Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Świdnik

10 lipca 2012 r.
20:39
Edytuj ten wpis

Wysyp pijanych kierowców na "Trzeźwym poranku"

Autor: Zdjęcie autora (p.p.)
1 8 A A
Rekordzista miał 3,2 promila (Archiwum)
Rekordzista miał 3,2 promila (Archiwum)

Świdnicka policja już dawno nie złapała tak wielu pijanych kierowców podczas akcji "Trzeźwy poranek”. Rekordzista miał 3,2 promila.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Policja przeprowadziła akcję w poniedziałek. – W tym czasie na terenie powiatu patrole policyjne przebadały 65 kierowców. W przypadku czterech osób badania alkomatem było pozytywne – mówi Magdalena Szczepanowska, rzecznik prasowy policji w Świdniku.

Na początek wpadła 47-letnia rowerzystka. Mieszkanka Mełgwi jechała rowerem i jak sama przyznała, przed wyruszeniem w drogę wypiła mocne piwo. – Nie pierwszy raz jej się to zdarzyło, bo do połowy 2013 roku kobieta ma orzeczony sądowy zakaz kierowania jednośladami – dodaje rzeczniczka.

Na jednej z głównych ulic Świdnika wpadł kierowca nissana. Jego wynik to 1,8 promila. Nieco mniej, bo półtora promila, miał 29-letni kierowca saaba zatrzymany w Krępcu. – Rekordzistą poniedziałkowej akcji "Trzeźwy poranek” jest 36-letni rowerzysta zatrzymany w miejscowości Siedliszki. Alkomat wskazał 3,2 promila – kończy mł. asp. Magdalena Szczepanowska.

Komentarze 8

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Zbyniu / 12 lipca 2012 o 15:17
[url="http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=2712"]http://g2.gangsters....ex.php?ref=2712[/url]
Avatar
to-to / 12 lipca 2012 o 10:42
[quote name='pat' timestamp='1341987676' post='647616']
Do m.ak.s. Pijani rowerzyści nie stwarzają zagrożenia ???? Ależ bzdury piszesz !!!! Jakby ci się wpakował taki prosto pod koła tak jak mi podczas rodzinnego wyjazdu z dzieckiem nad jezioro, to byś zobaczył.Pijany dziadek skręcił wprost pod koła naszego samochodu, nie wiadomo było co robić rów, samochód z naprzeciwka czy dziadek.Wpadł nam na maskę, posypała się szyba. Masakra nie życzę nikomu. Krew, straż, tłumy ludzi, na rękach płaczące dziecko.Dziadka zabrała karetka wyglądało to masakrycznie, dzięki Bogu i jak powiedziała sędzina refleksowi mojego męża przeżył. Trauma zostanie na zawsze, mógł zginąć on, albo my, bądź ktoś z samochodu z naprzeciwka, to były ułamki sekund na podjęcie decyzji...., a ty piszesz takie bzdury !!!! Tępić tych pijanych rowerzystów ile się da !!!!!!!
[/quote]

