Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

28 grudnia 2010 r.
18:13
Edytuj ten wpis

Trasa Zielona skrócona? Budowa nowego odcinka zagrożona

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
0 28 A A

Magistrat zastanawia się, czy nie zrezygnować z budowy odcinka Trasy Zielonej biegnącego między nowymi blokowiskami na Czubach a torami kolejowymi przy Starym Gaju. Część urzędników uważa, że jej rolę może przejąć ul. Jana Pawła II.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Cały artykuł czytaj na stronie MOJEGO MIASTA LUBLIN:

Trasa Zielona w Lublinie: Ostatni odcinek arterii może nigdy nie powstać


Komentarze 28

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
GrzechuVolumMasters / 7 lipca 2011 o 19:55
Ale Wy macie problemy...Jeśli trasa zielona nie będzie dokończona (przedłużona od krochmalnej do kraśnickiej)to przynajmniej powinni połączyć ją do krochmalnej i zrobić estakadę (tak aby z kierunku jp2 wlatywało się w krochmalną) dalej poprowadzić nadbystrzycką nad jp2(nad tym piekielnym rondem).Następnie jp2 poprowadzić pod rondem (tak aby filaretów przebiegało nad jp2)tak jak to jest Witosa pod kraśnicką , i dalej zrobić kolejną estakadę na rondzie z armi krajowej w kierunku kraśnickiej.Dodatkowo można jeszcze zrobić jakiś fajny wiadukt(np ten pierwszy co jest na obwodnicy piask)tu jak jest skrzyżowanie jp2 z granitową i dalej wzdłuż osiedla zrobić lekki łuk i dalej do kraśnickiej tak jak sie kończy trasa zielona (z wiaduktem na końcu oczywiście;).I wten sposób nikt nie bedzie narzekał na hałas na korki na wycinanie lasu i inne pierdoły a trasa zielona powstanie ale w części:D
Ale Wy macie problemy...Jeśli trasa zielona nie będzie dokończona (przedłużona od krochmalnej do kraśnickiej)to przynajmniej powinni połączyć ją do krochmalnej i zrobić estakadę (tak aby z kierunku jp2 wlatywało się w krochmalną) dalej poprowadzić nadbystrzycką nad jp2(nad tym piekielnym rondem).Następnie jp2 poprowadzić pod rondem (tak aby filaretów przebiegało nad jp2)tak jak to jest Witosa pod kraśnicką , i dalej zrobić kolejną estakadę na rondzie z armi krajowej w kierunku kraśnickiej.Dodatkowo można jeszcze zrobić jakiś fajny wiadukt(np... rozwiń
Avatar
cancer / 29 grudnia 2010 o 17:53
Planowanie układów komunikacyjnych nie jest zadaniem urzędników, nawet jeśli piastują urząd prezydenta miasta. Jest to domena specjalistów od komunikacji (gdzie ich szukać w Lublinie?)I tak powinno być. Zaplanowana trasa zielona w planie miasta znajduje się od dziesięcioleci i jest corekt. Budowa to co innego. Władze miasta winny zająć się budową etapami. W pierwszej kolejności przebudować skrzyżowanie z ul. Fabryczną i al. Unii Lubelskiej i dalej po kolei na zewnątrz miasta, w miarę posiadanych środków. Stadion przy Krochmalnej nie ma racji bytu bez trasy zielonej.
Avatar
malone / 29 grudnia 2010 o 17:45
obejdzie sie bez tej trasy juz pociagi nie dają mi spokoju cały dom sie trzesie tylko tego g..wa jeszcze brakowało narutowicza nadbystrzycką niech przebudują bo godzine sie na hempla w szczycie z górek jedzie.
Avatar
rola / 29 grudnia 2010 o 16:55
Nie dla budowy zamiast lasu i pod lasem!!!
Avatar
sss / 29 grudnia 2010 o 16:49
Budować, budować i jeszcze raz budować, dróg nigdy za wiele. Bez budowy infrastruktury nie będzie rozwoju miasta. Niech te wodolejstwo się skończy, bo niedługo nie będzie jak pojechać, bo wszędzie będą korki. Wybudowanie każdego nowego osiedla, powinno się wiązać z rozbudową istniejących dróg!!! i to niech odpowiedzialni ludzie wezmą sobie do serca, bo nie po to pracują w urzędzie aby takie problemy wychodziły.
Kto wybudował bloki to niech montuje teraz ekrany akustyczne, bo chyba droga była wcześniej na planach.

