Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Zamość

30 marca 2011 r.
9:34
Edytuj ten wpis

Mało pasażerów w jedynym pociągu do Zamościa

Autor: Zdjęcie autora (bn)
0 12 A A
Mało osób korzysta z pociągu, którym z Zamościa można dojechać m.in. do Krakowa i Wrocławia (Archiwu
Mało osób korzysta z pociągu, którym z Zamościa można dojechać m.in. do Krakowa i Wrocławia (Archiwu

W ciągu miesiąca jedynym pasażerskim pociągiem, który przejeżdża przez Zamość wyjechało z miasta średnio 15,6 osób dziennie, a przyjechało nim średnio 12,1 pasażerów. Jeśli tak dalej pójdzie, PKP Intercity może zawiesić to połączenia.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Komentarze 12

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Związek Ukraińców Podlasia / 11 kwietnia 2011 o 19:01
http://www.youtube.com/watch?v=VT2Ph9R3eD4
Avatar
wapniak / 11 kwietnia 2011 o 17:27
P.S
Ale niech jeździ...dobrze że jest
Avatar
wapniak / 11 kwietnia 2011 o 17:25
Ludzie ja tym pociągiem ze zwierzyńca do krakowa to prawie całe studia przejeździłem w okolicach połowy lat 2000-nych. Ale końcówka moich studiów to była lipa z tym pociągiem. Jakieś zwiększenie czasu podróży nawet do 1,5godz . Jak mam wybierać dzisiaj to jeżdze busem (czas krótszy no i cena mniejsza). Jakby to był pociąg nocny to myśle że miałby więcej amatorów kursu ZAMOŚĆ_WROCŁAW
Ludzie ja tym pociągiem ze zwierzyńca do krakowa to prawie całe studia przejeździłem w okolicach połowy lat 2000-nych. Ale końcówka moich studiów to była lipa z tym pociągiem. Jakieś zwiększenie czasu podróży nawet do 1,5godz . Jak mam wybierać dzisiaj to jeżdze busem (czas krótszy no i cena mniejsza). Jakby to był pociąg nocny to myśle że miałby więcej amatorów kursu ZAMOŚĆ_WROCŁAW rozwiń
Avatar
lukasz_xd / 3 kwietnia 2011 o 13:39
W stronę stolicy nie wiem jak jest. Niestety prędkości tamtych linii są mocno ograniczone przez fatalny stan torowiska i dużą ilość mijanek.
Ceny biletów są tutaj:
http://www.intercity.pl/pubfile/rozklad_2011/Cennik%20PKP%20Intercity%20SA%20od%201%20marca%202011.pdf
strona 14, jakoś inne są tutaj niż ktoś podaje powyżej.
@up, 2 lata temu był inny przewoźnik z którym nie warto nawet porównywać obecnego.
Avatar
bambosh / 3 kwietnia 2011 o 10:30
[quote name='lukasz_xd' timestamp='1301775633' post='458063']
Przez Zwierzyniec przechodzi linia kolejowa, to niby jak stacja ma być daleko od centrum miasta? ^^
Maciek dobrze Ci mówi, te prędkości są takie, może trochę większe pomiędzy Zamościem a Zawadą ale to i tak zależy od zespołu na maszynie a nie od ograniczeń... Jedynym problemem tej linii jest fatalna promocja i brak reklamy ze strony przewoźnika a nie zły stan torowiska. Do Biłgoraja mało osób wsiada do pociągu, potem jest coraz lepiej, czy to w Rzeszowie czy jeszcze dalej. Ceny nie są jakieś z kosmosu, człowieku, poszukaj dobrze cennika i wtedy się wypowiedź, przejazd jest minimalnie droższy od tego co płacisz w busie.
[/quote]
No może i ze Zwierzyńcem się lekko omyliłem-ale reszta już nie. Tak się składa,że jechałem pociągiem pośpiesznym na trasie Bełżec-Zawada-Lublin 2 lata temu(w połowie maja) i jedyne co zadecydowało o tym,to to,że przewoziłem rower. Czas jazdy co najmniej o godzinę za długo,cena biletu(nie licząc ceny biletu za rower) o co najmniej 7 zł za wysoka. I Ty to nazywasz "minimalnie droższy"? Zamojszczyzna ma to źle,że prawie wszędzie gdzie by nie jechać,to pociąg jedzie dużo dłuższą trasą niż autobus/bus. Pociąg na Zamojszczyźnie miałby szansę na "oblężenie" gdyby linia kolejowa była w miarę równoległa do głównych szos -np.jak na trasie: Rzeszów-Jasło; Jasło-Krosno;Zamość-Hrubieszów;Przemyśl-Rzeszów;Lublin-Kraśnik. Drugim problemem-tak jak pisałem-duża odległość od dworca/przystanku kolejowego do centrum -w dzisiejszych czasach,gdzie wielu ludzi "do kiosku po gazetę jedzie autem" ,to każdy na to zwraca uwagę...
[quote name='lukasz_xd' timestamp='1301775633' post='458063']
Przez Zwierzyniec przechodzi linia kolejowa, to niby jak stacja ma być daleko od centrum miasta? ^^
Maciek dobrze Ci mówi, te prędkości są takie, może trochę większe pomiędzy Zamościem a Zawadą ale to i tak zależy od zespołu na maszynie a nie od ograniczeń... Jedynym problemem tej linii jest fatalna promocja i brak reklamy ze strony przewoźnika a nie zły stan torowiska. Do Biłgoraja mało osób wsiada do pociągu, potem jest coraz lepiej, czy to w ... rozwiń
Avatar
Elo / 3 kwietnia 2011 o 08:26
Podróż Warszawa Wschodnia - Lublin - Zamość, ok. 255km. Czas przejazdu ok. 6 godzin
Średnia prędkość 43km/h. Koszt przejazdu(bilet normalny) 50zł + 3,5zł od Lublina do Zamościa no bo przecież pospieszny. Miejsce siedzące : brak

