Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

26 sierpnia 2011 r.
18:02
Edytuj ten wpis

Student z Lublina: Polski Związek Niewidomych podał moje dane

0 11 A A
Niedowidzący chłopiec dostał list z jednego ze sklepów, że ruszył program "Komputer dla Homera” (Ma
Niedowidzący chłopiec dostał list z jednego ze sklepów, że ruszył program \"Komputer dla Homera” (Ma

Student z Lublina zarzuca lubelskiemu oddziałowi Polskiego Związku Niewidomych, że udostępnił jego dane przedsiębiorcy związanemu z PZN-em. – To nie prawda – zaprzecza dyrektor związku.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
>> Nowa wersja portalu DziennikWschodni.pl - przetestuj i wyślij opinię

– Syn otrzymał list z jednego ze sklepów, że ruszył program "Komputer dla Homera”, który jest skierowany wyłącznie dla osób niepełnosprawnych – opowiada pani Lucyna* z Lublina, matka studenta, który ma poważną wadę wzroku. – Nie wiem skąd ten sklep miał dane mojego syna.

Kobieta twierdzi, że syn nigdy nie był klientem tego sklepu. – Podejrzewam, że ktoś podał dane syna bez naszej zgody. Te informacje nie powinny być przecież ujawniane – oburza się nasza Czytelniczka.

Firma, która nadała list zajmuje się m.in. szkoleniami komputerowymi dla osób niepełnosprawnych, oferuje też sprzęt komputerowy i rehabilitacyjny. Jej właściciel twierdzi, że listę osób otrzymał z Polskiego Związku Niewidomych.

– Z uwagi na krótki czas ubiegania się o dotacje z PFRON, Polski Związek Niewidomych poprosił nas, abyśmy dostarczyli tym osobom informację o programie, bo termin upływa 29 sierpnia – tłumaczy Ryszard Dziewa, właściciel lubelskiej firmy, a jednocześnie były szef okręgu lubelskiego PZN. I zapewnia jednocześnie, że nie chodziło o reklamę jego firmy.

– To nie była oferta tylko propozycja bezpłatnej pomocy w wypełnieniu wniosku. Teraz są u mnie trzy osoby i dziękują, że im przypomnieliśmy o tym programie. Tylko ta pani robi awanturę. Nasz list nie sugerował, żeby robić u nas zakupy – podkreśla Dziewa.

PZN zaprzecza, by podał dane swoich członków. – Ja tego nazwiska panu Dziewie nie podawałem – zarzeka się Zbigniew Nastaj, dyrektor okręgu lubelskiego PZN. – Do nas dzwonili z tej firmy i pytali jedynie, czy te osoby są jeszcze w związku.

Przyznaje jednak, że sytuacja jest niedopuszczalna. – Nie powinno to mieć miejsca – stwierdza Nastaj.
PFRON radzi sprawę wyjaśnić.

– Trzeba się dowiedzieć, w jaki sposób komercyjna firma weszła w posiadanie danych osoby prywatnej – uważa Tomasz Leleno, rzecznik prasowy PERON. I dodaje, że dane osobowe beneficjentów Funduszu są przechowywane pod specjalnym nadzorem.

– Jeśli istnieje podejrzenie naruszenia ustawy o ochronie danych osobowych, można złożyć skargę do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych wraz z opisem wszystkich okoliczności sprawy – podpowiada Małgorzata Kałużyńska-Jasak, dyrektor zespołu prasowego GIODO.

Student z Lublina rozważa złożenie takiej skargi.

