piątek, 15 grudnia 2017 r.

Puławy

Zaginione pieniądze wróciły do klientki

  Edytuj ten wpis
Dodano: 22 stycznia 2007, 19:30


Rachunek pani Anny Szczuki został obciążony podwójnie z przyczyn niezależnych od banku – tłumaczy pracownik PKO BP. Nie wiadomo zatem, kto zawinił.

Najważniejsze, że pieniądze wreszcie się odnalazły.
Anna Szczuka stała się ofiarą swojej karty płatniczej. Kobieta zrobiła przed świętami zakupy w puławskim Carrefourze, za które zapłaciła właśnie kartą. Po dwóch tygodniach okazało się, że z jej rachunku kwotę w wysokości 307,93 zł bank wysłał na konto sklepu dwukrotnie w odstępie kilkunastu dni. I tutaj zaczął się problem, bo nikt nie chciał przyznać się do tego, że zagarnął pieniądze kobiety. Pisaliśmy o tym w sobotę.
Po naszej interwencji dostaliśmy odpowiedź z banku PKO BP. – W banku, dokonano analizy sprawy, współpracując z instytucjami uczestniczącymi w procesie autoryzacji i rozliczania kart – informuje Marek Ryczkowski z PKO BP. – Za pośrednictwem redakcji pragnę przeprosić klientkę za wszelkie niedogodności związane z tą sprawą.
Jak wynika z informacji PKO BP, pieniądze zostały zwrócone na rachunek klientki
18 stycznia. Nie wiadomo jednak, kto ostatecznie zawinił podczas dokonywania transakcji. (pab)
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!