[quote name='pat' timestamp='1341987676' post='647616']
Do m.ak.s. Pijani rowerzyści nie stwarzają zagrożenia ???? Ależ bzdury piszesz !!!! Jakby ci się wpakował taki prosto pod koła tak jak mi podczas rodzinnego wyjazdu z dzieckiem nad jezioro, to byś zobaczył.Pijany dziadek skręcił wprost pod koła naszego samochodu, nie wiadomo było co robić rów, samochód z naprzeciwka czy dziadek.Wpadł nam na maskę, posypała się szyba. Masakra nie życzę nikomu. Krew, straż, tłumy ludzi, na rękach płaczące dziecko.Dziadka zabrała karetka wyglądało to masakrycznie, dzięki Bogu i jak powiedziała sędzina refleksowi mojego męża przeżył. Trauma zostanie na zawsze, mógł zginąć on, albo my, bądź ktoś z samochodu z naprzeciwka, to były ułamki sekund na podjęcie decyzji...., a ty piszesz takie bzdury !!!! Tępić tych pijanych rowerzystów ile się da !!!!!!!
[/quote]Podsumuję to "analogicznie" Twoim własnym ostatnim zdaniem: "Tępić idiotów i kretynów wyprzedzających rowerzystów "na trzeciego"-tępić ile się da!!!!!"
[quote name='pat' timestamp='1341987676' post='647616']
Do m.ak.s. Pijani rowerzyści nie stwarzają zagrożenia ???? Ależ bzdury piszesz !!!! Jakby ci się wpakował taki prosto pod koła tak jak mi podczas rodzinnego wyjazdu z dzieckiem nad jezioro, to byś zobaczył.Pijany dziadek skręcił wprost pod koła naszego samochodu, nie wiadomo było co robić rów, samochód z naprzeciwka czy dziadek.Wpadł nam na maskę, posypała się szyba. Masakra nie życzę nikomu. Krew, straż, tłumy ludzi, na rękach płaczące dz... rozwiń
Avatar
to-to / 12 lipca 2012 o 10:37
[quote name='pat' timestamp='1341987676' post='647616']
Do m.ak.s. Pijani rowerzyści nie stwarzają zagrożenia ???? Ależ bzdury piszesz !!!! Jakby ci się wpakował taki prosto pod koła tak jak mi podczas rodzinnego wyjazdu z dzieckiem nad jezioro, to byś zobaczył.Pijany dziadek skręcił wprost pod koła naszego samochodu, nie wiadomo było co robić rów, samochód z naprzeciwka czy dziadek.Wpadł nam na maskę, posypała się szyba. Masakra nie życzę nikomu. Krew, straż, tłumy ludzi, na rękach płaczące dziecko.Dziadka zabrała karetka wyglądało to masakrycznie, dzięki Bogu i jak powiedziała sędzina refleksowi mojego męża przeżył. Trauma zostanie na zawsze, mógł zginąć on, albo my, bądź ktoś z samochodu z naprzeciwka, to były ułamki sekund na podjęcie decyzji...., a ty piszesz takie bzdury !!!! Tępić tych pijanych rowerzystów ile się da !!!!!!!