* prawdziwe imię i nazwisko do wiadomości redakcji

Komentarze 11

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
rio / 28 sierpnia 2011 o 13:42
Ludzie nie widzą problemu, dopóki ich samych nie zaczyna dotykać problem. Z tego co można przeczytać w tym artykule wynika, że oprócz wykorzystania danych osobowych ktoś wysłał spam i sugerował by pieniądze PFRON wydać u niego. A teraz próbuje się wszystkiego wyprzeć. Ciekawy sposób prowadzenia biznesu.
Avatar
zniesmaczony / 28 sierpnia 2011 o 11:12
[quote name='olaboga' timestamp='1314457205' post='520362']
Ludzie paranoi juz dostają na punkcie swoich danych. Niedługo zaczną z workami na głowach z domu wychodzić, ale konto na fb, to będzie miało setki fotek...
[/quote]
Jak na Twoje dane ktoś np:. weźmie kredyt w banku, to nie dostań lekkiej paranoi, jak bank upomni się o jego spłatę.
Albo jakaś osoba podszyje się pod Ciebie w internecie i zacznie komuś ubliżać.
A te słowa o awanturze, to uważam za bezczelność i próba zrzucenia winy na tą rodzinę.
W końcu biznesmenie ten student, jak każdy człowiek, ma prawo domagać się właściwego zabezpieczenia swoich danych, przetwarzania ich i za jego zgodą. Zgodnie z ustawą, a nie jak sobie urzędnik PFRONu, czy przedsiębiorca wyobrażają.
W końcu to państwo prawa, jak wszyscy twierdzą, czy dziki kraj?
[quote name='olaboga' timestamp='1314457205' post='520362']
Ludzie paranoi juz dostają na punkcie swoich danych. Niedługo zaczną z workami na głowach z domu wychodzić, ale konto na fb, to będzie miało setki fotek...
[/quote]
Jak na Twoje dane ktoś np:. weźmie kredyt w banku, to nie dostań lekkiej paranoi, jak bank upomni się o jego spłatę.
Albo jakaś osoba podszyje się pod Ciebie w internecie i zacznie komuś ubliżać.
A te słowa o awanturze, to uważam za bezczelność i próba zrzucenia winy ... rozwiń
Avatar
olek misztalski / 28 sierpnia 2011 o 10:37
[quote name='gość' timestamp='1314481358' post='520550']
On jest głupi czy jak? Mamusia na pewno berze jakieś socjalne na syna czyli Zus daje pieniądze na niego a niestety ale Zus szasta danymi osobowymi tak jak facebook i nie wiadomo czy też tak jak fb nie sprzedaje owych danych wszelkim firmom. Dzisiaj żeby chronić swoje dane osobowe trzeba figurować albo jako zmarły albo po prostu nie istnieć w żadnych urzędach; Ustawa o ochronie danych osobowych to tylko pic na wodę. Co za problem iść najlepiej do Zusu bądź skarbówki dać określoną kwotę określonej osobie i ma się wszystko. Ludzie zacofani jesteście czy jak? Jak tak bardzo mamusia chciała chronić swojego syneczka to musiała by rodzić poza szpitalem żeby nie figurował w żadnych aktach od urodzenia następnie nie mogła by ochrzcić dziecka bo tam też jest jeden wielki spis ludności i nie mogła by starać się o żadną pomoc socjalną bo tam też niestety trzeba podać dane osobowe syneczka a owy syneczek najlepiej by nie miał dostępu do internetu bo przecież jak by założył konto na fb z prawdziwymi danymi osobowymi to już po ptakach bo to największa firma na świecie sprzedająca dane osobowe . Ludzie naprawdę nie myślą a potem się dziwić że kupują w sklepach dla idiotów typu media markt
[/quote]

