Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

25 maja 2010 r.
21:49
Edytuj ten wpis

Sąd nie chce dziennikarzy na procesie lekarza oskarżonego o łapówki

0 10 A A

Proces Krzysztofa J., oskarżonego o przyjęcie rekordowej liczby łapówek, wczoraj znowu nie ruszył. Mimo to sąd zdążył już zdecydować, że będzie tajny. Bo na rozprawie będzie mowa o chorobach pacjentów doktora.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
– Rozumując tak jak lubelski sąd, należałoby utajnić każdy proces lekarza. A nawet wszystkie sprawy, w których w grę wchodzi zdrowie człowieka – uważa Adam Sandauer, założyciel Stowarzyszenia Praw Pacjentów "Primum Non Nocere”. I podaje jako przykład procesy o pobicia czy wypadki samochodowe.
– Utajnienie procesów oznacza brak publicznego nadzoru nad wymiarem sprawiedliwości. Teraz proces będzie miał mniejszy rozgłos, na następną rozprawę już nikt nie pójdzie – dodaje.

Rozprawy Krzysztofa J. zaczynają się inaczej niż inne. Sędzia Iwona Suchorowska-Chmielowiec każe wpisywać do akt nazwiska wszystkich dziennikarzy, którzy przyszli na rozprawę. Proces miał ruszyć już trzy razy: na pierwszą rozprawę nie stawił się oskarżony, bo nadesłał zwolnienie lekarskie. Na drugiej – przed tygodniem – nie mógł uczestniczyć jego obrońca. Na wczorajszą przyszedł tylko adwokat.

– Oskarżony jest u lekarza, w ciągu trzech dni dostarczy zwolnienie – poinformował adwokat Marek Przeciechowski. I od razu złożył wniosek o utajnienie sprawy, ze względu na ważny interes prywatny Krzysztofa J. A także dlatego, że podczas procesu będzie mowa o chorobach i zabiegach, które przeszli świadkowie. Sąd na to przystał.

– Wyłączenie jawności ma służyć ochronie ważnego interesu prywatnego oskarżonego i świadków – stwierdziła sędzia Suchorowska-Chmielowiec.

Prokuratura postawiła Krzysztofowi J. aż 46 korupcyjnych zarzutów: żądania albo brania łapówek w zamian za przyspieszenie operacji. Do jego kieszeni miało trafić 34 tys. zł. Lekarz nie przyznaje się do winy. Szczegóły dotyczące łapówek podali prokuraturze pacjenci lekarza. To oni będą świadkami oskarżenia. Co powiedzą w sądzie, będzie już tajemnicą.

– Decyzja o wyłączeniu jawności jest zgodna z przepisami – mówi Artur Ozimek, rzecznik Sądu Okręgowego w Lublinie. – Nie będę oceniał, czy jest prawidłowa.

Do tej pory niemal wszystkie procesy lekarzy w lubelskich sądach były jawne. Medycy odpowiadali za branie łapówek i błędy w sztuce. W jednym przypadku sąd już na pierwszej rozprawie zgodził się na opublikowanie pełnego nazwiska lekarza łapówkarza.

Komentarze 10

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gnodowaty / 26 maja 2010 o 21:28
lubelak napisał:
nie chodziło mi o samą sprawę , sąd tak zdecydował niech tak będzie , brał łapówki , to dostanie po 4 literach bo i w takim wypadku na to zasłużył . Nie występuję w obronie oskarżonego tutaj , nie znam tej sprawy w ogóle , to się nie wypowiadam .
Miałem na myśli styl w jakim ten artykuł został napisany, też nie mówię że inne gazety są lepsze, ktoś pisał że wyborcza ... Proszę Pana/i gdyby takiego typu artykuły pisane były przez jakiegoś dziennikarza w GW to by długo miejsca tam nie zagrzał, a to, że Redaktor Nacz. tej gazety jest za taka czy siaką opcją polityczną i czy są komuś przychylni to już inna bajka.
Powtarzam , artykuły tendencyjne , pisane łamaną polszczyzną ... Ludzie... Litości !! Jaką oni mają grupę docelową w takim razie z takimi słowami ? Chcą rozjuszyć pieniaczy aby opluli kogoś ? Nie rozumiem tego... Do kogo to jest napisane , bo do normalnych ludzi , potrafiących samemu wykształcić sobie WŁASNE zdanie ... Na pewno nie.
pozdrawiam

Lubelaku z Ciebie Taki Lubelak ( gwara bełzycka ) jak z Pruszkowianina Warszawiak. Nie szukaj w całym dziury. Chyba wiesz, że AGORA jest właścicielem GWna i Dziennika Wschodniego.