Obiecali trasę Zieloną to niech teraz ją budują, szkoda że nie ma przepisów regulujących niedotrzymanie obietnic wyborczych.
Budować, budować i jeszcze raz budować, dróg nigdy za wiele. Bez budowy infrastruktury nie będzie rozwoju miasta. Niech te wodolejstwo się skończy, bo niedługo nie będzie jak pojechać, bo wszędzie będą korki. Wybudowanie każdego nowego osiedla, powinno się wiązać z rozbudową istniejących dróg!!! i to niech odpowiedzialni ludzie wezmą sobie do serca, bo nie po to pracują w urzędzie aby takie problemy wychodziły.
Kto wybudował bloki to niech montuje teraz ekrany akustyczne, bo chyba droga była wcześniej na planach.

rozwiń
Avatar
Gość / 29 grudnia 2010 o 13:32
tamtędy idzie już uzbrojenie terenu.powstało w latach 1990-94. miał tam byc dworzec zachodni i szybka kolej na wschód lublina. do tego trzeba wrócic. tam nawet wybudowano torowisko pod perony. poręba się rozbudowuje i ta obwodnica jest konieczna
Avatar
Gość / 29 grudnia 2010 o 13:25
[quote name='freaq' timestamp='1293620969' post='412969']
Lepiej byłoby zbudować ją wzdłuż Janowskiej i dalej do Trojaczkowic i w drugą stronę do Abramowic. Trzeba ruch wyprowadzać poza miasto jednocześnie ożywiać tereny pod względem inwestycyjnym pod miastem, a nie ułatwiać tranzyt przez centrum, gdzie jest ciasno i nic się nie da wybudować wokół tych nowych dróg.
[/quote]

Oczywiście że trasa powinna biec przez Janowską, tam są tereny pod inwestycje które powinny być na obrzeżach miasta żeby TIRY nie musiały się pchać do centrum
[quote name='freaq' timestamp='1293620969' post='412969']
Lepiej byłoby zbudować ją wzdłuż Janowskiej i dalej do Trojaczkowic i w drugą stronę do Abramowic. Trzeba ruch wyprowadzać poza miasto jednocześnie ożywiać tereny pod względem inwestycyjnym pod miastem, a nie ułatwiać tranzyt przez centrum, gdzie jest ciasno i nic się nie da wybudować wokół tych nowych dróg.
[/quote]