Bus , czas przejazdu 3,5-4h. Koszt 39zł, Miejsce : jest
Avatar
lukasz_xd / 2 kwietnia 2011 o 22:20
Przez Zwierzyniec przechodzi linia kolejowa, to niby jak stacja ma być daleko od centrum miasta? ^^
Maciek dobrze Ci mówi, te prędkości są takie, może trochę większe pomiędzy Zamościem a Zawadą ale to i tak zależy od zespołu na maszynie a nie od ograniczeń... Jedynym problemem tej linii jest fatalna promocja i brak reklamy ze strony przewoźnika a nie zły stan torowiska. Do Biłgoraja mało osób wsiada do pociągu, potem jest coraz lepiej, czy to w Rzeszowie czy jeszcze dalej. Ceny nie są jakieś z kosmosu, człowieku, poszukaj dobrze cennika i wtedy się wypowiedź, przejazd jest minimalnie droższy od tego co płacisz w busie.
Przez Zwierzyniec przechodzi linia kolejowa, to niby jak stacja ma być daleko od centrum miasta? ^^
Maciek dobrze Ci mówi, te prędkości są takie, może trochę większe pomiędzy Zamościem a Zawadą ale to i tak zależy od zespołu na maszynie a nie od ograniczeń... Jedynym problemem tej linii jest fatalna promocja i brak reklamy ze strony przewoźnika a nie zły stan torowiska. Do Biłgoraja mało osób wsiada do pociągu, potem jest coraz lepiej, czy to w Rzeszowie czy jeszcze dalej. Ceny nie są jakieś z kosmosu, człowieku, poszukaj dobrze cennik... rozwiń
Avatar
bambosh / 2 kwietnia 2011 o 19:18
[quote name='Maciek' timestamp='1301696163' post='457823']
Bambosh częściowo masz rację , ale minęło zaledwie miesiąc od reaktywacji . Co mówiłem - podtrzymuję , zniszczyć trudniej jak reaktywować.Prędkości szlakowe? Zajrzyj proszę na www.kolej.one.pl , a tam się przekonasz , że : Zawada - Zamość 60km/h , Zawada - Zwierzyniec 70km/h , Zwierzyniec - Stalowa Wola Południe 80 - 100km/h , Stalowa Wola Południe - Stalowa Wola Rozwadów 100km/h , Stalowa Wola Rozwadów - Grębów 80km/h , Grębów - Sobów 80km/h , Sobów - Tarnobrzeg 80km/h , Rzeszów - Tarnobrzeg (Ocice) 100 - 120km/h.Nie wiem , na jakiej planecie żyjesz mówiąc , że takie prędkości oznaczają żółwie tempo. Między Rzeszowem a Tarnobrzegiem jest problem z punktowymi ograniczeniami prędkości na przejazdach , to prawda , ale to jedyne , co wydatnie spowalnia jazdę tego pociągu.
O ile wiem , Bombardier , który wykonał urządzenia sterujące przejazdami na tym odcinku , zobowiązał się je naprawić jeszcze przed czerwcową korektą co usunie punktowe ograniczenia prędkości i skróci czas przejazdu - jak sądzę - o około pół godziny.
To prawda , że pasjonaci kolei będą tym pociągiem jeździć : już jeżdżą i zamieszczają filmy z jazdy tym pociągiem.
Jednak w miarę akcji promocyjnej urządzonej właśnie przez miłośników kolei , wzmocnionej kolejnymi reaktywacjami , o możliwości których robi się coraz głośniej , w Zamościu pasażerów na kolei będzie znacząco przybywać.
Maciek z Lublina.
[/quote]
Może i są takie prędkości szlakowe,ale wątpię,że są one osiągane... Poza tym Zamojszczyzna ma to źle,że stacje kolejowe są raczej daleko od centrów miast/miejscowości (np.Biłgoraj,Hrubieszów,Krasnystaw,Zamość,Zwierzyniec,Szczebrzeszyn,Józefów Roztocz.,Lubycza Król.,Hrebenne,Długi Kąt,itd. -wyjątkiem są jedynie:Izbica,Susiec,trochę i Bełżec)-więc dlatego chyba wielu podróżnych wybiera autobus/bus,bo wątpię,aby komuś z dworca kolejowego chciało się zasuwać na piechotę kilka kilometrów do centrum...