Lubelaku z Ciebie Taki Lubelak ( gwara bełzycka ) jak z Pruszkowianina Warszawiak. Nie szukaj w całym dziury. Chyba wiesz, że AGORA jest właścicielem GWna i Dziennika Wschodniego. rozwiń
Avatar
Zaprzysięgły / 26 maja 2010 o 21:20
lubelak napisał:
nie chodziło mi o samą sprawę , sąd tak zdecydował niech tak będzie , brał łapówki , to dostanie po 4 literach bo i w takim wypadku na to zasłużył . Nie występuję w obronie oskarżonego tutaj , nie znam tej sprawy w ogóle , to się nie wypowiadam .
Miałem na myśli styl w jakim ten artykuł został napisany, też nie mówię że inne gazety są lepsze, ktoś pisał że wyborcza ... Proszę Pana/i gdyby takiego typu artykuły pisane były przez jakiegoś dziennikarza w GW to by długo miejsca tam nie zagrzał, a to, że Redaktor Nacz. tej gazety jest za taka czy siaką opcją polityczną i czy są komuś przychylni to już inna bajka.
Powtarzam , artykuły tendencyjne , pisane łamaną polszczyzną ... Ludzie... Litości !! Jaką oni mają grupę docelową w takim razie z takimi słowami ? Chcą rozjuszyć pieniaczy aby opluli kogoś ? Nie rozumiem tego... Do kogo to jest napisane , bo do normalnych ludzi , potrafiących samemu wykształcić sobie WŁASNE zdanie ... Na pewno nie.
pozdrawiam

Tak to jest jakaś logika tylko że ocena czy artykuł jest tendencyjny czy nie , w mojej ocenie zależy indywidualnie od czytającego i tylko od niego i sugerowanie takowych myśli jest narzucaniem woli -ale ciekawostką jest to że spora grupa moich znajomych jest podobnego zdania jak napisałem bo to że powinien być ukarany nie ulega wątpliwości tylko powtórzę pytanie , dlaczego sędzia chce utajnić ? więc napisane przez Ciebie słowa że artykuł jest tendencyjny , czy w nie takim stylu lub coś jest nie na miejscu to indywidualna ocena , każdy artykuł ma w sposób w miarę prosty i węzłowaty trafić do czytelnika proszę wybaczyć ale to nie jest konkurs literacki informacja i tyle a kto i jak ją zrozumie to sprawa indywidualnego intelektu - fakty się liczą i są najistotniejsze a te zostały przedstawione .Ja nie wnikam kto jakie ma przekonania polityczne jednak jeśli ja czy ktoś napisze coś co kłóci się z normami w większości opinii społecznej czy jest jej szkodliwe to ja i wielu innych będziemy się przeciwstawiać i nieważne czy to będzie naczelny Dziennika czy Prezydent układy głupota , nepotyzm musi być tępiony .Nie wiem jak jest z GW bo od dawna jej nie czytam z różnych powodów ale mniej można zarzucić dziennikowi jak GW , zgadzam się czasami styl czy stylistyka odbiega od wzorcowej ale powiadam to nie konkurs literacki .Ponadto jestem ciekaw jakich to pieniaczy piszący chce czy chciał autor przebudzić skoro wnioski i sugestie nasuwają się same tu nawet nie trzeba specjalnie się w myśleniu wysilać , a w jakie słowa zostało to ubrane to nie ISTOTNE liczą się fakty i to jest wskazówką że ten artykuł został napisany właśnie do normalnych zwykłych ludzi a jeżeli to szanownego drażni to zawsze można sięgnąć do bardziej ambitnej prasy .

