Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Zamość

1 października 2010 r.
10:47
Edytuj ten wpis

Biednych ludzi jest coraz więcej w Zamościu

Autor: Zdjęcie autora Bogdan Nowak
0 12 A A

Miejskie Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu przygotowało Lokalny Program Pomocy Społecznej na 2011 r. Radni przyjęli go na ostatniej sesji. Co wynika z dokumentu? Że do wykonania jest potężna praca. Bo mieszkańcy Zamościa są coraz biedniejsi.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
– Statystyki są zatrważające – komentował na sesji radny Marek Dziura (PiS). – Z dokumentu wynika, że przez ostatnie trzy lata liczba rodzin korzystających z programu dostarczania żywności dla najuboższych wzrosła aż o 318!

Program "Dostarczania żywności dla najuboższej ludności Unii Europejskiej” który był realizowany przez Polski Komitet Pomocy Społecznej. Zamojski MCPR wziął w nim udział.

W 2009 r. skorzystały z niego 883 rodziny, czyli ok. 3,1 tys. osób. To o 45 proc. więcej niż jeszcze w 2007 r. Wydano dla nich ponad 320 ton żywności.

– Nie ma ludzi gorszych i lepszych, ale widać, że niektórym mieszkańcom miasta powodzi się fatalnie – martwił się Dziura. – To przykre.

Radni przyjęli lokalny program MCPR. Określono w nim wysokość dotacji m.in. dla zamojskich placówek opiekuńczo-wychowawczych (ponad 175 tys. zł), na schronisko dla bezdomnych (ok. 98 tys. zł), Klub Integracji Społecznej (29,9 tys. zł) oraz na program dożywiania rodzin i osób dotkniętych ubóstwem (30 tys. zł).

– W przypadku programu pomocowego pieniądze są przeznaczone na dofinansowanie obsługi – tłumaczyła Małgorzata Żołyńska, wicedyrektor MCPR w Zamościu. – Żywności nam na szczęście z roku na rok przybywa. Jednak musimy pokryć koszty m.in. transportu, magazynowania itd.

Bieda po zamojsku

W marcu zamojskie MCPR przygotowało roczne podsumowanie swojej pracy. Wynika z niego, że w ub. roku z pomocy tej instytucji korzystało aż 2 tys. 247 rodzin, czyli ponad 6,1 tys. osób! To prawie co dziesiąty mieszkaniec miasta. Zasiłki celowe pobierało 1682 osób, na łączną kwotę ok. 1 mln 732 tys., zasiłki okresowe przyznano 1067 osobom i poszło na to 1 mln 964 zł, natomiast zasiłki stałe otrzymało 213 osób (pochłonęło to prawie 716 tys. zł). Z bezpłatnych obiadów wydano ok. 52,5 tys. (każdy z nich kosztował 4,25 zł.). Korzystało z nich codziennie 209 osób. Dożywiano też najuboższych uczniów. Z pomocy korzystało 1001 dzieci.

