Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Zamość

20 lutego 2009 r.
13:07
Edytuj ten wpis

Policja od dawna wiedziała o łowcy kocich skór

Autor: Zdjęcie autora (mag)
0 22 A A

Dziś rano biłgorajska policja przesłuchała mężczyznę, od którego w czwartek kupiliśmy kocią skórę. Mężczyzna ogłasza się w lokalnej prasie oferując wyprawione skóry m.in. z kotów.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
W rozmowie z nami chwalił się, że ma "hodowlę świeżych kotów”, reklamował kocie skórki, które nadają się zarówno na korzonki, jak i na futerko. Zachwycał się też kocim mięsem.

- Przesłuchaliśmy tego mężczyznę, ale w tej chwili nic nie wskazuje na to, że popełnił przestępstwo - mówi Milena Galarda, rzecznik KPP w Biłgoraju. - Tłumaczy, że ściągał skórę z kotów potrąconych przez samochód, 200 metrów od zabudowań. Do tego ma prawo.

Funkcjonariusze przeszukali dom mężczyzny, znaleźli w nim skóry zwierząt. - Nie mamy jeszcze pewności z jakich zwierząt pochodzą. Będziemy to sprawdzać - mówi Janusz Wójtowicz, rzecznik komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie.

Policja apeluje do mieszkańców, by zgłaszali się na policję w Biłgoraju, jeśli w ostatnim czasie zaginął im kot. - Być może rozpoznają w zabezpieczonych skórach swoje koty - dodaje Wójtowicz.

Tymczasem sprawa "kociego biznesmena” jest od dawna znana biłgorajskiej policji. Już w ubiegłym roku burmistrz Biłgoraja Janusz Rosłan zawiadomił policję o podejrzanym procederze. - Wysłałem policji gazetę z ogłoszeniem o sprzedaży skór z kotów - mówi burmistrz Janusz Rosłan. - Do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi.

Policja wszczęła wtedy postępowanie sprawdzające. - Zostało ono umorzone - mówi Milena Galarda. - Wtedy mężczyzna także tłumaczył, że skóry pozyskuje z kotów potrąconych przez samochód.

Wczoraj kupiliśmy kocią skórę w samym centrum Biłgoraja. Burmistrz Rosłan nie może w to uwierzyć: - Jestem zbulwersowany. Mam nadzieję, że tym razem ta sprawa znajdzie jakiś finał. Mam psa i dwa koty. Nie wyobrażam sobie, by mogły mi nagle zaginąć.

Rzecznik Wójtowicz zapewnia, że sprawa będzie nadal wyjaśniana.

Komentarze 22

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 24 lutego 2009 o 21:49
[url="http://img204.imageshack.us/my.php?image=p1060122copy.jpg"]http://img204.imageshack.us/my.php?image=p1060122copy.jpg[/url]
[url="http://img525.imageshack.us/my.php?image=p1060124.jpg"]http://img525.imageshack.us/my.php?image=p1060124.jpg[/url]

PROSZE BARDZO TU MACIE TO OGŁOSZENIE WRAZ Z NUMEREM TELEFONU DO TEGO TYPA. OGŁASZA SIĘ NADAL, TO JEST NOWE WYDANIE GAZETY "NOWA WIEŚĆ" Z DNIA 23 LUTEGO 2009
Avatar
on / 21 lutego 2009 o 09:33
ty napisał:
1. Można mieć własną hodowlę kotów, prawo tego nie zabrania
2. Zabija bezpańskie koty z wiatrówki, które łażą po jego posesji. Może jest mysliwym, prawo tego nie zabrania
3. Obdziera zabite przez samochód koty ze skóry. wolno mu.
Oczywiście, że kłamie, ale policja, prokurator i sąd mogą mu nagwidać. I o tym piszę, czytaj ze zrozumieniem.

