Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

18 stycznia 2013 r.
18:07
Edytuj ten wpis

Trolejbusy z Łucka? Ukraińcy chcą współpracować z lubelskim MPK

Autor: Zdjęcie autora (pp)
0 19 A A
Ivan Hrycak, konsul generalny Ukrainy w Lublinie ( Hanna Bytniewska)
Ivan Hrycak, konsul generalny Ukrainy w Lublinie ( Hanna Bytniewska)

W Lublinie mogłyby powstawać trolejbusy z Łucka – uważa Ivan Hrycak, konsul generalny Ukrainy w Lublinie. Na otwierającej rok konferencji prasowej poinformował też, że przejście graniczne w Dołhobyczowie ma być czynne w drugiej połowie roku.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Ukraińcy chcą współpracować z lubelskim MPK. – Montaż trolejbusów firmy "Bogdan” z Łucka mógłby się odbywać w halach fabrycznych po Daewoo w Lublinie. Prezydent Lublina Krzysztof Żuk jest zainteresowany tym pomysłem i widzi szanse na jego sukces – powiedział Ivan Hrycak.

– Na razie nie mamy oficjalnego zapytania w tej sprawie – mówi Weronika Opasiak, rzecznik lubelskiego MPK. – Ale mamy doświadczenie w montażu trolejbusów. Już montowaliśmy trolejbus MAZ czy polskie Trolino.

Konsul poinformował także, że w tym roku zostanie otwarte przejście w Dołhobyczowie. – Myślę, że stanie się to w drugiej połowie roku – dodał konsul. Przejście w Dołhobyczowie było czynne tylko podczas Euro 2012. Po stronie polskiej gotowa jest cała infrastruktura, ale na Ukrainie brakuje drogi dojazdowej. – Moim zdaniem przejścia graniczne polsko-ukraińskie powinny być co 45 km. Co znacznie skróciłoby kolejki do odprawy – dodał konsul.

Komentarze 19

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
aron / 1 marca 2013 o 07:40
Przede wszystkim po co trolejbusy w Lublinie? Drogie to, niewygodne, a zysk ekologiczny żaden przy 100 tys. samochodów osobowych
Avatar
MK / 28 lutego 2013 o 22:18
Polityka władz Lublina przypomina politykę podupadłej prownicji, dlatego i tabor musi być stosowny. Po co sprawdzone trolejbusy z Solarisa, lepiej kupować nam złom ze wschodu.
Avatar
LUcas / 28 lutego 2013 o 22:16
Zamiast wybrać sprawdzoną ofertę Solarisa kupujemy jakieś złomy z Ukrainy. Jest podobnie jak z autubusami, a potem dziwimy się, że w tym kraju nie ma pracy. Amerykanie to zbiegali by sprzedać nam F-16, a my kupujemy teraz złom wszędzie, byle nie od swoich firm. Gratulacje, z taką polityką daleko zajdziemy. Fajnie, że prezydent Żuk zapewnia miejsca pracy w Turcji i na Ukrainie, tamtejsi wyborcy będą mu wdzięczni.
Avatar
gromkopierdiejew / 20 stycznia 2013 o 21:00
Przeciez w ub. tygodniu oglaszliscie za Piechocinskim wielkie wejscie Mazdy do hal na terenie dawnego DMP. Co tydzien inny inwestor ,pchaja sie drzwiami i oknami az milo patrzec. W razie co to niedaleko jest Biedronka mozna zaadoptowac pomieszczenia.
Juz widze piekne czerwone nowoczesne trolejbusy marki "Bogdan" sp zo.o. wyjezdzajace dumnie przez rogatki miasta na cala Polske i swiat. To moze byc lepszy interes niz lupki !
Kurde, ze ja na to wczesniej nie wpadlem , przeciez rynek czeka na takie cuda. Zapene rolnicy chetnie kupia takie pojazdy bo prad jest tanszy od benzyny no i ciszej jezdza. Problemem moga byc Chinczycy ktorzy jak donosila niedawno lubelska prasa maja zainwestowac "wielkie" pieniadze razem z Polmotem, no i jescze Ursus (gdzie to wszystko pomiescic?)
Jutro zaczyna sie nowy tydzien wiec czekamy z niecierpliwoscia na nastepne ciekawe nowinki oglaszanych w Kurierze.
Hmm... co by tu jeszcze wymyslec a moze by tak w budyn zainwestowac ?
Przeciez w ub. tygodniu oglaszliscie za Piechocinskim wielkie wejscie Mazdy do hal na terenie dawnego DMP. Co tydzien inny inwestor ,pchaja sie drzwiami i oknami az milo patrzec. W razie co to niedaleko jest Biedronka mozna zaadoptowac pomieszczenia.
Juz widze piekne czerwone nowoczesne trolejbusy marki "Bogdan" sp zo.o. wyjezdzajace dumnie przez rogatki miasta na cala Polske i swiat. To moze byc lepszy interes niz lupki !
Kurde, ze ja na to wczesniej nie wpadlem , przeciez rynek czeka na takie cuda. Zapene roln... rozwiń
Avatar
gosc / 20 stycznia 2013 o 20:15
[quote name='Żuk Żuk Żuk (samochód)' timestamp='1358705456' post='723105']
zapewne udział w spółce wiązałby się dla MPK jakimiś kosztami czy to w udziałach czy w innej formie, tak więc biorąc pod uwage nikłe szanse na powodzenie przedsięwzięcia, ja na miejscu Żuka nie dałbym tym ukraincom złamanego grosza, a ten złom niech produkują u siebie
[/quote]