[/quote]

[quote name='pat' timestamp='1341987676' post='647616']
Do m.ak.s. Pijani rowerzyści nie stwarzają zagrożenia ???? Ależ bzdury piszesz !!!! Jakby ci się wpakował taki prosto pod koła tak jak mi podczas rodzinnego wyjazdu z dzieckiem nad jezioro, to byś zobaczył.Pijany dziadek skręcił wprost pod koła naszego samochodu, nie wiadomo było co robić rów, samochód z naprzeciwka czy dziadek.Wpadł nam na maskę, posypała się szyba. Masakra nie życzę nikomu. Krew, straż, tłumy ludzi, na rękach płaczące dziecko.Dziadka zabrała karetka wyglądało to masakrycznie, dzięki Bogu i jak powiedziała sędzina refleksowi mojego męża przeżył. Trauma zostanie na zawsze, mógł zginąć on, albo my, bądź ktoś z samochodu z naprzeciwka, to były ułamki sekund na podjęcie decyzji...., a ty piszesz takie bzdury !!!! Tępić tych pijanych rowerzystów ile się da !!!!!!!
[/quote]Z tego co czytam sprawa jest banalnie prosta: Ty i Twój mąż macie nie po klolei w głowie!!! Nie byłem tam,ale już widzę,że Twój mąż wyprzedzał "na trzeciego" i należy do grona osób,które za grosz nie mają szacunku dla rowerzystów na drodze! Ja bym Twemu mężowi wsadził za to mandat za 1 lub 2 tys.zł -albo i za więcej (gdyby tak wycenić ile warte jest ludzkie życie). Znam te sytuacje na drodze,gdyż często jeżdżąc widzę jadących z naprzeciwka kretynów za kierownicą wyprzedzających rowerzystę w ostatniej chwili i "na trzeciego"-co w konsekwencji sprawia,że to ja muszę przyhamować,aby ten kretyn z naprzeciwka zdążyl wyprzedzić rowerzystę. Mnie zawsze uczono,że rowerzysta to też uczestnik ruchu i jeśli nie mam warunków do wyprzedzenia go (bo zbyt wąska droga),to musze najpierw(!) przepuścić pojazd(pojazdy) jadący z naprzeciwka,a dopiero potem rowerzystę wyprzedzać!
[quote name='pat' timestamp='1341987676' post='647616']
Do m.ak.s. Pijani rowerzyści nie stwarzają zagrożenia ???? Ależ bzdury piszesz !!!! Jakby ci się wpakował taki prosto pod koła tak jak mi podczas rodzinnego wyjazdu z dzieckiem nad jezioro, to byś zobaczył.Pijany dziadek skręcił wprost pod koła naszego samochodu, nie wiadomo było co robić rów, samochód z naprzeciwka czy dziadek.Wpadł nam na maskę, posypała się szyba. Masakra nie życzę nikomu. Krew, straż, tłumy ludzi, na rękach płaczące dz... rozwiń
Avatar
swiadomosc / 12 lipca 2012 o 00:56
Do Pani Rzecznik Swidnickiej Policji.

