Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Zamość

15 sierpnia 2013 r.
17:12
Edytuj ten wpis

CBA chce odwołania prezydenta Zamościa. Wojewoda się zastanawia

Autor: Zdjęcie autora rp
26 27 A A
 (Archiwum)
(Archiwum)

Co zrobić z Marcinem Zamoyskim, prezydentem Zamościa, zastanawia się wojewoda. Centralne Biuro Antykorupcyjne chce, żeby wezwała radnych do usunięcia
go ze stanowiska.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Powodem kłopotów Zamoyskiego – najbogatszego prezydenta w regionie – jest jego gospodarstwo rolne. Ma ponad 460 ha (330 ha przeliczeniowych). Problem w tym, że samorządowiec może mieć gospodarstwo rodzinne o pow. do 300 ha. CBA twierdzi, że prezydent Zamościa naruszył ustawę antykorupcyjną.

Najpierw biuro w połowie czerwca wezwało radnych z Zamościa do wygaszenia mandatu Zamoyskiego. Radni stwierdzili, że dostali za mało czasu na podjęcie decyzji (miesiąc zamiast trzech).

Tajna służba nie wdawała się w dyskusje z samorządowcami i wysłała pismo do wojewody lubelskiego Jolanty Szołno-Koguc. Chce, żeby przedstawicielka rządu w terenie wezwała radnych do usunięcia prezydenta. Jeśli tego nie zrobią, to ma sama wygasić mandat Zamoyskiego.

– Prowadzimy postępowanie wyjaśniające w sprawie wniosku CBA – informuje biuro prasowe Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego.

Ewentualne wygaszenie mandatu Zamoyskiego równa się z opuszczeniem przez niego prezydenckiego gabinetu. Jeśli stanie się to do listopada (rok przed wyborami samorządowymi), to w mieście odbędą się przedterminowe wybory. Jeśli później, to premier wskaże zarządcę komisarycznego.

Zamoyski nie ukrywał rozmiarów posiadanego majątku i co roku wpisywał gospodarstwo do oświadczenia majątkowego. Do czasu kontroli CBA nikt nie kwestionował jego oświadczeń.

Komentarze 27

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Roztofan / 17 sierpnia 2013 o 18:26

Ordynat na 430 ha?! Toż spec-nieużytki cwaniaczków idą w 1000-ce ha byle kasa z Unii. Przecież mógł odebrać własność i dutki z czynszów liczyc gdyby nie filantropia śp.Jana.Niezależnie od fachowości takie kwiatki ujawnia się przed wyborami zwłaszcza,że się z tym nie krył.Ktoś powinien wylecieć ale z CBA.Za lenistwo i niekompetencję.Widać wraca nowe!

Avatar
qwerty / 16 sierpnia 2013 o 18:07

Nie, to nie CBA o tym decyduje. Ale CBA ma zgodnie z prawem stać na straży prawa i je egzekwować. Jak wójt/burmistrz/prezydent miasta narusza przepisy rzutujące na możliwość dalszego pełnienia przez niego funkcji to to stwierdza i wnioskuje do właściwych organów o wygaszenie mandatu. Nie można przekroczyć obowiązków realizując prawo, a niestety ustawa o CBA, kodeks wyborczy i ustawa antykorupcyjna im na to pozwala. Zastanów się co piszesz tłuku - a jakby taki popełnił przestępstwo to co Policja nie mogłaby go zamknąć, bo narusza prawa wyborcze??

Zgodnie z prawem o wygaśnięciu mandatu może decydować w tej sytuacji tylko i wyłącznie Sąd. Jakiekolwiek inne organa państwa w tej konkretnej sytuacji nie mają prawa decydować o wygaszeniu mandatu wójta/burmistrza/prezydenta. Nawet CBA. Bo CBA nie jest władzą sądowniczą, a o wygaśnięciu mandatu decyduje albo Sąd albo przepisy ustawy (tzw. wygaśnięcie mandatu z mocy prawa),

Marcin Zamoyski nie popełnił przestępstwa, nie naruszył więc przepisów Kodeksu Karnego ani jakichkolwiek innych przepisów karnych. Problem zasadności wygaszenia mandatu Marcina Zamoyskiego jest domeną tylko i wyłącznie prawa CYWILNEGO.