Może i masz rację, ale skoro jesteśmy za dobrzy dla Ukraińców i stać nas na gardzenie wschodnim inwestorem to nie narzekajmy na brak przemysłu w Lublinie.
Avatar
COOLejaż / 20 stycznia 2013 o 19:11
Jest jeszcze jeden inwestor -ten z Kataru, od Stoczni Gdańskiej
Avatar
Żuk Żuk Żuk (samochód) / 20 stycznia 2013 o 19:10
[quote name='gość' timestamp='1358704200' post='723096']
Widzę! A czy ty niee widzisz, że produkcja trolejbusów odbywałaby się w Lublinie a ich sprzedaż i zdobywanie rynku TO JUŻ NIE NASZ PROBLEM? Czy my mamy coś do stracenia? Te hale i tak stoją puste więc czemu nie zaryzykować? Czy mamy innego pewniaka na miejsce Ukraińców? Obawiam się, że nie!
[/quote]

zapewne udział w spółce wiązałby się dla MPK jakimiś kosztami czy to w udziałach czy w innej formie, tak więc biorąc pod uwage nikłe szanse na powodzenie przedsięwzięcia, ja na miejscu Żuka nie dałbym tym ukraincom złamanego grosza, a ten złom niech produkują u siebie
[quote name='gość' timestamp='1358704200' post='723096']
Widzę! A czy ty niee widzisz, że produkcja trolejbusów odbywałaby się w Lublinie a ich sprzedaż i zdobywanie rynku TO JUŻ NIE NASZ PROBLEM? Czy my mamy coś do stracenia? Te hale i tak stoją puste więc czemu nie zaryzykować? Czy mamy innego pewniaka na miejsce Ukraińców? Obawiam się, że nie!
[/quote]

zapewne udział w spółce wiązałby się dla MPK jakimiś kosztami czy to w udziałach czy w innej formie, tak więc biorąc pod uwage nikłe... rozwiń
Avatar
gość / 20 stycznia 2013 o 18:50
[quote name='Antyżuk' timestamp='1358692203' post='723010']
Tylko Turcy dla mercedesa to tania siła robocza. A tu jest na odwrót. Naprawdę tego nie widzisz ??
[/quote]

Widzę! A czy ty niee widzisz, że produkcja trolejbusów odbywałaby się w Lublinie a ich sprzedaż i zdobywanie rynku TO JUŻ NIE NASZ PROBLEM? Czy my mamy coś do stracenia? Te hale i tak stoją puste więc czemu nie zaryzykować? Czy mamy innego pewniaka na miejsce Ukraińców? Obawiam się, że nie!
Avatar
jurekjp / 20 stycznia 2013 o 18:47
Mamy podobny już jeden w MPK jeździ się nim jak na wozie drabiniastym wszystko się tłucze i trzęsie. DZIĘKUJE




[quote name='MPKowiec' timestamp='1358682556' post='722915']
Trolejbusy prezentują się całkiem nieźle. Oto przykład:



[url="http://ltek.pl/galeria/displayimage.php?album=539&pos=12"]http://ltek.pl/galer...lbum=539&pos=12[/url]




[url="http://ltek.pl/galeria/displayimage.php?album=539&pos=14"]http://ltek.pl/galer...lbum=539&pos=14[/url]

[url="http://ltek.pl/galeria/displayimage.php?album=539&pos=13"]http://ltek.pl/galer...lbum=539&pos=13[/url]

Ale w Lublinie ich bym do jeżdżenia nie chciał. Z tego co rozmawiałem z Ukraińskimi kierowcami, to taki odpowiednik naszego autosana...
[/quote]
Mamy podobny już jeden w MPK jeździ się nim jak na wozie drabiniastym wszystko się tłucze i trzęsie. DZIĘKUJE




[quote name='MPKowiec' timestamp='1358682556' post='722915']
Trolejbusy prezentują się całkiem nieźle. Oto przykład:



[url="http://ltek.pl/galeria/displayimage.php?album=539&pos=12"]http://ltek.pl/galer...lbum=539&pos=12[/url]




[url="http://ltek.pl/galeria/displayimage.php?album=539&pos=14"]http://lte... rozwiń
Avatar
Mick z Los Angeles / 20 stycznia 2013 o 18:34
[quote name='mn' timestamp='1358686527' post='722957']
Mega głupota!!! Kto to kupi? W Polsce przypominam są tylko 3 miasta z trolejbusami. Na Ukrainie jest więcej, ale koszt pracy robotnika ukraińskiego jest niższy niż polskiego. Jaki więc jest sens składania u nas tego syfu? Może więc Niemcy albo Szwajcarzy to kupią? Kpina żywa!!! MPK próbowało już współpracy z białoruskim Mazem i szybko im się odechciało. Jeździ jeden złom pod nazwą Maz, w którym tak wszystko trzeszczy i skrzypi, że szok. Spasowanie elementów na poziomie samoróbek z Nigerii. Serwisu praktycznie w Polsce nie ma!!! Musieli czekać MIESIĄCAMI NA CZĘŚCI Z BIAŁORUSI. To samo będzie z tym ukraińskim syfem. Zainteresowanych wysyłam do Kielc, gdzie było kilka sztuk tego "cudu techniki". Po paru miesiącach mechanicy i kierownictwo zajezdni mieli serdecznie dosyć niekończących się napraw i w popłochu wyprzedawali ten złom, na który i tak nie było chętnych.
Żuk z konsulem niech się pukną w swoje durne, tępe, łyse łepetyny.
[/quote]
[center][size=5][color=#FF0000]100% racji. Podstawowym problemem jest fakt, że nie będzie chętnych na ukraińskie trolejbusy z Lublina, a całe przedsięwzięcie okaże się jednym wielkim niewypałem. Ktoś wcześniej wspominał o mercedesach conecto produkowanych w turcji, że nie ma problemu z ich zbytem. Akurat tam turcy wnieśli do spółki niskie koszty pracy, Mercedes swoją markę i know-how i biznes się kręci. Tymczasem co mają sobie do zaoferowania MPK Lublin i Bogdan?? No właśnie, NIC. [/color][/size][/center]