[quote name='Maciek' timestamp='1301696163' post='457823']
Bambosh częściowo masz rację , ale minęło zaledwie miesiąc od reaktywacji . Co mówiłem - podtrzymuję , zniszczyć trudniej jak reaktywować.Prędkości szlakowe? Zajrzyj proszę na www.kolej.one.pl , a tam się przekonasz , że : Zawada - Zamość 60km/h , Zawada - Zwierzyniec 70km/h , Zwierzyniec - Stalowa Wola Południe 80 - 100km/h , Stalowa Wola Południe - Stalowa Wola Rozwadów 100km/h , Stalowa Wola Rozwadów - Grębów 80km/h , Grębów - Sobów 80km/h , Sobów - T... rozwiń
Avatar
Maciek / 2 kwietnia 2011 o 00:17
Przepraszam , łatwiej zniszczyć jak reaktywować...
Avatar
Maciek / 2 kwietnia 2011 o 00:16
Bambosh częściowo masz rację , ale minęło zaledwie miesiąc od reaktywacji . Co mówiłem - podtrzymuję , zniszczyć trudniej jak reaktywować.Prędkości szlakowe? Zajrzyj proszę na www.kolej.one.pl , a tam się przekonasz , że : Zawada - Zamość 60km/h , Zawada - Zwierzyniec 70km/h , Zwierzyniec - Stalowa Wola Południe 80 - 100km/h , Stalowa Wola Południe - Stalowa Wola Rozwadów 100km/h , Stalowa Wola Rozwadów - Grębów 80km/h , Grębów - Sobów 80km/h , Sobów - Tarnobrzeg 80km/h , Rzeszów - Tarnobrzeg (Ocice) 100 - 120km/h.Nie wiem , na jakiej planecie żyjesz mówiąc , że takie prędkości oznaczają żółwie tempo. Między Rzeszowem a Tarnobrzegiem jest problem z punktowymi ograniczeniami prędkości na przejazdach , to prawda , ale to jedyne , co wydatnie spowalnia jazdę tego pociągu.
O ile wiem , Bombardier , który wykonał urządzenia sterujące przejazdami na tym odcinku , zobowiązał się je naprawić jeszcze przed czerwcową korektą co usunie punktowe ograniczenia prędkości i skróci czas przejazdu - jak sądzę - o około pół godziny.
To prawda , że pasjonaci kolei będą tym pociągiem jeździć : już jeżdżą i zamieszczają filmy z jazdy tym pociągiem.
Jednak w miarę akcji promocyjnej urządzonej właśnie przez miłośników kolei , wzmocnionej kolejnymi reaktywacjami , o możliwości których robi się coraz głośniej , w Zamościu pasażerów na kolei będzie znacząco przybywać.
Maciek z Lublina.
Bambosh częściowo masz rację , ale minęło zaledwie miesiąc od reaktywacji . Co mówiłem - podtrzymuję , zniszczyć trudniej jak reaktywować.Prędkości szlakowe? Zajrzyj proszę na www.kolej.one.pl , a tam się przekonasz , że : Zawada - Zamość 60km/h , Zawada - Zwierzyniec 70km/h , Zwierzyniec - Stalowa Wola Południe 80 - 100km/h , Stalowa Wola Południe - Stalowa Wola Rozwadów 100km/h , Stalowa Wola Rozwadów - Grębów 80km/h , Grębów - Sobów 80km/h , Sobów - Tarnobrzeg 80km/h , Rzeszów - Tarnobrzeg (Ocice) 100 - 120km/h.Nie wiem , na jakiej planec... rozwiń
Avatar
Związek Ukraińców Podlasia / 11 kwietnia 2011 o 19:01
http://www.youtube.com/watch?v=VT2Ph9R3eD4
Avatar
wapniak / 11 kwietnia 2011 o 17:27
P.S
Ale niech jeździ...dobrze że jest
Avatar
wapniak / 11 kwietnia 2011 o 17:25
Ludzie ja tym pociągiem ze zwierzyńca do krakowa to prawie całe studia przejeździłem w okolicach połowy lat 2000-nych. Ale końcówka moich studiów to była lipa z tym pociągiem. Jakieś zwiększenie czasu podróży nawet do 1,5godz . Jak mam wybierać dzisiaj to jeżdze busem (czas krótszy no i cena mniejsza). Jakby to był pociąg nocny to myśle że miałby więcej amatorów kursu ZAMOŚĆ_WROCŁAW