Niemniej, nawet gdyby sprawa Marcina Zamoyskiego miała charakter prawnokarny, to i tak do czasu wydania prawomocnego wyroku skazującego oskarżony jest niewinny. A skoro tak, to nie ma podstaw do pozbawiania go mandatu.

I ostatnia sprawa - okoliczności, kiedy można orzec wygaśnięcie mandatu bez orzeczenia sądowego określa ustawa (cytuję z pamięci) o wyborze prezydentów, wójtów i burmistrzów [...]. Określa ona sytuacje, kiedy wójt/burmistrz/prezydent nie jest w stanie wypełniać swojego mandatu z powodu np: śmierci czy też trwałej utraty stanu zdrowia (bez szans na pełny powrót do zdrowia) oraz skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne. W tym, że w tym ostatnim przypadku wygaśnięcie mandatu stwierdzane jest z mocy prawa.

Tak więc zanim kogoś anonimowo zwymyślasz, poczytaj trochę przepisów a potem się wypowiadaj.

Zgodnie z prawem o wygaśnięciu mandatu może decydować w tej sytuacji tylko i wyłącznie Sąd. Jakiekolwiek inne organa państwa w tej konkretnej sytuacji nie mają prawa decydować o wygaszeniu mandatu wójta/burmistrza/prezydenta. Nawet CBA. Bo CBA nie jest władzą sądowniczą, a o wygaśnięciu mandatu decyduje albo Sąd albo przepisy ustawy (tzw. wygaśnięcie mandatu z mocy prawa),

Marcin Zamoyski nie popełnił przestępstwa, nie naruszył więc przepisów Kodeksu Karnego ani jakichkolwiek innych przepisów karnych. Problem zasadn... rozwiń

Avatar
Gość / 16 sierpnia 2013 o 09:37

ZAWSZE TA MENDA BUDZIŁA WE MNIE ODRAZE

A w którym miejscu masz mendy, w głowie, czy trochę niżej? Bo na mendy najlepszy "Fipreks" taki dla kotów i psów. Albo kup se obróżkę, albo w aerozolu, dwa dni i po mendach, chyba, że pchli cie oblazły takoż jak i mendy. To na pchli jest posypka z wrotyczu.

Avatar
Josef / 16 sierpnia 2013 o 08:56

Jak to wojewoda może usunąć Marcina ze stanowiska?Jego wybrało społeczeństwo,a wojewoda mógł zabierac głos wtedy ,kiedy kandydował! Dlaczego CBA śpi i budzi się tak póżno!!!Wygląda mi to na państwo policyjne!

Avatar
ja / 16 sierpnia 2013 o 08:11

Powiem ci krótko: wypier... szujo! Ty na jego miejscu byś nie zrezygnował na pewno, i mam nadzieję,że pan Zamoyski nie będzie na tyle głupi,że ustąpi.

Miej nadzieję klakierze Zamoyskiego, że sam sobie zrobi krzywdę. Niestety prawo jest prawo i trzeba jego przestrzegać, w tym teżś ponosić konsekwencje braku jego przestrzegania. Ta ustawa, którą złamał, jasno wskazuje, że nie dotyczy gospodarstwa rodzinnego - a gospodarstwo rodzinne to takie do 300 ha powierzchni - i tyle w tym temacie. Ma on szansę wykazać, jaki jest fajny i sam zrezygnować, a następnie zostać ponownie wybrany. Chyba, że nie jest taki fajny i ma tego świadomość. Jeśli tego nie zrobi przed listopadem to wprowadzą komisarza wyborczego, którym nie będzie już on i wtedy się zacznie. Poczekamy zobaczymy jakie brudy wyciągnie komisarz, który będzie człowiekiem z zewnątrz. A swoją drogą to jak już CBA tam poszło to nie bez powodu.