[center][color=#008000]Montownia trolejbusów w Lublinie? Jak najbardziej, ale po pierwsze nie tylko trolejbusów ale także autobusów, pod drugie partnerem niech będzie zachodni uznany producent, który chce obniżyć koszty produkcji i z tego względu przenosi produkcje bardziej na wschód, który ma rozpoznawalną markę, jego produkty są odpowiednio zaawansowane technologicznie i ma perspektywy sprzedaży swoich produktów[/color][/center]
[quote name='mn' timestamp='1358686527' post='722957']
Mega głupota!!! Kto to kupi? W Polsce przypominam są tylko 3 miasta z trolejbusami. Na Ukrainie jest więcej, ale koszt pracy robotnika ukraińskiego jest niższy niż polskiego. Jaki więc jest sens składania u nas tego syfu? Może więc Niemcy albo Szwajcarzy to kupią? Kpina żywa!!! MPK próbowało już współpracy z białoruskim Mazem i szybko im się odechciało. Jeździ jeden złom pod nazwą Maz, w którym tak wszystko trzeszczy i skrzypi, że s... rozwiń
Avatar
aron / 1 marca 2013 o 07:40
Przede wszystkim po co trolejbusy w Lublinie? Drogie to, niewygodne, a zysk ekologiczny żaden przy 100 tys. samochodów osobowych
Avatar
MK / 28 lutego 2013 o 22:18
Polityka władz Lublina przypomina politykę podupadłej prownicji, dlatego i tabor musi być stosowny. Po co sprawdzone trolejbusy z Solarisa, lepiej kupować nam złom ze wschodu.
Avatar
LUcas / 28 lutego 2013 o 22:16
Zamiast wybrać sprawdzoną ofertę Solarisa kupujemy jakieś złomy z Ukrainy. Jest podobnie jak z autubusami, a potem dziwimy się, że w tym kraju nie ma pracy. Amerykanie to zbiegali by sprzedać nam F-16, a my kupujemy teraz złom wszędzie, byle nie od swoich firm. Gratulacje, z taką polityką daleko zajdziemy. Fajnie, że prezydent Żuk zapewnia miejsca pracy w Turcji i na Ukrainie, tamtejsi wyborcy będą mu wdzięczni.
Avatar
gromkopierdiejew / 20 stycznia 2013 o 21:00
Przeciez w ub. tygodniu oglaszliscie za Piechocinskim wielkie wejscie Mazdy do hal na terenie dawnego DMP. Co tydzien inny inwestor ,pchaja sie drzwiami i oknami az milo patrzec. W razie co to niedaleko jest Biedronka mozna zaadoptowac pomieszczenia.
Juz widze piekne czerwone nowoczesne trolejbusy marki "Bogdan" sp zo.o. wyjezdzajace dumnie przez rogatki miasta na cala Polske i swiat. To moze byc lepszy interes niz lupki !
Kurde, ze ja na to wczesniej nie wpadlem , przeciez rynek czeka na takie cuda. Zapene rolnicy chetnie kupia takie pojazdy bo prad jest tanszy od benzyny no i ciszej jezdza. Problemem moga byc Chinczycy ktorzy jak donosila niedawno lubelska prasa maja zainwestowac "wielkie" pieniadze razem z Polmotem, no i jescze Ursus (gdzie to wszystko pomiescic?)
Jutro zaczyna sie nowy tydzien wiec czekamy z niecierpliwoscia na nastepne ciekawe nowinki oglaszanych w Kurierze.
Hmm... co by tu jeszcze wymyslec a moze by tak w budyn zainwestowac ?
Przeciez w ub. tygodniu oglaszliscie za Piechocinskim wielkie wejscie Mazdy do hal na terenie dawnego DMP. Co tydzien inny inwestor ,pchaja sie drzwiami i oknami az milo patrzec. W razie co to niedaleko jest Biedronka mozna zaadoptowac pomieszczenia.
Juz widze piekne czerwone nowoczesne trolejbusy marki "Bogdan" sp zo.o. wyjezdzajace dumnie przez rogatki miasta na cala Polske i swiat. To moze byc lepszy interes niz lupki !
Kurde, ze ja na to wczesniej nie wpadlem , przeciez rynek czeka na takie cuda. Zapene roln... rozwiń
Avatar
gosc / 20 stycznia 2013 o 20:15
[quote name='Żuk Żuk Żuk (samochód)' timestamp='1358705456' post='723105']
zapewne udział w spółce wiązałby się dla MPK jakimiś kosztami czy to w udziałach czy w innej formie, tak więc biorąc pod uwage nikłe szanse na powodzenie przedsięwzięcia, ja na miejscu Żuka nie dałbym tym ukraincom złamanego grosza, a ten złom niech produkują u siebie
[/quote]

