niedziela, 22 października 2017 r.

Lublin

Wspólne konto z... nieznajomym

  Edytuj ten wpis
Autor: Anna Hereta

Grażyna Smyk z Piask założyła w Polbanku lokatę na 30 tysięcy złotych. Kiedy dostała wydruk z banku okazało się, że ma… współposiadaczkę rachunku.

- Poszłam do banku spytać, dlaczego w papierach figuruje osoba, której do niczego nie upoważniałam. W dodatku zupełnie mi obca - mówi pani Grażyna Smyk. - W banku powiedziano mi, że to wirtualny klient, a w ogóle to pomyłka.

Wróciłam do domu, ale jakoś mnie to wytłumaczenie nie uspokoiło. Mam tam oszczędności życia i nie mogłam spać spokojnie kilka nocy.

Dlatego po kilku dniach pani Grażyna zadzwoniła do banku i poprosiła, by przysłano jej prawidłowy wydruk, na którym figuruje sama, bez innych osób nieupoważnionych. Usłyszała w odpowiedzi, że sprawa jest załatwiona.

- Tylko że do tej pory nie otrzymałam żadnego pisma z wyjaśnieniami, ani nie widzę żadnego zainteresowania ze strony banku - mówi kobieta. - Chyba to oni powinni dbać o ochronę interesów klienta, a nie ja sama tracę swój czas na dochodzenie, kto popełnił błąd? Nie wiem nawet, czy taki wirtualny klient ma jakieś prawa do mojego konta.

Wczoraj w banku najpierw wszystkiemu zaprzeczali. - Nie praktykujemy czegoś takiego jak wirtualny klient. Zapraszamy panią do naszego oddziału w celu wyjaśnienia sprawy. Bo do tej pory żadnych reklamacji nie było - mówi Grzegorz Dudziak z oddziału Polbanku EFG w Lublinie.

- Zarówno ja, jak i mój mąż byliśmy już w banku. Jednak reakcji z ich strony brak - oburza się pani Grażyna.

Jeszcze tego samego dnia bank do nas oddzwonił. Okazuje się, że sprawa się wyjaśniła. - To błąd popełniony przez naszego pracownika. Przygotowaliśmy już poprawiony dokument, który jak najszybciej zostanie przekazany właścicielce lokaty - mówi Paweł Maliszewski, dyrektor departamentu marketingu i PR Polanku z Warszawie.

Zdaniem Tadeusza Białka, radcy prawnego ze Związku Banków Polskich, nie ma możliwości, by ktoś obcy został współposiadaczem rachunku. - To niezgodne z prawem - podkreśla Białek. - W tym przypadku pewnie wystąpił błąd w systemie informatycznym.



  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
Gość
l
~Sylwia~
(9) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Gość
Gość (23 marca 2011 o 15:50) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
zobacz tutaj:

http://konto-bankowe.blogspot.com
Rozwiń
l
l (28 października 2008 o 20:29) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
No to babka ma problem.
Rozwiń
~Sylwia~
~Sylwia~ (28 października 2008 o 20:24) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
To jakiś skandal !!!!!!!!!!!!!!Jak tak może być !!!! Porostu bark słów! Jak tak można traktować ludzi? Przecież jakby ta kobieta to tak zostawiła mogłaby zostać z pustym kontem, a wirtualny klient cieszyłby się pokaźną sumką. Mam nadzieję, że bank rzeczywiście to wyjaśnił i osoby odpowiedzialne za to poniosą konsekwencje.
Rozwiń
Zbigniew
Zbigniew (28 października 2008 o 19:45) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Bardzo zraziłem się do polbanku,nie tylko po tym artykule.sam miałem nieprzyjemne sytuacje z niekompetentnymi pracownikami tego banku...
Rozwiń
Gość
Gość (28 października 2008 o 11:32) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
osobiście miałam taki sam przypadek w PKo BP, Wszyscy mówią że to niemozliwe, a jednak takie przypadki sie zdarzają. Czy nad systemami informatycznymi to już nikt nie ma konroli?
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (9)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!