CZłowieku ty widziałeś potrąconego kota skura z niego napewno się nie nadaje na futro.
Avatar
wojtus / 21 lutego 2009 o 09:07
No to już niemiaszki kotów nie pojedzą.Pamiętacie chyba jak po Lublinie łazili z kotami przy pasie podczas okupacji.
Avatar
gucio / 21 lutego 2009 o 01:06
"Co do miesa to nie bylo powiedziale w tamtym artykule ze on je sprzedaje. Jesli On je sam spozywa wiec nie popelnia przestepstwa...jesli czestuje innych juz popelnia". @melek kliknij sobie zapis rozmowy telefonicznej z wczesniejszego artykułu.
Avatar
Gość / 21 lutego 2009 o 00:40
To jest juz trzeci artykul o tym typie, a czytając po kolei mozna wyczytac wiele. Np. fragment drugiego artykułu na DW, cyt. : "Trochę jestem myśliwym, trochę poluję. Koty biorę takie, co po polach biegają - tłumaczył tym razem". Co to znaczy "trochę myśliwy"? Albo nim jest albo nie jest (jak z ciążą, albo się jest albo nie). Zresztą, jak by nie było w tym wypadku jest co najwyżej KŁUSOWNIKIEM.
Strzelanie do drapieżników - prawo łowieckie a także ustawa o ochronie praw zwierząt bardzo precyzyjnie określają kiedy polowanie, odstrzał, i sprzedaż mięsa (a i pewnie skór) są legalne, i na podstawie jakich i czyich pozwoleń są możliwe (na każde polowanie i każda upolowaną sztuke trzeba mieć specjalne pozwolenie). W tym wypadku nie wyglada żeby tak było. Nawet jeśli zabłąkał się tam zdziczały kot, który wyrządzał szkody na łowisku, no to ile powiedz mi może byc takich zdziczałych kotów? Koty to zwierzeta, które nie żyją w stadach i nie polują w stadach (wyjątek: lwy). Poza tym, każde zabicie zwierzecia 1.)przez osobę do tego nieuprwanioną 2) bez wystarczających przesłanek (poczytaj Ustawę o OPZ) jest ZABRONIONE i podlega karze. Zresztą, temu że facet postępuje legalnie przeczy dalszy opis, bo gdyby postępował zgodnie z prawem to by się nie bał. A czytamy:
"Zdecydowaliśmy się na transakcję. Mężczyzna nie chciał się spotykać u siebie, zaproponował centrum Biłgoraja. Na spotkanie pojechał nasz dziennikarz. "Biznesmen" od razu rozpoznał w nim kupca, ale upewnił się jeszcze, że nie ma do czynienia z dziennikarzem, bo "media już się nim interesują". Chyba jasno widać, że sam wie że nie postępuje zgodnie z prawem. Prawda?
Jak dla mnie sprawa kwalifikuje się do sądu. Jeśli "ukręcą jej łeb" to znaczy że w Biłgorają pracują matołki a nie policja, lub.... że facet ma po prostu plecy.
To jest juz trzeci artykul o tym typie, a czytając po kolei mozna wyczytac wiele. Np. fragment drugiego artykułu na DW, cyt. : "Trochę jestem myśliwym, trochę poluję. Koty biorę takie, co po polach biegają - tłumaczył tym razem". Co to znaczy "trochę myśliwy"? Albo nim jest albo nie jest (jak z ciążą, albo się jest albo nie). Zresztą, jak by nie było w tym wypadku jest co najwyżej KŁUSOWNIKIEM.
Strzelanie do drapieżników - prawo łowieckie a także ustawa o ochronie praw zwierząt bardzo precyzyjnie określają kiedy po... rozwiń
Avatar
melek / 20 lutego 2009 o 23:26
Gość napisał:
W którym miejscu "Prawa łowieckiego" jest o tym mowa? Czytam, ale nie widzę takiego punktu.
Przy zalożeniu, że typ który handluje tymi skórami i sprzedaje kiełbaski z kociego mięsa, jest myśliwym, to chyba powinien wiedzieć że, zgodnie z Art. 52 rozdz. 10 PŁ:
3) "kto bez wymaganego zezwolenia wprowadza do obrotu zwierzynę żywą lub mięso zwierzyny ubitej (...) - podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku."


masz racje. moj post to byl odpis do innego cytatu ktorego nie zamiescilem. Był odnosnie strzelania do drapieznikow i prawo tego nie zabrania.
Natomiast ten facet pewnie ma wiatrowke albo zabija widlami te koty co w tym wypadku jest nielegalne. Prawo moze sie doczepic jedynie o niehumanitarny ubój...choc pewnie nie jest w prawie okreslone jak nalezy je ubijac.
Co do miesa to nie bylo powiedziale w tamtym artykule ze on je sprzedaje. Jesli On je sam spozywa wiec nie popelnia przestepstwa...jesli czestuje innych juz popelnia. Mowa byla o tym ze on sprzedaje skórki a ten cytat tego nie dotyczy