a ja czasami kupuję w media markt - jak mają fajne promocje
[quote name='gość' timestamp='1314481358' post='520550']
On jest głupi czy jak? Mamusia na pewno berze jakieś socjalne na syna czyli Zus daje pieniądze na niego a niestety ale Zus szasta danymi osobowymi tak jak facebook i nie wiadomo czy też tak jak fb nie sprzedaje owych danych wszelkim firmom. Dzisiaj żeby chronić swoje dane osobowe trzeba figurować albo jako zmarły albo po prostu nie istnieć w żadnych urzędach; Ustawa o ochronie danych osobowych to tylko pic na wodę. Co za problem iść najlepiej do Zusu bądź ... rozwiń
Avatar
gość / 27 sierpnia 2011 o 23:42
On jest głupi czy jak? Mamusia na pewno berze jakieś socjalne na syna czyli Zus daje pieniądze na niego a niestety ale Zus szasta danymi osobowymi tak jak facebook i nie wiadomo czy też tak jak fb nie sprzedaje owych danych wszelkim firmom. Dzisiaj żeby chronić swoje dane osobowe trzeba figurować albo jako zmarły albo po prostu nie istnieć w żadnych urzędach; Ustawa o ochronie danych osobowych to tylko pic na wodę. Co za problem iść najlepiej do Zusu bądź skarbówki dać określoną kwotę określonej osobie i ma się wszystko. Ludzie zacofani jesteście czy jak? Jak tak bardzo mamusia chciała chronić swojego syneczka to musiała by rodzić poza szpitalem żeby nie figurował w żadnych aktach od urodzenia następnie nie mogła by ochrzcić dziecka bo tam też jest jeden wielki spis ludności i nie mogła by starać się o żadną pomoc socjalną bo tam też niestety trzeba podać dane osobowe syneczka a owy syneczek najlepiej by nie miał dostępu do internetu bo przecież jak by założył konto na fb z prawdziwymi danymi osobowymi to już po ptakach bo to największa firma na świecie sprzedająca dane osobowe . Ludzie naprawdę nie myślą a potem się dziwić że kupują w sklepach dla idiotów typu media markt
On jest głupi czy jak? Mamusia na pewno berze jakieś socjalne na syna czyli Zus daje pieniądze na niego a niestety ale Zus szasta danymi osobowymi tak jak facebook i nie wiadomo czy też tak jak fb nie sprzedaje owych danych wszelkim firmom. Dzisiaj żeby chronić swoje dane osobowe trzeba figurować albo jako zmarły albo po prostu nie istnieć w żadnych urzędach; Ustawa o ochronie danych osobowych to tylko pic na wodę. Co za problem iść najlepiej do Zusu bądź skarbówki dać określoną kwotę określonej osobie i ma się wszystko. Ludzie zacofani jest... rozwiń
Avatar
rem / 27 sierpnia 2011 o 21:40
Powieście swoje dane na słupie. Przecież nie ma w tym nic absurdalnego.
Avatar
dren / 27 sierpnia 2011 o 17:32
nie piszcie, bo zaraz będzie rozwżał, kogo z komentujących podać do sądu!!! Powinien teraz siedzieć w domciu z mamusią i nigdzie nie wychodzić do końca życia, bo ludzie go wyśmieją...
Avatar
olaboga / 27 sierpnia 2011 o 17:00
Ludzie paranoi juz dostają na punkcie swoich danych. Niedługo zaczną z workami na głowach z domu wychodzić, ale konto na fb, to będzie miało setki fotek...
Avatar
olek / 27 sierpnia 2011 o 16:47
czy on tylko z wzrokiem ma coś nie tak czy także z głową mu się coś zrobiło
Avatar
henio / 27 sierpnia 2011 o 16:25
ja bym już mu nie pomógł, niech se żyje w ciemnocie
Avatar
ccc / 27 sierpnia 2011 o 15:58
[quote name='Pavulon' timestamp='1314452087' post='520324']
Pieniacz, zamiast się cieszyć że ktoś chce mu pomóc kręci aferę o nie wiadomo co.
[/quote]
W pełni popieram. Ludzie dostają świra na punkcie swych praw, nawet tych które prowadzą do absurdalnych sytuacji i skutków dla nich niekorzystnych.
Avatar
rio / 28 sierpnia 2011 o 13:42
Ludzie nie widzą problemu, dopóki ich samych nie zaczyna dotykać problem. Z tego co można przeczytać w tym artykule wynika, że oprócz wykorzystania danych osobowych ktoś wysłał spam i sugerował by pieniądze PFRON wydać u niego. A teraz próbuje się wszystkiego wyprzeć. Ciekawy sposób prowadzenia biznesu.
Avatar
zniesmaczony / 28 sierpnia 2011 o 11:12
[quote name='olaboga' timestamp='1314457205' post='520362']
Ludzie paranoi juz dostają na punkcie swoich danych. Niedługo zaczną z workami na głowach z domu wychodzić, ale konto na fb, to będzie miało setki fotek...
[/quote]
Jak na Twoje dane ktoś np:. weźmie kredyt w banku, to nie dostań lekkiej paranoi, jak bank upomni się o jego spłatę.
Albo jakaś osoba podszyje się pod Ciebie w internecie i zacznie komuś ubliżać.
A te słowa o awanturze, to uważam za bezczelność i próba zrzucenia winy na tą rodzinę.
W końcu biznesmenie ten student, jak każdy człowiek, ma prawo domagać się właściwego zabezpieczenia swoich danych, przetwarzania ich i za jego zgodą. Zgodnie z ustawą, a nie jak sobie urzędnik PFRONu, czy przedsiębiorca wyobrażają.
W końcu to państwo prawa, jak wszyscy twierdzą, czy dziki kraj?
[quote name='olaboga' timestamp='1314457205' post='520362']
Ludzie paranoi juz dostają na punkcie swoich danych. Niedługo zaczną z workami na głowach z domu wychodzić, ale konto na fb, to będzie miało setki fotek...
[/quote]
Jak na Twoje dane ktoś np:. weźmie kredyt w banku, to nie dostań lekkiej paranoi, jak bank upomni się o jego spłatę.
Albo jakaś osoba podszyje się pod Ciebie w internecie i zacznie komuś ubliżać.
A te słowa o awanturze, to uważam za bezczelność i próba zrzucenia winy ... rozwiń
Avatar
olek misztalski / 28 sierpnia 2011 o 10:37
[quote name='gość' timestamp='1314481358' post='520550']
On jest głupi czy jak? Mamusia na pewno berze jakieś socjalne na syna czyli Zus daje pieniądze na niego a niestety ale Zus szasta danymi osobowymi tak jak facebook i nie wiadomo czy też tak jak fb nie sprzedaje owych danych wszelkim firmom. Dzisiaj żeby chronić swoje dane osobowe trzeba figurować albo jako zmarły albo po prostu nie istnieć w żadnych urzędach; Ustawa o ochronie danych osobowych to tylko pic na wodę. Co za problem iść najlepiej do Zusu bądź skarbówki dać określoną kwotę określonej osobie i ma się wszystko. Ludzie zacofani jesteście czy jak? Jak tak bardzo mamusia chciała chronić swojego syneczka to musiała by rodzić poza szpitalem żeby nie figurował w żadnych aktach od urodzenia następnie nie mogła by ochrzcić dziecka bo tam też jest jeden wielki spis ludności i nie mogła by starać się o żadną pomoc socjalną bo tam też niestety trzeba podać dane osobowe syneczka a owy syneczek najlepiej by nie miał dostępu do internetu bo przecież jak by założył konto na fb z prawdziwymi danymi osobowymi to już po ptakach bo to największa firma na świecie sprzedająca dane osobowe . Ludzie naprawdę nie myślą a potem się dziwić że kupują w sklepach dla idiotów typu media markt
[/quote]