Komentarze 12

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
POpierający / 1 października 2010 o 18:21
to bzdura napisana przez PiSuara. Oglądałem wypowiedz Tuska mówił, że jest bardzo dobrze, mamy dobrobyt i rozwijającą się gospodarkę. W przeciwieństwie do Niemiec, gdzie recesja i ubóstwo.
A Komoroski mówił, że będzie jeszcze lepiej.
A to dzieki temu, że Rychowi żyje się lepiej a Grzechowi dostatniej.
Avatar
bambosh / 1 października 2010 o 18:11
Osoby korzystające z pomocy Opieki powinny odpracować-tak,jak to robią w innych miastach.
Avatar
JANEK / 1 października 2010 o 15:43
[quote name='bambosh' date='01 październik 2010 - 13:38 ' timestamp='1285933105' post='355330']
Wszystko to jest jedno wielkie G*wno Prawda!!! Znam wiele osób,którym się nie najgorzej powodzi-a jednak mają tą deb***ną"ciągotkę"aby w śmieciach pogrzebać. Piszę to nie bez powodu-bo kilka metrów od mego okna jest kosz na śmieci-i często widzę kto grzebie w śmieciach.Nierzadko są to ludzie,którzy mają samochód,rentę/emeryturę lub stałą pracę. Po drugie: gdybym miał wpływ na decyzje w tzw.Pomocy Społecznej,to zabrał bym świadczenia pieniężne i "przydziały" żywności wszystkim tym,którzy palą papierosy i piją alkohol -bo tacy ludzie bezmyślnie marnują pieniądze na alkohol i faje. To przecież absurd i "chora sytuacja" gdy taki człowiek zamiast paczki(nawet tych najtańszych ruskich fajek) może kupić 3 chleby lub pół kilo kiełbasy -bo dziennie pół kilo kiełbasy lub 3 chleby jeden człowiek niezbyt jest sam w stanie zjeść,ale paczkę fajek spali bez problemu... Uważam,że Opieka Społeczna to bardzo nieudolny "stwór",który lekką ręką rozdaje pieniądze ludziom,którym nie chce się pracować-a są zdrowi,lecz leniwi.
[/quot Nie dokońca zgadzam sie z toba.Ten co ma emerytury 500 czy 600 złotych to cieżko przezyć, sa zmuszeni grzebać po śmietnikach a czasami jechać do sąsiada do pracy. Ja pracuje i zarabiam 1100 netto po oplacac rachunki i czasem nic nie zostanie ( raz zostało mi 100 zł a do końca miesiaca było jeszcze 3.5 tygodnia . Miałem klienta który był na eneryturze i narzekał ze tak ciężko przezyć samemu za te pieniądze co ma ( 2000 netto).Ci co maja dochody niskie czasami nie wystarcza na zycie nie mówiac już o lekarzu jak sie zachoruje. Do Osrodka Pomocy ida nie wszyscy ale wiekszość ludzi bezrobotnych i mający problem z alkoholem . Tacy Wezma kase i zaraz ida przepic a nic dziecku nie kupia. Dzieci jedza w szkole obiady dofinansowane z Ośrodka Pomocy i maja to w nosie. To za takich powinni sie wziąść. Idzie zima jak będzioe taka sama jak w tym roku to by tacy ludzie chociasz chodniki odsniezali.
[quote name='bambosh' date='01 październik 2010 - 13:38 ' timestamp='1285933105' post='355330']
Wszystko to jest jedno wielkie G*wno Prawda!!! Znam wiele osób,którym się nie najgorzej powodzi-a jednak mają tą deb***ną"ciągotkę"aby w śmieciach pogrzebać. Piszę to nie bez powodu-bo kilka metrów od mego okna jest kosz na śmieci-i często widzę kto grzebie w śmieciach.Nierzadko są to ludzie,którzy mają samochód,rentę/emeryturę lub stałą pracę. Po drugie: gdybym miał wpływ na decyzje w tz... rozwiń
Avatar
crx / 1 października 2010 o 15:18
To są właśnie ofiary rewolucji solidaruchowej.Jeśli ktoś ściemnia,że odbyła się ona bez ofiar -to jest po prostu "ubogi w umyśle"!!!
Avatar
Gość / 1 października 2010 o 15:06
To widać na zamojskiej ulicy.
Avatar
mosquito / 1 października 2010 o 14:51
Uważam, że w tej sytuacji miasto powinno oddać dalsze nieruchomości prezydentowi i kościołowi umiłowanemu.
Avatar
crx / 1 października 2010 o 14:49
Że biedni to rozumiem ,bo kapitalizm i solidaruchowy porządek,ale że głupi,bo chodzą głosować, to tego w żaden sposób pojąć nie potrafię!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar
Nieruchaj Andrzej / 1 października 2010 o 14:06
[quote name='Gość' date='01 październik 2010 - 12:23 ' timestamp='1285928612' post='355304']
To liczba to może być nawet zaniżona, zobaczcie ile osób grzebie po śmietnikach. Nie o taką Polskę walczyliśmy.
[/quote]

