Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

20 kwietnia 2010 r.
18:53
Edytuj ten wpis

Pracodawcy słabo oceniają absolwentów studiów z Lublina

0 28 A A

Pracodawcy w kraju cenią absolwentów uczelni z Warszawy, Krakowa czy Wrocławia. Lublin wypadł słabo. Tak wynika z najnowszego raportu na temat najpopularniejszych kierunków studiów.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
– Studenci z Lublina nie są w kraju postrzegani jako bardzo dobrzy. Np. w dziedzinie informatyki uczelnie warszawskie, wrocławskie czy poznańskie są bardziej cenione – podkreśla Maciej Maniecki, szef Rady Przedsiębiorczości Lubelszczyzny. Jak wynika z zestawienia studenckiego miesięcznika "Dlaczego?”, w przypadku innych kierunków jest identycznie.

Komentarze 28

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Swego czasu studiowałem... / 21 kwietnia 2010 o 23:59
Cóż z tego, że uczelnia jest niezmiernie renomowana jeśli student jest minimalistą? Kończąc prawo absolwent nie będzie miał żadnego pojęcia o praktyce, nawet nie będzie miał pojęcia o tym co jest wymagane aby dostać się na aplikację. Na nic się nie zdają wydumane wykłady jeśli trzeba się nauczyć sterty ustaw - a tego na studiach nie wymagają (wymagają za to masę całkowicie zbędnych "poglądów" "teorii" "szkół" i innych "zasad"). Studia są potrzebne żeby mieć dyplom. Nauka pozostaje tylko i wyłącznie w gestii zainteresowanego. Uczelnia niczego na niego nie zrobi.
Cóż z tego, że uczelnia jest niezmiernie renomowana jeśli student jest minimalistą? Kończąc prawo absolwent nie będzie miał żadnego pojęcia o praktyce, nawet nie będzie miał pojęcia o tym co jest wymagane aby dostać się na aplikację. Na nic się nie zdają wydumane wykłady jeśli trzeba się nauczyć sterty ustaw - a tego na studiach nie wymagają (wymagają za to masę całkowicie zbędnych "poglądów" "teorii" "szkół" i innych "zasad"). Studia są potrzebne żeby mieć dyplom. Nauka pozostaje tylko i wyłącznie w g... rozwiń
Avatar
AS / 21 kwietnia 2010 o 18:19
Jeśli chodzi o to prawo, to może to i taki kierunek, że w każdym Urzędzie absolwent- oczywiście po stażu znajdzie pracę, ale najpierw musi pokonać w testach i rozmowie kwalifikacyjnej jakieś 50 osób jakie przypada na jedno miejsce i jeden etat w danym Urzędzie w Lublinie- było się na kilku to już człowiek trochę się obeznał ;P
Avatar
Maxio7 / 21 kwietnia 2010 o 15:15
W Lublinie jest masę kierunków studiów dla DINOZAURÓW!!! Te "kierunki" są praktycznie bezużyteczne...
Avatar
jasiek / 21 kwietnia 2010 o 14:37
Taka prawda.W Lublinie niby studiuje 100tyś ,,STUDENTÓW",jest ileś ,,UCZELNII".I co z tego.Czy są jakieś Instytuty o Europejskim lub Światowym poziomie?Czy buduje się jakieś Parki Technologiczne,nowe Instytuty?Czy są jacyś wybitne nazwiska, dla których przyjeżdża się do Lublina dla nich? Nie słyszałem.Miernota i zaściankowość.Mimo możliwości pozyskania Funduszy Unijnych,co najwyżej odnowią elewacje budynków!
A uczelnie dalej będą produkowały bezrobotnych (humanistów,prawników,menadżerów,filozofów,psychologów i innych....)
Avatar
woźny / 21 kwietnia 2010 o 14:01
kjl napisał:
I mają rację. Lubelskie uczelnie są niestety słabe.