Tak to jest jakaś logika tylko że ocena czy artykuł jest tendencyjny czy nie , w mojej ocenie zależy indywidualnie od czytającego i tylko od niego i sugerowanie takowych myśli jest narzucaniem woli -ale ciekawostką jest to że spora grupa moich znajomych jest podobnego zdania jak napisałem bo to że powinien być ukarany nie ulega wątpliwości tylko powtórzę pytanie , dlaczego sędzia chce utajnić ? więc napisane przez Ciebie słowa że artykuł jest tendencyjny , czy w nie takim stylu lub coś jest nie na miejscu to indywidualna... rozwiń
Avatar
~czepiacz~ / 26 maja 2010 o 21:16
Panie Jędryszka proces został "przejęty" przez potężnych ludzi z tego miasta i jeśli liczy Pan na wyrok skazujący to proszę zapomnieć.Pani sędzia każę wpisywać się na listy ?
To oburzające
Avatar
lubelak / 26 maja 2010 o 17:02
Zaprzysięgły napisał:
A dlaczego ? co sędzia czy sędzina ma do ukrycia choroby pacjentów wolne żarty te faktycznie na życzenie przesłuchiwanych osób można wyłączyć , ale może są ludzie świadkowie którzy chcą zeznawać w obecności dziennikarzy ! a choroby - doktora- te można pominąć bo nie są istotne dla sprawy brania łapówek ! tylko fakt pozostanie faktem skoro rozprawa przy zamkniętych drzwiach- to społeczeństwo swego osądu dać nie może bo zostało pozbawione przez sędziego źródła ! , tylko dlaczego ? przecież oba te zawody są zawodami zaufania publicznego i jako takie powinny być poddawane pod osąd społeczny tym bardziej jeżeli w grę wchodzi przestępstwo no i domniemanie w odczuciu społeczeństwa ukrycia takowego przez sędziego-sędzinę !.Czyli co w tym kraju funkcjonuje prawo dla SWOICH ?!-Panie Ziobro wróć Pan bo tu gore !

nie chodziło mi o samą sprawę , sąd tak zdecydował niech tak będzie , brał łapówki , to dostanie po 4 literach bo i w takim wypadku na to zasłużył . Nie występuję w obronie oskarżonego tutaj , nie znam tej sprawy w ogóle , to się nie wypowiadam .
Miałem na myśli styl w jakim ten artykuł został napisany, też nie mówię że inne gazety są lepsze, ktoś pisał że wyborcza ... Proszę Pana/i gdyby takiego typu artykuły pisane były przez jakiegoś dziennikarza w GW to by długo miejsca tam nie zagrzał, a to, że Redaktor Nacz. tej gazety jest za taka czy siaką opcją polityczną i czy są komuś przychylni to już inna bajka.
Powtarzam , artykuły tendencyjne , pisane łamaną polszczyzną ... Ludzie... Litości !! Jaką oni mają grupę docelową w takim razie z takimi słowami ? Chcą rozjuszyć pieniaczy aby opluli kogoś ? Nie rozumiem tego... Do kogo to jest napisane , bo do normalnych ludzi , potrafiących samemu wykształcić sobie WŁASNE zdanie ... Na pewno nie.
pozdrawiam

nie chodziło mi o samą sprawę , sąd tak zdecydował niech tak będzie , brał łapówki , to dostanie po 4 literach bo i w takim wypadku na to zasłużył . Nie występuję w obronie oskarżonego tutaj , nie znam tej sprawy w ogóle , to się nie wypowiadam .
Miałem na myśli styl w jakim ten artykuł został napisany, też nie mówię że inne gazety są lepsze, ktoś pisał że wyborcza ... Proszę Pana/i gdyby takiego typu artykuły pisane były przez jakiegoś dziennikarza w GW to by długo miejsca tam nie zagrzał, a to, że Redaktor Nacz. ... rozwiń
Avatar
Zaprzysięgły / 26 maja 2010 o 16:30
lubelak napisał:
upodabniacie się coraz bardziej do SE oraz FAKTU , zero obiektywnych artykułów , które służą dzieleniem się INFORMACJAMI, a nie osobistym zdaniem osoby piszącej. Sztuką w fachu dziennikarskim jest zachować bezstronność i rzetelność w przekazywaniu relacji z wydarzeń , a te wypociny ?... Tendencyjne artykuły to do gazetek jakiś bojówek , coraz rzadziej Was czytam , DW-> staczacie się

A dlaczego ? co sędzia czy sędzina ma do ukrycia choroby pacjentów wolne żarty te faktycznie na życzenie przesłuchiwanych osób można wyłączyć , ale może są ludzie świadkowie którzy chcą zeznawać w obecności dziennikarzy ! a choroby - doktora- te można pominąć bo nie są istotne dla sprawy brania łapówek ! tylko fakt pozostanie faktem skoro rozprawa przy zamkniętych drzwiach- to społeczeństwo swego osądu dać nie może bo zostało pozbawione przez sędziego źródła ! , tylko dlaczego ? przecież oba te zawody są zawodami zaufania publicznego i jako takie powinny być poddawane pod osąd społeczny tym bardziej jeżeli w grę wchodzi przestępstwo no i domniemanie w odczuciu społeczeństwa ukrycia takowego przez sędziego-sędzinę !.Czyli co w tym kraju funkcjonuje prawo dla SWOICH ?!-Panie Ziobro wróć Pan bo tu gore !