Ludzie ja tym pociągiem ze zwierzyńca do krakowa to prawie całe studia przejeździłem w okolicach połowy lat 2000-nych. Ale końcówka moich studiów to była lipa z tym pociągiem. Jakieś zwiększenie czasu podróży nawet do 1,5godz . Jak mam wybierać dzisiaj to jeżdze busem (czas krótszy no i cena mniejsza). Jakby to był pociąg nocny to myśle że miałby więcej amatorów kursu ZAMOŚĆ_WROCŁAW rozwiń
Avatar
lukasz_xd / 3 kwietnia 2011 o 13:39
W stronę stolicy nie wiem jak jest. Niestety prędkości tamtych linii są mocno ograniczone przez fatalny stan torowiska i dużą ilość mijanek.
Ceny biletów są tutaj:
http://www.intercity.pl/pubfile/rozklad_2011/Cennik%20PKP%20Intercity%20SA%20od%201%20marca%202011.pdf
strona 14, jakoś inne są tutaj niż ktoś podaje powyżej.
@up, 2 lata temu był inny przewoźnik z którym nie warto nawet porównywać obecnego.
Avatar
bambosh / 3 kwietnia 2011 o 10:30
[quote name='lukasz_xd' timestamp='1301775633' post='458063']
Przez Zwierzyniec przechodzi linia kolejowa, to niby jak stacja ma być daleko od centrum miasta? ^^
Maciek dobrze Ci mówi, te prędkości są takie, może trochę większe pomiędzy Zamościem a Zawadą ale to i tak zależy od zespołu na maszynie a nie od ograniczeń... Jedynym problemem tej linii jest fatalna promocja i brak reklamy ze strony przewoźnika a nie zły stan torowiska. Do Biłgoraja mało osób wsiada do pociągu, potem jest coraz lepiej, czy to w Rzeszowie czy jeszcze dalej. Ceny nie są jakieś z kosmosu, człowieku, poszukaj dobrze cennika i wtedy się wypowiedź, przejazd jest minimalnie droższy od tego co płacisz w busie.
[/quote]
No może i ze Zwierzyńcem się lekko omyliłem-ale reszta już nie. Tak się składa,że jechałem pociągiem pośpiesznym na trasie Bełżec-Zawada-Lublin 2 lata temu(w połowie maja) i jedyne co zadecydowało o tym,to to,że przewoziłem rower. Czas jazdy co najmniej o godzinę za długo,cena biletu(nie licząc ceny biletu za rower) o co najmniej 7 zł za wysoka. I Ty to nazywasz "minimalnie droższy"? Zamojszczyzna ma to źle,że prawie wszędzie gdzie by nie jechać,to pociąg jedzie dużo dłuższą trasą niż autobus/bus. Pociąg na Zamojszczyźnie miałby szansę na "oblężenie" gdyby linia kolejowa była w miarę równoległa do głównych szos -np.jak na trasie: Rzeszów-Jasło; Jasło-Krosno;Zamość-Hrubieszów;Przemyśl-Rzeszów;Lublin-Kraśnik. Drugim problemem-tak jak pisałem-duża odległość od dworca/przystanku kolejowego do centrum -w dzisiejszych czasach,gdzie wielu ludzi "do kiosku po gazetę jedzie autem" ,to każdy na to zwraca uwagę...
[quote name='lukasz_xd' timestamp='1301775633' post='458063']
Przez Zwierzyniec przechodzi linia kolejowa, to niby jak stacja ma być daleko od centrum miasta? ^^
Maciek dobrze Ci mówi, te prędkości są takie, może trochę większe pomiędzy Zamościem a Zawadą ale to i tak zależy od zespołu na maszynie a nie od ograniczeń... Jedynym problemem tej linii jest fatalna promocja i brak reklamy ze strony przewoźnika a nie zły stan torowiska. Do Biłgoraja mało osób wsiada do pociągu, potem jest coraz lepiej, czy to w ... rozwiń
Avatar
Elo / 3 kwietnia 2011 o 08:26
Podróż Warszawa Wschodnia - Lublin - Zamość, ok. 255km. Czas przejazdu ok. 6 godzin
Średnia prędkość 43km/h. Koszt przejazdu(bilet normalny) 50zł + 3,5zł od Lublina do Zamościa no bo przecież pospieszny. Miejsce siedzące : brak