W dużej mierze zgoda uczelnie są słabe jednak czegoś uczą a elementem najważniejszym jest "student" i fakt czy chce czegoś się nauczyć czy swój wybór traktuje jako wyzwanie ,pasję czy wypełnienie woli rodziców bo taki stawia wymogi że chce ułatwień , łagodnego traktowania na zaliczeniach czy łatwych banalnie prostych pytań egzaminacyjnych itd. Kadra na pewno cała najświeższa nie jest ale jak się ma pasje i chęci to i w Lublinie można wiele się nauczyć tylko trzeba chcieć .A ponadto przyjrzyjcie się słowom tej panienki M. Dąbrowskiej idę o zakład że wakat już na nią czeka jak i aplikacje choć fakt nie ważne czy czegoś się nauczy czy nie ktoś zadba o to by utrzymała się na powierzchni a to że uczelnia kształcąca prawników gdzieś szwenda się koło liderów to nie znaczy że nagle prawo w Polsce stało się jasne przejrzyste czy wolne od korupcji ! No i teraz czas na porównanie prestiżu z takim Harvardem ja jakoś nigdy nie słyszałem by absolwent po ukończeniu edukacji był bezrobotnym i chyba że z własnego wyboru więc kto ponosi winę za stan nauki no jakby nie patrzeć rząd z obiecywaczem Tuskiem na czele winnych można by dalej wskazywać tylko co to da ? skoro niby rozgarnięci studenci tego nie rozumieją im wystarczy dużo piwska ładne dziewczyny i łatwe egzaminy a co studiują to mało istotne choć nie we wszystkich przypadkach a tylko w większości .

W dużej mierze zgoda uczelnie są słabe jednak czegoś uczą a elementem najważniejszym jest "student" i fakt czy chce czegoś się nauczyć czy swój wybór traktuje jako wyzwanie ,pasję czy wypełnienie woli rodziców bo taki stawia wymogi że chce ułatwień , łagodnego traktowania na zaliczeniach czy łatwych banalnie prostych pytań egzaminacyjnych itd. Kadra na pewno cała najświeższa nie jest ale jak się ma pasje i chęci to i w Lublinie można wiele się nauczyć tylko trzeba chcieć .A ponadto przyjrzyjcie się słowom tej pa... rozwiń
Avatar
nick / 21 kwietnia 2010 o 13:28
ab napisał:
Nic nowego kolego nie napisałeś, a tajemnicą poliszynela jest brak praktycznych kwalifikacji nauczycieli akademickich z tego wydziału. Oni nawet nie powąchali praktyki o której mówią na zajęciach. Są to tzw praktycy z teorii jak projektowania uczą osoby bez żadnych uprawnień projektowych czy zawodowych. Wydział opanowany całkowicie przez pozostałości PZPR-u i jej sekretarzy wraz z rodzinami . Tam ojciec- syn - kuzyn i nepotyczny rozwój nauki. Tytuły są ale wiedzy niewiele, a programy z lat 80-tych tylko tytuły zmienione

masz racje i to jest tragedia polskiego szkolnictwa . A największymi poszkodowanym są młodzi ludzie - ale kogo to obchodzi - smutne

masz racje i to jest tragedia polskiego szkolnictwa . A największymi poszkodowanym są młodzi ludzie - ale kogo to obchodzi - smutne rozwiń
Avatar
ab / 21 kwietnia 2010 o 13:17
zbychu napisał:
nie studiujcie dziennie! ja skończyłem polibudę wydział elektryczny w Lublinie (3 lata doświadczenia w zawodzie) dostaje tyle co sprzedawca w sklepie bez matury, najlepiej iść do pracy i może zaocznie studiować bo jednak bez studiów to wyżej jak sprzedawca sklepu się nie awansuje no ale są i lepsze kwiatki wiadomo jak ktoś ma znajomości. albo nie iść na studia zrobić jakiś porządny zawód operator maszyny(zarobki 4x większe), kierowca nawet z B wyciągnie więcej w lublinie niż mgr inż