Oczywiście że trasa powinna biec przez Janowską, tam są tereny pod inwestycje które powinny być na obrzeżach miasta żeby... rozwiń
Avatar
KH / 29 grudnia 2010 o 13:24
Niech na razie skończą budowę odcinka, który jest tzw polską tymczsówką. Zygzaczek w stronę Unii Lubelskiej, gdzie codziennie "wypada" przynajmniej jeden samochód. Rury pod TZ pękają kilka razy w roku. Partactwo, którego nikt przez 4 lata nie naprawił!
Avatar
freaq / 29 grudnia 2010 o 12:09
Zbudowanie TZ pod lasem miałoby sens wtedy, gdyby tam było dużo miejsca na inne inwestycje. Oczywiście taka trasa za Bursztynową ułatwi wyjazd z miasta, ale też ułatwi wjazd. Powstanie TZ wg obecnych planów nie przyczyni się do rozwoju Lublina, a jedynie ułatwi podróż mieszkańcom okolicznych miejscowości. Rozładuje to korki na JPII ale zwiększy ruch w centrum i w kierunku wschodnim. Lepiej byłoby zbudować ją wzdłuż Janowskiej i dalej do Trojaczkowic i w drugą stronę do Abramowic. Trzeba ruch wyprowadzać poza miasto jednocześnie ożywiać tereny pod względem inwestycyjnym pod miastem, a nie ułatwiać tranzyt przez centrum, gdzie jest ciasno i nic się nie da wybudować wokół tych nowych dróg.
Zbudowanie TZ pod lasem miałoby sens wtedy, gdyby tam było dużo miejsca na inne inwestycje. Oczywiście taka trasa za Bursztynową ułatwi wyjazd z miasta, ale też ułatwi wjazd. Powstanie TZ wg obecnych planów nie przyczyni się do rozwoju Lublina, a jedynie ułatwi podróż mieszkańcom okolicznych miejscowości. Rozładuje to korki na JPII ale zwiększy ruch w centrum i w kierunku wschodnim. Lepiej byłoby zbudować ją wzdłuż Janowskiej i dalej do Trojaczkowic i w drugą stronę do Abramowic. Trzeba ruch wyprowadzać poza miasto jednocześnie ożywiać teren... rozwiń
Avatar
lola / 29 grudnia 2010 o 10:59
i znowu lubelski urzędnik zabiera się za to co wychodzi mu najlepiej tj. za ANALIZOWANIE - np. patrz analizowanie przyszłej formy architektonicznej Placu Litewskiego czy Podzamcza, analizowanie budowy tunelu pod Racłwickimi, analizowanie dalszego przedłużenia Krańcowej, czy też jedno z najbardziej spektakularnych 'analizowań' tj analiza przyszłości 'teatru w budowie'. Miną dwa pokolenia zanim lubelski urzędnik sumiennie PRZENALIZUJE wszystkie aspekty trasy Zielonej.
Za kolejne dwa pokolenia padną ostateczne decyzje..... ale wtedy niestety np. pechowo pieniędzy zabraknie, lub jednego z wymaganych pozwoleń. Kiedy już jedno i drugie zanalizują i załatwią, to okaże się, że projekt ma błędy w dokumentacji a wykonawca jest najtańszy ale wysoce nierzetelny. Dodatkowo, 'ze względu na wyjątkowy profil terenu' inwestycja musi trwać znacznie dłużej niż jest to konieczne na świecie (patrz ul.Krańcowa lub remont mostu na Bystrzycy). Suma summarum za kolejne dwa pokolenia (czyli razem cztery) urzędnik magistratu PRZEANALIZUJE, zaplanuje i zrealizuje tych kilka kilometrów jezdni - ale wtedy Lublin będzie już liczył mniej niż 200 000 mieszkańców, w większości urzędników, lekarzy, prawników oraz pozostałych do obsługi w/w wymienionych.... i komu będzie to potrzebne!??!!?
i znowu lubelski urzędnik zabiera się za to co wychodzi mu najlepiej tj. za ANALIZOWANIE - np. patrz analizowanie przyszłej formy architektonicznej Placu Litewskiego czy Podzamcza, analizowanie budowy tunelu pod Racłwickimi, analizowanie dalszego przedłużenia Krańcowej, czy też jedno z najbardziej spektakularnych 'analizowań' tj analiza przyszłości 'teatru w budowie'. Miną dwa pokolenia zanim lubelski urzędnik sumiennie PRZENALIZUJE wszystkie aspekty trasy Zielonej.
Za kolejne dwa pokolenia padną ostateczne decyzje........ rozwiń
Avatar
GrzechuVolumMasters / 7 lipca 2011 o 19:55
Ale Wy macie problemy...Jeśli trasa zielona nie będzie dokończona (przedłużona od krochmalnej do kraśnickiej)to przynajmniej powinni połączyć ją do krochmalnej i zrobić estakadę (tak aby z kierunku jp2 wlatywało się w krochmalną) dalej poprowadzić nadbystrzycką nad jp2(nad tym piekielnym rondem).Następnie jp2 poprowadzić pod rondem (tak aby filaretów przebiegało nad jp2)tak jak to jest Witosa pod kraśnicką , i dalej zrobić kolejną estakadę na rondzie z armi krajowej w kierunku kraśnickiej.Dodatkowo można jeszcze zrobić jakiś fajny wiadukt(np ten pierwszy co jest na obwodnicy piask)tu jak jest skrzyżowanie jp2 z granitową i dalej wzdłuż osiedla zrobić lekki łuk i dalej do kraśnickiej tak jak sie kończy trasa zielona (z wiaduktem na końcu oczywiście;).I wten sposób nikt nie bedzie narzekał na hałas na korki na wycinanie lasu i inne pierdoły a trasa zielona powstanie ale w części:D
Ale Wy macie problemy...Jeśli trasa zielona nie będzie dokończona (przedłużona od krochmalnej do kraśnickiej)to przynajmniej powinni połączyć ją do krochmalnej i zrobić estakadę (tak aby z kierunku jp2 wlatywało się w krochmalną) dalej poprowadzić nadbystrzycką nad jp2(nad tym piekielnym rondem).Następnie jp2 poprowadzić pod rondem (tak aby filaretów przebiegało nad jp2)tak jak to jest Witosa pod kraśnicką , i dalej zrobić kolejną estakadę na rondzie z armi krajowej w kierunku kraśnickiej.Dodatkowo można jeszcze zrobić jakiś fajny wiadukt(np... rozwiń
Avatar
cancer / 29 grudnia 2010 o 17:53
Planowanie układów komunikacyjnych nie jest zadaniem urzędników, nawet jeśli piastują urząd prezydenta miasta. Jest to domena specjalistów od komunikacji (gdzie ich szukać w Lublinie?)I tak powinno być. Zaplanowana trasa zielona w planie miasta znajduje się od dziesięcioleci i jest corekt. Budowa to co innego. Władze miasta winny zająć się budową etapami. W pierwszej kolejności przebudować skrzyżowanie z ul. Fabryczną i al. Unii Lubelskiej i dalej po kolei na zewnątrz miasta, w miarę posiadanych środków. Stadion przy Krochmalnej nie ma racji bytu bez trasy zielonej.
Avatar
malone / 29 grudnia 2010 o 17:45
obejdzie sie bez tej trasy juz pociagi nie dają mi spokoju cały dom sie trzesie tylko tego g..wa jeszcze brakowało narutowicza nadbystrzycką niech przebudują bo godzine sie na hempla w szczycie z górek jedzie.
Avatar
rola / 29 grudnia 2010 o 16:55
Nie dla budowy zamiast lasu i pod lasem!!!
Avatar
sss / 29 grudnia 2010 o 16:49
Budować, budować i jeszcze raz budować, dróg nigdy za wiele. Bez budowy infrastruktury nie będzie rozwoju miasta. Niech te wodolejstwo się skończy, bo niedługo nie będzie jak pojechać, bo wszędzie będą korki. Wybudowanie każdego nowego osiedla, powinno się wiązać z rozbudową istniejących dróg!!! i to niech odpowiedzialni ludzie wezmą sobie do serca, bo nie po to pracują w urzędzie aby takie problemy wychodziły.
Kto wybudował bloki to niech montuje teraz ekrany akustyczne, bo chyba droga była wcześniej na planach.