Prosze podzielic sie z opinia publiczna informacjami o rodzaj pojazdu, godzinie i miejscu badania tych 65 kierowcow. Zobaczymy, gdzie i o ktorej nasi dzielni policjanci szukaja pijanych kierowcow w ramach akcji
"trzezwy poranek" aby zapewnic nam bezpieczenstwo.

Wiedzac, za co policjanci dostaja premie i z czego sa rozliczani, stawiam na...
20 rowerzystow wgminach Piaski, Melgiew, Rybczewice, Trawniki,
30 kierowcow zatrzymanych za predkosc na Lotnikow Polskich i w Dorohuczy,
ci dwaj ze Swidnika i Krepca rzucali sie w oczy z daleka
i max 10 zbadanych zgodnie z zamyslem akcji.

Wnioski.
Do Pani Rzecznik Swidnickiej Policji.

Prosze podzielic sie z opinia publiczna informacjami o rodzaj pojazdu, godzinie i miejscu badania tych 65 kierowcow. Zobaczymy, gdzie i o ktorej nasi dzielni policjanci szukaja pijanych kierowcow w ramach akcji
"trzezwy poranek" aby zapewnic nam bezpieczenstwo.

Wiedzac, za co policjanci dostaja premie i z czego sa rozliczani, stawiam na...
20 rowerzystow wgminach Piaski, Melgiew, Rybczewice, Trawniki,
30 kierowcow zatrzymanych za predkosc na Lotnikow ... rozwiń
Avatar
zenek / 11 lipca 2012 o 08:27
Poziom tekstów sisanych w DW coraz niższy.. wczoraj ten sam tekst opatrzony był tytułem że finał akcji trzezwy poranek był bardzo dobry bo zatrzymano tylko 4 pijanych a dzis ta sama treść tylko już z innym podtekstem dawno nie złapano tak dużej ilości pijanych kierujących heh..
Avatar
pat / 11 lipca 2012 o 08:21
Do m.ak.s. Pijani rowerzyści nie stwarzają zagrożenia ???? Ależ bzdury piszesz !!!! Jakby ci się wpakował taki prosto pod koła tak jak mi podczas rodzinnego wyjazdu z dzieckiem nad jezioro, to byś zobaczył.Pijany dziadek skręcił wprost pod koła naszego samochodu, nie wiadomo było co robić rów, samochód z naprzeciwka czy dziadek.Wpadł nam na maskę, posypała się szyba. Masakra nie życzę nikomu. Krew, straż, tłumy ludzi, na rękach płaczące dziecko.Dziadka zabrała karetka wyglądało to masakrycznie, dzięki Bogu i jak powiedziała sędzina refleksowi mojego męża przeżył. Trauma zostanie na zawsze, mógł zginąć on, albo my, bądź ktoś z samochodu z naprzeciwka, to były ułamki sekund na podjęcie decyzji...., a ty piszesz takie bzdury !!!! Tępić tych pijanych rowerzystów ile się da !!!!!!!
Do m.ak.s. Pijani rowerzyści nie stwarzają zagrożenia ???? Ależ bzdury piszesz !!!! Jakby ci się wpakował taki prosto pod koła tak jak mi podczas rodzinnego wyjazdu z dzieckiem nad jezioro, to byś zobaczył.Pijany dziadek skręcił wprost pod koła naszego samochodu, nie wiadomo było co robić rów, samochód z naprzeciwka czy dziadek.Wpadł nam na maskę, posypała się szyba. Masakra nie życzę nikomu. Krew, straż, tłumy ludzi, na rękach płaczące dziecko.Dziadka zabrała karetka wyglądało to masakrycznie, dzięki Bogu i jak powiedział... rozwiń
Avatar
m.ak.s / 11 lipca 2012 o 07:02
Taaak, wielki sukces naszej wspaniałej policji. Zatrzymali dwoje pijanych rowerzystów na lokalnych drogach. Pytanie , jakie potencjalne zagrożenie stważali ci pijani rowerzyści ??
Myśle, że zagrożenie bliskie zeru. Natomiast środki przeznaczone na przeprowadznie takiej akcji - ogromne. Może by tak Sz. P. policjant (jeden z drugim) wyjechałby na drogi w piątkowy i sobotni wieczór, kiedy to na drogach ginie najwięcej ludzi. Niech wreszcie zrobią coś dla naszego bezpieczeństwa.
Avatar
Muka / 11 lipca 2012 o 00:58
[size=5][color=#FF0000]STOP PIJANYM MORDERCOM ZA KIEROWNICĄ![/color][/size]
Wielka szkoda, że się tych czworo pijanych bandziorów nie zabiło! Dopóty nie będzie bezpiecznie na drogach, dopóki się ta pijana hołota nie pozabija na przydrożnych drzewach; czego wszystkim pijanym za kierownicą z serca życzymy.
Avatar
Zbyniu / 12 lipca 2012 o 15:17
[url="http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=2712"]http://g2.gangsters....ex.php?ref=2712[/url]
Avatar
to-to / 12 lipca 2012 o 10:42
[quote name='pat' timestamp='1341987676' post='647616']
Do m.ak.s. Pijani rowerzyści nie stwarzają zagrożenia ???? Ależ bzdury piszesz !!!! Jakby ci się wpakował taki prosto pod koła tak jak mi podczas rodzinnego wyjazdu z dzieckiem nad jezioro, to byś zobaczył.Pijany dziadek skręcił wprost pod koła naszego samochodu, nie wiadomo było co robić rów, samochód z naprzeciwka czy dziadek.Wpadł nam na maskę, posypała się szyba. Masakra nie życzę nikomu. Krew, straż, tłumy ludzi, na rękach płaczące dziecko.Dziadka zabrała karetka wyglądało to masakrycznie, dzięki Bogu i jak powiedziała sędzina refleksowi mojego męża przeżył. Trauma zostanie na zawsze, mógł zginąć on, albo my, bądź ktoś z samochodu z naprzeciwka, to były ułamki sekund na podjęcie decyzji...., a ty piszesz takie bzdury !!!! Tępić tych pijanych rowerzystów ile się da !!!!!!!
[/quote]