Nic nowego kolego nie napisałeś, a tajemnicą poliszynela jest brak praktycznych kwalifikacji nauczycieli akademickich z tego wydziału. Oni nawet nie powąchali praktyki o której mówią na zajęciach. Są to tzw praktycy z teorii jak projektowania uczą osoby bez żadnych uprawnień projektowych czy zawodowych. Wydział opanowany całkowicie przez pozostałości PZPR-u i jej sekretarzy wraz z rodzinami . Tam ojciec- syn - kuzyn i nepotyczny rozwój nauki. Tytuły są ale wiedzy niewiele, a programy z lat 80-tych tylko tytuły zmienione

Nic nowego kolego nie napisałeś, a tajemnicą poliszynela jest brak praktycznych kwalifikacji nauczycieli akademickich z tego wydziału. Oni nawet nie powąchali praktyki o której mówią na zajęciach. Są to tzw praktycy z teorii jak projektowania uczą osoby bez żadnych uprawnień projektowych czy zawodowych. Wydział opanowany całkowicie przez pozostałości PZPR-u i jej sekretarzy wraz z rodzinami . Tam ojciec- syn - kuzyn i nepotyczny rozwój nauki. Tytuły są ale wiedzy niewiele, a programy z lat 80-tych tylko tytuły zmienione rozwiń
Avatar
nick / 21 kwietnia 2010 o 13:16
niech więcej balują zamiast się uczyć
Avatar
kate / 21 kwietnia 2010 o 13:06
Lubelskie uczelnie nie maja nic do zaproponowania, a wypuszczaja tylko co roku setki absolwentów którzy wracaj do swoich wsi,albo godza sie na swietlana przyszłosc na stoisku miesnym z dyplomem w kieszeni. Nie od dzis wiadomo ze praca w Lublinie, np w Urzedzie graniczy z cudem, oczywiscie musza kogos od czasu do czasu zatrudnic z zewnatrz, ale norma to wsadzic swojego. Na KUL-u to samo sa oferty pracy, a tez dostaja stanowiska tylko pracownicy i po co ten cały cyrk z ogłoszeniami?! A teraz studia to zadne wyróznienie, bo studiuje kazdy, a potem tyra za 800zł. Jedno wielkie oszustwo!
Lubelskie uczelnie nie maja nic do zaproponowania, a wypuszczaja tylko co roku setki absolwentów którzy wracaj do swoich wsi,albo godza sie na swietlana przyszłosc na stoisku miesnym z dyplomem w kieszeni. Nie od dzis wiadomo ze praca w Lublinie, np w Urzedzie graniczy z cudem, oczywiscie musza kogos od czasu do czasu zatrudnic z zewnatrz, ale norma to wsadzic swojego. Na KUL-u to samo sa oferty pracy, a tez dostaja stanowiska tylko pracownicy i po co ten cały cyrk z ogłoszeniami?! A teraz studia to zadne wyróznienie, bo studiuje kazdy, ... rozwiń
Avatar
mosquito / 21 kwietnia 2010 o 13:01
i słusznie !
Avatar
Swego czasu studiowałem... / 21 kwietnia 2010 o 23:59
Cóż z tego, że uczelnia jest niezmiernie renomowana jeśli student jest minimalistą? Kończąc prawo absolwent nie będzie miał żadnego pojęcia o praktyce, nawet nie będzie miał pojęcia o tym co jest wymagane aby dostać się na aplikację. Na nic się nie zdają wydumane wykłady jeśli trzeba się nauczyć sterty ustaw - a tego na studiach nie wymagają (wymagają za to masę całkowicie zbędnych "poglądów" "teorii" "szkół" i innych "zasad"). Studia są potrzebne żeby mieć dyplom. Nauka pozostaje tylko i wyłącznie w gestii zainteresowanego. Uczelnia niczego na niego nie zrobi.
Cóż z tego, że uczelnia jest niezmiernie renomowana jeśli student jest minimalistą? Kończąc prawo absolwent nie będzie miał żadnego pojęcia o praktyce, nawet nie będzie miał pojęcia o tym co jest wymagane aby dostać się na aplikację. Na nic się nie zdają wydumane wykłady jeśli trzeba się nauczyć sterty ustaw - a tego na studiach nie wymagają (wymagają za to masę całkowicie zbędnych "poglądów" "teorii" "szkół" i innych "zasad"). Studia są potrzebne żeby mieć dyplom. Nauka pozostaje tylko i wyłącznie w g... rozwiń
Avatar
AS / 21 kwietnia 2010 o 18:19
Jeśli chodzi o to prawo, to może to i taki kierunek, że w każdym Urzędzie absolwent- oczywiście po stażu znajdzie pracę, ale najpierw musi pokonać w testach i rozmowie kwalifikacyjnej jakieś 50 osób jakie przypada na jedno miejsce i jeden etat w danym Urzędzie w Lublinie- było się na kilku to już człowiek trochę się obeznał ;P
Avatar
Maxio7 / 21 kwietnia 2010 o 15:15
W Lublinie jest masę kierunków studiów dla DINOZAURÓW!!! Te "kierunki" są praktycznie bezużyteczne...
Avatar
jasiek / 21 kwietnia 2010 o 14:37
Taka prawda.W Lublinie niby studiuje 100tyś ,,STUDENTÓW",jest ileś ,,UCZELNII".I co z tego.Czy są jakieś Instytuty o Europejskim lub Światowym poziomie?Czy buduje się jakieś Parki Technologiczne,nowe Instytuty?Czy są jacyś wybitne nazwiska, dla których przyjeżdża się do Lublina dla nich? Nie słyszałem.Miernota i zaściankowość.Mimo możliwości pozyskania Funduszy Unijnych,co najwyżej odnowią elewacje budynków!
A uczelnie dalej będą produkowały bezrobotnych (humanistów,prawników,menadżerów,filozofów,psychologów i innych....)
Avatar
woźny / 21 kwietnia 2010 o 14:01
kjl napisał:
I mają rację. Lubelskie uczelnie są niestety słabe.