a ja czasami kupuję w media markt - jak mają fajne promocje
[quote name='gość' timestamp='1314481358' post='520550']
On jest głupi czy jak? Mamusia na pewno berze jakieś socjalne na syna czyli Zus daje pieniądze na niego a niestety ale Zus szasta danymi osobowymi tak jak facebook i nie wiadomo czy też tak jak fb nie sprzedaje owych danych wszelkim firmom. Dzisiaj żeby chronić swoje dane osobowe trzeba figurować albo jako zmarły albo po prostu nie istnieć w żadnych urzędach; Ustawa o ochronie danych osobowych to tylko pic na wodę. Co za problem iść najlepiej do Zusu bądź ... rozwiń
Avatar
gość / 27 sierpnia 2011 o 23:42
On jest głupi czy jak? Mamusia na pewno berze jakieś socjalne na syna czyli Zus daje pieniądze na niego a niestety ale Zus szasta danymi osobowymi tak jak facebook i nie wiadomo czy też tak jak fb nie sprzedaje owych danych wszelkim firmom. Dzisiaj żeby chronić swoje dane osobowe trzeba figurować albo jako zmarły albo po prostu nie istnieć w żadnych urzędach; Ustawa o ochronie danych osobowych to tylko pic na wodę. Co za problem iść najlepiej do Zusu bądź skarbówki dać określoną kwotę określonej osobie i ma się wszystko. Ludzie zacofani jesteście czy jak? Jak tak bardzo mamusia chciała chronić swojego syneczka to musiała by rodzić poza szpitalem żeby nie figurował w żadnych aktach od urodzenia następnie nie mogła by ochrzcić dziecka bo tam też jest jeden wielki spis ludności i nie mogła by starać się o żadną pomoc socjalną bo tam też niestety trzeba podać dane osobowe syneczka a owy syneczek najlepiej by nie miał dostępu do internetu bo przecież jak by założył konto na fb z prawdziwymi danymi osobowymi to już po ptakach bo to największa firma na świecie sprzedająca dane osobowe . Ludzie naprawdę nie myślą a potem się dziwić że kupują w sklepach dla idiotów typu media markt
On jest głupi czy jak? Mamusia na pewno berze jakieś socjalne na syna czyli Zus daje pieniądze na niego a niestety ale Zus szasta danymi osobowymi tak jak facebook i nie wiadomo czy też tak jak fb nie sprzedaje owych danych wszelkim firmom. Dzisiaj żeby chronić swoje dane osobowe trzeba figurować albo jako zmarły albo po prostu nie istnieć w żadnych urzędach; Ustawa o ochronie danych osobowych to tylko pic na wodę. Co za problem iść najlepiej do Zusu bądź skarbówki dać określoną kwotę określonej osobie i ma się wszystko. Ludzie zacofani jest... rozwiń
Avatar
rem / 27 sierpnia 2011 o 21:40
Powieście swoje dane na słupie. Przecież nie ma w tym nic absurdalnego.
Avatar
dren / 27 sierpnia 2011 o 17:32
nie piszcie, bo zaraz będzie rozwżał, kogo z komentujących podać do sądu!!! Powinien teraz siedzieć w domciu z mamusią i nigdzie nie wychodzić do końca życia, bo ludzie go wyśmieją...
Avatar
olaboga / 27 sierpnia 2011 o 17:00
Ludzie paranoi juz dostają na punkcie swoich danych. Niedługo zaczną z workami na głowach z domu wychodzić, ale konto na fb, to będzie miało setki fotek...
Avatar
olek / 27 sierpnia 2011 o 16:47
czy on tylko z wzrokiem ma coś nie tak czy także z głową mu się coś zrobiło
Avatar
henio / 27 sierpnia 2011 o 16:25
ja bym już mu nie pomógł, niech se żyje w ciemnocie
Avatar
ccc / 27 sierpnia 2011 o 15:58
[quote name='Pavulon' timestamp='1314452087' post='520324']
Pieniacz, zamiast się cieszyć że ktoś chce mu pomóc kręci aferę o nie wiadomo co.
[/quote]
W pełni popieram. Ludzie dostają świra na punkcie swych praw, nawet tych które prowadzą do absurdalnych sytuacji i skutków dla nich niekorzystnych.
Zobacz wszystkie komentarze 11