Miej nadzieję klakierze Zamoyskiego, że sam sobie zrobi krzywdę. Niestety prawo jest prawo i trzeba jego przestrzegać, w tym teżś ponosić konsekwencje braku jego przestrzegania. Ta ustawa, którą złamał, jasno wskazuje, że nie dotyczy gospodarstwa rodzinnego - a gospodarstwo rodzinne to takie do 300 ha powierzchni - i tyle w tym temacie. Ma on szansę wykazać, jaki jest fajny i sam zrezygnować, a następnie zostać ponownie wybrany. Chyba, że nie jest taki fajny i ma tego świadomość. Jeśli tego nie zrobi przed listopadem to wpro... rozwiń

Avatar
WASIL / 16 sierpnia 2013 o 08:03

ZAWSZE TA MENDA BUDZIŁA WE MNIE ODRAZE

Avatar
kam / 16 sierpnia 2013 o 07:54

----------------------------ZAMOŚĆ   POWINIEN   STANĄĆ  "MUREM"  ZA  SWOIM  PREZYDENTEM !!!---------- My  z  Lublina  nie  możemy  bronić  Waszego  Prezydenta  ale  możemy  uczynić  porównanie  Prezydenta  Zamościa  do... "pożal  się  Boże"  "Prezydenta"  Lublina  Krzysztofa Żuka (PO) .   Jeżeli  rozpoczniemy  czy nić  porównanie to...  "CBA"  bardzo  szybko  przeniesie  się  z   historycznego  Zamościa  do ... lubelskie go  Ratusza  "producentów"  tzw. "Spółek  prezydenckich " .   ZAPRASZAMY  CBA   DO  LUBLINA ! .

Zamilcz, durniu i nie opluwaj najlepszego prezydenta Lublina od lat!

Zamilcz, durniu i nie opluwaj najlepszego prezydenta Lublina od lat!

rozwiń
Avatar
Gość / 16 sierpnia 2013 o 02:39

Taki kabaret to tylko w Polsce, moze jakis biedny z ulicy chce na Prezydenta Zamoscia. Moze on ma jeden rower za duzo. 

Avatar
:) / 16 sierpnia 2013 o 00:30

Pani Wojewodo!

Odwagi!!!

Avatar
ja / 16 sierpnia 2013 o 00:17

A ja  do tej pory myslalem, ze CBA to Centralne Bioro Antykorupcyjne. Tu sie jednak okazuje, ze ten kto rzadzi dobrze jest korpcjogenny, natomiast setki zlodziei to sa prawi obywatele. Totalne spodlenie podz nie-rzadami Platformy O>>>>>.

Avatar
Roztofan / 17 sierpnia 2013 o 18:26

Ordynat na 430 ha?! Toż spec-nieużytki cwaniaczków idą w 1000-ce ha byle kasa z Unii. Przecież mógł odebrać własność i dutki z czynszów liczyc gdyby nie filantropia śp.Jana.Niezależnie od fachowości takie kwiatki ujawnia się przed wyborami zwłaszcza,że się z tym nie krył.Ktoś powinien wylecieć ale z CBA.Za lenistwo i niekompetencję.Widać wraca nowe!

Avatar
qwerty / 16 sierpnia 2013 o 18:07

Nie, to nie CBA o tym decyduje. Ale CBA ma zgodnie z prawem stać na straży prawa i je egzekwować. Jak wójt/burmistrz/prezydent miasta narusza przepisy rzutujące na możliwość dalszego pełnienia przez niego funkcji to to stwierdza i wnioskuje do właściwych organów o wygaszenie mandatu. Nie można przekroczyć obowiązków realizując prawo, a niestety ustawa o CBA, kodeks wyborczy i ustawa antykorupcyjna im na to pozwala. Zastanów się co piszesz tłuku - a jakby taki popełnił przestępstwo to co Policja nie mogłaby go zamknąć, bo narusza prawa wyborcze??

Zgodnie z prawem o wygaśnięciu mandatu może decydować w tej sytuacji tylko i wyłącznie Sąd. Jakiekolwiek inne organa państwa w tej konkretnej sytuacji nie mają prawa decydować o wygaszeniu mandatu wójta/burmistrza/prezydenta. Nawet CBA. Bo CBA nie jest władzą sądowniczą, a o wygaśnięciu mandatu decyduje albo Sąd albo przepisy ustawy (tzw. wygaśnięcie mandatu z mocy prawa),

Marcin Zamoyski nie popełnił przestępstwa, nie naruszył więc przepisów Kodeksu Karnego ani jakichkolwiek innych przepisów karnych. Problem zasadności wygaszenia mandatu Marcina Zamoyskiego jest domeną tylko i wyłącznie prawa CYWILNEGO.

Niemniej, nawet gdyby sprawa Marcina Zamoyskiego miała charakter prawnokarny, to i tak do czasu wydania prawomocnego wyroku skazującego oskarżony jest niewinny. A skoro tak, to nie ma podstaw do pozbawiania go mandatu.