Może i masz rację, ale skoro jesteśmy za dobrzy dla Ukraińców i stać nas na gardzenie wschodnim inwestorem to nie narzekajmy na brak przemysłu w Lublinie.
Avatar
COOLejaż / 20 stycznia 2013 o 19:11
Jest jeszcze jeden inwestor -ten z Kataru, od Stoczni Gdańskiej
Avatar
Żuk Żuk Żuk (samochód) / 20 stycznia 2013 o 19:10
[quote name='gość' timestamp='1358704200' post='723096']
Widzę! A czy ty niee widzisz, że produkcja trolejbusów odbywałaby się w Lublinie a ich sprzedaż i zdobywanie rynku TO JUŻ NIE NASZ PROBLEM? Czy my mamy coś do stracenia? Te hale i tak stoją puste więc czemu nie zaryzykować? Czy mamy innego pewniaka na miejsce Ukraińców? Obawiam się, że nie!
[/quote]

zapewne udział w spółce wiązałby się dla MPK jakimiś kosztami czy to w udziałach czy w innej formie, tak więc biorąc pod uwage nikłe szanse na powodzenie przedsięwzięcia, ja na miejscu Żuka nie dałbym tym ukraincom złamanego grosza, a ten złom niech produkują u siebie
[quote name='gość' timestamp='1358704200' post='723096']
Widzę! A czy ty niee widzisz, że produkcja trolejbusów odbywałaby się w Lublinie a ich sprzedaż i zdobywanie rynku TO JUŻ NIE NASZ PROBLEM? Czy my mamy coś do stracenia? Te hale i tak stoją puste więc czemu nie zaryzykować? Czy mamy innego pewniaka na miejsce Ukraińców? Obawiam się, że nie!
[/quote]

zapewne udział w spółce wiązałby się dla MPK jakimiś kosztami czy to w udziałach czy w innej formie, tak więc biorąc pod uwage nikłe... rozwiń
Avatar
gość / 20 stycznia 2013 o 18:50
[quote name='Antyżuk' timestamp='1358692203' post='723010']
Tylko Turcy dla mercedesa to tania siła robocza. A tu jest na odwrót. Naprawdę tego nie widzisz ??
[/quote]

Widzę! A czy ty niee widzisz, że produkcja trolejbusów odbywałaby się w Lublinie a ich sprzedaż i zdobywanie rynku TO JUŻ NIE NASZ PROBLEM? Czy my mamy coś do stracenia? Te hale i tak stoją puste więc czemu nie zaryzykować? Czy mamy innego pewniaka na miejsce Ukraińców? Obawiam się, że nie!
Avatar
jurekjp / 20 stycznia 2013 o 18:47
Mamy podobny już jeden w MPK jeździ się nim jak na wozie drabiniastym wszystko się tłucze i trzęsie. DZIĘKUJE




[quote name='MPKowiec' timestamp='1358682556' post='722915']
Trolejbusy prezentują się całkiem nieźle. Oto przykład:



[url="http://ltek.pl/galeria/displayimage.php?album=539&pos=12"]http://ltek.pl/galer...lbum=539&pos=12[/url]




[url="http://ltek.pl/galeria/displayimage.php?album=539&pos=14"]http://ltek.pl/galer...lbum=539&pos=14[/url]

[url="http://ltek.pl/galeria/displayimage.php?album=539&pos=13"]http://ltek.pl/galer...lbum=539&pos=13[/url]

Ale w Lublinie ich bym do jeżdżenia nie chciał. Z tego co rozmawiałem z Ukraińskimi kierowcami, to taki odpowiednik naszego autosana...
[/quote]
Mamy podobny już jeden w MPK jeździ się nim jak na wozie drabiniastym wszystko się tłucze i trzęsie. DZIĘKUJE




[quote name='MPKowiec' timestamp='1358682556' post='722915']
Trolejbusy prezentują się całkiem nieźle. Oto przykład:



[url="http://ltek.pl/galeria/displayimage.php?album=539&pos=12"]http://ltek.pl/galer...lbum=539&pos=12[/url]