Ne o take ? A o jake polskie śmy ?
Avatar
bambosh / 1 października 2010 o 13:38
Wszystko to jest jedno wielkie G*wno Prawda!!! Znam wiele osób,którym się nie najgorzej powodzi-a jednak mają tą deb***ną"ciągotkę"aby w śmieciach pogrzebać. Piszę to nie bez powodu-bo kilka metrów od mego okna jest kosz na śmieci-i często widzę kto grzebie w śmieciach.Nierzadko są to ludzie,którzy mają samochód,rentę/emeryturę lub stałą pracę. Po drugie: gdybym miał wpływ na decyzje w tzw.Pomocy Społecznej,to zabrał bym świadczenia pieniężne i "przydziały" żywności wszystkim tym,którzy palą papierosy i piją alkohol -bo tacy ludzie bezmyślnie marnują pieniądze na alkohol i faje. To przecież absurd i "chora sytuacja" gdy taki człowiek zamiast paczki(nawet tych najtańszych ruskich fajek) może kupić 3 chleby lub pół kilo kiełbasy -bo dziennie pół kilo kiełbasy lub 3 chleby jeden człowiek niezbyt jest sam w stanie zjeść,ale paczkę fajek spali bez problemu... Uważam,że Opieka Społeczna to bardzo nieudolny "stwór",który lekką ręką rozdaje pieniądze ludziom,którym nie chce się pracować-a są zdrowi,lecz leniwi.
Wszystko to jest jedno wielkie G*wno Prawda!!! Znam wiele osób,którym się nie najgorzej powodzi-a jednak mają tą deb***ną"ciągotkę"aby w śmieciach pogrzebać. Piszę to nie bez powodu-bo kilka metrów od mego okna jest kosz na śmieci-i często widzę kto grzebie w śmieciach.Nierzadko są to ludzie,którzy mają samochód,rentę/emeryturę lub stałą pracę. Po drugie: gdybym miał wpływ na decyzje w tzw.Pomocy Społecznej,to zabrał bym świadczenia pieniężne i "przydziały" żywności wszystkim tym,którzy palą papierosy i piją a... rozwiń
Avatar
Zez / 1 października 2010 o 12:46
A Inspekcja Pracy śpi, zamiast wyegzekwować bezpieczne podesty do kontenerów śmieciowych.Praca szperacza pokazana na fotografii urąga podstawowym zasadom BHP.Czas najwyzszy to zmienić.
Avatar
POpierający / 1 października 2010 o 18:21
to bzdura napisana przez PiSuara. Oglądałem wypowiedz Tuska mówił, że jest bardzo dobrze, mamy dobrobyt i rozwijającą się gospodarkę. W przeciwieństwie do Niemiec, gdzie recesja i ubóstwo.
A Komoroski mówił, że będzie jeszcze lepiej.
A to dzieki temu, że Rychowi żyje się lepiej a Grzechowi dostatniej.
Avatar
bambosh / 1 października 2010 o 18:11
Osoby korzystające z pomocy Opieki powinny odpracować-tak,jak to robią w innych miastach.
Avatar
JANEK / 1 października 2010 o 15:43
[quote name='bambosh' date='01 październik 2010 - 13:38 ' timestamp='1285933105' post='355330']
Wszystko to jest jedno wielkie G*wno Prawda!!! Znam wiele osób,którym się nie najgorzej powodzi-a jednak mają tą deb***ną"ciągotkę"aby w śmieciach pogrzebać. Piszę to nie bez powodu-bo kilka metrów od mego okna jest kosz na śmieci-i często widzę kto grzebie w śmieciach.Nierzadko są to ludzie,którzy mają samochód,rentę/emeryturę lub stałą pracę. Po drugie: gdybym miał wpływ na decyzje w tzw.Pomocy Społecznej,to zabrał bym świadczenia pieniężne i "przydziały" żywności wszystkim tym,którzy palą papierosy i piją alkohol -bo tacy ludzie bezmyślnie marnują pieniądze na alkohol i faje. To przecież absurd i "chora sytuacja" gdy taki człowiek zamiast paczki(nawet tych najtańszych ruskich fajek) może kupić 3 chleby lub pół kilo kiełbasy -bo dziennie pół kilo kiełbasy lub 3 chleby jeden człowiek niezbyt jest sam w stanie zjeść,ale paczkę fajek spali bez problemu... Uważam,że Opieka Społeczna to bardzo nieudolny "stwór",który lekką ręką rozdaje pieniądze ludziom,którym nie chce się pracować-a są zdrowi,lecz leniwi.
[/quot Nie dokońca zgadzam sie z toba.Ten co ma emerytury 500 czy 600 złotych to cieżko przezyć, sa zmuszeni grzebać po śmietnikach a czasami jechać do sąsiada do pracy. Ja pracuje i zarabiam 1100 netto po oplacac rachunki i czasem nic nie zostanie ( raz zostało mi 100 zł a do końca miesiaca było jeszcze 3.5 tygodnia . Miałem klienta który był na eneryturze i narzekał ze tak ciężko przezyć samemu za te pieniądze co ma ( 2000 netto).Ci co maja dochody niskie czasami nie wystarcza na zycie nie mówiac już o lekarzu jak sie zachoruje. Do Osrodka Pomocy ida nie wszyscy ale wiekszość ludzi bezrobotnych i mający problem z alkoholem . Tacy Wezma kase i zaraz ida przepic a nic dziecku nie kupia. Dzieci jedza w szkole obiady dofinansowane z Ośrodka Pomocy i maja to w nosie. To za takich powinni sie wziąść. Idzie zima jak będzioe taka sama jak w tym roku to by tacy ludzie chociasz chodniki odsniezali.
[quote name='bambosh' date='01 październik 2010 - 13:38 ' timestamp='1285933105' post='355330']
Wszystko to jest jedno wielkie G*wno Prawda!!! Znam wiele osób,którym się nie najgorzej powodzi-a jednak mają tą deb***ną"ciągotkę"aby w śmieciach pogrzebać. Piszę to nie bez powodu-bo kilka metrów od mego okna jest kosz na śmieci-i często widzę kto grzebie w śmieciach.Nierzadko są to ludzie,którzy mają samochód,rentę/emeryturę lub stałą pracę. Po drugie: gdybym miał wpływ na decyzje w tz... rozwiń
Avatar
crx / 1 października 2010 o 15:18
To są właśnie ofiary rewolucji solidaruchowej.Jeśli ktoś ściemnia,że odbyła się ona bez ofiar -to jest po prostu "ubogi w umyśle"!!!
Avatar
Gość / 1 października 2010 o 15:06
To widać na zamojskiej ulicy.
Avatar
mosquito / 1 października 2010 o 14:51
Uważam, że w tej sytuacji miasto powinno oddać dalsze nieruchomości prezydentowi i kościołowi umiłowanemu.
Avatar
crx / 1 października 2010 o 14:49
Że biedni to rozumiem ,bo kapitalizm i solidaruchowy porządek,ale że głupi,bo chodzą głosować, to tego w żaden sposób pojąć nie potrafię!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar
Nieruchaj Andrzej / 1 października 2010 o 14:06
[quote name='Gość' date='01 październik 2010 - 12:23 ' timestamp='1285928612' post='355304']
To liczba to może być nawet zaniżona, zobaczcie ile osób grzebie po śmietnikach. Nie o taką Polskę walczyliśmy.
[/quote]