Obiecali trasę Zieloną to niech teraz ją budują, szkoda że nie ma przepisów regulujących niedotrzymanie obietnic wyborczych.
Budować, budować i jeszcze raz budować, dróg nigdy za wiele. Bez budowy infrastruktury nie będzie rozwoju miasta. Niech te wodolejstwo się skończy, bo niedługo nie będzie jak pojechać, bo wszędzie będą korki. Wybudowanie każdego nowego osiedla, powinno się wiązać z rozbudową istniejących dróg!!! i to niech odpowiedzialni ludzie wezmą sobie do serca, bo nie po to pracują w urzędzie aby takie problemy wychodziły.
Kto wybudował bloki to niech montuje teraz ekrany akustyczne, bo chyba droga była wcześniej na planach.

rozwiń
Avatar
Gość / 29 grudnia 2010 o 13:32
tamtędy idzie już uzbrojenie terenu.powstało w latach 1990-94. miał tam byc dworzec zachodni i szybka kolej na wschód lublina. do tego trzeba wrócic. tam nawet wybudowano torowisko pod perony. poręba się rozbudowuje i ta obwodnica jest konieczna
Avatar
Gość / 29 grudnia 2010 o 13:25
[quote name='freaq' timestamp='1293620969' post='412969']
Lepiej byłoby zbudować ją wzdłuż Janowskiej i dalej do Trojaczkowic i w drugą stronę do Abramowic. Trzeba ruch wyprowadzać poza miasto jednocześnie ożywiać tereny pod względem inwestycyjnym pod miastem, a nie ułatwiać tranzyt przez centrum, gdzie jest ciasno i nic się nie da wybudować wokół tych nowych dróg.
[/quote]