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Nadwiślański Festiwal Browarów Rzemieślniczych w Puławach
25 maja 2018, 18:00

Nadwiślański Festiwal Browarów Rzemieślniczych w Puławach 0 0

Co Gdzie Kiedy. Już w piątek, 25 maja o godz. 18 w Marinie Puławy (ul. Portowa 3) rozpocznie się I Nadwiślański Festiwal Browarów Rzemieślniczych. To święto miłośników dobrego piwa. Impreza potrwa cały weekend!

Dramat rodziny z Lublina, stracili cały majątek. Zainwestowali w GetBack

Dramat rodziny z Lublina, stracili cały majątek. Zainwestowali w GetBack 2 8

340 tys. zł, czyli dorobek całego życia, straciła na poleconych jej w banku obligacjach 81-letnia Krystyna Rafalska z Lublina. Na liście osób, które zainwestowały w papiery GetBacku, jest znacznie więcej mieszkańców regionu

Premier Mateusz Morawiecki w sobotę w Lublinie i Białej Podlaskiej

Premier Mateusz Morawiecki w sobotę w Lublinie i Białej Podlaskiej 0 2

Mateusz Morawiecki odwiedzi w sobotę Lublin. Spotkanie w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim jest otwarte dla mieszkańców

Kubańska noc w Radości
26 maja 2018, 21:00

Kubańska noc w Radości 1 0

Co Gdzie Kiedy. 26 maj o godz. 21 w klubie Radość (ul. Bernardyńska 15) odbędzie się kubańska impreza. Będą też warsztaty taneczne i animacje.