[quote name='pat' timestamp='1341987676' post='647616']
Do m.ak.s. Pijani rowerzyści nie stwarzają zagrożenia ???? Ależ bzdury piszesz !!!! Jakby ci się wpakował taki prosto pod koła tak jak mi podczas rodzinnego wyjazdu z dzieckiem nad jezioro, to byś zobaczył.Pijany dziadek skręcił wprost pod koła naszego samochodu, nie wiadomo było co robić rów, samochód z naprzeciwka czy dziadek.Wpadł nam na maskę, posypała się szyba. Masakra nie życzę nikomu. Krew, straż, tłumy ludzi, na rękach płaczące dziecko.Dziadka zabrała karetka wyglądało to masakrycznie, dzięki Bogu i jak powiedziała sędzina refleksowi mojego męża przeżył. Trauma zostanie na zawsze, mógł zginąć on, albo my, bądź ktoś z samochodu z naprzeciwka, to były ułamki sekund na podjęcie decyzji...., a ty piszesz takie bzdury !!!! Tępić tych pijanych rowerzystów ile się da !!!!!!!
[/quote]Podsumuję to "analogicznie" Twoim własnym ostatnim zdaniem: "Tępić idiotów i kretynów wyprzedzających rowerzystów "na trzeciego"-tępić ile się da!!!!!"
[quote name='pat' timestamp='1341987676' post='647616']
Do m.ak.s. Pijani rowerzyści nie stwarzają zagrożenia ???? Ależ bzdury piszesz !!!! Jakby ci się wpakował taki prosto pod koła tak jak mi podczas rodzinnego wyjazdu z dzieckiem nad jezioro, to byś zobaczył.Pijany dziadek skręcił wprost pod koła naszego samochodu, nie wiadomo było co robić rów, samochód z naprzeciwka czy dziadek.Wpadł nam na maskę, posypała się szyba. Masakra nie życzę nikomu. Krew, straż, tłumy ludzi, na rękach płaczące dz... rozwiń
Avatar
to-to / 12 lipca 2012 o 10:37
[quote name='pat' timestamp='1341987676' post='647616']
Do m.ak.s. Pijani rowerzyści nie stwarzają zagrożenia ???? Ależ bzdury piszesz !!!! Jakby ci się wpakował taki prosto pod koła tak jak mi podczas rodzinnego wyjazdu z dzieckiem nad jezioro, to byś zobaczył.Pijany dziadek skręcił wprost pod koła naszego samochodu, nie wiadomo było co robić rów, samochód z naprzeciwka czy dziadek.Wpadł nam na maskę, posypała się szyba. Masakra nie życzę nikomu. Krew, straż, tłumy ludzi, na rękach płaczące dziecko.Dziadka zabrała karetka wyglądało to masakrycznie, dzięki Bogu i jak powiedziała sędzina refleksowi mojego męża przeżył. Trauma zostanie na zawsze, mógł zginąć on, albo my, bądź ktoś z samochodu z naprzeciwka, to były ułamki sekund na podjęcie decyzji...., a ty piszesz takie bzdury !!!! Tępić tych pijanych rowerzystów ile się da !!!!!!!
[/quote]

[quote name='pat' timestamp='1341987676' post='647616']
Do m.ak.s. Pijani rowerzyści nie stwarzają zagrożenia ???? Ależ bzdury piszesz !!!! Jakby ci się wpakował taki prosto pod koła tak jak mi podczas rodzinnego wyjazdu z dzieckiem nad jezioro, to byś zobaczył.Pijany dziadek skręcił wprost pod koła naszego samochodu, nie wiadomo było co robić rów, samochód z naprzeciwka czy dziadek.Wpadł nam na maskę, posypała się szyba. Masakra nie życzę nikomu. Krew, straż, tłumy ludzi, na rękach płaczące dziecko.Dziadka zabrała karetka wyglądało to masakrycznie, dzięki Bogu i jak powiedziała sędzina refleksowi mojego męża przeżył. Trauma zostanie na zawsze, mógł zginąć on, albo my, bądź ktoś z samochodu z naprzeciwka, to były ułamki sekund na podjęcie decyzji...., a ty piszesz takie bzdury !!!! Tępić tych pijanych rowerzystów ile się da !!!!!!!
[/quote]Z tego co czytam sprawa jest banalnie prosta: Ty i Twój mąż macie nie po klolei w głowie!!! Nie byłem tam,ale już widzę,że Twój mąż wyprzedzał "na trzeciego" i należy do grona osób,które za grosz nie mają szacunku dla rowerzystów na drodze! Ja bym Twemu mężowi wsadził za to mandat za 1 lub 2 tys.zł -albo i za więcej (gdyby tak wycenić ile warte jest ludzkie życie). Znam te sytuacje na drodze,gdyż często jeżdżąc widzę jadących z naprzeciwka kretynów za kierownicą wyprzedzających rowerzystę w ostatniej chwili i "na trzeciego"-co w konsekwencji sprawia,że to ja muszę przyhamować,aby ten kretyn z naprzeciwka zdążyl wyprzedzić rowerzystę. Mnie zawsze uczono,że rowerzysta to też uczestnik ruchu i jeśli nie mam warunków do wyprzedzenia go (bo zbyt wąska droga),to musze najpierw(!) przepuścić pojazd(pojazdy) jadący z naprzeciwka,a dopiero potem rowerzystę wyprzedzać!
[quote name='pat' timestamp='1341987676' post='647616']
Do m.ak.s. Pijani rowerzyści nie stwarzają zagrożenia ???? Ależ bzdury piszesz !!!! Jakby ci się wpakował taki prosto pod koła tak jak mi podczas rodzinnego wyjazdu z dzieckiem nad jezioro, to byś zobaczył.Pijany dziadek skręcił wprost pod koła naszego samochodu, nie wiadomo było co robić rów, samochód z naprzeciwka czy dziadek.Wpadł nam na maskę, posypała się szyba. Masakra nie życzę nikomu. Krew, straż, tłumy ludzi, na rękach płaczące dz... rozwiń
Avatar
swiadomosc / 12 lipca 2012 o 00:56
Do Pani Rzecznik Swidnickiej Policji.