A dlaczego ? co sędzia czy sędzina ma do ukrycia choroby pacjentów wolne żarty te faktycznie na życzenie przesłuchiwanych osób można wyłączyć , ale może są ludzie świadkowie którzy chcą zeznawać w obecności dziennikarzy ! a choroby - doktora- te można pominąć bo nie są istotne dla sprawy brania łapówek ! tylko fakt pozostanie faktem skoro rozprawa przy zamkniętych drzwiach- to społeczeństwo swego osądu dać nie może bo zostało pozbawione przez sędziego źródła ! , tylko dlaczego ? przecież oba te zawody są zawod... rozwiń
Avatar
Gość / 26 maja 2010 o 15:15
Jan napisał:
Tu nie chodzi o choroby pacjentów ale o chorobę "wymiaru sprawiedliwości". Ale pamiętajcie: Iustitias vestras indicabo!



Kolego pisze się: Iustitias vestras IUDICABO

Tak dla wiadomości:)
Avatar
malone / 26 maja 2010 o 13:52
lubelak napisał:
upodabniacie się coraz bardziej do SE oraz FAKTU , zero obiektywnych artykułów , które służą dzieleniem się INFORMACJAMI, a nie osobistym zdaniem osoby piszącej. Sztuką w fachu dziennikarskim jest zachować bezstronność i rzetelność w przekazywaniu relacji z wydarzeń , a te wypociny ?... Tendencyjne artykuły to do gazetek jakiś bojówek , coraz rzadziej Was czytam , DW-> staczacie się


mysle ze wyborcza bedzie bardziej odpowiednia to rzetelna i niezalezna gazeta .


mysle ze wyborcza bedzie bardziej odpowiednia to rzetelna i niezalezna gazeta . rozwiń
Avatar
malone / 26 maja 2010 o 13:50
jak czytam o takim podejściu sędziów to tylko jedno przychodzi mi na usta : "ZIOBRO WRÓĆ !!!"
Avatar
Jan / 26 maja 2010 o 11:08
Tu nie chodzi o choroby pacjentów ale o chorobę "wymiaru sprawiedliwości". Ale pamiętajcie: Iustitias vestras indicabo!
Avatar
lubelak / 26 maja 2010 o 09:17
upodabniacie się coraz bardziej do SE oraz FAKTU , zero obiektywnych artykułów , które służą dzieleniem się INFORMACJAMI, a nie osobistym zdaniem osoby piszącej. Sztuką w fachu dziennikarskim jest zachować bezstronność i rzetelność w przekazywaniu relacji z wydarzeń , a te wypociny ?... Tendencyjne artykuły to do gazetek jakiś bojówek , coraz rzadziej Was czytam , DW-> staczacie się
Avatar
Gnodowaty / 26 maja 2010 o 21:28
lubelak napisał:
nie chodziło mi o samą sprawę , sąd tak zdecydował niech tak będzie , brał łapówki , to dostanie po 4 literach bo i w takim wypadku na to zasłużył . Nie występuję w obronie oskarżonego tutaj , nie znam tej sprawy w ogóle , to się nie wypowiadam .
Miałem na myśli styl w jakim ten artykuł został napisany, też nie mówię że inne gazety są lepsze, ktoś pisał że wyborcza ... Proszę Pana/i gdyby takiego typu artykuły pisane były przez jakiegoś dziennikarza w GW to by długo miejsca tam nie zagrzał, a to, że Redaktor Nacz. tej gazety jest za taka czy siaką opcją polityczną i czy są komuś przychylni to już inna bajka.
Powtarzam , artykuły tendencyjne , pisane łamaną polszczyzną ... Ludzie... Litości !! Jaką oni mają grupę docelową w takim razie z takimi słowami ? Chcą rozjuszyć pieniaczy aby opluli kogoś ? Nie rozumiem tego... Do kogo to jest napisane , bo do normalnych ludzi , potrafiących samemu wykształcić sobie WŁASNE zdanie ... Na pewno nie.
pozdrawiam

Lubelaku z Ciebie Taki Lubelak ( gwara bełzycka ) jak z Pruszkowianina Warszawiak. Nie szukaj w całym dziury. Chyba wiesz, że AGORA jest właścicielem GWna i Dziennika Wschodniego.