I ostatnia sprawa - okoliczności, kiedy można orzec wygaśnięcie mandatu bez orzeczenia sądowego określa ustawa (cytuję z pamięci) o wyborze prezydentów, wójtów i burmistrzów [...]. Określa ona sytuacje, kiedy wójt/burmistrz/prezydent nie jest w stanie wypełniać swojego mandatu z powodu np: śmierci czy też trwałej utraty stanu zdrowia (bez szans na pełny powrót do zdrowia) oraz skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne. W tym, że w tym ostatnim przypadku wygaśnięcie mandatu stwierdzane jest z mocy prawa.

Tak więc zanim kogoś anonimowo zwymyślasz, poczytaj trochę przepisów a potem się wypowiadaj.

Zgodnie z prawem o wygaśnięciu mandatu może decydować w tej sytuacji tylko i wyłącznie Sąd. Jakiekolwiek inne organa państwa w tej konkretnej sytuacji nie mają prawa decydować o wygaszeniu mandatu wójta/burmistrza/prezydenta. Nawet CBA. Bo CBA nie jest władzą sądowniczą, a o wygaśnięciu mandatu decyduje albo Sąd albo przepisy ustawy (tzw. wygaśnięcie mandatu z mocy prawa),

Marcin Zamoyski nie popełnił przestępstwa, nie naruszył więc przepisów Kodeksu Karnego ani jakichkolwiek innych przepisów karnych. Problem zasadn... rozwiń

Avatar
Gość / 16 sierpnia 2013 o 09:37

ZAWSZE TA MENDA BUDZIŁA WE MNIE ODRAZE

A w którym miejscu masz mendy, w głowie, czy trochę niżej? Bo na mendy najlepszy "Fipreks" taki dla kotów i psów. Albo kup se obróżkę, albo w aerozolu, dwa dni i po mendach, chyba, że pchli cie oblazły takoż jak i mendy. To na pchli jest posypka z wrotyczu.

Avatar
Josef / 16 sierpnia 2013 o 08:56

Jak to wojewoda może usunąć Marcina ze stanowiska?Jego wybrało społeczeństwo,a wojewoda mógł zabierac głos wtedy ,kiedy kandydował! Dlaczego CBA śpi i budzi się tak póżno!!!Wygląda mi to na państwo policyjne!

Avatar
ja / 16 sierpnia 2013 o 08:11

Powiem ci krótko: wypier... szujo! Ty na jego miejscu byś nie zrezygnował na pewno, i mam nadzieję,że pan Zamoyski nie będzie na tyle głupi,że ustąpi.

Miej nadzieję klakierze Zamoyskiego, że sam sobie zrobi krzywdę. Niestety prawo jest prawo i trzeba jego przestrzegać, w tym teżś ponosić konsekwencje braku jego przestrzegania. Ta ustawa, którą złamał, jasno wskazuje, że nie dotyczy gospodarstwa rodzinnego - a gospodarstwo rodzinne to takie do 300 ha powierzchni - i tyle w tym temacie. Ma on szansę wykazać, jaki jest fajny i sam zrezygnować, a następnie zostać ponownie wybrany. Chyba, że nie jest taki fajny i ma tego świadomość. Jeśli tego nie zrobi przed listopadem to wprowadzą komisarza wyborczego, którym nie będzie już on i wtedy się zacznie. Poczekamy zobaczymy jakie brudy wyciągnie komisarz, który będzie człowiekiem z zewnątrz. A swoją drogą to jak już CBA tam poszło to nie bez powodu.

Miej nadzieję klakierze Zamoyskiego, że sam sobie zrobi krzywdę. Niestety prawo jest prawo i trzeba jego przestrzegać, w tym teżś ponosić konsekwencje braku jego przestrzegania. Ta ustawa, którą złamał, jasno wskazuje, że nie dotyczy gospodarstwa rodzinnego - a gospodarstwo rodzinne to takie do 300 ha powierzchni - i tyle w tym temacie. Ma on szansę wykazać, jaki jest fajny i sam zrezygnować, a następnie zostać ponownie wybrany. Chyba, że nie jest taki fajny i ma tego świadomość. Jeśli tego nie zrobi przed listopadem to wpro... rozwiń