[url="http://ltek.pl/galeria/displayimage.php?album=539&pos=14"]http://lte... rozwiń
Avatar
Mick z Los Angeles / 20 stycznia 2013 o 18:34
[quote name='mn' timestamp='1358686527' post='722957']
Mega głupota!!! Kto to kupi? W Polsce przypominam są tylko 3 miasta z trolejbusami. Na Ukrainie jest więcej, ale koszt pracy robotnika ukraińskiego jest niższy niż polskiego. Jaki więc jest sens składania u nas tego syfu? Może więc Niemcy albo Szwajcarzy to kupią? Kpina żywa!!! MPK próbowało już współpracy z białoruskim Mazem i szybko im się odechciało. Jeździ jeden złom pod nazwą Maz, w którym tak wszystko trzeszczy i skrzypi, że szok. Spasowanie elementów na poziomie samoróbek z Nigerii. Serwisu praktycznie w Polsce nie ma!!! Musieli czekać MIESIĄCAMI NA CZĘŚCI Z BIAŁORUSI. To samo będzie z tym ukraińskim syfem. Zainteresowanych wysyłam do Kielc, gdzie było kilka sztuk tego "cudu techniki". Po paru miesiącach mechanicy i kierownictwo zajezdni mieli serdecznie dosyć niekończących się napraw i w popłochu wyprzedawali ten złom, na który i tak nie było chętnych.
Żuk z konsulem niech się pukną w swoje durne, tępe, łyse łepetyny.
[/quote]
[center][size=5][color=#FF0000]100% racji. Podstawowym problemem jest fakt, że nie będzie chętnych na ukraińskie trolejbusy z Lublina, a całe przedsięwzięcie okaże się jednym wielkim niewypałem. Ktoś wcześniej wspominał o mercedesach conecto produkowanych w turcji, że nie ma problemu z ich zbytem. Akurat tam turcy wnieśli do spółki niskie koszty pracy, Mercedes swoją markę i know-how i biznes się kręci. Tymczasem co mają sobie do zaoferowania MPK Lublin i Bogdan?? No właśnie, NIC. [/color][/size][/center]

[center][color=#008000]Montownia trolejbusów w Lublinie? Jak najbardziej, ale po pierwsze nie tylko trolejbusów ale także autobusów, pod drugie partnerem niech będzie zachodni uznany producent, który chce obniżyć koszty produkcji i z tego względu przenosi produkcje bardziej na wschód, który ma rozpoznawalną markę, jego produkty są odpowiednio zaawansowane technologicznie i ma perspektywy sprzedaży swoich produktów[/color][/center]
[quote name='mn' timestamp='1358686527' post='722957']
Mega głupota!!! Kto to kupi? W Polsce przypominam są tylko 3 miasta z trolejbusami. Na Ukrainie jest więcej, ale koszt pracy robotnika ukraińskiego jest niższy niż polskiego. Jaki więc jest sens składania u nas tego syfu? Może więc Niemcy albo Szwajcarzy to kupią? Kpina żywa!!! MPK próbowało już współpracy z białoruskim Mazem i szybko im się odechciało. Jeździ jeden złom pod nazwą Maz, w którym tak wszystko trzeszczy i skrzypi, że s... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 19

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Lublin: Ta inicjatywa kosztowała 200 tys. złotych. Ratusz obiecywał, że wdroży pomysły

Lublin: Ta inicjatywa kosztowała 200 tys. złotych. Ratusz obiecywał, że wdroży pomysły 2 0

Około 200 tys. zł wydało miasto na organizację tzw. panelu obywatelskiego, czyli zwołanie losowo wybranej grupy mieszkańców, którzy mieli wybrać metody walki ze smogiem. Ratusz obiecał, że ich propozycje uzna za wiążące, o ile zostaną przyjęte większością 4/5 głosów. Co wynikło z tych zapowiedzi?

MUNDIAL 2018 Nigeria – Islandia 2:0. „Super Orły” wróciły do gry

MUNDIAL 2018 Nigeria – Islandia 2:0. „Super Orły” wróciły do gry 0 0

MUNDIAL 2018 Zespół z Afryki po dwóch golach Ahmeda Musy pokonał Islandię i zachował szanse na awans do dalszego etapu turnieju

Nerwowy koniec roku w Społecznej Szkole Podstawowej im. Klonowica w Lublinie

Nerwowy koniec roku w Społecznej Szkole Podstawowej im. Klonowica w Lublinie 1 2

Rodzice uczniów Społecznej Szkoły Podstawowej im. Sebastiana Klonowica w Lublinie boją się, że konflikt między kadrą odbije się negatywnie na ich dzieciach. Na korytarzach ostatnio niewiele mówiło się o końcu roku, a częściej o mobbingu i możliwym odejściu części nauczycieli.