Ne o take ? A o jake polskie śmy ?
Avatar
bambosh / 1 października 2010 o 13:38
Wszystko to jest jedno wielkie G*wno Prawda!!! Znam wiele osób,którym się nie najgorzej powodzi-a jednak mają tą deb***ną"ciągotkę"aby w śmieciach pogrzebać. Piszę to nie bez powodu-bo kilka metrów od mego okna jest kosz na śmieci-i często widzę kto grzebie w śmieciach.Nierzadko są to ludzie,którzy mają samochód,rentę/emeryturę lub stałą pracę. Po drugie: gdybym miał wpływ na decyzje w tzw.Pomocy Społecznej,to zabrał bym świadczenia pieniężne i "przydziały" żywności wszystkim tym,którzy palą papierosy i piją alkohol -bo tacy ludzie bezmyślnie marnują pieniądze na alkohol i faje. To przecież absurd i "chora sytuacja" gdy taki człowiek zamiast paczki(nawet tych najtańszych ruskich fajek) może kupić 3 chleby lub pół kilo kiełbasy -bo dziennie pół kilo kiełbasy lub 3 chleby jeden człowiek niezbyt jest sam w stanie zjeść,ale paczkę fajek spali bez problemu... Uważam,że Opieka Społeczna to bardzo nieudolny "stwór",który lekką ręką rozdaje pieniądze ludziom,którym nie chce się pracować-a są zdrowi,lecz leniwi.
Wszystko to jest jedno wielkie G*wno Prawda!!! Znam wiele osób,którym się nie najgorzej powodzi-a jednak mają tą deb***ną"ciągotkę"aby w śmieciach pogrzebać. Piszę to nie bez powodu-bo kilka metrów od mego okna jest kosz na śmieci-i często widzę kto grzebie w śmieciach.Nierzadko są to ludzie,którzy mają samochód,rentę/emeryturę lub stałą pracę. Po drugie: gdybym miał wpływ na decyzje w tzw.Pomocy Społecznej,to zabrał bym świadczenia pieniężne i "przydziały" żywności wszystkim tym,którzy palą papierosy i piją a... rozwiń
Avatar
Zez / 1 października 2010 o 12:46
A Inspekcja Pracy śpi, zamiast wyegzekwować bezpieczne podesty do kontenerów śmieciowych.Praca szperacza pokazana na fotografii urąga podstawowym zasadom BHP.Czas najwyzszy to zmienić.
Zobacz wszystkie komentarze 12

