Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

28 września 2010 r.
20:04
Edytuj ten wpis

Przejeżdżasz przez parking w 3 minuty albo płacisz

0 13 A A

W trzy minuty muszą się wyrobić kierowcy, którzy chcą przejechać z ul. Okopowej do ul. Karłowicza z tyłu dawnej siedziby DOKP. Takie zasady wyznaczyły PKP, które zarządzają tym terenem.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
– Zupełnie tego nie rozumiem oburza się pani Magda z Lublina, która kilka dni temu jechała ul. Okopową. – Zamiast stać w korku ciągnącym się aż do ul. Lipowej, chciałam pojechać skrótem: między dawnym DOPK a skwerkiem przed remontowanym Centrum Kultury, wjechać w ul. Karłowicza, a potem od razu w Chopina. Jeździłam tą trasą wiele razy. Teraz drogę zagrodził mi szlaban.

Chodzi o uliczkę, która prowadzi m.in. obok dyskoteki Disco Fever i restauracji Galeria Smaku. Wcześniej przejazd nią był otwarty. A kierowcy mogli zaparkować na jednym z miejsc obok wejść do tych lokali (parking był płatny).

Ale jeszcze przed wakacjami po obu stronach budynku byłej Dyrekcji PKP kolei postawiła szlabany. Jeden od ul. Okopowej na wysokości wyjazdu z Bigmaru, drugi od ul. Karłowicza. Teren pomiędzy szlabanami został oddany najemcy, który otworzył tam parking i pilnuje porządku. Jak tłumaczyli przedstawiciele PKP, wprowadzając zmiany, chodziło o uporządkowanie tego terenu.

– Wyszło odwrotnie – mówi Marek Kuźma, właściciel taksówki, który często parkuje na postoju obok. – Ludzie wjeżdżają z rozpędu od ul. Okopowej i zatrzymują się na szlabanie. Kiedyś jechaliby dalej albo w stronę Krakowskiego Przedmieścia, albo szukaliby miejsca parkingowego. Teraz zawracają, bo szlaban ich odstrasza.

Kolej uspokaja, że kierowcy złoszczą się… niepotrzebnie. – Kiedyś w tym miejscu był płatny parking i nadal tam jest – mówi Bartosz Chabior, rzecznik Oddziału Gospodarowania Nieruchomościami PKP w Lublinie. – Nadal każdy może tam wjechać i zostawić auto. Każdy może też bez problemu przejechać od ul. Okopowej do ul. Karłowicza – dodaje Chabior.

– Jest możliwość 3-minutowego wjazdu na parking bez uiszczania żadnych opłat. Mogą z tego skorzystać klienci lokali, które mieszczą się w budynku obok albo kierowcy, którzy chcą tylko przejechać tą ulicą – tłumaczy rzecznik.

Czas mierzą parkingowi. Pierwotnie kolej miała dać kierowcom 15 minut bezpłatnego wjazdu (np. żeby zdążyć kupić obiad na wynos w Galerii Smaku). Ostatecznie, stanęło na 3 darmowych minutach.

Komentarze 13

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 8 października 2010 o 09:51
cyt. z tekstu. Ale jeszcze przed wakacjami po obu stronach budynku byłej Dyrekcji PKP kolei postawiła szlabany.
a co mieli wiadukt wybudować. jak kolej to chyba szlabany.
Avatar
21 / 29 września 2010 o 15:22
Ten cały cyrk ze szlabanami to inicjatywa cwaniaków taksiarzy z czwórek i siódemek aby pozbyć się w ten sposób konkurencji.
Avatar
dfhs / 29 września 2010 o 10:10
[quote name='Marek_' date='29 wrzesień 2010 - 03:59 ' timestamp='1285725594' post='354110']
Zwykłe gadanie. Gdyby Lublin miał choć w połowie tak rozwinięty transport miejski jak Londyn(uwzględniając różnice w wielkości miast), lub przynajmniej tak do niego podchodził, to może brak parkingów by mi tak nie przeszkadzał.
[/quote]