Oczywiście że trasa powinna biec przez Janowską, tam są tereny pod inwestycje które powinny być na obrzeżach miasta żeby TIRY nie musiały się pchać do centrum
[quote name='freaq' timestamp='1293620969' post='412969']
Lepiej byłoby zbudować ją wzdłuż Janowskiej i dalej do Trojaczkowic i w drugą stronę do Abramowic. Trzeba ruch wyprowadzać poza miasto jednocześnie ożywiać tereny pod względem inwestycyjnym pod miastem, a nie ułatwiać tranzyt przez centrum, gdzie jest ciasno i nic się nie da wybudować wokół tych nowych dróg.
[/quote]

Oczywiście że trasa powinna biec przez Janowską, tam są tereny pod inwestycje które powinny być na obrzeżach miasta żeby... rozwiń
Avatar
KH / 29 grudnia 2010 o 13:24
Niech na razie skończą budowę odcinka, który jest tzw polską tymczsówką. Zygzaczek w stronę Unii Lubelskiej, gdzie codziennie "wypada" przynajmniej jeden samochód. Rury pod TZ pękają kilka razy w roku. Partactwo, którego nikt przez 4 lata nie naprawił!
Avatar
freaq / 29 grudnia 2010 o 12:09
Zbudowanie TZ pod lasem miałoby sens wtedy, gdyby tam było dużo miejsca na inne inwestycje. Oczywiście taka trasa za Bursztynową ułatwi wyjazd z miasta, ale też ułatwi wjazd. Powstanie TZ wg obecnych planów nie przyczyni się do rozwoju Lublina, a jedynie ułatwi podróż mieszkańcom okolicznych miejscowości. Rozładuje to korki na JPII ale zwiększy ruch w centrum i w kierunku wschodnim. Lepiej byłoby zbudować ją wzdłuż Janowskiej i dalej do Trojaczkowic i w drugą stronę do Abramowic. Trzeba ruch wyprowadzać poza miasto jednocześnie ożywiać tereny pod względem inwestycyjnym pod miastem, a nie ułatwiać tranzyt przez centrum, gdzie jest ciasno i nic się nie da wybudować wokół tych nowych dróg.
Zbudowanie TZ pod lasem miałoby sens wtedy, gdyby tam było dużo miejsca na inne inwestycje. Oczywiście taka trasa za Bursztynową ułatwi wyjazd z miasta, ale też ułatwi wjazd. Powstanie TZ wg obecnych planów nie przyczyni się do rozwoju Lublina, a jedynie ułatwi podróż mieszkańcom okolicznych miejscowości. Rozładuje to korki na JPII ale zwiększy ruch w centrum i w kierunku wschodnim. Lepiej byłoby zbudować ją wzdłuż Janowskiej i dalej do Trojaczkowic i w drugą stronę do Abramowic. Trzeba ruch wyprowadzać poza miasto jednocześnie ożywiać teren... rozwiń
Avatar
lola / 29 grudnia 2010 o 10:59
i znowu lubelski urzędnik zabiera się za to co wychodzi mu najlepiej tj. za ANALIZOWANIE - np. patrz analizowanie przyszłej formy architektonicznej Placu Litewskiego czy Podzamcza, analizowanie budowy tunelu pod Racłwickimi, analizowanie dalszego przedłużenia Krańcowej, czy też jedno z najbardziej spektakularnych 'analizowań' tj analiza przyszłości 'teatru w budowie'. Miną dwa pokolenia zanim lubelski urzędnik sumiennie PRZENALIZUJE wszystkie aspekty trasy Zielonej.
Za kolejne dwa pokolenia padną ostateczne decyzje..... ale wtedy niestety np. pechowo pieniędzy zabraknie, lub jednego z wymaganych pozwoleń. Kiedy już jedno i drugie zanalizują i załatwią, to okaże się, że projekt ma błędy w dokumentacji a wykonawca jest najtańszy ale wysoce nierzetelny. Dodatkowo, 'ze względu na wyjątkowy profil terenu' inwestycja musi trwać znacznie dłużej niż jest to konieczne na świecie (patrz ul.Krańcowa lub remont mostu na Bystrzycy). Suma summarum za kolejne dwa pokolenia (czyli razem cztery) urzędnik magistratu PRZEANALIZUJE, zaplanuje i zrealizuje tych kilka kilometrów jezdni - ale wtedy Lublin będzie już liczył mniej niż 200 000 mieszkańców, w większości urzędników, lekarzy, prawników oraz pozostałych do obsługi w/w wymienionych.... i komu będzie to potrzebne!??!!?
i znowu lubelski urzędnik zabiera się za to co wychodzi mu najlepiej tj. za ANALIZOWANIE - np. patrz analizowanie przyszłej formy architektonicznej Placu Litewskiego czy Podzamcza, analizowanie budowy tunelu pod Racłwickimi, analizowanie dalszego przedłużenia Krańcowej, czy też jedno z najbardziej spektakularnych 'analizowań' tj analiza przyszłości 'teatru w budowie'. Miną dwa pokolenia zanim lubelski urzędnik sumiennie PRZENALIZUJE wszystkie aspekty trasy Zielonej.
Za kolejne dwa pokolenia padną ostateczne decyzje........ rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 28