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

W szkole są klasy pływackie, ale basen nie działa. Uczniowie muszą jeździć gdzie indziej

W szkole są klasy pływackie, ale basen nie działa. Uczniowie muszą jeździć gdzie indziej 0 0

W Szkole Podstawowej nr 8 nie udał się nabór do sportowych klas o profilu pływackim. Powód? Już trzeci rok basen przy tej placówce ze względu na fatalny stan techniczny jest nieczynny

16-latek wjechał pod samochód i zginął. Policja szuka świadków

16-latek wjechał pod samochód i zginął. Policja szuka świadków 6 3

Policjanci szukają świadków wypadku do którego doszło 9 maja w Radawcu Małym. 16-letni rowerzysta zderzył się z fordem. Trafił do szpitala. Nie udało się go uratować

Uziemione, ale wciąż piękne. Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie [zdjęcia]
Lubelskie Ekstra
galeria

Uziemione, ale wciąż piękne. Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie [zdjęcia] 29 0

To jedyne takie miejsce w Polsce. Niektórzy wręcz mówią, że w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie stoi największa flota samolotów wojskowych nad Wisłą. Wprawdzie maszyny są już uziemione, ale wciąż emanują romantyczną magią lotnictwa wojskowego. Warto poznać to miejsce.

Wakacje z kamerą w Chatce Żaka
25 czerwca 2018, 0:00

Wakacje z kamerą w Chatce Żaka 1 0

Co Gdzie Kiedy. Dzieci w wieku szkolnym (od 8 do 16 lat) będą mogły wziąć udział w kreatywnych warsztatach filmowych w Chatce Żaka, które odbędą się w dniach 25-29 czerwca w godz. 8-15.

Puławy: Polskie piosenki symfonicznie przed Marynkami
galeria
film

Puławy: Polskie piosenki symfonicznie przed Marynkami 8 1

Koncert "najpięknieszych polskich piosenek" z okazji setnej rocznicy odzyskania niepodległości w sobotę wieczorem wybrzmiał na dziedzińcu puławskiego Pałacu Marynki. Zaśpiewali Stanisław Soyka, Wiktoria Węgrzyn i Andrzej Lichosyt.

Okradał i przetrzymywał starszych ludzi. Czy pseudoksiądz poniesie karę?
film

Okradał i przetrzymywał starszych ludzi. Czy pseudoksiądz poniesie karę? 1 0

Jego ofiarami byli ludzie starsi, schorowani i bezradni. Pod pozorem niesienia chrześcijańskiej pomocy pozbawiał ich wolności, okradał z dorobku życia. Czy pseudo-ksiądz Marek N. poniesie karę za swoje czyny?

Mecz ostatniej szansy. Polska - Kolumbia 0:2? Rozmowa z Kolumbijczykiem [wideo]
galeria
film

Mecz ostatniej szansy. Polska - Kolumbia 0:2? Rozmowa z Kolumbijczykiem [wideo] 10 3

Dzisiaj mecz Polska - Kolumbia. Zapytaliśmy Juana, rodowitego Kolumbijczyka, który przyjechał do Lublina, m.in. o to jaki wynik obstawia.