transport nie jest wcale taki najgorszy. to też takie zwykłe gadanie, że gdyby było metro to bym jeździł. poza tym centrum miasta jest naprawdę małe i śmiało można wszędzie na piechotę.
oczywiście podejście miasta pozostawia wiele do życzenia. bus pasy w najgorszych miejscach są niezbędne. do tego egzekwowanie zakazu jazdy osobowymi, bo znając cwaniactwo Polaków jedni karnie będą czekać, podczas gdy inni będą się z tego śmiać.
chcemy czy nie, nie da się uciec od wywalenia samochodów z centrum.
[quote name='Marek_' date='29 wrzesień 2010 - 03:59 ' timestamp='1285725594' post='354110']
Zwykłe gadanie. Gdyby Lublin miał choć w połowie tak rozwinięty transport miejski jak Londyn(uwzględniając różnice w wielkości miast), lub przynajmniej tak do niego podchodził, to może brak parkingów by mi tak nie przeszkadzał.
[/quote]

transport nie jest wcale taki najgorszy. to też takie zwykłe gadanie, że gdyby było metro to bym jeździł. poza tym centrum miasta jest naprawdę małe i śmiało mo... rozwiń
Avatar
obywatel niepełnosprawny / 29 września 2010 o 09:30
Ciekawiej jest na tzw.rynku hurtowym w Elizówce.Nie honorują tam kart parkingowych inwalidów.Jeżeli inwalida ma do załatwienia sprawę urzędową musi płacic 2 zł,lub zasuwac pareset metrów po błocie.Jak na ironię wyznaczono dwie koperty przy bramie wyjazdowej,ale na terenie płatnym.Proszę o odpowiedż prezesa jak to się ma do pkt.8 Karty praw Osób Niepełnosprawnych,czy też art.69 Konstytucji RP,lub zasad wsółżycia społecznego chociażby.Do szefów urzędów na terenie rynku apeluję o przeniesienie się w miejca gdzie dostęp do nich nie będzie blokowany.Proszę o zainteresowanie się problemem posłow,telewizję,fundację Fuga Mundi itp.by w końcu zarząd rynku zrozumiał,że żerowanie na inwalidach jest nieetyczne.Z taką sytuacją nie spotkałem się nigdzie indzej.
Ciekawiej jest na tzw.rynku hurtowym w Elizówce.Nie honorują tam kart parkingowych inwalidów.Jeżeli inwalida ma do załatwienia sprawę urzędową musi płacic 2 zł,lub zasuwac pareset metrów po błocie.Jak na ironię wyznaczono dwie koperty przy bramie wyjazdowej,ale na terenie płatnym.Proszę o odpowiedż prezesa jak to się ma do pkt.8 Karty praw Osób Niepełnosprawnych,czy też art.69 Konstytucji RP,lub zasad wsółżycia społecznego chociażby.Do szefów urzędów na terenie rynku apeluję o przeniesienie się w miejca gdzie dostęp do nich nie będzie blokow... rozwiń
Avatar
Marek_ / 29 września 2010 o 03:59
Zwykłe gadanie. Gdyby Lublin miał choć w połowie tak rozwinięty transport miejski jak Londyn(uwzględniając różnice w wielkości miast), lub przynajmniej tak do niego podchodził, to może brak parkingów by mi tak nie przeszkadzał.

A brak parkingów w Lublinie to nie wymysł kierowców tylko fakt. Radzę ci poszukać parkingu na Zana pomiędzy 8-18. Wszystko przez to, że za wszelką cenę tworzy się biurowce, a nikt nie myśli by wybudować odpowiednią liczbę miejsc. Dodatkowo, często zmniejsza się lub likwiduje już istniejące parkingi. A firmy oszukują na miejscach parkingowych, np. zaniżając przewidywaną liczbę samochodów.

Dochodzą też takie kwiatki jak np. parking pod Plazą, gdzie jest zakaz wjazdu pojazdom na gaz LPG (nie wiem ile się stosuje do tego), a wjazd jest cholernie stromy. A to wszystko dla tego, że właściciel "zaoszczędził" na wentylacji.
Zwykłe gadanie. Gdyby Lublin miał choć w połowie tak rozwinięty transport miejski jak Londyn(uwzględniając różnice w wielkości miast), lub przynajmniej tak do niego podchodził, to może brak parkingów by mi tak nie przeszkadzał.

