niedziela, 17 grudnia 2017 r.

Lublin

UMCS wyrożniony za fanpage na Facebooku

  Edytuj ten wpis
Dodano: 5 marca 2014, 16:34

Pięć uczelni zwyciężyło w trzeciej edycji konkursu Genius Universitatis na najlepsze, kreatywne kampanie rekrutacyjne szkół wyższych w roku akademickim 2013/2014. W dwóch z sześciu kategorii najlepsza okazała się Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej.

Konkurs na najciekawsze dokonania reklamowe uczelni po raz trzeci zorganizowały magazyn edukacyjny Perspektywy oraz magazyn marketingu i sprzedaży Brief. Szkoły wyższe oceniono w sześciu kategoriach: reklama prasowa wspierająca rekrutację, instrument promocji międzynarodowej, fanpage na Facebooku, aplikacja mobilna, gadżet promocyjny wspierający rekrutację, rekrutacyjny serwis internetowy. Liderem w dwóch kategoriach okazała się Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej (SWPS), która zajęła pierwsze miejsce m.in. w kategorii reklama prasowa. W tej samej dziedzinie na podium znalazły się również Uniwersytet Gdański i Politechnika Krakowska. SWPS zwyciężyła też w kategorii internetowy serwis rekrutacyjny. Na kolejnych miejscach znalazły się: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie i Uniwersytet Medyczny w Łodzi. Do grona zwycięzców należy też Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie prowadząca najlepszy fanpage na Facebooku. Zaraz za AGH uplasowały się Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie i Politechnika Opolska. Jury konkursu uznało, że Akademia Leona Koźmińskiego posługuje się najciekawszą aplikacją mobilną wspierającą rekrutację. Była jedyną uczelnią nagrodzona w tej kategorii. W kategorii gadżet promocyjny zwyciężył Uniwersytet Medyczny w Łodzi. Kolejne miejsca zajęły Uniwersytet Mikołaja Kopernika- Collegium Medicum w Bydgoszczy i Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie. Akademii Finansów i Biznesu Vistula przyznano pierwsze miejsce w kategorii promocji międzynarodowej. Wśród najlepszych znalazły się też: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej i Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono ponad 70 prac z 24 szkół wyższych. Jury ostatecznie oceniło 54 kampanie, spełniające regulaminowe kryteria. "Genius Universitatis - duch miejsca, opiekuńcza siła wyzwalająca poczucie wspólnoty studentów i ich mistrzów, jest ideą łączącą misje wszystkich liczących się szkół wyższych. Ta idea buduje wartościowe strategie promocyjne uczelni w warunkach demograficznego niżu, kiedy profesjonalny marketing - dodany do pozycji rankingowej uczelni - rozstrzyga o rekrutacyjnym sukcesie" - mówi prezes Fundacji Edukacyjnej Perspektywy Waldemar Siwiński. W ocenie redaktora naczelnego Brief Grzegorza Kiszluka projekty poddawane ocenie są z roku na rok lepsze. "Na szczęście przechodzą już do historii stereotypy, zaczyna dominować rzetelna informacja i komunikat spójny z misją konkretnej uczelni. Uznaliśmy, iż wyrazem profesjonalizmu w promocji edukacyjnych usług z najwyższej półki są przede wszystkim rzeczowość i adekwatność przekazu, ubrane w odpowiadającą im formę. I taki walor mają nagrodzone przez nas prace" - podkreśla Kiszluk. Uroczyste ogłoszenie wyników konkursu Genius Universitatis nastąpi 6 marca o godz. 12 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, podczas ceremonii otwarcia XXI Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2014. (PAP)
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o: UMCS
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!