czwartek, 19 października 2017 r.

Lublin

Piotr Kowalczyk do wypędzenia z PiS

  Edytuj ten wpis
Dodano: 11 września 2012, 21:04
Autor: Rafał Panas

Piotr Kowalczyk (Wojciech Nieśpiałowski)
Piotr Kowalczyk (Wojciech Nieśpiałowski)

Nikt, kto wie, jak działa PiS, nie ma wątpliwości, że przewodniczący lubelskiej Rady Miasta wyleci z partii.

Wniosek o usunięcie Kowalczyka złożył w poniedziałek wieczorem senator Grzegorz Czelej. – Powodem były działania na szkodę partii – zadzwonił do nas Sylwester Tułajew, rzecznik prasowy PiS w Lublinie. 29-osobowy zarząd okręgu PiS przegłosuje wniosek za ok. dwa tygodnie.

Tułajew występuje w tej sprawie jeszcze w jednej roli. W ostatni czwartek koledzy z klubu radnych miejskich PiS odwołali go z funkcji przewodniczącego klubu. Kowalczyk – przewodniczący Rady Miasta i do niedawna szef parti w Lublinie – ma stać za radnymi, którzy dokonali przewrotu.

Kowalczyk jest nieformalnym liderem radnych partii Kaczyńskiego, którzy blisko współpracują z prezydentem Lublina Krzysztofem Żukiem (PO). Tłumaczą, że miejsce na politykę jest w Sejmie, a w samorządzie trzeba wspólnych działań dla rozwoju Lublina.

Tymczasem Tułajew – zgodnie z zaleceniami partyjnej centrali i w myśl, że wyborcy oczekują od PiS patrzenia na ręce prezydentowi z Platformy – atakował Żuka i jego ekipę.

– Próbował rozgrywać swoje polityczne gierki naszymi rękami – tłumaczył Kowalczyk. Podejrzewał, że Tułajew spiskuje z częścią radnych PO, którzy niechętnie patrzą na rządy Żuka.

Ugodowa polityka grupy Kowalczyka coraz bardziej ciążyła liderom lubelskiego PiS. Tym bardziej że za dwa lata wybory na prezydenta Lublina. Partia Kaczyńskiego chce przejąć władzę w Ratuszu.

– Chcę wyjaśnić sytuację: kto jest w PO, kto w PiS. Na te partie głosowali wyborcy. Jeśli ma powstać trzecia siła, np. klub prezydencki, to niech się to dzieje z otwartą przyłbicą – stwierdza Czelej.

– Jeżeli szukanie porozumienia to szkodzenie partii, to ja dalej będę szkodził – mówi z uśmiechem Kowalczyk.

Po wyrzuceniu Kowalczyka szefem partii zostanie wybrany najpewniej Tułajew.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
moraw
Mirek
thoroughly ermunot
(24) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

moraw
moraw (15 września 2012 o 17:37) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
to pewnie - tumajew kombinator i czelej dentystodrukarz wszystko zrobią żeby zaszkodzić konkurencji politycznej, a społeczeństwo niech wdycha bąki z ich rozgrywek, przecież jarek kazał....
Rozwiń
Mirek
Mirek (13 września 2012 o 08:22) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Panie przewodniczący, psy szczekaja a karawana jedzie dalej. Wiekszość jest z Panem i to się liczy. Ludziom mlodym zalezy na tym, żeby mieszkać i pracować w naszym pięknym mieście. Jeśli przyszłość tych młodych zależy od współpracy z Żukiem to niech i tak będzie, ludzie to docenia i na Pana zagłosują w wyborach za 2 lata.
Rozwiń
thoroughly ermunot
thoroughly ermunot (12 września 2012 o 14:18) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
prawda jest taka ze jak wywala kowalczyka , to pewnie pis dalej bedzie , ale marginesem 25 %, jak juz w prawie calej polsce.

Kowalczy wspieral Sprawke no i prawie wygral .

jakiego tulajew da teraz kandydata na prezydenta,?? moze siebie .

Max to 15 % w lublinie , Kowalczy umie sie dogadac z mlodymi i ze starymi i ma spory elektorat w lublinie , powtarzam w lublinie , nie w dzielnicy.


Szkoda bo bylem za pis Bo uwazalem ze w lublinie jescze jest ok , bo jarek w warszawie zwariował i pis tonie.
a w lublinie jescze bylo ok, ale wychodzi na to ze juz i lublin zwariowal.
Sylewster vel gaj zacznie konkurowac z korwinem mikke w sondazach.


Poza tym doświadczenia i przejobowości zero .
Rozwiń
Stefan Cz. Lubliniak
Stefan Cz. Lubliniak (12 września 2012 o 13:46) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='Slawek W.' timestamp='1347446018' post='673242']
Polityk samorzadowy powinien, tak uwazam, wszystkie sily i zdolnosci do kompromisu poswiecac dobru miasta, w ktorym zostal wybrany! Mnie nie interesuja partyjne interesy PO,PiS,RP itd. Jestem zyciowo zainteresowany rozwojem Lublina i regionu. Do tego potrzeba wizji i checi wspolpracy przy dobrych projektach, a nie partyjniackich zagrywek dlatego tylko, ze w Warszawie jakis dupek chce zaszkodzic konkurencji! Dotyczy to wszystkich, a nie tylko PiS, jak w tym wypadku!
Do rozgrywek i walki na "pomysly" jest stworzony Sejm i tam niech sie boksuja!
Samorzad musi byc (powinien byc) wolny od partyjniactwa i podporzadkowany lokalnym interesom!
Nie jsetem pewien czy wszyscy forumowicze zgodza sie ze mna. ale ja tak to wlasnie widze!
[/quote]

Zapamietaj glupi baranie, ze bez sztywnych zasad dzialania na kazdym szczeblu partii politycznych wciaz osmnieszanych i przesladowanych tak jak jest PiS lojalnosc jest podstawa istnienia i pracy dla setek tysiecy ludzi. W naszy regionie takze! Bez tej partii i rozsadnego jej przywodztwa dawno juz byli bysmy sprzedani Ruskim, Niemcom i Zydom.
Ludzie odchodzacy od linii uzgodnionej na szczytach partii powinni natychmiast byc relegowani z szeregow.
Taki tam sobie samorzadowiec nie ma zielonego pojecia co dzieje sie w kuluarach Sejmu i gabinetach rzadowych. Dlatego trzeba byc czujnym i odpornym na umizgi wrogow chcacych tylko usankcjonowania swojegom karlowatego politycznego bytu!
Gdyby PiS byl u wladzy od samego pozczatku istnienia III Przeczypospolitej Polskiej to i w miescie nadal bysmy mieli FSC, Cukrownie i wiele innych rozsprzedanych Zydom dobr narodowych. Zuki u nas robiene byly sprzedawana na calym swiecie i tysiace ludzi mialo robote.
W Swidniku robili doskonale motory i tez sie nimi jezdzilo, a teraz wszystko w zydowskich rekach gdzie Ruski z Niemcem dyktuje warunki co i jak mamy robic!
Rozwiń
ks albert
ks albert (12 września 2012 o 13:27) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
mam nadzieje ze kiedys nadjedzie taki dzien i tego lizusa sylwusia wywala na zbity pysk.
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (24)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!