sobota, 19 sierpnia 2017 r.

Lublin

Pociągiem z Lublina do Lubartowa. Kiedy nowy rozkład i przystanki?

Dodano: 2 kwietnia 2013, 16:26

 (Maciej Kaczanowski)
(Maciej Kaczanowski)

Do Lubartowa po 13 latach wróciły we wtorek pociągi pasażerskie. Ich pasażerowie chcą lepszego rozkładu i nowych przystanków. Na co mogą liczyć?

Czytaj więcej o:
aron
Pre
COOLejaż
(19) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

aron
aron (4 kwietnia 2013 o 06:04) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Za 10 mln zł można by wyremontować 10 km drogi wojewódzkiej i to byłyby lepiej wydane pieniądze niż na szynobus, który i tak będzie rozbity
Rozwiń
Pre
Pre (3 kwietnia 2013 o 22:25) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Bardzo ciekawe !!! Dwa przystanki kosztują 10 milionów zł?! Oczywiście uważam, że następne przystanki kolejowe są w Lubartowie potrzebne ale 10 milionów to sporo pieniędzy i np. 200 bezrobotnych lub poszukujących pracy osób mogłoby otrzymać po 50 tys zł dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej.
Rozwiń
COOLejaż
COOLejaż (3 kwietnia 2013 o 19:33) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Teraz kolejny krok powinno poczynić Mpk/Ztm robiąc nowy przystanek Mpk blisko przystanku kolejowego Lublin-Zadębie. To by sporo zmieniło. Jadący Mpkiem z Turki i Borku mieli by dogodną przesiadkę na pociąg i szybki dojazd do Głównego albo Północnego. Bo przecież linia 2 i 22 nie jadą w okolice dworców...
Rozwiń
aron
aron (3 kwietnia 2013 o 17:55) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Bzdury. 5 połączeń na dobę to żadna konkurencja dla busów. To nie Wielkopolska. Przypadki Zamościa i Kraśnika dowodzą, że reaktywacja pociągów nie spowodowała masowego odpływu pasażerów z busów, natomiast spowodowała zniszczenie 2 szynobusów, za które zapłacił podatnik.

Czyli efekt jest taki - szynobusów nie ma, w drogach dziury, pieniądze zmarnowane. Gospodarka wg PO.

Gorsze dla busów są dziurawe drogi niż niszowy szynobus. Nas nie boli tak szynobus jak dziury w drogach. Ale PO ma dziury gdzieś, bo to nie Wielkopolska, niech pisowskie chamy giną na dziurawych drogach.


PKS nie płaci za utrzymanie drogi i bardzo dobrze, bo autobusy nie niszczą dróg bo są lekkie w porównaniu z ciężarówkami.

Za 70 mln zł które idą co roku na kolej można kupić 140 nowych busów dla PKSu.
Ale lepiej wyremontować za te pieniądze drogi wojewódzkie, bo nowy bus po dziurawej drodze też ma ciężko.
Rozwiń
pesendżer
pesendżer (3 kwietnia 2013 o 16:55) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Hahaha aronowi żal dupę ściska, że pociąg może stać się konkurencją dla rozklekotanych busów. I bardzo dobrze, konkurencja musi być, ja wybieram pociąg
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (19)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!