Bus , czas przejazdu 3,5-4h. Koszt 39zł, Miejsce : jest
Avatar
lukasz_xd / 2 kwietnia 2011 o 22:20
Przez Zwierzyniec przechodzi linia kolejowa, to niby jak stacja ma być daleko od centrum miasta? ^^
Maciek dobrze Ci mówi, te prędkości są takie, może trochę większe pomiędzy Zamościem a Zawadą ale to i tak zależy od zespołu na maszynie a nie od ograniczeń... Jedynym problemem tej linii jest fatalna promocja i brak reklamy ze strony przewoźnika a nie zły stan torowiska. Do Biłgoraja mało osób wsiada do pociągu, potem jest coraz lepiej, czy to w Rzeszowie czy jeszcze dalej. Ceny nie są jakieś z kosmosu, człowieku, poszukaj dobrze cennika i wtedy się wypowiedź, przejazd jest minimalnie droższy od tego co płacisz w busie.
Przez Zwierzyniec przechodzi linia kolejowa, to niby jak stacja ma być daleko od centrum miasta? ^^
Maciek dobrze Ci mówi, te prędkości są takie, może trochę większe pomiędzy Zamościem a Zawadą ale to i tak zależy od zespołu na maszynie a nie od ograniczeń... Jedynym problemem tej linii jest fatalna promocja i brak reklamy ze strony przewoźnika a nie zły stan torowiska. Do Biłgoraja mało osób wsiada do pociągu, potem jest coraz lepiej, czy to w Rzeszowie czy jeszcze dalej. Ceny nie są jakieś z kosmosu, człowieku, poszukaj dobrze cennik... rozwiń
Avatar
bambosh / 2 kwietnia 2011 o 19:18
[quote name='Maciek' timestamp='1301696163' post='457823']
Bambosh częściowo masz rację , ale minęło zaledwie miesiąc od reaktywacji . Co mówiłem - podtrzymuję , zniszczyć trudniej jak reaktywować.Prędkości szlakowe? Zajrzyj proszę na www.kolej.one.pl , a tam się przekonasz , że : Zawada - Zamość 60km/h , Zawada - Zwierzyniec 70km/h , Zwierzyniec - Stalowa Wola Południe 80 - 100km/h , Stalowa Wola Południe - Stalowa Wola Rozwadów 100km/h , Stalowa Wola Rozwadów - Grębów 80km/h , Grębów - Sobów 80km/h , Sobów - Tarnobrzeg 80km/h , Rzeszów - Tarnobrzeg (Ocice) 100 - 120km/h.Nie wiem , na jakiej planecie żyjesz mówiąc , że takie prędkości oznaczają żółwie tempo. Między Rzeszowem a Tarnobrzegiem jest problem z punktowymi ograniczeniami prędkości na przejazdach , to prawda , ale to jedyne , co wydatnie spowalnia jazdę tego pociągu.
O ile wiem , Bombardier , który wykonał urządzenia sterujące przejazdami na tym odcinku , zobowiązał się je naprawić jeszcze przed czerwcową korektą co usunie punktowe ograniczenia prędkości i skróci czas przejazdu - jak sądzę - o około pół godziny.
To prawda , że pasjonaci kolei będą tym pociągiem jeździć : już jeżdżą i zamieszczają filmy z jazdy tym pociągiem.
Jednak w miarę akcji promocyjnej urządzonej właśnie przez miłośników kolei , wzmocnionej kolejnymi reaktywacjami , o możliwości których robi się coraz głośniej , w Zamościu pasażerów na kolei będzie znacząco przybywać.
Maciek z Lublina.
[/quote]