W dużej mierze zgoda uczelnie są słabe jednak czegoś uczą a elementem najważniejszym jest "student" i fakt czy chce czegoś się nauczyć czy swój wybór traktuje jako wyzwanie ,pasję czy wypełnienie woli rodziców bo taki stawia wymogi że chce ułatwień , łagodnego traktowania na zaliczeniach czy łatwych banalnie prostych pytań egzaminacyjnych itd. Kadra na pewno cała najświeższa nie jest ale jak się ma pasje i chęci to i w Lublinie można wiele się nauczyć tylko trzeba chcieć .A ponadto przyjrzyjcie się słowom tej panienki M. Dąbrowskiej idę o zakład że wakat już na nią czeka jak i aplikacje choć fakt nie ważne czy czegoś się nauczy czy nie ktoś zadba o to by utrzymała się na powierzchni a to że uczelnia kształcąca prawników gdzieś szwenda się koło liderów to nie znaczy że nagle prawo w Polsce stało się jasne przejrzyste czy wolne od korupcji ! No i teraz czas na porównanie prestiżu z takim Harvardem ja jakoś nigdy nie słyszałem by absolwent po ukończeniu edukacji był bezrobotnym i chyba że z własnego wyboru więc kto ponosi winę za stan nauki no jakby nie patrzeć rząd z obiecywaczem Tuskiem na czele winnych można by dalej wskazywać tylko co to da ? skoro niby rozgarnięci studenci tego nie rozumieją im wystarczy dużo piwska ładne dziewczyny i łatwe egzaminy a co studiują to mało istotne choć nie we wszystkich przypadkach a tylko w większości .