Prosze podzielic sie z opinia publiczna informacjami o rodzaj pojazdu, godzinie i miejscu badania tych 65 kierowcow. Zobaczymy, gdzie i o ktorej nasi dzielni policjanci szukaja pijanych kierowcow w ramach akcji
"trzezwy poranek" aby zapewnic nam bezpieczenstwo.

Wiedzac, za co policjanci dostaja premie i z czego sa rozliczani, stawiam na...
20 rowerzystow wgminach Piaski, Melgiew, Rybczewice, Trawniki,
30 kierowcow zatrzymanych za predkosc na Lotnikow Polskich i w Dorohuczy,
ci dwaj ze Swidnika i Krepca rzucali sie w oczy z daleka
i max 10 zbadanych zgodnie z zamyslem akcji.

Wnioski.
Do Pani Rzecznik Swidnickiej Policji.

Prosze podzielic sie z opinia publiczna informacjami o rodzaj pojazdu, godzinie i miejscu badania tych 65 kierowcow. Zobaczymy, gdzie i o ktorej nasi dzielni policjanci szukaja pijanych kierowcow w ramach akcji
"trzezwy poranek" aby zapewnic nam bezpieczenstwo.

Wiedzac, za co policjanci dostaja premie i z czego sa rozliczani, stawiam na...
20 rowerzystow wgminach Piaski, Melgiew, Rybczewice, Trawniki,
30 kierowcow zatrzymanych za predkosc na Lotnikow ... rozwiń
Avatar
zenek / 11 lipca 2012 o 08:27
Poziom tekstów sisanych w DW coraz niższy.. wczoraj ten sam tekst opatrzony był tytułem że finał akcji trzezwy poranek był bardzo dobry bo zatrzymano tylko 4 pijanych a dzis ta sama treść tylko już z innym podtekstem dawno nie złapano tak dużej ilości pijanych kierujących heh..
Avatar
pat / 11 lipca 2012 o 08:21
Do m.ak.s. Pijani rowerzyści nie stwarzają zagrożenia ???? Ależ bzdury piszesz !!!! Jakby ci się wpakował taki prosto pod koła tak jak mi podczas rodzinnego wyjazdu z dzieckiem nad jezioro, to byś zobaczył.Pijany dziadek skręcił wprost pod koła naszego samochodu, nie wiadomo było co robić rów, samochód z naprzeciwka czy dziadek.Wpadł nam na maskę, posypała się szyba. Masakra nie życzę nikomu. Krew, straż, tłumy ludzi, na rękach płaczące dziecko.Dziadka zabrała karetka wyglądało to masakrycznie, dzięki Bogu i jak powiedziała sędzina refleksowi mojego męża przeżył. Trauma zostanie na zawsze, mógł zginąć on, albo my, bądź ktoś z samochodu z naprzeciwka, to były ułamki sekund na podjęcie decyzji...., a ty piszesz takie bzdury !!!! Tępić tych pijanych rowerzystów ile się da !!!!!!!
Do m.ak.s. Pijani rowerzyści nie stwarzają zagrożenia ???? Ależ bzdury piszesz !!!! Jakby ci się wpakował taki prosto pod koła tak jak mi podczas rodzinnego wyjazdu z dzieckiem nad jezioro, to byś zobaczył.Pijany dziadek skręcił wprost pod koła naszego samochodu, nie wiadomo było co robić rów, samochód z naprzeciwka czy dziadek.Wpadł nam na maskę, posypała się szyba. Masakra nie życzę nikomu. Krew, straż, tłumy ludzi, na rękach płaczące dziecko.Dziadka zabrała karetka wyglądało to masakrycznie, dzięki Bogu i jak powiedział... rozwiń
Avatar
m.ak.s / 11 lipca 2012 o 07:02
Taaak, wielki sukces naszej wspaniałej policji. Zatrzymali dwoje pijanych rowerzystów na lokalnych drogach. Pytanie , jakie potencjalne zagrożenie stważali ci pijani rowerzyści ??
Myśle, że zagrożenie bliskie zeru. Natomiast środki przeznaczone na przeprowadznie takiej akcji - ogromne. Może by tak Sz. P. policjant (jeden z drugim) wyjechałby na drogi w piątkowy i sobotni wieczór, kiedy to na drogach ginie najwięcej ludzi. Niech wreszcie zrobią coś dla naszego bezpieczeństwa.
Avatar
Muka / 11 lipca 2012 o 00:58
[size=5][color=#FF0000]STOP PIJANYM MORDERCOM ZA KIEROWNICĄ![/color][/size]
Wielka szkoda, że się tych czworo pijanych bandziorów nie zabiło! Dopóty nie będzie bezpiecznie na drogach, dopóki się ta pijana hołota nie pozabija na przydrożnych drzewach; czego wszystkim pijanym za kierownicą z serca życzymy.
Zobacz wszystkie komentarze 8