Avatar
WASIL / 16 sierpnia 2013 o 08:03

ZAWSZE TA MENDA BUDZIŁA WE MNIE ODRAZE

Avatar
kam / 16 sierpnia 2013 o 07:54

----------------------------ZAMOŚĆ   POWINIEN   STANĄĆ  "MUREM"  ZA  SWOIM  PREZYDENTEM !!!---------- My  z  Lublina  nie  możemy  bronić  Waszego  Prezydenta  ale  możemy  uczynić  porównanie  Prezydenta  Zamościa  do... "pożal  się  Boże"  "Prezydenta"  Lublina  Krzysztofa Żuka (PO) .   Jeżeli  rozpoczniemy  czy nić  porównanie to...  "CBA"  bardzo  szybko  przeniesie  się  z   historycznego  Zamościa  do ... lubelskie go  Ratusza  "producentów"  tzw. "Spółek  prezydenckich " .   ZAPRASZAMY  CBA   DO  LUBLINA ! .

Zamilcz, durniu i nie opluwaj najlepszego prezydenta Lublina od lat!

Zamilcz, durniu i nie opluwaj najlepszego prezydenta Lublina od lat!

rozwiń
Avatar
Gość / 16 sierpnia 2013 o 02:39

Taki kabaret to tylko w Polsce, moze jakis biedny z ulicy chce na Prezydenta Zamoscia. Moze on ma jeden rower za duzo. 

Avatar
:) / 16 sierpnia 2013 o 00:30

Pani Wojewodo!

Odwagi!!!

Avatar
ja / 16 sierpnia 2013 o 00:17

A ja  do tej pory myslalem, ze CBA to Centralne Bioro Antykorupcyjne. Tu sie jednak okazuje, ze ten kto rzadzi dobrze jest korpcjogenny, natomiast setki zlodziei to sa prawi obywatele. Totalne spodlenie podz nie-rzadami Platformy O>>>>>.

Zobacz wszystkie komentarze 27

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Piknik Charytatywny w Niedrzwicy Kościelnej
27 maja 2018, 15:00

Piknik Charytatywny w Niedrzwicy Kościelnej 0 0

Co Gdzie Kiedy. W niedzielę, 27 maja o godz. 15 w szkole podstawowej w Niedrzwicy Kościelnej odbędzie się Piknik Charytatywny na rzecz Kingi Bartoszcze i Weroniki Przybycień. W programie m.in. Kabaret PKS.

Rozebrali go do naga w lesie, brutalnie pobili. Dopiero rano dotarł do domu

Rozebrali go do naga w lesie, brutalnie pobili. Dopiero rano dotarł do domu 13 0

Brutalny napad w Kraśniku. Aresztowano dwóch mężczyzn, którzy w Kraśniku wtargnęli do domu 20-latka, zabrali do lasu i dotkliwie pobili. Mężczyzna trafił do szpitala.

Właściciel tego foliowego namiotu ma spore kłopoty

Właściciel tego foliowego namiotu ma spore kłopoty 0 0

Ponad 1,5 metra miały niektóre z roślin konopi które zabezpieczyli policjanci w domu 20-latka

Skacze z okna i odjeżdża, wszystko nagrała kamera. Kto podpalił przedszkole? [wideo]
film

Skacze z okna i odjeżdża, wszystko nagrała kamera. Kto podpalił przedszkole? [wideo] 6 3

Lubartowscy policjanci ustalają okoliczności, w jakich doszło do pożaru będącego w budowie przedszkola w Kamionce. Spaleniu uległa część poddasza

Festiwal "W krainie pierogów w Bychawie". Wystąpią Universe i Bajm

Festiwal "W krainie pierogów w Bychawie". Wystąpią Universe i Bajm 1 0

Kto odwiedzi Bychawę w dniach 26-27 maja, będzie mógł spróbować pierogów z trzech województw: lubelskiego, podkarpackiego i podlaskiego. A to za sprawą imprezy „Na Kulinarnym Szlaku Wschodniej Polski”. Pierogi lubelskie będą kulinarną gwiazdą XIX Ogólnopolskiego Festiwalu „W Krainie Pierogów”. Gwiazdą muzyczną jest Beata i Bajm

Życzenia na Dzień Mamy 2018. Wierszyki, śmieszne życzenia sms, zabawne rymowanki
galeria