A brak parkingów w Lublinie to nie wymysł kierowców tylko fakt. Radzę ci poszukać parkingu na Zana pomiędzy 8-18. Wszystko przez to, że za wszelką cenę tworzy się biurowce, a nikt nie myśli by wybudować odpowiednią liczbę miejsc. Dodatkowo, często zmniejsza się lub likwiduje już istniejące parkingi. A fir... rozwiń
Avatar
hsdtn / 29 września 2010 o 00:27
ile by nie powstało parkingów zawsze będzie za mało...
ile by nie poszerzał ulic zawsze będą za ciasne...
świat - w wielkich miastach - wyrzuca komunikację samochodową. centrum Londynu jest płatne.
Lublin jest dość mały, naprawdę w większość miejsc można dojść piechotą, a do dzielnic sypialni dojechać komunikacją miejska. można na to psioczyć, zrzędzić, ale od tego nie ma odwrotu.
Avatar
oprawca51 / 29 września 2010 o 00:17
Proponuję nie wypuszczać na Okopową i Karłowicza tych co zafundowali mieszkańcom miasta szlabany. Ponadto domagam się pobierania opłat za przejazd pociągami przez przejazdy ze wszystkimi drogami. Czas na przejazd pociągu nie objęty opłatą należy ustalić na 30 sek. Pieniądze na te opłaty egzekwować od tych samych "GENIUSZY" od szlabanów. A w ogóle to proponuję zrobić na terenie kraju skansen dla pogrobowców PKP, ogrodzić ich zamknąć, niech sobie wybudują dla siebie tory dworce itp i nie tam sobie jeżdżą swoimi dużymi zabawkami. To co się zwolni udostępnić ich konkurencji, man nadzieję, że dużo zdrowszej od nich psychicznie.
Proponuję nie wypuszczać na Okopową i Karłowicza tych co zafundowali mieszkańcom miasta szlabany. Ponadto domagam się pobierania opłat za przejazd pociągami przez przejazdy ze wszystkimi drogami. Czas na przejazd pociągu nie objęty opłatą należy ustalić na 30 sek. Pieniądze na te opłaty egzekwować od tych samych "GENIUSZY" od szlabanów. A w ogóle to proponuję zrobić na terenie kraju skansen dla pogrobowców PKP, ogrodzić ich zamknąć, niech sobie wybudują dla siebie tory dworce itp i nie tam sobie jeżdżą swoimi dużymi zabawkami. To c... rozwiń
Avatar
JA / 28 września 2010 o 23:33
Za to końcu jest tam porządek, a nie cały lewy pas wyjazdowy do Okopowej był zastawiony samochodami + taxi i jak do Bigmaru chciało się dojechać a ktoś chciał wyjechać to zawsze było na lusterka. Zastanawia mnie tylko co na to Bigmar bo wjazd do ich parkingu jest teraz albo przez widoczny szlaban od Okopowej albo TYLKO w prawo z Hempla jadąc z miasta. Skręcanie w lewo jadąc Hempla w kierunku Krakowskiego jest niedozwolne - zakaz skrętu, linia ciągła.
Avatar
inwalida / 28 września 2010 o 23:09
W tym miejscu gdzie na zdjęciu widoczny jest przechodzień, jeszcze nie tak dawno było miejsce do parkowania dla osoby niepełnosprawnej. Przy okazji budowy szlabanów, miejsce to zostało zlikwidowane (zamalowane). A przecież w tym gmachu oprócz jednostek kolejowych, mieszczą się także inne firmy np. Wojewódzki Urząd Pracy gdzie często muszą załatwiać sprawy także niepełnosprawni.
Avatar
Ali Baba / 28 września 2010 o 22:30
No co jak za dawnych czasów -dyrektor jak za komuny wprowadził peronówki , tyle że za przejazd ale pomysł z tamtych głęboko komunistycznych czasów a swoją drogą to ciekaw jestem kto wymyślił ten czas ? czyżby sam naczelny bo chłopu brakuje do pensji paru złotych ! a teraz uwaga słyszałem jak wróble ćwierkały że będą pobierać kopytkowe 2 zł za przejście po chodniku wzdłuż budynku a jak ktoś wejdzie do środka budynku to po piątaku a co emerytura bliska to dorobi !.
Avatar
Gość / 8 października 2010 o 09:51
cyt. z tekstu. Ale jeszcze przed wakacjami po obu stronach budynku byłej Dyrekcji PKP kolei postawiła szlabany.
a co mieli wiadukt wybudować. jak kolej to chyba szlabany.
Avatar
21 / 29 września 2010 o 15:22
Ten cały cyrk ze szlabanami to inicjatywa cwaniaków taksiarzy z czwórek i siódemek aby pozbyć się w ten sposób konkurencji.
Avatar
dfhs / 29 września 2010 o 10:10
[quote name='Marek_' date='29 wrzesień 2010 - 03:59 ' timestamp='1285725594' post='354110']
Zwykłe gadanie. Gdyby Lublin miał choć w połowie tak rozwinięty transport miejski jak Londyn(uwzględniając różnice w wielkości miast), lub przynajmniej tak do niego podchodził, to może brak parkingów by mi tak nie przeszkadzał.
[/quote]