Lubelaku z Ciebie Taki Lubelak ( gwara bełzycka ) jak z Pruszkowianina Warszawiak. Nie szukaj w całym dziury. Chyba wiesz, że AGORA jest właścicielem GWna i Dziennika Wschodniego. rozwiń
Avatar
Zaprzysięgły / 26 maja 2010 o 21:20
lubelak napisał:
nie chodziło mi o samą sprawę , sąd tak zdecydował niech tak będzie , brał łapówki , to dostanie po 4 literach bo i w takim wypadku na to zasłużył . Nie występuję w obronie oskarżonego tutaj , nie znam tej sprawy w ogóle , to się nie wypowiadam .
Miałem na myśli styl w jakim ten artykuł został napisany, też nie mówię że inne gazety są lepsze, ktoś pisał że wyborcza ... Proszę Pana/i gdyby takiego typu artykuły pisane były przez jakiegoś dziennikarza w GW to by długo miejsca tam nie zagrzał, a to, że Redaktor Nacz. tej gazety jest za taka czy siaką opcją polityczną i czy są komuś przychylni to już inna bajka.
Powtarzam , artykuły tendencyjne , pisane łamaną polszczyzną ... Ludzie... Litości !! Jaką oni mają grupę docelową w takim razie z takimi słowami ? Chcą rozjuszyć pieniaczy aby opluli kogoś ? Nie rozumiem tego... Do kogo to jest napisane , bo do normalnych ludzi , potrafiących samemu wykształcić sobie WŁASNE zdanie ... Na pewno nie.
pozdrawiam

Tak to jest jakaś logika tylko że ocena czy artykuł jest tendencyjny czy nie , w mojej ocenie zależy indywidualnie od czytającego i tylko od niego i sugerowanie takowych myśli jest narzucaniem woli -ale ciekawostką jest to że spora grupa moich znajomych jest podobnego zdania jak napisałem bo to że powinien być ukarany nie ulega wątpliwości tylko powtórzę pytanie , dlaczego sędzia chce utajnić ? więc napisane przez Ciebie słowa że artykuł jest tendencyjny , czy w nie takim stylu lub coś jest nie na miejscu to indywidualna ocena , każdy artykuł ma w sposób w miarę prosty i węzłowaty trafić do czytelnika proszę wybaczyć ale to nie jest konkurs literacki informacja i tyle a kto i jak ją zrozumie to sprawa indywidualnego intelektu - fakty się liczą i są najistotniejsze a te zostały przedstawione .Ja nie wnikam kto jakie ma przekonania polityczne jednak jeśli ja czy ktoś napisze coś co kłóci się z normami w większości opinii społecznej czy jest jej szkodliwe to ja i wielu innych będziemy się przeciwstawiać i nieważne czy to będzie naczelny Dziennika czy Prezydent układy głupota , nepotyzm musi być tępiony .Nie wiem jak jest z GW bo od dawna jej nie czytam z różnych powodów ale mniej można zarzucić dziennikowi jak GW , zgadzam się czasami styl czy stylistyka odbiega od wzorcowej ale powiadam to nie konkurs literacki .Ponadto jestem ciekaw jakich to pieniaczy piszący chce czy chciał autor przebudzić skoro wnioski i sugestie nasuwają się same tu nawet nie trzeba specjalnie się w myśleniu wysilać , a w jakie słowa zostało to ubrane to nie ISTOTNE liczą się fakty i to jest wskazówką że ten artykuł został napisany właśnie do normalnych zwykłych ludzi a jeżeli to szanownego drażni to zawsze można sięgnąć do bardziej ambitnej prasy .

Tak to jest jakaś logika tylko że ocena czy artykuł jest tendencyjny czy nie , w mojej ocenie zależy indywidualnie od czytającego i tylko od niego i sugerowanie takowych myśli jest narzucaniem woli -ale ciekawostką jest to że spora grupa moich znajomych jest podobnego zdania jak napisałem bo to że powinien być ukarany nie ulega wątpliwości tylko powtórzę pytanie , dlaczego sędzia chce utajnić ? więc napisane przez Ciebie słowa że artykuł jest tendencyjny , czy w nie takim stylu lub coś jest nie na miejscu to indywidualna... rozwiń
Avatar
~czepiacz~ / 26 maja 2010 o 21:16
Panie Jędryszka proces został "przejęty" przez potężnych ludzi z tego miasta i jeśli liczy Pan na wyrok skazujący to proszę zapomnieć.Pani sędzia każę wpisywać się na listy ?
To oburzające
Avatar
lubelak / 26 maja 2010 o 17:02
Zaprzysięgły napisał:
A dlaczego ? co sędzia czy sędzina ma do ukrycia choroby pacjentów wolne żarty te faktycznie na życzenie przesłuchiwanych osób można wyłączyć , ale może są ludzie świadkowie którzy chcą zeznawać w obecności dziennikarzy ! a choroby - doktora- te można pominąć bo nie są istotne dla sprawy brania łapówek ! tylko fakt pozostanie faktem skoro rozprawa przy zamkniętych drzwiach- to społeczeństwo swego osądu dać nie może bo zostało pozbawione przez sędziego źródła ! , tylko dlaczego ? przecież oba te zawody są zawodami zaufania publicznego i jako takie powinny być poddawane pod osąd społeczny tym bardziej jeżeli w grę wchodzi przestępstwo no i domniemanie w odczuciu społeczeństwa ukrycia takowego przez sędziego-sędzinę !.Czyli co w tym kraju funkcjonuje prawo dla SWOICH ?!-Panie Ziobro wróć Pan bo tu gore !