Niesamowita historia ukrytego archiwum AK. IPN rozpocznie poszukiwania?

Niesamowita historia ukrytego archiwum AK. IPN rozpocznie poszukiwania? 7 1

„Archiwum to powinno zawierać wszystkie roboty nasze, jak wyroki wykonane, rozkazy, listy członków” – zeznał bezpiece Stanisław Kowalski ps. „Żmijka”.

Budżet obywatelski w Lublinie. Co czwarty pomysł nie przeszedł oceny formalnej

Budżet obywatelski w Lublinie. Co czwarty pomysł nie przeszedł oceny formalnej 13 4

Zakończyło się sprawdzanie projektów zgłoszonych do budżetu obywatelskiego na przyszły rok. Co czwarty pomysł nie przeszedł oceny formalnej, co oznacza, że nie może być poddany pod głosowanie

Polska - Kolumbia. Gdzie oglądać? Transmisja TV i w internecie

Polska - Kolumbia. Gdzie oglądać? Transmisja TV i w internecie 1 1

Reprezentacja Polski zawiodła na całej linii w meczu z Senegalem, ale ciągle może wyjść z grupy. W niedzielę o godz. 20 Biało-Czerwoni zmierzą się w Kazaniu z Kolumbią. Dla obu zespołów to będzie mecz o życie, a kto przegra praktycznie będzie mógł już pakować walizki i żegnać się z mundialem. Transmisję przeprowadzi TVP 1 oraz TVP Sport. W internecie mecz będzie można zobaczyć na stronie sport.tvp.pl

Zgłosił nielegalne składowisko, takiej reakcji urzędników się nie spodziewał
film

Zgłosił nielegalne składowisko, takiej reakcji urzędników się nie spodziewał 23 12

Mieszkaniec Pakości wskazał urzędnikom nielegalne składowisko beczek. Postawa obywatelska dla lokalnych władz okazała się nie lada problemem.

To miasto stawia na ekologię. Solary, kotły na biomasę

To miasto stawia na ekologię. Solary, kotły na biomasę 0 1

Lubartów inwestuje w odnawialne źródła energii. Do końca października w mieście będą 142 instalacje fotowoltaiczne w prywatnych domach. Kończy się też montaż 180 instalacji solarnych i 40 kotłów na biomasę. Stopniowo wymieniane są piece węglowe na ekologiczne kotły

MUNDIAL 2018. Niemcy – Szwecja 2:1 Ucieczka spod topora

MUNDIAL 2018. Niemcy – Szwecja 2:1 Ucieczka spod topora 1 2

Sensacyjne prowadzenie, czerwona karka, gol w ostatnich sekundach. Tak w skrócie można podsumować mecz Niemców ze Szwecją. Obrońcy tytuły wrócili do gry pokonując Szwecję 2:1, a bohaterem meczu został Toni Kross

Ruiny zamku w Krupem w coraz gorszym stanie. Runęła jedna ze ścian

Ruiny zamku w Krupem w coraz gorszym stanie. Runęła jedna ze ścian 2 11

Runął kawałek ściany, prowadzącej na tzw. balkon zakochanych na zamku w Krupem w gminie Krasnystaw.

Mieszka w Tajlandii. Prowadzi firmę w Anglii. "To, co zarabiałem kiedyś w rok, teraz mogę zarobić w miesiąc"
Magazyn

Mieszka w Tajlandii. Prowadzi firmę w Anglii. "To, co zarabiałem kiedyś w rok, teraz mogę zarobić w miesiąc" 1 4

Jestem Polakiem. Mieszkam w Tajlandii. Prowadzę firmę w Anglii. Mam brokera w Singapurze. Mogę być w dowolnym miejscu, do pracy potrzebny mi jest tylko telefon i komputer. To, co zarabiałem kiedyś w rok, teraz mogę zarobić w miesiąc. A jak mnie kiedyś dziecko zapyta, jak wygląda słoń, to go po prostu zabiorę na plażę i pokażę. A nie tylko na obrazku, bo taty nie stać.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.