masz racje. moj post to byl odpis do innego cytatu ktorego nie zamiescilem. Był odnosnie strzelania do drapieznikow i prawo tego nie zabrania.
Natomiast ten facet pewnie ma wiatrowke albo zabija widlami te koty co w tym wypadku jest nielegalne. Prawo moze sie doczepic jedynie o niehumanitarny ubój...choc pewnie nie jest w prawie okreslone jak nalezy je ubijac.
Co do miesa to nie bylo powiedziale w tamtym artykule ze on je sprzedaje. Jesli On je sam spozywa wiec nie popelnia przestepstwa...jesli czestuj... rozwiń
Avatar
STYX / 20 lutego 2009 o 23:21
Dajcie mi adres chuja, znajde go
Avatar
Gość / 20 lutego 2009 o 21:52
A czy przypadkiem ten gościu to nie jest były policjant?
Avatar
Gość / 20 lutego 2009 o 20:47
melek napisał:
co wy za bzdury pleciecie!
Mysliwy moze odsrzelic a nawet powinien blakajace sie zwierze na terenie lowiska... Zwierzeta domowe nie moga blakac sie po lasach i polach a powinny chodzic na smyczy z wlascicielem. Takie jest prawo i przykro mi bardzo.... koniec kropka.
a ten koles mogl np widlami zabijac. dziurki beda takie jak po srucie.

W którym miejscu "Prawa łowieckiego" jest o tym mowa? Czytam, ale nie widzę takiego punktu.
Przy zalożeniu, że typ który handluje tymi skórami i sprzedaje kiełbaski z kociego mięsa, jest myśliwym, to chyba powinien wiedzieć że, zgodnie z Art. 52 rozdz. 10 PŁ:
3) "kto bez wymaganego zezwolenia wprowadza do obrotu zwierzynę żywą lub mięso zwierzyny ubitej (...) - podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku."

W którym miejscu "Prawa łowieckiego" jest o tym mowa? Czytam, ale nie widzę takiego punktu.
Przy zalożeniu, że typ który handluje tymi skórami i sprzedaje kiełbaski z kociego mięsa, jest myśliwym, to chyba powinien wiedzieć że, zgodnie z Art. 52 rozdz. 10 PŁ:
3) "kto bez wymaganego zezwolenia wprowadza do obrotu zwierzynę żywą lub mięso zwierzyny ubitej (...) - podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.&q... rozwiń
Avatar
norka / 20 lutego 2009 o 20:35
Ludzie a zastanowcie sie po co wam kocie skorki.........Zywy kot otoczony opieka w domu sam wyczuwa chore miejsca i kladzie sie na nich.Trwa to kilka minut po czym kot ucieka. czyni to dlatego ze nagrzewanie i odpromieniowanie jest dla niego tez niebezpieczne dla zdrowia .Z reszta ta wystarcza jezeli to trwa dwa trzy razy dziennie. przytuli sie do balacego miejsca A skorka tylko nagrzewa jak koc albo poduszka albo worek z cieplym piaskiem Zwierze zabite dla skorki swoje cierpieniei strach smierci przenosi na osobe uzywajaca te skorke >Czy o to chodzi?Wierzcie ze kot traktowany po ludzku sam zatroszcczy sie o wasze zdrowie i to ma byc kot nie kotka...............
Ludzie a zastanowcie sie po co wam kocie skorki.........Zywy kot otoczony opieka w domu sam wyczuwa chore miejsca i kladzie sie na nich.Trwa to kilka minut po czym kot ucieka. czyni to dlatego ze nagrzewanie i odpromieniowanie jest dla niego tez niebezpieczne dla zdrowia .Z reszta ta wystarcza jezeli to trwa dwa trzy razy dziennie. przytuli sie do balacego miejsca A skorka tylko nagrzewa jak koc albo poduszka albo worek z cieplym piaskiem Zwierze zabite dla skork... rozwiń
Avatar
Gość / 24 lutego 2009 o 21:49
[url="http://img204.imageshack.us/my.php?image=p1060122copy.jpg"]http://img204.imageshack.us/my.php?image=p1060122copy.jpg[/url]
[url="http://img525.imageshack.us/my.php?image=p1060124.jpg"]http://img525.imageshack.us/my.php?image=p1060124.jpg[/url]

PROSZE BARDZO TU MACIE TO OGŁOSZENIE WRAZ Z NUMEREM TELEFONU DO TEGO TYPA. OGŁASZA SIĘ NADAL, TO JEST NOWE WYDANIE GAZETY "NOWA WIEŚĆ" Z DNIA 23 LUTEGO 2009
Avatar
on / 21 lutego 2009 o 09:33
ty napisał:
1. Można mieć własną hodowlę kotów, prawo tego nie zabrania
2. Zabija bezpańskie koty z wiatrówki, które łażą po jego posesji. Może jest mysliwym, prawo tego nie zabrania
3. Obdziera zabite przez samochód koty ze skóry. wolno mu.
Oczywiście, że kłamie, ale policja, prokurator i sąd mogą mu nagwidać. I o tym piszę, czytaj ze zrozumieniem.