nie chodziło mi o samą sprawę , sąd tak zdecydował niech tak będzie , brał łapówki , to dostanie po 4 literach bo i w takim wypadku na to zasłużył . Nie występuję w obronie oskarżonego tutaj , nie znam tej sprawy w ogóle , to się nie wypowiadam .
Miałem na myśli styl w jakim ten artykuł został napisany, też nie mówię że inne gazety są lepsze, ktoś pisał że wyborcza ... Proszę Pana/i gdyby takiego typu artykuły pisane były przez jakiegoś dziennikarza w GW to by długo miejsca tam nie zagrzał, a to, że Redaktor Nacz. tej gazety jest za taka czy siaką opcją polityczną i czy są komuś przychylni to już inna bajka.
Powtarzam , artykuły tendencyjne , pisane łamaną polszczyzną ... Ludzie... Litości !! Jaką oni mają grupę docelową w takim razie z takimi słowami ? Chcą rozjuszyć pieniaczy aby opluli kogoś ? Nie rozumiem tego... Do kogo to jest napisane , bo do normalnych ludzi , potrafiących samemu wykształcić sobie WŁASNE zdanie ... Na pewno nie.
pozdrawiam

nie chodziło mi o samą sprawę , sąd tak zdecydował niech tak będzie , brał łapówki , to dostanie po 4 literach bo i w takim wypadku na to zasłużył . Nie występuję w obronie oskarżonego tutaj , nie znam tej sprawy w ogóle , to się nie wypowiadam .
Miałem na myśli styl w jakim ten artykuł został napisany, też nie mówię że inne gazety są lepsze, ktoś pisał że wyborcza ... Proszę Pana/i gdyby takiego typu artykuły pisane były przez jakiegoś dziennikarza w GW to by długo miejsca tam nie zagrzał, a to, że Redaktor Nacz. ... rozwiń
Avatar
Zaprzysięgły / 26 maja 2010 o 16:30
lubelak napisał:
upodabniacie się coraz bardziej do SE oraz FAKTU , zero obiektywnych artykułów , które służą dzieleniem się INFORMACJAMI, a nie osobistym zdaniem osoby piszącej. Sztuką w fachu dziennikarskim jest zachować bezstronność i rzetelność w przekazywaniu relacji z wydarzeń , a te wypociny ?... Tendencyjne artykuły to do gazetek jakiś bojówek , coraz rzadziej Was czytam , DW-> staczacie się

A dlaczego ? co sędzia czy sędzina ma do ukrycia choroby pacjentów wolne żarty te faktycznie na życzenie przesłuchiwanych osób można wyłączyć , ale może są ludzie świadkowie którzy chcą zeznawać w obecności dziennikarzy ! a choroby - doktora- te można pominąć bo nie są istotne dla sprawy brania łapówek ! tylko fakt pozostanie faktem skoro rozprawa przy zamkniętych drzwiach- to społeczeństwo swego osądu dać nie może bo zostało pozbawione przez sędziego źródła ! , tylko dlaczego ? przecież oba te zawody są zawodami zaufania publicznego i jako takie powinny być poddawane pod osąd społeczny tym bardziej jeżeli w grę wchodzi przestępstwo no i domniemanie w odczuciu społeczeństwa ukrycia takowego przez sędziego-sędzinę !.Czyli co w tym kraju funkcjonuje prawo dla SWOICH ?!-Panie Ziobro wróć Pan bo tu gore !

