poniedziałek, 18 grudnia 2017 r.

Świdnik

Napad w Piaskach: Pijani napastnicy dusili i okradli przechodnia

  Edytuj ten wpis
Dodano: 28 sierpnia 2013, 10:54
Autor: (jsz)

 (Archiwum)
(Archiwum)

Dwóch młodych mężczyzn napadło na mieszkańca gminy Piaski. Dusili go, po czym zabrali 3 tys. zł i telefon komórkowy. Oba napastnicy byli pijani. Szybko wpadli w ręce policji.

Zatrzymani to mieszkańcy Piask w wieku 23 i 25 lat. W ostatnią niedzielę, ok. godz. 19.30 napadli na 44-latka, na jednej z ulic miasta. Jeden z napastników dusił mężczyznę.

– W tym czasie drugi z nich przeszukując kieszenie ubrania zabrał napadniętemu około 3 tysiące złotych oraz telefon komórkowy – dodaje Magdalena Szczepanowska z Komendy Powiatowej Policji w Świdniku. Mężczyźni zostawili napadniętego i uciekli.

Początkowo 44-latek wraz z postronnymi osobami chciał sam zatrzymać uciekinierów. Kiedy mu się to nie udało, powiadomił policję. Mundurowi odnaleźli i zatrzymali napastników. Obaj trafili do aresztu.

– W chwili zatrzymania byli nietrzeźwi – mówi Szczepanowska. – Wynik badania alkomatem wykazał średnio po 1,5 promila alkoholu w ich organizmie.

25-latek przyznał się do napaści. Jego 23-letni kompan nie poczuwa się do winy. Obaj mężczyźni w przeszłości weszli w konflikt z prawem. 23-latek był poszukiwany przez policję.

Teraz obaj mężczyźni odpowiedzą przed sądem. Za rozbój grozi im nawet do 12 lat więzienia.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
BYKU
Lublinek
wolajacy o sprawiedliwosc.
(8) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

BYKU
BYKU (29 sierpnia 2013 o 05:19) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

Jak nie rąbać klientów to jak tusku żyć !!

Rozwiń
Lublinek
Lublinek (28 sierpnia 2013 o 23:42) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

Szanowna Moniu! Czy nie potrafisz odroznic sarkazmu od powaznej mysli? Nie bede w stosunku do Ciebie zlosliwy, wiec nastepnym razem czytaj uwaznie to, co chcesz skomentowac....albo po prostu odpusc sobie....


Szanowna Moniu! Czy nie potrafisz odroznic sarkazmu od powaznej mysli? Nie bede w stosunku do Ciebie zlosliwy, wiec nastepnym razem czytaj uwaznie to, co chcesz skomentowac....albo po prostu odpusc sobie....

to prosta kobiecina ...niuansów nie dostrzega, ale za to dobrze gotuje i sprząta xd  daruj :-) 

Rozwiń
wolajacy o sprawiedliwosc.
wolajacy o sprawiedliwosc. (28 sierpnia 2013 o 18:35) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

chyba mi na oczy padło albo przedmówcy na rozum!!!!!!! jeszcze to ścierwo co pije i kradnie będzie bronił!!!! nie dość że ten 23latek bedzie miał z pół roku życia za free za kratkami to jeszcze się litować na takimi. masakra!!!!!

Szanowna Moniu! Czy nie potrafisz odroznic sarkazmu od powaznej mysli? Nie bede w stosunku do Ciebie zlosliwy, wiec nastepnym razem czytaj uwaznie to, co chcesz skomentowac....albo po prostu odpusc sobie....

Rozwiń
monia
monia (28 sierpnia 2013 o 16:48) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

chyba mi na oczy padło albo przedmówcy na rozum!!!!!!! jeszcze to ścierwo co pije i kradnie będzie bronił!!!! nie dość że ten 23latek bedzie miał z pół roku życia za free za kratkami to jeszcze się litować na takimi. masakra!!!!!

Rozwiń
wolajacy o sprawiedliwosc
wolajacy o sprawiedliwosc (28 sierpnia 2013 o 12:16) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

Moge zrozumiec dzialania policji, ale czy jakies sluzby gminne zainteresowaly sie tym przypadkiem? Czy ktokolwiek spotkal sie z zatrzymanymi i zastanowil nad ich sytuacja zyciowa? Czy zadano pytanie, po co i do czego mialy sluzyc im te pieniadze? Moze wlasnie obecnie w kraju panujaca histeria oszczedzania podpowiedziala im, ze war´to cos odlozyc na jeszcze gorsze czasy.... Nikt niz poprosil tych mlodych ludzi, aby podjeli prace i nie zaoforowal pensji na poziomie wystarczajacym do godnego przezycia. Ministrowie moga zarabiac dziesiatki tys. a zwykly chlopak z nieukonczona podstawowka musi zadowolic sie pietnastoma setkami....

Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (8)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!