CZłowieku ty widziałeś potrąconego kota skura z niego napewno się nie nadaje na futro.
Avatar
wojtus / 21 lutego 2009 o 09:07
No to już niemiaszki kotów nie pojedzą.Pamiętacie chyba jak po Lublinie łazili z kotami przy pasie podczas okupacji.
Avatar
gucio / 21 lutego 2009 o 01:06
"Co do miesa to nie bylo powiedziale w tamtym artykule ze on je sprzedaje. Jesli On je sam spozywa wiec nie popelnia przestepstwa...jesli czestuje innych juz popelnia". @melek kliknij sobie zapis rozmowy telefonicznej z wczesniejszego artykułu.
Avatar
Gość / 21 lutego 2009 o 00:40
To jest juz trzeci artykul o tym typie, a czytając po kolei mozna wyczytac wiele. Np. fragment drugiego artykułu na DW, cyt. : "Trochę jestem myśliwym, trochę poluję. Koty biorę takie, co po polach biegają - tłumaczył tym razem". Co to znaczy "trochę myśliwy"? Albo nim jest albo nie jest (jak z ciążą, albo się jest albo nie). Zresztą, jak by nie było w tym wypadku jest co najwyżej KŁUSOWNIKIEM.
Strzelanie do drapieżników - prawo łowieckie a także ustawa o ochronie praw zwierząt bardzo precyzyjnie określają kiedy polowanie, odstrzał, i sprzedaż mięsa (a i pewnie skór) są legalne, i na podstawie jakich i czyich pozwoleń są możliwe (na każde polowanie i każda upolowaną sztuke trzeba mieć specjalne pozwolenie). W tym wypadku nie wyglada żeby tak było. Nawet jeśli zabłąkał się tam zdziczały kot, który wyrządzał szkody na łowisku, no to ile powiedz mi może byc takich zdziczałych kotów? Koty to zwierzeta, które nie żyją w stadach i nie polują w stadach (wyjątek: lwy). Poza tym, każde zabicie zwierzecia 1.)przez osobę do tego nieuprwanioną 2) bez wystarczających przesłanek (poczytaj Ustawę o OPZ) jest ZABRONIONE i podlega karze. Zresztą, temu że facet postępuje legalnie przeczy dalszy opis, bo gdyby postępował zgodnie z prawem to by się nie bał. A czytamy:
"Zdecydowaliśmy się na transakcję. Mężczyzna nie chciał się spotykać u siebie, zaproponował centrum Biłgoraja. Na spotkanie pojechał nasz dziennikarz. "Biznesmen" od razu rozpoznał w nim kupca, ale upewnił się jeszcze, że nie ma do czynienia z dziennikarzem, bo "media już się nim interesują". Chyba jasno widać, że sam wie że nie postępuje zgodnie z prawem. Prawda?
Jak dla mnie sprawa kwalifikuje się do sądu. Jeśli "ukręcą jej łeb" to znaczy że w Biłgorają pracują matołki a nie policja, lub.... że facet ma po prostu plecy.
To jest juz trzeci artykul o tym typie, a czytając po kolei mozna wyczytac wiele. Np. fragment drugiego artykułu na DW, cyt. : "Trochę jestem myśliwym, trochę poluję. Koty biorę takie, co po polach biegają - tłumaczył tym razem". Co to znaczy "trochę myśliwy"? Albo nim jest albo nie jest (jak z ciążą, albo się jest albo nie). Zresztą, jak by nie było w tym wypadku jest co najwyżej KŁUSOWNIKIEM.
Strzelanie do drapieżników - prawo łowieckie a także ustawa o ochronie praw zwierząt bardzo precyzyjnie określają kiedy po... rozwiń
Avatar
melek / 20 lutego 2009 o 23:26
Gość napisał:
W którym miejscu "Prawa łowieckiego" jest o tym mowa? Czytam, ale nie widzę takiego punktu.
Przy zalożeniu, że typ który handluje tymi skórami i sprzedaje kiełbaski z kociego mięsa, jest myśliwym, to chyba powinien wiedzieć że, zgodnie z Art. 52 rozdz. 10 PŁ:
3) "kto bez wymaganego zezwolenia wprowadza do obrotu zwierzynę żywą lub mięso zwierzyny ubitej (...) - podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku."