Może i są takie prędkości szlakowe,ale wątpię,że są one osiągane... Poza tym Zamojszczyzna ma to źle,że stacje kolejowe są raczej daleko od centrów miast/miejscowości (np.Biłgoraj,Hrubieszów,Krasnystaw,Zamość,Zwierzyniec,Szczebrzeszyn,Józefów Roztocz.,Lubycza Król.,Hrebenne,Długi Kąt,itd. -wyjątkiem są jedynie:Izbica,Susiec,trochę i Bełżec)-więc dlatego chyba wielu podróżnych wybiera autobus/bus,bo wątpię,aby komuś z dworca kolejowego chciało się zasuwać na piechotę kilka kilometrów do centrum...
[quote name='Maciek' timestamp='1301696163' post='457823']
Bambosh częściowo masz rację , ale minęło zaledwie miesiąc od reaktywacji . Co mówiłem - podtrzymuję , zniszczyć trudniej jak reaktywować.Prędkości szlakowe? Zajrzyj proszę na www.kolej.one.pl , a tam się przekonasz , że : Zawada - Zamość 60km/h , Zawada - Zwierzyniec 70km/h , Zwierzyniec - Stalowa Wola Południe 80 - 100km/h , Stalowa Wola Południe - Stalowa Wola Rozwadów 100km/h , Stalowa Wola Rozwadów - Grębów 80km/h , Grębów - Sobów 80km/h , Sobów - T... rozwiń
Avatar
Maciek / 2 kwietnia 2011 o 00:17
Przepraszam , łatwiej zniszczyć jak reaktywować...
Avatar
Maciek / 2 kwietnia 2011 o 00:16
Bambosh częściowo masz rację , ale minęło zaledwie miesiąc od reaktywacji . Co mówiłem - podtrzymuję , zniszczyć trudniej jak reaktywować.Prędkości szlakowe? Zajrzyj proszę na www.kolej.one.pl , a tam się przekonasz , że : Zawada - Zamość 60km/h , Zawada - Zwierzyniec 70km/h , Zwierzyniec - Stalowa Wola Południe 80 - 100km/h , Stalowa Wola Południe - Stalowa Wola Rozwadów 100km/h , Stalowa Wola Rozwadów - Grębów 80km/h , Grębów - Sobów 80km/h , Sobów - Tarnobrzeg 80km/h , Rzeszów - Tarnobrzeg (Ocice) 100 - 120km/h.Nie wiem , na jakiej planecie żyjesz mówiąc , że takie prędkości oznaczają żółwie tempo. Między Rzeszowem a Tarnobrzegiem jest problem z punktowymi ograniczeniami prędkości na przejazdach , to prawda , ale to jedyne , co wydatnie spowalnia jazdę tego pociągu.
O ile wiem , Bombardier , który wykonał urządzenia sterujące przejazdami na tym odcinku , zobowiązał się je naprawić jeszcze przed czerwcową korektą co usunie punktowe ograniczenia prędkości i skróci czas przejazdu - jak sądzę - o około pół godziny.
To prawda , że pasjonaci kolei będą tym pociągiem jeździć : już jeżdżą i zamieszczają filmy z jazdy tym pociągiem.
Jednak w miarę akcji promocyjnej urządzonej właśnie przez miłośników kolei , wzmocnionej kolejnymi reaktywacjami , o możliwości których robi się coraz głośniej , w Zamościu pasażerów na kolei będzie znacząco przybywać.
Maciek z Lublina.
Bambosh częściowo masz rację , ale minęło zaledwie miesiąc od reaktywacji . Co mówiłem - podtrzymuję , zniszczyć trudniej jak reaktywować.Prędkości szlakowe? Zajrzyj proszę na www.kolej.one.pl , a tam się przekonasz , że : Zawada - Zamość 60km/h , Zawada - Zwierzyniec 70km/h , Zwierzyniec - Stalowa Wola Południe 80 - 100km/h , Stalowa Wola Południe - Stalowa Wola Rozwadów 100km/h , Stalowa Wola Rozwadów - Grębów 80km/h , Grębów - Sobów 80km/h , Sobów - Tarnobrzeg 80km/h , Rzeszów - Tarnobrzeg (Ocice) 100 - 120km/h.Nie wiem , na jakiej planec... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 12