transport nie jest wcale taki najgorszy. to też takie zwykłe gadanie, że gdyby było metro to bym jeździł. poza tym centrum miasta jest naprawdę małe i śmiało można wszędzie na piechotę.
oczywiście podejście miasta pozostawia wiele do życzenia. bus pasy w najgorszych miejscach są niezbędne. do tego egzekwowanie zakazu jazdy osobowymi, bo znając cwaniactwo Polaków jedni karnie będą czekać, podczas gdy inni będą się z tego śmiać.
chcemy czy nie, nie da się uciec od wywalenia samochodów z centrum.
[quote name='Marek_' date='29 wrzesień 2010 - 03:59 ' timestamp='1285725594' post='354110']
Zwykłe gadanie. Gdyby Lublin miał choć w połowie tak rozwinięty transport miejski jak Londyn(uwzględniając różnice w wielkości miast), lub przynajmniej tak do niego podchodził, to może brak parkingów by mi tak nie przeszkadzał.
[/quote]

transport nie jest wcale taki najgorszy. to też takie zwykłe gadanie, że gdyby było metro to bym jeździł. poza tym centrum miasta jest naprawdę małe i śmiało mo... rozwiń
Avatar
obywatel niepełnosprawny / 29 września 2010 o 09:30
Ciekawiej jest na tzw.rynku hurtowym w Elizówce.Nie honorują tam kart parkingowych inwalidów.Jeżeli inwalida ma do załatwienia sprawę urzędową musi płacic 2 zł,lub zasuwac pareset metrów po błocie.Jak na ironię wyznaczono dwie koperty przy bramie wyjazdowej,ale na terenie płatnym.Proszę o odpowiedż prezesa jak to się ma do pkt.8 Karty praw Osób Niepełnosprawnych,czy też art.69 Konstytucji RP,lub zasad wsółżycia społecznego chociażby.Do szefów urzędów na terenie rynku apeluję o przeniesienie się w miejca gdzie dostęp do nich nie będzie blokowany.Proszę o zainteresowanie się problemem posłow,telewizję,fundację Fuga Mundi itp.by w końcu zarząd rynku zrozumiał,że żerowanie na inwalidach jest nieetyczne.Z taką sytuacją nie spotkałem się nigdzie indzej.
Ciekawiej jest na tzw.rynku hurtowym w Elizówce.Nie honorują tam kart parkingowych inwalidów.Jeżeli inwalida ma do załatwienia sprawę urzędową musi płacic 2 zł,lub zasuwac pareset metrów po błocie.Jak na ironię wyznaczono dwie koperty przy bramie wyjazdowej,ale na terenie płatnym.Proszę o odpowiedż prezesa jak to się ma do pkt.8 Karty praw Osób Niepełnosprawnych,czy też art.69 Konstytucji RP,lub zasad wsółżycia społecznego chociażby.Do szefów urzędów na terenie rynku apeluję o przeniesienie się w miejca gdzie dostęp do nich nie będzie blokow... rozwiń
Avatar
Marek_ / 29 września 2010 o 03:59
Zwykłe gadanie. Gdyby Lublin miał choć w połowie tak rozwinięty transport miejski jak Londyn(uwzględniając różnice w wielkości miast), lub przynajmniej tak do niego podchodził, to może brak parkingów by mi tak nie przeszkadzał.