Ekspresówką z Lublina do Garwolina za rok [zdjęcia i wideo z drona]
galeria
film

Ekspresówką z Lublina do Garwolina za rok [zdjęcia i wideo z drona] 32 2

Trasą ekspresową z Lublina do Garwolina pojedziemy najprawdopobniej za rok – zapowiada Krzysztof Nalewajko z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

Manufaktura Smaków w Opolu Lubelskim. Program koncertów i wydarzeń
23 czerwca 2018, 19:00

Manufaktura Smaków w Opolu Lubelskim. Program koncertów i wydarzeń 0 0

W weekend (23 i 24 czerwca) Park Miejski zostanie zarezerwowany dla Manufaktury Smaków i jej gości Manufaktura Smaków to jedna z największych tego typu imprez w regionie, rokrocznie przyciągająca do Opola kilka tysięcy osób z całego powiatu, województwa i kraju.

MUNDIAL 2018. Brazylia – Kostaryka 2:0. Wielkie męczarnie Canarinhos

MUNDIAL 2018. Brazylia – Kostaryka 2:0. Wielkie męczarnie Canarinhos 1 0

MUNDIAL 2018 Brazylia rzutem na taśmę pokonała w Sankt Petersburgu Kostarykę i objęła prowadzenie w grupie E. Gole dla Canarinhos strzelali Philippe Coutinho i Neymar

Kraśnik: Wycinka drzew w ramach… rewitalizacji zieleni miejskiej

Kraśnik: Wycinka drzew w ramach… rewitalizacji zieleni miejskiej 1 1

Mieszkańcy dzielnicy fabrycznej Kraśnika mają wątpliwości co do legalności wycinki drzew w lasku przy ul. Szpitalnej. Ich zdaniem to najgorszy czas na tego typu prace. Drzewa są zielone i trwa okres lęgowy. Urzędnicy zapewniają, że wszystko odbyło się zgodne z prawem.

Damian Panek: Trudno usunąć z pamięci mecz z Unią Hrubieszów

Damian Panek: Trudno usunąć z pamięci mecz z Unią Hrubieszów 1 0

ROZMOWA Z Damianem Pankiem, byłym trenerem Orląt Spomlek Radzyń Podlaski

Silesian Art Collective i Stanisław Soyka w Puławach
23 czerwca 2018, 18:30

Silesian Art Collective i Stanisław Soyka w Puławach 4 0

Co Gdzie Kiedy. W sobotę, 23 czerwca o godz. 18.30 na dziedzińcu Pałacu Marynki w Puławach odbędzie się koncert plenerowy z udziałem Orkiestry Kameralnej Silesian Art Collective i Stanisława Soyki.

Żniwa będą wcześniej, ale zboża będzie mniej. Owoców też. Wszystko przez suszę

Żniwa będą wcześniej, ale zboża będzie mniej. Owoców też. Wszystko przez suszę 8 4

Żniwa będą wcześniej, ale zboża będzie mniej. Mniejsze będą też zbiory owoców. W naszym regionie najgorzej jest w m.in. w powiatach: radzyńskim, bialskim, parczewskim, łukowskim i tomaszowskim

Wielka Bitwa

Wielka Bitwa 0 0

Alatus Mortis jest już tuż u bram Magicznych Ogrodów… Krasnoludzcy wojownicy są w najwyższej gotowości bojowej! Bitwa z mrocznymi siłami rozpocznie się w parku już w najbliższy weekend. Czy przesądzi o losach Magicznych Ogrodów?

Cała żużlowa Polska zazdrości nam drużyny i kibiców!

Cała żużlowa Polska zazdrości nam drużyny i kibiców! 19

Znakomicie w Nice 1. lidze żużlowej spisuje się zespół Speed Car Motor Lublin.

Inwestuj(e)my w zawodowych fachowców
galeria

Inwestuj(e)my w zawodowych fachowców 0 0

Pracodawcy szukają ludzi z niezbędnymi kwalifikacjami i doświadczeniem, ale nie chcą ponosić dodatkowych kosztów dokształcania.

Miliony z RPO trafią na edukację

Miliony z RPO trafią na edukację 0

Samorządy chętnie sięgają do skarbonki Regionalnego Programu Operacyjnego. Dzięki unijnym środkom 112 szkół podstawowych, gimnazjów i liceów z województwa lubelskiego zainwestowało w swoje szkoły. Wiele z nich doposażyło pracownie, tworząc przy tym dodatkowe możliwości rozwoju dla uczniów.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.