W dużej mierze zgoda uczelnie są słabe jednak czegoś uczą a elementem najważniejszym jest "student" i fakt czy chce czegoś się nauczyć czy swój wybór traktuje jako wyzwanie ,pasję czy wypełnienie woli rodziców bo taki stawia wymogi że chce ułatwień , łagodnego traktowania na zaliczeniach czy łatwych banalnie prostych pytań egzaminacyjnych itd. Kadra na pewno cała najświeższa nie jest ale jak się ma pasje i chęci to i w Lublinie można wiele się nauczyć tylko trzeba chcieć .A ponadto przyjrzyjcie się słowom tej pa... rozwiń
Avatar
nick / 21 kwietnia 2010 o 13:28
ab napisał:
Nic nowego kolego nie napisałeś, a tajemnicą poliszynela jest brak praktycznych kwalifikacji nauczycieli akademickich z tego wydziału. Oni nawet nie powąchali praktyki o której mówią na zajęciach. Są to tzw praktycy z teorii jak projektowania uczą osoby bez żadnych uprawnień projektowych czy zawodowych. Wydział opanowany całkowicie przez pozostałości PZPR-u i jej sekretarzy wraz z rodzinami . Tam ojciec- syn - kuzyn i nepotyczny rozwój nauki. Tytuły są ale wiedzy niewiele, a programy z lat 80-tych tylko tytuły zmienione

masz racje i to jest tragedia polskiego szkolnictwa . A największymi poszkodowanym są młodzi ludzie - ale kogo to obchodzi - smutne

masz racje i to jest tragedia polskiego szkolnictwa . A największymi poszkodowanym są młodzi ludzie - ale kogo to obchodzi - smutne rozwiń
Avatar
ab / 21 kwietnia 2010 o 13:17
zbychu napisał:
nie studiujcie dziennie! ja skończyłem polibudę wydział elektryczny w Lublinie (3 lata doświadczenia w zawodzie) dostaje tyle co sprzedawca w sklepie bez matury, najlepiej iść do pracy i może zaocznie studiować bo jednak bez studiów to wyżej jak sprzedawca sklepu się nie awansuje no ale są i lepsze kwiatki wiadomo jak ktoś ma znajomości. albo nie iść na studia zrobić jakiś porządny zawód operator maszyny(zarobki 4x większe), kierowca nawet z B wyciągnie więcej w lublinie niż mgr inż

Nic nowego kolego nie napisałeś, a tajemnicą poliszynela jest brak praktycznych kwalifikacji nauczycieli akademickich z tego wydziału. Oni nawet nie powąchali praktyki o której mówią na zajęciach. Są to tzw praktycy z teorii jak projektowania uczą osoby bez żadnych uprawnień projektowych czy zawodowych. Wydział opanowany całkowicie przez pozostałości PZPR-u i jej sekretarzy wraz z rodzinami . Tam ojciec- syn - kuzyn i nepotyczny rozwój nauki. Tytuły są ale wiedzy niewiele, a programy z lat 80-tych tylko tytuły zmienione