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Hol w szpitalu dziecięcym zamienili w salon kosmetyczno-fryzjerski

Hol w szpitalu dziecięcym zamienili w salon kosmetyczno-fryzjerski 1 0

Kosmetyki do makijażu, lokówki i suszarki, szczotki do włosów, lakiery do paznokci, pędzle oraz lusterka i lampy. W środę hol na parterze Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Lublinie zamienił się w salon kosmetyczno-fryzjerski

Unia Hrubieszów – Eko Różanka 1:0. Pierwszy finał w historii!

Unia Hrubieszów – Eko Różanka 1:0. Pierwszy finał w historii! 0 0

Najniżej notowany zespół z całej czwórki półfinalistów Pucharu Polski sprawił niespodziankę i ograł u siebie Eko Różanka 1:0

Lublin: Szykują strefę kibica na mundial. Ma być trzy razy większa niż podczas Euro 2016

Lublin: Szykują strefę kibica na mundial. Ma być trzy razy większa niż podczas Euro 2016 31 1

Nie czekając na telewizyjną licencję MOSiR zamawia już wielki ekran, na którym obok Areny Lublin chce wyświetlać mecze zbliżających się Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. Planowana przy stadionie strefa kibica ma być trzykrotnie większa od tej, którą przygotowano na Euro 2016 obok Aqua Lublin

Powiślak - Orlęta Spomlek 2:5. Finał Pucharu Polski dla trzecioligowca

Powiślak - Orlęta Spomlek 2:5. Finał Pucharu Polski dla trzecioligowca 0 0

Piłkarze Powiślaka robili co mogli, ale kończą przygodę z Pucharem Polski na etapie wojewódzkiego półfinału. W środę lepsze okazały się Orlęta Spomlek, które wygrały w Końskowoli 5:2

Kalarepa w menu może być groźna

Kalarepa w menu może być groźna 0 1

Przedwojenny amerykański poeta zajął się pewnym bardzo popularnym warzywem. Kto używa kalarepy w kuchni może być zaskoczony

Zabójstwo na stacji paliw. Damian S. i Magdalena J. przed sądem
galeria
film

Zabójstwo na stacji paliw. Damian S. i Magdalena J. przed sądem 2 0

Damian S. i Magdalena J. stanęli w środę przed sądem. Odpowiadają za udział w rozboju i brutalne zabójstwo pracownika stacji benzynowej. Mirosława W. napadnięto, kiedy pełnił swój ostatni nocny dyżur na stacji paliw w Pałecznicy-Kolonii (gm. Niedźwiada). Sprawcy zabrali mu 140 zł.