A brak parkingów w Lublinie to nie wymysł kierowców tylko fakt. Radzę ci poszukać parkingu na Zana pomiędzy 8-18. Wszystko przez to, że za wszelką cenę tworzy się biurowce, a nikt nie myśli by wybudować odpowiednią liczbę miejsc. Dodatkowo, często zmniejsza się lub likwiduje już istniejące parkingi. A firmy oszukują na miejscach parkingowych, np. zaniżając przewidywaną liczbę samochodów.

Dochodzą też takie kwiatki jak np. parking pod Plazą, gdzie jest zakaz wjazdu pojazdom na gaz LPG (nie wiem ile się stosuje do tego), a wjazd jest cholernie stromy. A to wszystko dla tego, że właściciel "zaoszczędził" na wentylacji.
Zwykłe gadanie. Gdyby Lublin miał choć w połowie tak rozwinięty transport miejski jak Londyn(uwzględniając różnice w wielkości miast), lub przynajmniej tak do niego podchodził, to może brak parkingów by mi tak nie przeszkadzał.

A brak parkingów w Lublinie to nie wymysł kierowców tylko fakt. Radzę ci poszukać parkingu na Zana pomiędzy 8-18. Wszystko przez to, że za wszelką cenę tworzy się biurowce, a nikt nie myśli by wybudować odpowiednią liczbę miejsc. Dodatkowo, często zmniejsza się lub likwiduje już istniejące parkingi. A fir... rozwiń
Avatar
hsdtn / 29 września 2010 o 00:27
ile by nie powstało parkingów zawsze będzie za mało...
ile by nie poszerzał ulic zawsze będą za ciasne...
świat - w wielkich miastach - wyrzuca komunikację samochodową. centrum Londynu jest płatne.
Lublin jest dość mały, naprawdę w większość miejsc można dojść piechotą, a do dzielnic sypialni dojechać komunikacją miejska. można na to psioczyć, zrzędzić, ale od tego nie ma odwrotu.
Avatar
oprawca51 / 29 września 2010 o 00:17
Proponuję nie wypuszczać na Okopową i Karłowicza tych co zafundowali mieszkańcom miasta szlabany. Ponadto domagam się pobierania opłat za przejazd pociągami przez przejazdy ze wszystkimi drogami. Czas na przejazd pociągu nie objęty opłatą należy ustalić na 30 sek. Pieniądze na te opłaty egzekwować od tych samych "GENIUSZY" od szlabanów. A w ogóle to proponuję zrobić na terenie kraju skansen dla pogrobowców PKP, ogrodzić ich zamknąć, niech sobie wybudują dla siebie tory dworce itp i nie tam sobie jeżdżą swoimi dużymi zabawkami. To co się zwolni udostępnić ich konkurencji, man nadzieję, że dużo zdrowszej od nich psychicznie.
Proponuję nie wypuszczać na Okopową i Karłowicza tych co zafundowali mieszkańcom miasta szlabany. Ponadto domagam się pobierania opłat za przejazd pociągami przez przejazdy ze wszystkimi drogami. Czas na przejazd pociągu nie objęty opłatą należy ustalić na 30 sek. Pieniądze na te opłaty egzekwować od tych samych "GENIUSZY" od szlabanów. A w ogóle to proponuję zrobić na terenie kraju skansen dla pogrobowców PKP, ogrodzić ich zamknąć, niech sobie wybudują dla siebie tory dworce itp i nie tam sobie jeżdżą swoimi dużymi zabawkami. To c... rozwiń
Avatar
JA / 28 września 2010 o 23:33
Za to końcu jest tam porządek, a nie cały lewy pas wyjazdowy do Okopowej był zastawiony samochodami + taxi i jak do Bigmaru chciało się dojechać a ktoś chciał wyjechać to zawsze było na lusterka. Zastanawia mnie tylko co na to Bigmar bo wjazd do ich parkingu jest teraz albo przez widoczny szlaban od Okopowej albo TYLKO w prawo z Hempla jadąc z miasta. Skręcanie w lewo jadąc Hempla w kierunku Krakowskiego jest niedozwolne - zakaz skrętu, linia ciągła.
Avatar
inwalida / 28 września 2010 o 23:09
W tym miejscu gdzie na zdjęciu widoczny jest przechodzień, jeszcze nie tak dawno było miejsce do parkowania dla osoby niepełnosprawnej. Przy okazji budowy szlabanów, miejsce to zostało zlikwidowane (zamalowane). A przecież w tym gmachu oprócz jednostek kolejowych, mieszczą się także inne firmy np. Wojewódzki Urząd Pracy gdzie często muszą załatwiać sprawy także niepełnosprawni.
Avatar
Ali Baba / 28 września 2010 o 22:30
No co jak za dawnych czasów -dyrektor jak za komuny wprowadził peronówki , tyle że za przejazd ale pomysł z tamtych głęboko komunistycznych czasów a swoją drogą to ciekaw jestem kto wymyślił ten czas ? czyżby sam naczelny bo chłopu brakuje do pensji paru złotych ! a teraz uwaga słyszałem jak wróble ćwierkały że będą pobierać kopytkowe 2 zł za przejście po chodniku wzdłuż budynku a jak ktoś wejdzie do środka budynku to po piątaku a co emerytura bliska to dorobi !.
Zobacz wszystkie komentarze 13

