piątek, 2 grudnia 2016 r.

Moto

Sukces Toyoty

Dodano: 11 czerwca 2003, 19:45
Autor: (wxl),

Polska jest najszybciej rozwijającym się europejskim rynkiem dla samochodów marki Toyota. Już w tym roku japoński koncern zamierza uzyskać 10-proc. udział w rynku, a w 2006 roku planuje sprzedawać 65 tys. pojazdów rocznie.

Polska jest obecnie szóstym europejskim rynkiem dla samochodów tej marki. Niedawno oddano do użytku nową siedzibę Toyota Motor Poland, wybudowaną kosztem 13 mln zł. W maju br. polscy dealerzy sprzedali 3600 samochodów, co stanowi rekord w 12-letniej działalności tego importera. Nowe szanse dla Toyoty powinna stworzyć akcesja naszego kraju do UE. Budowa nowych zakładów produkcyjnych ma natomiast zmniejszyć wrażliwość Toyoty na skutki wahań kursów walut. Bardzo dynamicznie wzrasta także sprzedaż części zamiennych. Dla porównania w 1991 roku miesięczna sprzedaż części miała wartość 100 tys. dolarów,
a w maju br. osiągnęła 3,5 mln dolarów.
Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24

CENEO