Życzenia na Dzień Mamy 2018. Wierszyki, śmieszne życzenia sms, zabawne rymowanki 0 0

Dziś 26 maja, czyli Dzień Mamy. Przygotowaliśmy dla Was wierszyki i życzenia, które mogą Wam się dziś przydać

Sytuacja jest bardzo zła, ale Wisła Puławy chce jeszcze powalczyć

Sytuacja jest bardzo zła, ale Wisła Puławy chce jeszcze powalczyć 4 3

Zostały już tylko dwa mecze, szanse na utrzymanie są bardzo małe, a na dodatek Wisła gra z zespołami, które mogą mieć jeszcze nadzieje na awans. Mimo wszystko puławianie chcą jeszcze powalczyć. W sobotę o godz. 17 czeka ich wyjazdowy mecz z Radomiakiem

Wybiegł łoś. Poważny wypadek w Dominiczynie, trzy osoby ranne. Zablokowana DK82

Wybiegł łoś. Poważny wypadek w Dominiczynie, trzy osoby ranne. Zablokowana DK82 5 2

Do czołowego zderzenia dwóch samochodów osobowych doszło w Dominiczynie na drodze krajowej nr 82 między Łęczną a Włodawą

Kiermasz Klubu Twórców Ludowych w Puławach
27 maja 2018, 10:00

Kiermasz Klubu Twórców Ludowych w Puławach 0 0

W niedzielę, 27 maja o godz. 10 na Skwerze Niepodległości w Puławach odbędzie się Wiosenny Kiermasz Klubu Twórców Ludowych.

Dziecko zginęło na przejściu wracając ze szkoły, ojciec chce poznać opinie o dyrektorze

Dziecko zginęło na przejściu wracając ze szkoły, ojciec chce poznać opinie o dyrektorze 42 18

Grzegorz Małys, ojciec 12-letniego Rafała, który zginął na przejściu dla pieszych wracając z zajęć na basenie, będzie mógł poznać opinie dotyczące pracy byłego już dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Zamościu. Sam domagał się ich ujawnienia. Prezydent Zamościa będzie musiał udostępnić te dokumenty

Lublin: Trwają Akademickie Mistrzostwa Polski w lekkiej atletyce [zdjęcia]
galeria

Lublin: Trwają Akademickie Mistrzostwa Polski w lekkiej atletyce [zdjęcia] 2 0

W ten weekend Lublin będzie gospodarzem Akademickich Mistrzostw Polski. Uroczyste otwarcie zaplanowano na sobotę, o godz. 17.30. Zawody oczywiście odbędą się na nowym stadionie przy Al. Piłsudskiego 22

Dlaczego trzeba wstawać rano? Krótka opinia pana Mirona

Dlaczego trzeba wstawać rano? Krótka opinia pana Mirona 0 0

Bez tytułu, bez nadmiaru strof. Ale z cennymi uwagami stołecznego poety. Akurat coś na sobotni poranek

Finał Ligi Mistrzów. Gdzie oglądać? Transmisja w TV i Internecie

Finał Ligi Mistrzów. Gdzie oglądać? Transmisja w TV i Internecie 1 0

W sobotę najważniejszy mecz klubowego sezonu. Punktualnie o 20.45 na stadionie w Kijowie w meczu finałowym zagrają Real Madryt i Liverpool

Dzień matki spędzają w szpitalu ze swoimi dziećmi. To dla nich była akcja "Piękna Mama"
galeria

Dzień matki spędzają w szpitalu ze swoimi dziećmi. To dla nich była akcja "Piękna Mama" 7 1

Rozmową z Natalią Voytsel z Fundacji „Gdy Liczy się Czas”, która już po raz trzeci zorganizowała charytatywną akcję „Piękna Mama” w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Lublinie. Akcja, w której uczestniczą stylistki, fryzjerki i masażysta jest adresowana do matek dzieci z oddziału Onkologii, Hematologii i Transplantologii.

Hubert z Rokitna ubiera gwiazdy. "Projektuję modę niecodzienną i niełatwą"

Hubert z Rokitna ubiera gwiazdy. "Projektuję modę niecodzienną i niełatwą" 0 1

Hubert Kołodziejski z Rokitna (pow. bialski) znalazł się w gronie najbardziej obiecujących projektantów mody w Polsce według magazynu K–MAG.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.