masz racje. moj post to byl odpis do innego cytatu ktorego nie zamiescilem. Był odnosnie strzelania do drapieznikow i prawo tego nie zabrania.
Natomiast ten facet pewnie ma wiatrowke albo zabija widlami te koty co w tym wypadku jest nielegalne. Prawo moze sie doczepic jedynie o niehumanitarny ubój...choc pewnie nie jest w prawie okreslone jak nalezy je ubijac.
Co do miesa to nie bylo powiedziale w tamtym artykule ze on je sprzedaje. Jesli On je sam spozywa wiec nie popelnia przestepstwa...jesli czestuje innych juz popelnia. Mowa byla o tym ze on sprzedaje skórki a ten cytat tego nie dotyczy


masz racje. moj post to byl odpis do innego cytatu ktorego nie zamiescilem. Był odnosnie strzelania do drapieznikow i prawo tego nie zabrania.
Natomiast ten facet pewnie ma wiatrowke albo zabija widlami te koty co w tym wypadku jest nielegalne. Prawo moze sie doczepic jedynie o niehumanitarny ubój...choc pewnie nie jest w prawie okreslone jak nalezy je ubijac.
Co do miesa to nie bylo powiedziale w tamtym artykule ze on je sprzedaje. Jesli On je sam spozywa wiec nie popelnia przestepstwa...jesli czestuj... rozwiń
Avatar
STYX / 20 lutego 2009 o 23:21
Dajcie mi adres chuja, znajde go
Avatar
Gość / 20 lutego 2009 o 21:52
A czy przypadkiem ten gościu to nie jest były policjant?
Avatar
Gość / 20 lutego 2009 o 20:47
melek napisał:
co wy za bzdury pleciecie!
Mysliwy moze odsrzelic a nawet powinien blakajace sie zwierze na terenie lowiska... Zwierzeta domowe nie moga blakac sie po lasach i polach a powinny chodzic na smyczy z wlascicielem. Takie jest prawo i przykro mi bardzo.... koniec kropka.
a ten koles mogl np widlami zabijac. dziurki beda takie jak po srucie.

W którym miejscu "Prawa łowieckiego" jest o tym mowa? Czytam, ale nie widzę takiego punktu.
Przy zalożeniu, że typ który handluje tymi skórami i sprzedaje kiełbaski z kociego mięsa, jest myśliwym, to chyba powinien wiedzieć że, zgodnie z Art. 52 rozdz. 10 PŁ:
3) "kto bez wymaganego zezwolenia wprowadza do obrotu zwierzynę żywą lub mięso zwierzyny ubitej (...) - podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku."

W którym miejscu "Prawa łowieckiego" jest o tym mowa? Czytam, ale nie widzę takiego punktu.
Przy zalożeniu, że typ który handluje tymi skórami i sprzedaje kiełbaski z kociego mięsa, jest myśliwym, to chyba powinien wiedzieć że, zgodnie z Art. 52 rozdz. 10 PŁ:
3) "kto bez wymaganego zezwolenia wprowadza do obrotu zwierzynę żywą lub mięso zwierzyny ubitej (...) - podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.&q... rozwiń
Avatar
norka / 20 lutego 2009 o 20:35
Ludzie a zastanowcie sie po co wam kocie skorki.........Zywy kot otoczony opieka w domu sam wyczuwa chore miejsca i kladzie sie na nich.Trwa to kilka minut po czym kot ucieka. czyni to dlatego ze nagrzewanie i odpromieniowanie jest dla niego tez niebezpieczne dla zdrowia .Z reszta ta wystarcza jezeli to trwa dwa trzy razy dziennie. przytuli sie do balacego miejsca A skorka tylko nagrzewa jak koc albo poduszka albo worek z cieplym piaskiem Zwierze zabite dla skorki swoje cierpieniei strach smierci przenosi na osobe uzywajaca te skorke >Czy o to chodzi?Wierzcie ze kot traktowany po ludzku sam zatroszcczy sie o wasze zdrowie i to ma byc kot nie kotka...............
Ludzie a zastanowcie sie po co wam kocie skorki.........Zywy kot otoczony opieka w domu sam wyczuwa chore miejsca i kladzie sie na nich.Trwa to kilka minut po czym kot ucieka. czyni to dlatego ze nagrzewanie i odpromieniowanie jest dla niego tez niebezpieczne dla zdrowia .Z reszta ta wystarcza jezeli to trwa dwa trzy razy dziennie. przytuli sie do balacego miejsca A skorka tylko nagrzewa jak koc albo poduszka albo worek z cieplym piaskiem Zwierze zabite dla skork... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 22