A dlaczego ? co sędzia czy sędzina ma do ukrycia choroby pacjentów wolne żarty te faktycznie na życzenie przesłuchiwanych osób można wyłączyć , ale może są ludzie świadkowie którzy chcą zeznawać w obecności dziennikarzy ! a choroby - doktora- te można pominąć bo nie są istotne dla sprawy brania łapówek ! tylko fakt pozostanie faktem skoro rozprawa przy zamkniętych drzwiach- to społeczeństwo swego osądu dać nie może bo zostało pozbawione przez sędziego źródła ! , tylko dlaczego ? przecież oba te zawody są zawod... rozwiń
Avatar
Gość / 26 maja 2010 o 15:15
Jan napisał:
Tu nie chodzi o choroby pacjentów ale o chorobę "wymiaru sprawiedliwości". Ale pamiętajcie: Iustitias vestras indicabo!



Kolego pisze się: Iustitias vestras IUDICABO

Tak dla wiadomości:)
Avatar
malone / 26 maja 2010 o 13:52
lubelak napisał:
upodabniacie się coraz bardziej do SE oraz FAKTU , zero obiektywnych artykułów , które służą dzieleniem się INFORMACJAMI, a nie osobistym zdaniem osoby piszącej. Sztuką w fachu dziennikarskim jest zachować bezstronność i rzetelność w przekazywaniu relacji z wydarzeń , a te wypociny ?... Tendencyjne artykuły to do gazetek jakiś bojówek , coraz rzadziej Was czytam , DW-> staczacie się


mysle ze wyborcza bedzie bardziej odpowiednia to rzetelna i niezalezna gazeta .


mysle ze wyborcza bedzie bardziej odpowiednia to rzetelna i niezalezna gazeta . rozwiń
Avatar
malone / 26 maja 2010 o 13:50
jak czytam o takim podejściu sędziów to tylko jedno przychodzi mi na usta : "ZIOBRO WRÓĆ !!!"
Avatar
Jan / 26 maja 2010 o 11:08
Tu nie chodzi o choroby pacjentów ale o chorobę "wymiaru sprawiedliwości". Ale pamiętajcie: Iustitias vestras indicabo!
Avatar
lubelak / 26 maja 2010 o 09:17
upodabniacie się coraz bardziej do SE oraz FAKTU , zero obiektywnych artykułów , które służą dzieleniem się INFORMACJAMI, a nie osobistym zdaniem osoby piszącej. Sztuką w fachu dziennikarskim jest zachować bezstronność i rzetelność w przekazywaniu relacji z wydarzeń , a te wypociny ?... Tendencyjne artykuły to do gazetek jakiś bojówek , coraz rzadziej Was czytam , DW-> staczacie się
Zobacz wszystkie komentarze 10

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Lublin: Restauracje powalczą o tytuł "Miejsce Inspiracji". Dwa miesiące imprez nad talerzem

Lublin: Restauracje powalczą o tytuł "Miejsce Inspiracji". Dwa miesiące imprez nad talerzem 0 3

Przez całe wakacje lubelscy restauratorzy mają organizować imprezy walcząc o miejsce na liście lokali polecanych turystom przez władze miasta. Wczoraj rozpoczął się nabór chętnych do tej rywalizacji. Każdy, kto przejdzie do drugiego etapu, będzie musiał zorganizować własne, otwarte wydarzenie.

Młodzi posłowie oburzeni na Sejm

Młodzi posłowie oburzeni na Sejm 6 1

Ten wyjazd do Warszawy to była dla nas nagroda, którą nam odebrano – mówią Mateusz Sroka i Adam Sygocki, posłowie tegorocznego XXIV Sejmu Dzieci i Młodzieży, którzy w środę w Lublinie zorganizowali konferencję prasową w tej sprawie. Kancelaria Sejmu odwołała posiedzenie młodych parlamentarzystów, przekładając je z 1 czerwca na wrzesień.

List minister zdenerwował niektórych rodziców. "Zaklinanie rzeczywistości"

List minister zdenerwował niektórych rodziców. "Zaklinanie rzeczywistości" 2 6

– To zaklinanie rzeczywistości – tak mama siódmoklasisty ze Szkoły Podstawowej nr 16 w Lublinie komentuje list do rodziców wystosowany przez minister edukacji narodowej. Anna Zalewska pisze w nim, że rekrutacja do zdublowanych klas pierwszych szkół średnich „nie spowoduje istotnych problemów”.

Hol w szpitalu dziecięcym zamienili w salon kosmetyczno-fryzjerski

Hol w szpitalu dziecięcym zamienili w salon kosmetyczno-fryzjerski 1 0

Kosmetyki do makijażu, lokówki i suszarki, szczotki do włosów, lakiery do paznokci, pędzle oraz lusterka i lampy. W środę hol na parterze Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Lublinie zamienił się w salon kosmetyczno-fryzjerski

Unia Hrubieszów – Eko Różanka 1:0. Pierwszy finał w historii!