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Kłótnia o sprzedaż alkoholu przy kościołach. "To jest igranie z Bogiem"

Kłótnia o sprzedaż alkoholu przy kościołach. "To jest igranie z Bogiem" 3 12

To jest igranie z panem Bogiem. To komentarz jednego z kraśnickich radnych odnośnie odległości, w jakiej mają być usytuowane punkty sprzedaży i podawania alkoholu od kościołów. W Kraśniku odległość ta musi być co najmniej 20-metrowa. Dyskusja w temacie sprzedaży alkoholu w mieście i ewentualnego nocnego ograniczenia tej sprzedaży była burzliwa. Ostatecznie żadne decyzje nie zapadły. 

Będzie al. Tadeusza Mazowieckiego w Lublinie. Radna PiS: Stalinowiec, agent

Będzie al. Tadeusza Mazowieckiego w Lublinie. Radna PiS: Stalinowiec, agent 83 43

Nowa droga na przedłużeniu ul. Bohaterów Monte Cassino otrzyma imię Tadeusza Mazowieckiego. W Lublinie będzie też skwer Władysława Bartoszewskiego

Jan Gilas. Bohater doczekał się ulicy w Lublinie
galeria

Jan Gilas. Bohater doczekał się ulicy w Lublinie 0 1

Był 9 września 1939 r., gdy na Lublin posypały się niemieckie bomby, jedna z nich wpadła do Ratusza i nie wybuchła. Ratuszowy woźny wyniósł ją z budynku i zmarł z wysiłku przed schodami. Jego imię nosi od wczoraj uliczka stykająca się z deptakiem. Tabliczkę z nazwą odsłaniała wzruszona rodzina

Pomnik Lecha i Marii Kaczyńskich powstanie w Lublinie. Radni podjęli decyzję
galeria
film

Pomnik Lecha i Marii Kaczyńskich powstanie w Lublinie. Radni podjęli decyzję 364 25

Jest zgoda na pomnik Lecha i Marii Kaczyńskich obok Centrum Kultury. Na jego budowę zgodziła się dziś Rada Miasta. Nie pozwoliła jednak, by wykonać go według wizji radnej PiS, Małgorzaty Suchanowskiej. Większość rady zdecydowała, że projekt będzie wybrany w konkursie. Nalegali na to radni Wspólnego Lublina

Nawet 53 tys. zł miesięcznie. Ekstra zarobki radnych w państwowych spółkach
galeria

Nawet 53 tys. zł miesięcznie. Ekstra zarobki radnych w państwowych spółkach 17 15

Od 36 do 53 tys. złotych miesięcznie – tyle średnio zarabiali w państwowych spółkach trzej radni wojewódzcy PiS. Chodzi o Andrzeja Pruszkowskiego, Jana Franię i Grzegorza Muszyńskiego. Tak wynika z ich oświadczeń majątkowych za 2017 rok.