Nic nowego kolego nie napisałeś, a tajemnicą poliszynela jest brak praktycznych kwalifikacji nauczycieli akademickich z tego wydziału. Oni nawet nie powąchali praktyki o której mówią na zajęciach. Są to tzw praktycy z teorii jak projektowania uczą osoby bez żadnych uprawnień projektowych czy zawodowych. Wydział opanowany całkowicie przez pozostałości PZPR-u i jej sekretarzy wraz z rodzinami . Tam ojciec- syn - kuzyn i nepotyczny rozwój nauki. Tytuły są ale wiedzy niewiele, a programy z lat 80-tych tylko tytuły zmienione rozwiń
Avatar
nick / 21 kwietnia 2010 o 13:16
niech więcej balują zamiast się uczyć
Avatar
kate / 21 kwietnia 2010 o 13:06
Lubelskie uczelnie nie maja nic do zaproponowania, a wypuszczaja tylko co roku setki absolwentów którzy wracaj do swoich wsi,albo godza sie na swietlana przyszłosc na stoisku miesnym z dyplomem w kieszeni. Nie od dzis wiadomo ze praca w Lublinie, np w Urzedzie graniczy z cudem, oczywiscie musza kogos od czasu do czasu zatrudnic z zewnatrz, ale norma to wsadzic swojego. Na KUL-u to samo sa oferty pracy, a tez dostaja stanowiska tylko pracownicy i po co ten cały cyrk z ogłoszeniami?! A teraz studia to zadne wyróznienie, bo studiuje kazdy, a potem tyra za 800zł. Jedno wielkie oszustwo!
Lubelskie uczelnie nie maja nic do zaproponowania, a wypuszczaja tylko co roku setki absolwentów którzy wracaj do swoich wsi,albo godza sie na swietlana przyszłosc na stoisku miesnym z dyplomem w kieszeni. Nie od dzis wiadomo ze praca w Lublinie, np w Urzedzie graniczy z cudem, oczywiscie musza kogos od czasu do czasu zatrudnic z zewnatrz, ale norma to wsadzic swojego. Na KUL-u to samo sa oferty pracy, a tez dostaja stanowiska tylko pracownicy i po co ten cały cyrk z ogłoszeniami?! A teraz studia to zadne wyróznienie, bo studiuje kazdy, ... rozwiń
Avatar
mosquito / 21 kwietnia 2010 o 13:01
i słusznie !
Zobacz wszystkie komentarze 28

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Chłopiec podczas zabawy w chowanego zatrzasnął się w pralce. Nie udało się go uratować
film

Chłopiec podczas zabawy w chowanego zatrzasnął się w pralce. Nie udało się go uratować 0 0

Mały chłopiec bawił się w chowanego z pięcioletnią siostrą. Schował się w pralce, w której się zatrzasnął. Dziecko znalazł jego ojciec.

Pierwszy dzień lata będzie burzowy. Ostrzeżenie pogodowe dla woj. lubelskiego
film

Pierwszy dzień lata będzie burzowy. Ostrzeżenie pogodowe dla woj. lubelskiego 0 0

21 czerwca 2018. Astronomiczne lato może się rozpocząć burzowo. IMGW wydało ostrzeżenie pogodowe dla woj. lubelskiego.

Cuatro Manos wystąpi w Akwareli
22 czerwca 2018, 20:00

Cuatro Manos wystąpi w Akwareli 0 0

Co Gdzie Kiedy. Akwarela Cafe (Rynek 6) zaprasza na koncert duetu Cuatro Manos. Artyści wystąpi w kawiarni już 22 czerwca o godz. 20.

Łukasz Rogulski (Azoty Puławy): Wiem kogo muszę zastąpić

Łukasz Rogulski (Azoty Puławy): Wiem kogo muszę zastąpić 0 0

ROZMOWA z Łukaszem Rogulskim, nowym piłkarzem ręcznym Azotów Puławy

Radzyń Podlaski: Zgarnij dotacje na lokalne działania

Radzyń Podlaski: Zgarnij dotacje na lokalne działania 0 0

Działaj lokalnie i zgarnij dotację. Nabór wniosków trwa do 24 czerwca.

Międzyrzec Podlaski: Upamiętnią Jana Kołkowicza

Międzyrzec Podlaski: Upamiętnią Jana Kołkowicza 0 0

W Międzyrzecu Podlaskim odsłonią rondo im. Jana Kołkowicza. Ten prozaik, dziennikarz, jeden z głównych współzałożycieli zrzeszenia Wolność i Niezawisłość, który zmarł w 2007 roku, pochodził z Międzyrzeca Podlaskiego.

