czwartek, 17 sierpnia 2017 r.

Lublin

Wypłaciła z bankomatu pieniądze, z konta zniknęło dwa razy więcej

Dodano: 25 czerwca 2013, 16:08

Warto sprawdzać bankowe saldo. Przekonała się o tym nasza czytelniczka, która wypłaciła z bankomatu 100 zł, a z jej rachunku zniknęło dwa razy więcej. Na szczęście tylko na chwilę.

Pani Katarzyna ma konto w Deutsche Bank. W poniedziałek wypłaciła 100 zł z bankomatu "Euronet” przy ul. 3 Maja w Lublinie. We wtorek zobaczyła, że z rachunku zniknęło 200 zł.

– Zauważyłam to, kiedy sprawdzałam saldo w Internecie. Zamiast 100 złotych, bank pobrał taką sumę dwa razy – skarży się nasza czytelniczka.

Telefonicznie zgłosiła reklamację. Na infolinii wytłumaczono jej, że był to błąd w systemie. – Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Była ona spowodowana podwójną blokadą środków. Środki nie zostały pobrane z konta klientki, a jedynie zablokowane do momentu ostatecznego rozliczenia transakcji. Mogło to być spowodowane opóźnieniem w komunikacji między systemem bankomatu a systemem banku – mówi Sabina Salamon, rzecznik prasowy Grupy Deutsche Bank w Polsce.

Nasza czytelniczka może być spokojna. Jeszcze we wtorek zdjęto blokadę. Ale co by było, gdyby nie zauważyła błędu? Czy mogłaby stracić pieniądze? Bank zapewnia, że nie.

– Po otrzymaniu od "Euronetu”, czyli właściciela bankomatu zlecenia księgowania, zgodnego z rzeczywistą wysokością wypłaty, blokada zostałaby przez system zdjęta automatycznie. Bank zaksięgowałby jedynie 100 zł, a drugie 100 zł odblokował. Tego typu sytuacje dotyczące wypłat bankomatowych zdarzają się sporadycznie – mówi Sabina Salamon.

– Myślę, że ich system mógłby tego nie wyłapać, a gdybym miała więcej pieniążków, to pewnie bym tego nie zauważyła. Teraz wiem, że warto częściej sprawdzać transakcje bankowe – kończy pani Katarzyna.



Czytaj więcej o:
Gość
wings
Krystyna
(9) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Gość
Gość (19 marca 2016 o 12:16) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Powrót do przeszłości i 17 03 2016 eronet robi to samo
Rozwiń
wings
wings (4 grudnia 2013 o 21:24) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

Wiele osób miało tego typu problem, pisali otym na

http://bankowe-konta.info

ale od tego są właśnie reklamacje w banku.

Rozwiń
Krystyna
Krystyna (26 czerwca 2013 o 14:04) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

Mnie mbank zablokował konto na kilka miesięcy .Zbieżność nazwisk .M linia pożeracz pieniędzy informacji zero.

Rozwiń
M
M (26 czerwca 2013 o 09:22) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

Dokładnie taką samą sytuacje miałem w sobotę, dwa razy zostały pobrane pieniądze wypłacone z bankomatu oraz płatność kartą w leklerku. Pani z infolinii deutsche banku powiedziała, że to błąd systemu i że oni wiedzą o takich sprawach. Jednak bez zgłoszenia tego faktu sami pieniędzy nie oddadzą - czyli ich błąd, lub działanie celowe i samemu trzeba to zgłaszać bo jak nie tracimy kasę. Zastanawiam się ile takich sytuacji miało miejsce wcześniej tylko ich nie zauważyłem.

Nasza czytelniczka może być spokojna. Jeszcze we wtorek zdjęto blokadę. Ale co by było, gdyby nie zauważyła błędu? Czy mogłaby stracić pieniądze? Bank zapewnia, że nie.

Mi pani która wydała dyspozycje zwrotu środków powiedziała że gdybym tego nie zgłosił bank nic by z tym nie zrobił.

Rozwiń
S Y L W E S T E R
S Y L W E S T E R (25 czerwca 2013 o 19:17) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

------------ZDEJMIJCIE  SONDE  PREZYDENTA  ZUKA  BO  TO  FAŁSZ   I   DEZINFORMACJA !!!---------- Takie  dezinformacje  są  bezprawne  i  karane  prawem !.  Zbierane  są  podpisy  o  Referendum   na  zmiane  Prezydenta Zuka (PO) a  Wy  publikujecie  sprefabrykowaną  nieprawdziwą  sondę !.WSTYD !

Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (9)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!