piątek, 15 grudnia 2017 r.

Lublin

Telefon w Multimedia: Agenci działali nieuczciwie

  Edytuj ten wpis
Dodano: 8 kwietnia 2011, 20:02

 (sxc.hu)
(sxc.hu)

Najpierw straszyli, potem kazali podpisać umowę – tak zachowali się sprzedawcy, którzy oferowali usługi firmy Multimedia starszemu małżeństwu z Lublina. Klienci zgodzili się na wszystko, a potem okazało się, że czeka ich za to kara: ponad 200 zł. Po naszej interwencji, nie będą jednak musieli jej płacić.

O problemie poinformowała nas córka małżeństwa, które uwierzyło naciągaczom. Sama mieszka aż na Węgrzech, dlatego nie mogła im pomóc. Podobnie jej brat, który mieszka na Pomorzu.

"Rodzice dysponowali linią telefoniczną z firmy Netia – napisała w liście pani Urszula. – Linia ta jest im potrzebna do codziennego utrzymywania kontaktu z dziećmi. Mieszkamy z bratem w znacznych odległościach od Lublina: 700 i 900 km” tłumaczyła.

Dopóki starsze małżeństwo było klientami firmy Netia, dopóty nie miało żadnych problemów.

"W listopadzie 2010 roku do mieszkania moich rodziców przyszli agenci, dwóch panów z firmy telefonicznej Multimedia i zaproponowali im przejście do ich firmy – tłumaczy pani Urszula. – Mówili, że Netii już nie będzie na rynku. Rodzice wpadli w panikę, bo telefon dla nich jest oknem na świat i pomocą”.

Małżeństwo zgodziło się podpisać umowę z firmą Multimedia.

"Agent tej firmy nie zadał sobie trudu wyjaśnienia im, że zerwanie umowy pociąga za sobą konsekwencje finansowe – podkreśla pani Urszula. Nie wiedzieli, że Netia naliczy im karę za odstąpienie od umowy przed czasem, na jaki została zawarta.”

Dowiedzieli się o tym po kilku miesiącach, gdy Netia przesłała informację, że muszą zapłacić ponad 230 zł. Spółka poinformowała, że kary można uniknąć, jeśli klienci podpiszą umowę na nowo. Wtedy jednak musieliby zerwać umowę z firmą Multimedia i zapłacić jej podobną sumę za to samo.

Zwróciliśmy się więc w tej sprawie do firmy, której nieuczciwi przedstawiciele nastraszyli małżeństwo z Lublina. Spółka wyjaśniła, że byli to pracownicy z zewnętrznej firmy, ale zapewniła, że poczuwa się do odpowiedzialności za nich.

– Oczywiście, nic nie upoważnia przedstawicieli handlowych do stosowania nieetycznych praktyk sprzedażowych. Dlatego każdą skargę rozpatrujemy bardzo dokładnie – poinformowała Agata Szczygielska z firmy Multimedia. – Dokładamy wszelkich starań, aby nasi partnerzy wykonywali swoje obowiązki zgodnie z obowiązującymi zasadami etyki. Efektem naszych działań jest rozwiązanie umowy z najgorzej współpracującą z nami firmą oraz wzmożone kontrole jakości pracy pozostałych przedstawicieli handlowych, co podwyższyło standardy obsługi klientów – tłumaczyła.

Nie skończyło się jednak na samych zapewnieniach, że firma chce uczciwie traktować swoich abonentów i klientów firm konkurencyjnych. – Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i odstępujemy od naliczenia kary za rozwiązanie umowy z nami – zadeklarowała Agata Szczygielska.

Wyrozumiała okazała się także Netia i również zrezygnowała z naliczania kary. Starsze małżeństwo pozostało klientami firmy Multimedia.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
Gość
abc
paula,UWAGA
(3) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Gość
Gość (9 kwietnia 2011 o 16:47) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='abc' timestamp='1302352133' post='461769']
Multimedia to zło, z kiepskimi zewnętrznymi agentami,
których ktoś przecież wynajął, a do tego z kiepską
i słaba ofertą.
[/quote]

Jest zupełnie odwrotnie.
MULTIMEDIA mają tańszy telefon stacjonarny (szczególnie gdy dobierze się jakikolwiek pakiet TV albo TV + internet) niż TP.SA, NETIA, UPC i większość innych firm oferujących telefon stacjonarny.
No ... może lokalny operator z Lublina NPLAY.PL (który ma też 3 usługi : TV, telefon, internet) jest tańszy od MULTIMEDII.

Chodzi tylko o to, że pazerny i oszukańczy akwizytor MULTIMEDII chciał ukręcić prowizję dla siebie (od złapania nowego klienta) nie powiadamiając go, że musi on poczekać i wypowiedzieć umowę z NETIĄ (na telefon) na około 40-30 dni przed jej końcem - nigdy wcześniej (jeśli jest terminowa).
Jeśli zerwie ją wcześniej to NETIA policzy sobie za to ... łaskawie odstępując od kary, jeśli klient zostanie przy firmie.

Akwizytorzy dbają TYLKO o swoje prowizje chcąc podpisywać umowy ... już ! teraz ! za wszelką cenę !
Starsi ludzie często nie zdają sobie sprawy jakie konsekwencje może spowodować zerwanie umowy ze starym operatorem przed upływem umowy 12 lub 24 miesięcznej.

Nie wolno przywiązywać się do jednego operatora. Jeśli pod bokiem jest konkurencja to trzeba szukać tam gdzie jest taniej wdanej chwili. I zapisywać sobie co i kiedy się kończy ... szczególnie gdy np. cena na internet lub TV po "promocyjnym okresie umowy terminowej" nagle wzrasta o 50 lub nawet 100 %.
Rozwiń
abc
abc (9 kwietnia 2011 o 14:28) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Multimedia to zło, z kiepskimi zewnętrznymi agentami,
których ktoś przecież wynajął, a do tego z kiepską
i słaba ofertą. Polecam szukać alternatyw, a to tak jak
tp - omijać, może kiedyś zmiękną i zmienią podejście
Rozwiń
paula,UWAGA
paula,UWAGA (9 kwietnia 2011 o 10:41) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Agenci dzialają nadal poszezyli dzialalność o opłaty za energię, naciagaja starszych ludzi nachodząc ich w domach. Ich biura ,jak firmy krzak nie odbieraja telefonow, anulwaliśmy umowe przez przedstawicielkę na kopi ale na orginale nie mozna tego zrbić , bo pomimo zapewnień z biurem nie ma żadnego kontaktu. Wedlug informacji PRZEDSTAWICIELA MIALY W NIM PRACOWAĆ DWIE SEKRETARKI A PRZE TRZY DNI NIE MOŻNA SIE DO NICH W ZADEN SPOSÓB DODZWONIĆ.
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (3)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!