Skomentuj

Komentujesz jako Gość
Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Retoryka w muzyce baroku - koncert w Filharmonii Lubelskiej
27 kwietnia 2018, 19:00

Retoryka w muzyce baroku - koncert w Filharmonii Lubelskiej 0 0

Co Gdzie Kiedy. W piątek, 27 kwietnia o godz. 19 w Filharmonii Lubelskiej (ul. Curie-Skłodowskiej 5) odbędzie się koncert poświęcony muzyce barokowej.

Motor kontra Spartakus Daleszyce, ważny mecz Podlasia

Motor kontra Spartakus Daleszyce, ważny mecz Podlasia 0 0

Po wygranej w Jarosławiu piłkarze i kibice Motoru mocno odetchnęli. W środę trzeba jednak pójść za ciosem. Na Arenie Lublin pojawi się Spartakus Daleszyce, który nad strefą spadkową ma tylko „oczko” przewagi. Spotkanie rozpocznie się o godz. 19

Wypadek koło Orfeusza w Lublinie. Troje dzieci w szpitalu, duże korki na Czechowie [zdjęcia]
uwaga kierowcy
galeria

Wypadek koło Orfeusza w Lublinie. Troje dzieci w szpitalu, duże korki na Czechowie [zdjęcia] 3 1

Do wypadku doszło rano na skrzyżowaniu al. Kompozytorów Polskich z ul. Smorawińskiego, przy sklepie Orfeusz

Czy Krzysztof Żuk nadal będzie prezydentem Lublina? Dziś wyrok
galeria

Czy Krzysztof Żuk nadal będzie prezydentem Lublina? Dziś wyrok 0 12

Dziś ogłoszenie wyroku w sprawie usunięcia Krzysztofa Żuka ze stanowiska prezydenta Lublina. Zdaniem wojewody Przemysława Czarnka, Żuk złamał prawo

Już wiadomo, kto będzie prowadził kawiarnię na placu Litewskim. Kiedy otwarcie?

Już wiadomo, kto będzie prowadził kawiarnię na placu Litewskim. Kiedy otwarcie? 0 7

Będzie kawa, herbata, lody i ciastka – zapowiada stowarzyszenie, które wygrało konkurs na prowadzenie letniej kafejki na pl. Litewskim. Będą tu pracować osoby niepełnosprawne, kawiarnia przyjmie też na staż bezrobotnych. Lokal powinien być otwarty na początku maja, czynny będzie do końca października.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 25 kwietnia 2018 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 25 kwietnia 2018 r. 0 0

Liga Mistrzów. Szalony mecz na Anfield

Liga Mistrzów. Szalony mecz na Anfield 1 0

Siedem bramek padło w meczu pomiędzy Liverpoolem, a AS Romą w pierwszym meczu półfinałowym Ligi Mistrzów. „The Reds” prowadzili w pewnym momencie 5:0, ale w końcówce goście zmniejszyli rozmiary porażki

Święto miłośników czytania. Trwa Festiwal Książki w Puławach [wideo]
film

Święto miłośników czytania. Trwa Festiwal Książki w Puławach [wideo] 1 0

15. Festiwal Książki w Puławach rozpoczął koncert zespołu Plateau oraz spotkania autorskie z Michałem Szulimem i Marzeną Filipczak. Przed nami kolejne - z Anną Brzezińską, plakacistą Dawidem Ryskim i Beatą Gołaszewską, bohaterką książki "Ambasadorowa".