Unia Hrubieszów – Eko Różanka 1:0. Pierwszy finał w historii! 0 1

Najniżej notowany zespół z całej czwórki półfinalistów Pucharu Polski sprawił niespodziankę i ograł u siebie Eko Różanka 1:0

Lublin: Szykują strefę kibica na mundial. Ma być trzy razy większa niż podczas Euro 2016

Lublin: Szykują strefę kibica na mundial. Ma być trzy razy większa niż podczas Euro 2016 73 6

Nie czekając na telewizyjną licencję MOSiR zamawia już wielki ekran, na którym obok Areny Lublin chce wyświetlać mecze zbliżających się Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. Planowana przy stadionie strefa kibica ma być trzykrotnie większa od tej, którą przygotowano na Euro 2016 obok Aqua Lublin

Powiślak - Orlęta Spomlek 2:5. Finał Pucharu Polski dla trzecioligowca

Powiślak - Orlęta Spomlek 2:5. Finał Pucharu Polski dla trzecioligowca 0 0

Piłkarze Powiślaka robili co mogli, ale kończą przygodę z Pucharem Polski na etapie wojewódzkiego półfinału. W środę lepsze okazały się Orlęta Spomlek, które wygrały w Końskowoli 5:2

Kalarepa w menu może być groźna

Kalarepa w menu może być groźna 0 1

Przedwojenny amerykański poeta zajął się pewnym bardzo popularnym warzywem. Kto używa kalarepy w kuchni może być zaskoczony

Zabójstwo na stacji paliw. Damian S. i Magdalena J. przed sądem
galeria
film

Zabójstwo na stacji paliw. Damian S. i Magdalena J. przed sądem 2 0

Damian S. i Magdalena J. stanęli w środę przed sądem. Odpowiadają za udział w rozboju i brutalne zabójstwo pracownika stacji benzynowej. Mirosława W. napadnięto, kiedy pełnił swój ostatni nocny dyżur na stacji paliw w Pałecznicy-Kolonii (gm. Niedźwiada). Sprawcy zabrali mu 140 zł.

Wojewoda lubelski z wizytą w USA

Wojewoda lubelski z wizytą w USA 0 4

Spotkania z Polonią, odwiedzanie nekropolii, msze święte oraz odsłonięcie tablicy poświęconej prezydentom Lechowi Kaczyńskiemu i Ryszardowi Kaczorowskiemu – to były główne punkty wizyty wojewody lubelskiego Przemysława Czarnka w USA.

Przystanek bez dojazdu? Radni PiS: Może być taka sytuacja

Przystanek bez dojazdu? Radni PiS: Może być taka sytuacja 0 24

Dojazdu do nowego przystanku kolejowego Lublin Zachód dotyczyć ma uchwała, której projekt chce w czwartek przeforsować w Radzie Miasta opozycyjny klub radnych Prawa i Sprawiedliwości

Świdnik z góry. Zdjęcia miasta
galeria

Świdnik z góry. Zdjęcia miasta 2 1

Zobacz zdjęcia Świdnika z góry.

218 najlepszych studentów z woj. lubelskiego ze stypendiami [lista nagrodzonych]
ZDJĘCIA
galeria

218 najlepszych studentów z woj. lubelskiego ze stypendiami [lista nagrodzonych] 47 7

218 najlepszych studentów z regionu dostało w środę stypendia od marszałka województwa. Sławomir Sosnowski wręczył im decyzje na uroczystej gali w Lubelskim Centrum Konferencyjnym.

Po awanturze na przyjęciu komunijnym restauracja chce wprowadzić nowy rodzaj rosołu
sonda
film

Po awanturze na przyjęciu komunijnym restauracja chce wprowadzić nowy rodzaj rosołu 48 10

Szef restauracji „Krokus” rozważa wprowadzenie do stałego menu nowej zupy o nazwie Kwaśny rosół a'la Sylwia. W ten sposób, z przymrużeniem oka odnosi się do konfliktu z kobietą o tym imieniu, która zakwestionowała jakość przygotowanego dla jej dziecka przyjęcia komunijnego.

Najeźdźcy szykują oblężenie Twierdzy Zamość
25 maja 2018, 21:00

Najeźdźcy szykują oblężenie Twierdzy Zamość 1 0

Już w najbliższy piątek rozpocznie się Szturmu Twierdzy Zamość przez wojska Chmielnickiego. Wielkie widowisko plenerowe potrwa przez trzy dni.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.