Klubowa impreza w OSTRO
26 maja 2018, 20:00

Klubowa impreza w OSTRO 0 0

Co Gdzie Kiedy. W sobotę, 26 maja o godz. 20 w klubie OSTRO (Krakowskie Przedmieście 25) odbędzie się klubowa impreza w rytmie house i electro.

Techno Lublin w Plenerze
26 maja 2018, 20:00

Techno Lublin w Plenerze 0 0

Co Gdzie Kiedy. Klub Plener (al. Piłsudskiego 23) zaprasza na imprezę z cyklu Techno Lublin, podczas której 10 znanych lubelskich DJ'ów przez 12 godzin będzie rozkręcać imprezę. Start 26 maja o godz. 20.

Chełmianka - Motor, czyli mecz o wszystko

Chełmianka - Motor, czyli mecz o wszystko 5 8

Warto będzie wybrać się w sobotę na stadion w Chełmie. Piłkarze Artura Bożyka podejmują Motor Lublin. Jeżeli wygrają, to na dobre wrócą do walki o awans. Jednocześnie mogą zamknąć drogę do II ligi rywalom. Bardzo ciekawe derby rozpoczną się o godz. 17

Alicja Mazurek z Lublina cudem przeżyła tragiczny wypadek. Potrzebna jest pomoc
galeria
film

Alicja Mazurek z Lublina cudem przeżyła tragiczny wypadek. Potrzebna jest pomoc 74 5

Alicja Mazurek z Lublina potrzebuje pomocy. Po tragicznym wypadku trafiła do kliniki "Budzik", rodzina i przyjaciele zbierają pieniądze na jej leczenie i rehabilitację

Mieszkaniec Świdnika wymyślił prosty biznes. Oszukał 370 osób

Mieszkaniec Świdnika wymyślił prosty biznes. Oszukał 370 osób 13 4

26-letni mieszkaniec Świdnika aresztowany. Grozi mu do 8 lat więzienia

Motocyklista urwał koło na krawężniku. Uszkodziło samochód

Motocyklista urwał koło na krawężniku. Uszkodziło samochód 0 4

Motocyklista z gminy Urzędów uderzył w krawężnik. Od jednośladu oderwało się przednie koło i uderzyło w jadący z przeciwka samochód

Tragiczny wypadek w Fiukówce. Zginął motocyklista

Tragiczny wypadek w Fiukówce. Zginął motocyklista 6 1

35-latek zginął w wypadku w miejscowości Fiukówka w powiecie łukowskim

Orlęta Spomlek kontra Podlasie. Kto się przełamie?

Orlęta Spomlek kontra Podlasie. Kto się przełamie? 1 0

Najbliższy weekend upłynie kibicom z województwa lubelskiego pod znakiem derbów. W Chełmie gra Motor, a w Radzyniu Podlaskim zmierzą się tamtejsze Orlęta Spomlek i Podlasie (godz. 17). Punktów niby bardziej potrzebują podopieczni Tomasza Złomańczuka jednak gospodarze też mają o co grać

Kiedy skończy się przebudowa deptaka w Lublinie? Miasto ustaliło nowy termin zakończenia prac

Kiedy skończy się przebudowa deptaka w Lublinie? Miasto ustaliło nowy termin zakończenia prac 13 27

Po niedzieli zacznie się układanie kamiennych płyt na odnawianym deptaku. Najpierw pojawią się między ul. Kapucyńską i Staszica. Na całej długości powinny być ułożone do końca czerwca. Taki jest nowy termin ustalony przez miasto z wykonawcą prac, które miały się zakończyć do połowy maja

Czwartek na KULturaliach w Lublinie [zdjęcia]
galeria

Czwartek na KULturaliach w Lublinie [zdjęcia] 0 3

W Lublinie trwają KULturalia. Koncerty odbywają się na pl. Teatralnym przed CSK. Wczoraj wystąpili Vestige, Lilly Hates Roses, Ted Nemeth, Smolik // Kev Fox i Krzysztof Zalewski. Dzisiaj odbędą się koncerty zespołów Pasażer, Kamp!, Myslovitz, The Dumplings i Voo Voo

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.