Plac zabaw, kolejka tyrolska i tor rowerowy powstaną w Lublinie. Inwestycja centrum handlowego
galeria

Plac zabaw, kolejka tyrolska i tor rowerowy powstaną w Lublinie. Inwestycja centrum handlowego 34 3

Ślizgawki, zjeżdżalnie, hamaki, mini kolejka tyrolska, park do ćwiczeń oraz tor rowerowy – to tylko niektóre atrakcje, które znajdą się w dwóch strefach zabawy i wypoczynku, które powstaną przy centrum handlowym SKENDE Shopping w Lublinie.

Walka o głosy seniorów rozpoczęta. Obietnice PO w Puławach
galeria
film

Walka o głosy seniorów rozpoczęta. Obietnice PO w Puławach 10 34

Rozwój geriatrii, unettowienie emerytur, darmowe badania dla 60-latków, urlop wytchnieniowy, czy zniżki na leki - to część programu "Polska Seniora", o którym we wtorek w Puławach opowiadały posłanki Platformy Obywatelskiej.

Sprzęt z serduszkiem ciągle spływa. Komu pomogła WOŚP w Białej Podlaskiej?

Sprzęt z serduszkiem ciągle spływa. Komu pomogła WOŚP w Białej Podlaskiej? 0 5

Sprzęt za ponad 2 mln zł otrzymał szpital w Białej Podlaskiej na przestrzeni ubiegłego i tego roku od Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Trafił on do Ośrodka Opieki Medycznej Domowy Szpital oraz na oddziały neonatologiczny i dziecięcy.

Przedszkolaki na medal. Duży i złoty! Paraolimpiada w Lublinie [zdjęcia]
galeria

Przedszkolaki na medal. Duży i złoty! Paraolimpiada w Lublinie [zdjęcia] 0 0

III Paraolimpiada Przedszkolaków organizowana przez Przedszkole Integracyjnego nr 39 w Lublinie zgromadziła maluchy z 14 ośrodków na całej Lubelszczyźnie. Zawodnicy reprezentowali m.in. Lublin, Łęczną i Krasnystaw.

Ta pułapka udaje samicę. Kiedy samiec dostaje się do środka nie ma już dla niego ratunku
galeria

Ta pułapka udaje samicę. Kiedy samiec dostaje się do środka nie ma już dla niego ratunku 17 2

We wtorek zaczęła się nowa wojna ze szkodnikiem niszczącym lubelskie kasztanowce. Na większą skalę stosowane będą w tym roku pułapki feromonowe „udające” samicę. Zwabione nimi samce czeka, ostatnie w ich życiu rozczarowanie. Dzięki tej metodzie mniej będzie postronnych ofiar wśród innych owadów.

"Państwo musi zachować ciągłość". Monika Jaruzelska w Lublinie o ustawie degradacyjnej
galeria
film

"Państwo musi zachować ciągłość". Monika Jaruzelska w Lublinie o ustawie degradacyjnej 0 31

Wejście w życie ustawy degradacyjnej byłoby bardzo niebezpiecznym zjawiskiem. Państwo musi zachować pewną ciągłość - powiedziała w Lublinie Monika Jaruzelska, córka generała Wojciecha Jaruzelskiego.

Roboty drogowe w Lublinie. Duże utrudnienia na dwóch ważnych ulicach

Roboty drogowe w Lublinie. Duże utrudnienia na dwóch ważnych ulicach 6 2

Nie doszło do zapowiadanego na wtorek zamknięcia przejazdu przed Bramą Krakowską. Bariery na Lubartowskiej oraz Królewskiej mają być ustawione w środę około południa.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.