wtorek, 24 października 2017 r.

Świdnik

Lotnisko w Świdniku: Kończą terminal i pas startowy

  Edytuj ten wpis
Dodano: 19 kwietnia 2012, 18:34
Autor: mag

Lotnisko z lotu ptaka (Wojciech Szczepaniak)
Lotnisko z lotu ptaka (Wojciech Szczepaniak)

Na parterze terminalu Budimex zakończył już betonowanie posadzek, dobiega też końca wykonywanie izolacji termicznej na dachu. Trwa też montaż instalacji sanitarnych i elektrycznych.

– Równocześnie montowane są fasady aluminiowe, a na parterze budynku trwa montaż ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych – wyjaśnia Piotr Jankowski, rzecznik Portu Lotniczego Lublin.

Malowane są ściany w piwnicy, a także konstrukcja stalowa wewnątrz terminala. W budynku lotniskowej straży pożarnej Budimex montuje instalacje sanitarne i elektryczne, trwają też prace wykończeniowe przy elewacji i stawiane są ścianki działowe.

Również budynek techniczno-garażowy jest już na ukończeniu – prowadzone są prace wykończeniowe elewacji i trwa montaż instalacji sanitarnych i elektrycznych. Natomiast w budynku technicznym terminalu zakończono prace murowe oraz betonowanie stropu oraz rozpoczęto przygotowania do wykonywania elewacji budynku. Na drodze startowej Mota Engil kładzie kolejne nawierzchnie.

– Trwają prace związane z wykonaniem podbudowy z kruszywa łamanego na drodze kołowania i płycie samolotu zagrożonego – wyjaśnia Jankowski.

W tym tygodniu zakończył się nabór pracowników do Służby Ochrony Lotniska. Zatrudnionych w niej będzie 39 osób, a wpłynęły aż 1192 zgłoszenia. Wcześniej zakończyła się rekrutacja na komendanta Służby Ochrony Lotniska – zgłosiły się 63 osoby. Dyżurnym operacyjnym Portu Lotniczego chciałoby zostać 40 osób, zaś na komendanta Lotniskowej Służby Ratowniczo-Gaśniczej wpłynęło 25 zgłoszeń.

– Kolejne oferty pracy na lotnisku pojawią się wkrótce, proszę zaglądać na naszą stronę – dodaje Jankowski.

Do obsadzenia jest jeszcze kilkadziesiąt stanowisk w Lotniskowej Służbie Ratowniczo-Gaśniczej. Poza strażakami, którzy już wkrótce mogą spodziewać się naboru, port zatrudni też 40 osób w pionie obsługi naziemnej.

Do obsadzenia będzie także kilka stanowisk biurowych. Wszystkie szczegóły związane z naborem znajdują się na stronie www.airport.lublin.pl w zakładce "rekrutacja”. Zgłoszenia można wysyłać wyłącznie drogą elektroniczną.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
jon
haoxinren
Lexh
(5) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

jon
jon (25 kwietnia 2012 o 20:37) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='haoxinren' timestamp='1335152569' post='623894']
Shanghai United cinemas deputy common manager Wu Hehu said:” the courage to pick this routine shows” a era of master” strength, inexpensive replica [size=3.22][url=http://www.cheaperoakleyglassesstore.com/]Cheap Oakley Sunglasses Sale Store[/url][size] Wong Kar Wai has his interpersonal influence, to his artistic features to photograph the kung fu movies, what everybody is waiting for, as prolonged as there are very good reputation, higher box workplace is not really a problem.In the south the Shinkansen common manager Zhao Jun said:”" a era of master” director ‘s influence, star lineup, with director Wong Kar Wai to refine about the pursuit of work, about the industry are pretty a good deal searching forward to this film, this movie in any routine will most likely be the winner during the south, new collection and countrywide cinemas will vigorously support” a era of master , the deformation resistance index of 620 Kg/CM2Light texture: make your putting on additional relaxed than acetate fibers plastic material replica [size=3.22][url=http://www.cheaperoakleyglassesstore.com/]Cheap Oakley Sunglasses sale[/url][size] lighting 30%Resistance to impact: properly relieve exterior shocks, is acetate fibers plastic material (CA) two instances additional higher temperatures resistant: appropriate for all sorts of environment environment, the brief time resistant towards the higher temperatures of 350 degrees,[size=3.22][url=http://www.cheaperoakleyglassesstore.com/]Cheap Oakley Sunglasses Outlet[/url][size], is not effortless to melt and burning lens is use: PA nylon lens can avoid uv400 100% for JingShen offers greater stability and flexibility.
[/quote]
pan moderator to za co bierze pieniądze ?
z nudów mozna zablokować oszołoma
Rozwiń
haoxinren
haoxinren (23 kwietnia 2012 o 05:42) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Shanghai United cinemas deputy common manager Wu Hehu said:” the courage to pick this routine shows” a era of master” strength, inexpensive replica [size=3.22][url=http://www.cheaperoakleyglassesstore.com/]Cheap Oakley Sunglasses Sale Store[/url][size] Wong Kar Wai has his interpersonal influence, to his artistic features to photograph the kung fu movies, what everybody is waiting for, as prolonged as there are very good reputation, higher box workplace is not really a problem.In the south the Shinkansen common manager Zhao Jun said:”" a era of master” director ‘s influence, star lineup, with director Wong Kar Wai to refine about the pursuit of work, about the industry are pretty a good deal searching forward to this film, this movie in any routine will most likely be the winner during the south, new collection and countrywide cinemas will vigorously support” a era of master , the deformation resistance index of 620 Kg/CM2Light texture: make your putting on additional relaxed than acetate fibers plastic material replica [size=3.22][url=http://www.cheaperoakleyglassesstore.com/]Cheap Oakley Sunglasses sale[/url][size] lighting 30%Resistance to impact: properly relieve exterior shocks, is acetate fibers plastic material (CA) two instances additional higher temperatures resistant: appropriate for all sorts of environment environment, the brief time resistant towards the higher temperatures of 350 degrees,[size=3.22][url=http://www.cheaperoakleyglassesstore.com/]Cheap Oakley Sunglasses Outlet[/url][size], is not effortless to melt and burning lens is use: PA nylon lens can avoid uv400 100% for JingShen offers greater stability and flexibility.
Rozwiń
Lexh
Lexh (21 kwietnia 2012 o 23:10) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
gratulujemy, firma jak widać ztrudni strażaków, cieci... w sumie po co więcej, może by i wystarczył 1 (jeden) cieć)
Rozwiń
yink
yink (21 kwietnia 2012 o 16:58) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
O ile mi wiadomo albo tak zrozumiałem to w 1 etapie budowy droga kołowania to po prostu połączony pas startowy z płytą postojową. A dopiero przy możliwej rozbudowie będzie dorobiona taka jaka powinna być już na początku. Zresztą tak z innej beczki ten nowy projekt terminala nie dorównuje do pięt poprzedniemu projektowi.
Rozwiń
poznaniak lb
poznaniak lb (21 kwietnia 2012 o 14:27) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Dlaczego brak [fotek]iformacji na temat inwestycji przez PAŻP kiedy system bezpieczenstwa ,latanie i wieża startowa odlotów i przylotów ,oraz kiedy rozpocznie się budowa pasa kołowania połączona z WSK -Świdnik
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (5)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!