Wojewoda lubelski z wizytą w USA

Wojewoda lubelski z wizytą w USA 0 2

Spotkania z Polonią, odwiedzanie nekropolii, msze święte oraz odsłonięcie tablicy poświęconej prezydentom Lechowi Kaczyńskiemu i Ryszardowi Kaczorowskiemu – to były główne punkty wizyty wojewody lubelskiego Przemysława Czarnka w USA.

Przystanek bez dojazdu? Radni PiS: Może być taka sytuacja

Przystanek bez dojazdu? Radni PiS: Może być taka sytuacja 0 9

Dojazdu do nowego przystanku kolejowego Lublin Zachód dotyczyć ma uchwała, której projekt chce w czwartek przeforsować w Radzie Miasta opozycyjny klub radnych Prawa i Sprawiedliwości

Świdnik z góry. Zdjęcia miasta
galeria

Świdnik z góry. Zdjęcia miasta 2 1

Zobacz zdjęcia Świdnika z góry.

218 najlepszych studentów z woj. lubelskiego ze stypendiami [lista nagrodzonych]
ZDJĘCIA
galeria

218 najlepszych studentów z woj. lubelskiego ze stypendiami [lista nagrodzonych] 29 6

218 najlepszych studentów z regionu dostało w środę stypendia od marszałka województwa. Sławomir Sosnowski wręczył im decyzje na uroczystej gali w Lubelskim Centrum Konferencyjnym.

Po awanturze na przyjęciu komunijnym restauracja chce wprowadzić nowy rodzaj rosołu
sonda
film

Po awanturze na przyjęciu komunijnym restauracja chce wprowadzić nowy rodzaj rosołu 37 10

Szef restauracji „Krokus” rozważa wprowadzenie do stałego menu nowej zupy o nazwie Kwaśny rosół a'la Sylwia. W ten sposób, z przymrużeniem oka odnosi się do konfliktu z kobietą o tym imieniu, która zakwestionowała jakość przygotowanego dla jej dziecka przyjęcia komunijnego.

Najeźdźcy szykują oblężenie Twierdzy Zamość
25 maja 2018, 21:00

Najeźdźcy szykują oblężenie Twierdzy Zamość 1 0

Już w najbliższy piątek rozpocznie się Szturmu Twierdzy Zamość przez wojska Chmielnickiego. Wielkie widowisko plenerowe potrwa przez trzy dni.

Tak mogą zmienić się górki czechowskie. Najnowsze wizualizacje [zdjęcia]
galeria

Tak mogą zmienić się górki czechowskie. Najnowsze wizualizacje [zdjęcia] 48 97

Właściciel górek czechowskich pokazał w środę koncepcję nowego parku, którego urządzenie oferuje w zamian za zgodę władz miasta na budowę mieszkań na pozostałej części dawnego poligonu. Spółka TBV twierdzi, że gotowa jest wyłożyć pieniądze na park i oddać go miastu za złotówkę. Co na to Ratusz?

IX Święto Wina w Janowcu. Program imprezy
26 maja 2018, 12:00

IX Święto Wina w Janowcu. Program imprezy 1 0

Co Gdzie Kiedy. Muzeum Nadwiślańskie zaprasza na Zamek w Janowcu na 9. edycję Święta Wina. Tegoroczna edycja imprezy odbędzie się w sobotę, 26 maja o godz. 12.

PiS ogłosiło kandydatów na prezydentów w miastach woj. lubelskiego

PiS ogłosiło kandydatów na prezydentów w miastach woj. lubelskiego 21 29

Znamy kolejnych kandydatów Prawa i Sprawiedliwości w wyborach samorządowych. Dzisiaj PiS ogłosił kogo poprze w wyborach na prezydenta Puław, Białej Podlaskiej, Chełma i Zamościa.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.