Sprawdź co powinna robić przed snem kobieta
wiersze między newsami

Sprawdź co powinna robić przed snem kobieta 0 0

Lektura obowiązkowa dla feministek. W końcu ktoś wyliczył, jakie obowiązki mają gospodynie domowe i określił miejsce poezji w ich życiu

Kraśnicka: Już 130 pielęgniarek na zwolnieniach. Jest porozumienie z lekarzami
film

Kraśnicka: Już 130 pielęgniarek na zwolnieniach. Jest porozumienie z lekarzami 213 44

W piątek ma dojść do decydujących rozmów w szpitalu przy alei Kraśnickiej w Lublinie. W czwartek już 130 pielęgniarek było na L4.

Schetyna na UMCS: Ukraińscy politycy nie chcą już współpracować z polskimi władzami

Schetyna na UMCS: Ukraińscy politycy nie chcą już współpracować z polskimi władzami 7 16

- Polsko-ukraińskich relacji po prostu nie ma - w taki sposób przewodniczący PO podsumował relacje Polski z Ukrainą.

Nowe centrum rehabilitacji w Nałęczowie już otwarte (zdjęcia)
galeria

Nowe centrum rehabilitacji w Nałęczowie już otwarte (zdjęcia) 2 1

Otwarte jest już nowe centrum rehabilitacyjno-fizjoterapeutyczne "Werandki" w Nałęczowie. - To pierwszy tak nowoczesny ośrodek po wschodniej stronie Wisły. Wychodzimy na przeciw potrzebom pacjentów z całej Polski - tłumaczy jego dyrekcja. Będą tam mogli skorzystać z czterech "stref": kardiologii, ortopedii, treningu i diagnostyki.

Twórczość Szczepana Twardocha w Kazimierzu Dolnym
26 maja 2018, 16:00

Twórczość Szczepana Twardocha w Kazimierzu Dolnym 1 0

Co Gdzie Kiedy. Kazimierski Ośrodek Kultury, Promocji i Turystyki (ul. Lubelska 12) zaprasza na kolejną odsłonę Soboty Literackiej. 26 maja o godz. 16 odbędzie się spotkanie poświęcone Balladzie o pewnej panience Szczepana Twardocha.

Gmina Biała Podlaska: Inwestycje drogowe zablokowane, ceny za wysokie

Gmina Biała Podlaska: Inwestycje drogowe zablokowane, ceny za wysokie 3 0

Gmina Biała Podlaska musi powtarzać przetargi na roboty drogowe. Wszystko dlatego, że wykonawcy swoją pracę wyceniają coraz drożej.

Joanna Mucha: Prokurator powinien się zająć władzami stadniny w Janowie

Joanna Mucha: Prokurator powinien się zająć władzami stadniny w Janowie 0 17

Śledztwo w sprawie niegospodarności w stadninie koni w Janowie Podlaskim jest sztucznie przedłużane. Prokuratura powinna się zająć osobami, które obecnie tam rządzą, a dawny prezes Marek Trela powinien wrócić do pracy – przekonuje posłanka PO Joanna Mucha

Juwenalia 2018 w Białej Podlaskiej. Zdjęcia z korowodu studenckiego
galeria

Juwenalia 2018 w Białej Podlaskiej. Zdjęcia z korowodu studenckiego 0 2

We wtorek i środę odbyły się Juwenalia Państwowej Szkoły Wyższej im. Jana Pawła II w Białej Podlaskiej.

Hit transferowy w Pszczółce Polski Cukier AZS UMCS

Hit transferowy w Pszczółce Polski Cukier AZS UMCS 0 4

Brianna Joelle Kiesel zasiliła szeregi Pszczółki Polski AZS UMCS Lublin. 24-letnia Amerykanka ma na swoim koncie występy w najlepszej lidze świata, WNBA. Ostatnio reprezentowała szwedzkie Umea Udominate

Nocne sklepy z alkoholem w Lublinie nie zbankrutują. Pomysł radnych PiS nie przeszedł

Nocne sklepy z alkoholem w Lublinie nie zbankrutują. Pomysł radnych PiS nie przeszedł 0 16

Nie będzie w Lublinie ograniczeń nocnej sprzedaży alkoholu. Ich wprowadzenia chcieli radni PiS, ale większość Rady Miasta była temu przeciwna. W czwartek uchwalony został za to zakaz sprzedaży trunków m.in. obok szkół i kościołów. Radni ustalili też maksymalną liczbę zezwoleń dla sklepów i lokali gastronomicznych.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.