Sport

Kamil Oziemczuk na celowniku Motoru

Dodano: 30 czerwca 2016, 19:01

FOT. MACIEJ KACZANOWSKI
FOT. MACIEJ KACZANOWSKI

Avia Świdnik szykuje się do nowego sezonu. Już w sobotę piłkarze wrócą do zajęć. Na razie wiadomo, że w klubie zostanie Konrad Zacharski, a prowadzone są rozmowy, żeby nigdzie nie odchodził także Karol Barański

Zacharski i Barański, to zawodnicy, którzy ostatnią rundę spędzili w żółto-niebieskich na zasadzie wypożyczeń. Obaj się jednak sprawdzili i byli mocnymi punktami defensywy. – Konrad pojechał na testy do GKS Katowice, ale to ambitny chłopak i chciał się po prostu sprawdzić. Wszystko wskazuje na to, że zostanie jednak u nas – mówi Marek Maciejewski, prezes ekipy ze Świdnika. – Umowa transferowa ze Stalą Stalowa Wola jest już niemal gotowa. Trwają również rozmowy w sprawie Karola. On także się sprawdził i chcemy, żeby został u nas na kolejne rozgrywki – dodaje szef żółto-niebieskich.

Bardzo dobry sezon mają za sobą gracze ofensywni Avii. Wojciech Białek został królem strzelców z 29 bramkami na koncie. Świetną wiosnę miał też Kamil Oziemczuk. Zdobył w 2016 roku siedem goli, a do tego dołożył sporo asyst. Bartłomiej Mazurek też ma za sobą całkiem niezłe miesiące. Pojawiały się plotki, że zawodnik zastanawia się nad zawieszeniem butów na kołku, ale nic na to nie wskazuje.

– Wiadomo, że chłopaki nastrzelali sporo bramek. Cieszymy się, ale zainteresowanie ich usługami rzeczywiście jest bardzo duże – wyjaśnia prezes Maciejewski. – Z Wojtkiem wstępnie już rozmawialiśmy odnośnie dalszej gry u nas. I wszystko wskazuje na to, że uda nam się dojść do porozumienia. Nieco inaczej sprawa wygląda z Kamilem. Dostał kilka ciekawych propozycji. Byłby mile widziany chociażby w Motorze Lublin, w którym już występował. Jeszcze zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie. Myślę, że w przeciągu najbliższych dni będziemy wiedzieli, jakie mamy szanse, żeby go zatrzymać – wyjaśnia szef ekipy ze Świdnika.

Na razie żaden z graczy Avii nie zgłosił chęci odejścia. Więcej ma się jednak wyjaśnić w sobotę podczas pierwszych zajęć. Te zaplanowano na godz. 11. Trener Jacek Ziarkowski pracuje nad wzmocnieniami i niewykluczone, że już jutro na zajęciach zameldują się nowi piłkarze. Plany transferowe są szerokie, jednak sporo będzie zależało od środków, jakie uda się pozyskać.

– Rozmawiamy i staramy się jak najszybciej dopiąć sprawy związane z finansami – przekonuje prezes Maciejewski. – Myślimy nad powołaniem spółki, która ułatwiłaby nam wiele działań. W planach jest także powołanie do życia drugiej drużyny. Na razie występowałaby ona w A klasie, ale takie zaplecze dla piłkarzy kończących wiek juniora bardzo nam się przyda. Jeżeli chodzi o transfery to szukamy ludzi na każdą pozycję. Może poza bramką. Na boisku wraca przecież także Łukasz Gieresz. Chcielibyśmy chociażby pozyskać młodego napastnika i powoli szykować go jako następcę Wojtka. Wierzymy jednak, że Wojtek nastrzela jeszcze dla nas sporo goli – dodaje popularny „Maciej”.

lysy5
aiva
Użytkownik niezarejestrowany
(5) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

lysy5
lysy5 (3 lipca 2016 o 13:34) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
nie pruja sie tylko maja racje lepiej dla kamila jest poczekac i przejsc do klubu gdzie za sam podpis dostanie kase na mieszkanie .co do samego motoru ta zdaje sie ze oziem juz tam gral i zmagal sie z kontuzja zamiat pomocy i wsparcia od dzialaczy dostal kopa w *** wiec pies jebal takiego pracodawce, jak chca oziema niech teraz grubo placá
Rozwiń
aiva
aiva (2 lipca 2016 o 16:27) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Wieśniaki z hamburka huz sie pruja, wielokrotnie obijani na codzien, preza muskuły na necie
Rozwiń
Gość
Gość (1 lipca 2016 o 17:02) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Kamil nie odchodź do tej Szarowoli tam niczego nie osiągniesz.Tylko AVIA!!!
Rozwiń
Karol
Karol (1 lipca 2016 o 11:36) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Jako kibic Avii dziękuję za ostatnią rundę wiosenną która myślę wszystkim kibicom dostarczyła nieziemskich emocji. Działaczom życzę przemyślanych decyzji oraz tworzenie atmosfery która pozwoli naszej kochanej Avii zagrać w wyższej lidze. A zawodnikom by cieszyli swoich kibiców swoja gra a nawet jeszcze lepsza. Do boju Panowie.
Rozwiń
Gość
Gość (1 lipca 2016 o 11:09) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Kamil juz raz Ciebie tam olali , wiec jak sie zdecydujesz przejsc do Motoru to niech chociaz dobrze zaplacá, przynajmiej 15000 na miesiac. (chce im sie gwazd to niech placá) Ps. Do dzialaczy Motoru -ponoc Kapustka i Messi zastanawiajá sie nad zmiana klubu wiec moze do Motoru ;)
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (5)

Pozostałe informacje

Ekstraklasa

WYNIKI KOLEJKI

12. KOLEJKA 13-16 października
Bruk-Bet Termalica - Arka Gdynia 1:1
Cracovia - Pogoń Szczecin 3:0
Jagiellonia Białystok - Lech Poznań 1:1
Korona Kielce - Wisła Płock 2:0
Legia Warszawa - Lechia Gdańsk 1:0
Piast Gliwice - Sandecja Nowy Sącz 2:2
Śląsk Wrocław - Wisła Kraków 0:2
Zagłębie Lubin - Górnik Zabrze 3:2

TABELA

1. Lech 12 22 19-7
2. Górnik 12 22 25-17
3. Zagłębie 22 22 18-10
4. Jagiellonia 12 20 15-13
5. Wisła K. 12 20 15-14
6. Legia 12 19 13-13
7. Korona 12 18 14-12
8. Śląsk 12 17 15-15
9. Wisła P. 12 17 12-15
10. Sandecja 12 16 12-12
11. Arka 12 16 11-12
12. Lechia 12 13 15-16
13. Cracovia 12 10 15-20
14. Bruk-Bet 12 9 9-15
15. Pogoń 12 9 9-17
16. Piast 12 9 11-20
Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!