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Zakończyli juwenalia na komisariacie. "Myśleliśmy, że atakują nas kibole. A to policja"
Alarm 24

Zakończyli juwenalia na komisariacie. "Myśleliśmy, że atakują nas kibole. A to policja" 6 1

Trzy osoby zakończyły juwenalia w komisariacie. Kolejna poddała się obdukcji lekarza sądowego. Studenci dęblińskie „Szkoły Orląt” oskarżają policję o bezpodstawną i zbyt brutalną interwencję. Policja twierdzi, ze młodzi byli pijani i agresywni.

Nie kupuj, wynajmij. O zaletach korzystania z wypożyczalni samochodowych

Nie kupuj, wynajmij. O zaletach korzystania z wypożyczalni samochodowych 0 0

Chcesz przetestować elektryczny pojazd, zanim w niego zainwestujesz kupę ciężko zarobionych pieniędzy? Potrzebujesz nowej floty transportowej dla swojej firmy spedycyjnej? Chcesz wybrać się na wakacyjną przejażdżkę, lecz nie posiadasz własnego auta? Zapraszamy do poczytania niniejszego tekstu, za pośrednictwem którego dowiesz się, jak cenna jest w dzisiejszych czasach atrakcyjna oferta godnej polecenia wypożyczalni samochodowej.

Wernisaż wystawy fotografii Tadeusza Rolke w CSK
26 maja 2018, 12:00

Wernisaż wystawy fotografii Tadeusza Rolke w CSK 2 0

Co Gdzie Kiedy. 26 maja o godz. 12 w Centrum Spotkania Kultur (plac Teatralny 1) odbędzie się spotkanie z fotografem Tadeuszem Rolke połączone z wernisażem wystawy prac artysty.

Antylopa biegała pod Michowem? Pijany kierowca z Tanzanii trochę przesadził
galeria
film

Antylopa biegała pod Michowem? Pijany kierowca z Tanzanii trochę przesadził 42 6

Prawie 2 promile alkoholu miał zatrzymany pijany kierowca. Pochodzący z Tanzanii 34-latek, próbował uciekać przed policjantami po tym, jak rozbił pożyczone BMW.

"Zdarzają się nawet długotrwałe przyjaźnie". Ile zarobi opiekunka osób starszych w Niemczech?

"Zdarzają się nawet długotrwałe przyjaźnie". Ile zarobi opiekunka osób starszych w Niemczech? 0 1

Rozmowa z Maciejem Łastowieckim, właścicielem firmy iOPIEKA, która oferuje legalne zatrudnienie dla opiekunów i opiekunek osób starszych głównie na terenie Niemiec.