Święto Dzielnicy Czuby Południowe
22 czerwca 2018, 16:00

Święto Dzielnicy Czuby Południowe 0 0

Co Gdzie Kiedy. DDK Czuby Południowe i Rada Dzielnicy zapraszają mieszkańców na pełne atrakcji Święto Dzielnicy. Wydarzenie dla dużych i małych lublinian odbędzie się 22 czerwca o godz. 16 w Parku Jana Pawła II.

Z nożem i młotkiem do urzędu. Groził pracownikom śmiercią i podpaleniem

Z nożem i młotkiem do urzędu. Groził pracownikom śmiercią i podpaleniem 0 2

49-latek nachodził pracowników ośrodka pomocy społecznej w Bychawie. Groził im śmiercią i podpaleniem. Mężczyzna wpadł na gorącym uczynku

PO chce kontroli wyborów samorządowych. Potrzeba 100 tysięcy osób

PO chce kontroli wyborów samorządowych. Potrzeba 100 tysięcy osób 0 8

Stu tysięcy osób w całej Polsce potrzebuje Platforma Obywatelska w celu kontrolowania jesiennych wyborów samorządowych. Politycy tej partii rozpoczęli akcję „Wolontariusze Wolnych Wyborów”.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 21 czerwca 2018

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 21 czerwca 2018 0 0

70 lat "Kaniorowców"! Jubileusz ZPiT Lublin
23 czerwca 2018, 18:00

70 lat "Kaniorowców"! Jubileusz ZPiT Lublin 0 0

Co Gdzie Kiedy. Zespołu Pieśni i Tańca LUBLIN im. Wandy Kaniorowej zaprasza na piękny Koncert Galowy z okazji Jubileuszu 70-lecia istnienia formacji. Ponad 700 artystów wystąpi 23 czerwca o godz. 18 w hali Targów Lublin (ul. Dworcowa 11).

Co pokaże Robert Lambert na zawodach w Wielkiej Brytani?

Co pokaże Robert Lambert na zawodach w Wielkiej Brytani? 0 0

Rodzynek w stawce cyklu Tauron SEC 2018 z Wielkiej Brytanii – człowiek, który konsekwentnie przebija się nie tylko do czołówki w swoim kraju, ale także coraz śmielej przedstawia się żużlowej publiczności na arenie międzynarodowej

Lublin: Powiększą klasy w popularnej prywatnej szkole. Rodzice zdziwieni
edukacja

Lublin: Powiększą klasy w popularnej prywatnej szkole. Rodzice zdziwieni 0 14

Klasy Prywatnej Szkoły Podstawowej Paderewski mają być bardziej liczne. Rodzice są oburzeni - podkreślają, że statut szkoły nie pozwala na przyjmowanie większej liczby dzieci. W odpowiedzi słyszą, że sytuacja jest wyjątkowa, a zmiany wymusza reforma oświaty

Z Nowego Jorku do Puław. Prezent dla Muzeum Czartoryskich

Z Nowego Jorku do Puław. Prezent dla Muzeum Czartoryskich 0 1

Pochodzący z 1764 roku osobisty modlitewnik królewny Marii Leszczyńskiej, żony króla Francji Ludwika XV, w poniedziałek trafił do Muzeum Czartoryskich w Puławach. To podarunek od nowojorskiej Fundacji Rodzinnej Blochów.

Słoneczny Wrotków. W sobotę otwarcie, planują odnowę basenów

Słoneczny Wrotków. W sobotę otwarcie, planują odnowę basenów 0 12

W sobotę otwarty ma być ośrodek Słoneczny Wrotków nad Zalewem Zemborzyckim. Ceny będą takie same jak w zeszłym sezonie. Kolejna dobra wiadomość jest taka, że zarządcy ośrodka w końcu udało się znaleźć firmę, która tuż po sezonie zabierze się za wymianę wszystkich znajdujących się tutaj basenów

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.