wtorek, 22 sierpnia 2017 r.

Puławy

Kazimierz Dolny będzie się promować w warszawskim metrze

Dodano: 30 stycznia 2011, 18:08

Nie do przecenienia jest częsta obecność na ekranie. W Kazimierzu kręcono m.in. zdjęcia do „M jak mi
Nie do przecenienia jest częsta obecność na ekranie. W Kazimierzu kręcono m.in. zdjęcia do „M jak mi

Wiosną rusza największa kampania promocyjna w historii Kazimierza Dolnego. Miasto wyda na nią 350 tysięcy złotych. I liczy, że w ten sposób przyciągnie do miasteczka nie tylko turystów, ale też przedsiębiorców.

„Kazimierz Dolny otwiera zmysły” – to hasło nowej strategii promocyjnej nadwiślańskiego miasteczka. Kampanię przygotowała firma konsultingowa z podlubelskich Niemiec.

Władze Kazimierza chcą przyciągnąć do miasta nie tylko turystów, ale też przedsiębiorców. – Zamierzamy pokazać, że Kazimierz to również dobre miejsce na ulokowanie tu własnego biznesu – podkreśla Dorota Szczuka, zajmująca się promocją w kazimierskim Urzędzie Miasta.

Według Szczuki Kazimierz ma swoją markę, bo miasteczko jest rozpoznawane w całej Polsce, ale w ciągu ostatniach lat została ona mocno skomercjalizowana. Podobnie jak to się stało w przypadku Zakopanego. – Teraz chcemy ta markę oczyścić z komercji i uszlachetnić – tłumaczy.

Logo miasta ma być gotowe w drugiej połowie lutego. Pracuje nad nim Jarosław Koziara, znany lubelski artysta plastyk. Logotyp będzie stosowany w oficjalnych pismach urzędowych i wykorzystany w reklamach. Do tej pory Kazimierz Dolny nie miał swojego „znaku firmowego. Posługiwał się wyłącznie herbem.

Wczesną wiosną mają ruszyć zdjęcia do spotu reklamowego. Jego scenariusz jest objęty tajemnicą. – To niespodzianka. Mam nadzieję, że miło wszystkich zaskoczymy – zaznacza Szczuka.

Pewne jest za to, że spoty będą pokazywane w kwietniu lub maju na infoscreenach w warszawskim metrze. W ciągu dziesięciu dni film wyświetli się 21 tysięcy razy. Obejrzą go również uczestnicy festiwalu filmowego „Dwa Brzegi”.

Miasto planuje też reklamy w prasie branżowej i kampania w Internecie, która ma ruszyć w połowie roku. Cały projekt pochłonie 350 tys. zł.

Kazimierz zaczął się mocno promować już w listopadzie. Na antenie ogólnopolskiego Radia Zet pojawiły się audycje, w których znane osobistości świata sztuki, kultury i nauki opowiadają o fenomenie tego miasta. – Programy emitowane są co tydzień i tak będzie aż do listopada– mówi Szczuka.

Entuzjazmu urzędników nie podziała część mieszkańców miasteczka. – To wyrzucanie pieniędzy w błoto. Kazimierz jest już dostatecznie wypromowany – uważa Marek Lis. – Lepiej byłoby wydać te pieniądze na budowę jakiś obiektów rekreacyjnych. Dzięki temu może ludzie chętnie by tu wracali. Teraz jak pada deszcz, nie ma kompletnie co robić.
Czytaj więcej o:
harkie
ona
Gość
(5) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

harkie
harkie (31 stycznia 2011 o 14:13) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='ona' timestamp='1296469855' post='431006']
zgadzam sie z wypowiedziami to juz nie będzie ten sam Kazimierz.ja mieszkam pod Warszawa ,pare razy wroku jeżdże do Kaziemierza to miasteczko ma swój urok ,jest tam atmosfera przemiła.a teraz widze że jedyne co będzie miało to ścisk ludzi i ceny wyższe niż w Warszawie.przeciętnego Polaka niebędzie stać na weekened tam, a jesli nawet to moze raz na rok.
[/quote]

Niestety odnosisz błędne wrażenie. To co opisujesz już od dawna jest faktem. Może gdyby tak ogrodzić i stworzyć coś w rodzaju skansenu dla działaczy politycznych wzorem gierkowiskich ow byłby ten klimat, którego szukasz.
Zresztą teren jest na tyle rozległy abyś mógł mimo wszystko poszukać swojego skrawka.
Rozwiń
ona
ona (31 stycznia 2011 o 11:30) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
zgadzam sie z wypowiedziami to juz nie będzie ten sam Kazimierz.ja mieszkam pod Warszawa ,pare razy wroku jeżdże do Kaziemierza to miasteczko ma swój urok ,jest tam atmosfera przemiła.a teraz widze że jedyne co będzie miało to ścisk ludzi i ceny wyższe niż w Warszawie.przeciętnego Polaka niebędzie stać na weekened tam, a jesli nawet to moze raz na rok.
Rozwiń
Gość
Gość (30 stycznia 2011 o 19:51) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
komercja zniszczyła klimat kazika bezpowrotnie.
Rozwiń
kret
kret (30 stycznia 2011 o 19:41) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
no no Piotr L. zbija kaskę:] oby strategi nie była podobna do lubelskiej.Trudno o oryginalność Panie Piotrze! Hasełko w podobnym wymiarze znaczeniowym a i Lublin tez promował się w metrze...
Rozwiń
KIPOLK
KIPOLK (30 stycznia 2011 o 19:29) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
TO KAZIMIERZ DOLNY PRZESTANIE BYĆ KURORTEM DLA ŚREDNIO I SŁABO ZARABIAJĄCYCH,BO ZAPANUJĄ K...CENY WARSZAWSKIE I BURAKI ZE STOLICY BĘDĄ SIĘ ROZBIJAĆ I KOMERCJALIZOWAĆ MIASTECZKO!!OJ WY GŁUPI KAZIMIERZANIE, CHCECIE BYĆ SIEDLISKIEM BURACTWA???DO TEGO WSIOKÓW Z LUBELSKIEGO CO POJECHALI DO STOLYCY, DOSTALI 2000 NA RĘKĘ I UDAJĄ ELYTE,CHA,CHA!!!
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (5)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!