Chcą pobić rekord Guinnessa. W czytaniu

Chcą pobić rekord Guinnessa. W czytaniu 1 0

Chełmska Biblioteka Publiczna chce się zgłosić do bicia rekordu Guinnessa w ilości osób czytających jeden po drugim. Dotychczasowy rekord to 3071 czytelników.

Zadyma na meczu Lech Poznań - Legia Warszawa. Pseudokibice wtargnęli na boisko [wideo]
film

Zadyma na meczu Lech Poznań - Legia Warszawa. Pseudokibice wtargnęli na boisko [wideo] 2 0

Do zadymy doszło w drugiej połowie meczu Lecha Poznań z Legią Warszawa w 37., ostatniej kolejce Lotto Ekstraklasy.

Ile powinni zarabiać posłowie? Wyniki sondażu mogą zaskakiwać
film

Ile powinni zarabiać posłowie? Wyniki sondażu mogą zaskakiwać 0 6

Posłowie powinni zarabiać nie więcej niż 5 tys. zł brutto, czyli około 3550 zł "na rękę" - uważa prawie połowa ankietowanych w sondażu zamówionym przez portal Gazeta.pl

Padwa Zamość – Orzeł Przeworsk 36:29. Strzelecki popis rozgrywającego

Padwa Zamość – Orzeł Przeworsk 36:29. Strzelecki popis rozgrywającego 1 0

II LIGA PIŁKARZY RĘCZNYCH W ostatnim spotkaniu sezonu Padwa Zamość pokonała przed swoimi kibicami Orła Przeworsk 36:29. Aż 13 bramek zdobył na pożegnanie z fanami Tomasz Fugiel

Sławomir i Zenek Martyniuk na Feliniadzie 2018. Muzyczne szaleństwo i tłumy fanów pod sceną
Zdjęcia
galeria

Sławomir i Zenek Martyniuk na Feliniadzie 2018. Muzyczne szaleństwo i tłumy fanów pod sceną 33 4

Niedziela na Feliniadzie 2018 należała do zespołów disco polo. Gwiazdą wieczoru byli Sławomir oraz Akcent z Zenkiem Martyniukiem. Przed nimi wystąpiły zespoły PowerBoy i Defis.

Puławy: Nowe pracownie dla szkół

Puławy: Nowe pracownie dla szkół 3 0

Pracownie w puławskich szkołach branżowych i technikach, dzięki unijnym dotacjom miały otrzymać wyposażenie za prawie 4 mln złotych.

Kozienalia 2018: Organek na scenie w browarze [zdjęcia]
galeria

Kozienalia 2018: Organek na scenie w browarze [zdjęcia] 0 0

W niedzielę na terenie browaru Perła przy ul. Bernardyńskiej w Lublinie zakończyły się trzydniowe Kozienalia 2018.

W Lublinie zabrakło osób do przeprowadzania dzieci przez jezdnię. Jakie są zarobki?

W Lublinie zabrakło osób do przeprowadzania dzieci przez jezdnię. Jakie są zarobki? 44 10

Fiaskiem skończyły się poszukiwania kogoś, kto stanie obok przejścia przez Głuską, na której znacznie wzrósł ruch po rozpoczęciu prac na Abramowickiej. Kłopot jest również z obsadzeniem przejścia obok szkoły przy ul. Kunickiego.

Najtańsze finansowanie dla MŚP z branży turystycznej

Najtańsze finansowanie dla MŚP z branży turystycznej 0

11 mln zł trafi do przedsiębiorców z województwa lubelskiego w formie pożyczek na rozwój usług turystycznych. Zgodnie z podpisaną umową z Bankiem Gospodarstwa Krajowego, Fundusz Pożyczkowy Lubelskiej Fundacji Rozwoju (LFR) w dalszym ciągu przyjmuje od przedsiębiorców wnioski o pożyczki preferencyjne.

DK 19: Samochód zderzył się z łosiem. Nie żyje 19-letni kierowca

DK 19: Samochód zderzył się z łosiem. Nie żyje 19-letni kierowca 62 7

Śmiertelny wypadek w Modliborzycach (pow. janowski) na drodze krajowej nr 19.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.