyz
narcyz (12 października 2010 o 22:58) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Pytali tylko "kolegów" i "narzeczone"
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (7)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!