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Premier Mateusz Morawiecki w Białej Podlaskiej: "Spełniamy marzenia Polaków"
galeria

Premier Mateusz Morawiecki w Białej Podlaskiej: "Spełniamy marzenia Polaków" 7 16

Premier Mateusz Morawiecki przekazał klucze lokatorom Mieszkań Plus w Białej Podlaskiej. – Tu rozpoczynamy program który jest alternatywą dla rzeczywistości która do tej pory panowała – powiedział szef rządu.

Zarząd puławskich Azotów odpowiada związkowcom: Nie będzie "Bizancjum"

Zarząd puławskich Azotów odpowiada związkowcom: Nie będzie "Bizancjum" 1 0

Władze puławskich Zakładów Azotowych odpowiadają na zarzuty wysuwane przez związkowców o wysokich kosztach utrzymania menedżerów nowego pionu handlowego. Kopiowanie „bizantyjskich zwyczajów”, jak zapewnia zarząd firmy, to nieprawda

Przeczytaj zanim wybierzesz się na imprezę lub przyjęcie

Przeczytaj zanim wybierzesz się na imprezę lub przyjęcie 0 0

Tylko wnikliwy obserwator, a takim był pan Larkin, potrafi określić pozycję społeczną patrząc w kieliszek. W czyjś kieliszek. I w swój kieliszek

Setki światełek zaświeciły podczas koncertu w Lublinie [zdjęcia]
galeria

Setki światełek zaświeciły podczas koncertu w Lublinie [zdjęcia] 9 1

Drugiego dnia Kulturaliów w Lublinie zobaczyć można było m.in. Kamp!, The Dumplings i Myslovitz

Górnik gra z Rakowem. Liczy się tylko wygrana

Górnik gra z Rakowem. Liczy się tylko wygrana 1 1

PIŁKARSKA NICE I LIGA Do zakończenia sezonu pozostały już tylko dwie kolejki. W niedzielę o godzinie 12:45 łęcznianie zagrają na swoim stadionie z Rakowem Częstochowa. Aby zachować szanse na utrzymanie łęcznianie muszą zwyciężyć i liczyć na to, że w dwóch ostatnich meczach punkty zgubi Stomil Olsztyn

Piknik Charytatywny w Niedrzwicy Kościelnej
27 maja 2018, 15:00

Piknik Charytatywny w Niedrzwicy Kościelnej 8 0

Co Gdzie Kiedy. W niedzielę, 27 maja o godz. 15 w szkole podstawowej w Niedrzwicy Kościelnej odbędzie się Piknik Charytatywny na rzecz Kingi Bartoszcze i Weroniki Przybycień. W programie m.in. Kabaret PKS.

Rozebrali go do naga w lesie, brutalnie pobili. Dopiero rano dotarł do domu

Rozebrali go do naga w lesie, brutalnie pobili. Dopiero rano dotarł do domu 32 5

Brutalny napad w Kraśniku. Aresztowano dwóch mężczyzn, którzy w Kraśniku wtargnęli do domu 20-latka, zabrali do lasu i dotkliwie pobili. Mężczyzna trafił do szpitala.

Właściciel tego foliowego namiotu ma spore kłopoty

Właściciel tego foliowego namiotu ma spore kłopoty 0 0

Ponad 1,5 metra miały niektóre z roślin konopi które zabezpieczyli policjanci w domu 20-latka

Skacze z okna i odjeżdża, wszystko nagrała kamera. Kto podpalił przedszkole? [wideo]
film

Skacze z okna i odjeżdża, wszystko nagrała kamera. Kto podpalił przedszkole? [wideo] 30 2

Lubartowscy policjanci ustalają okoliczności, w jakich doszło do pożaru będącego w budowie przedszkola w Kamionce. Spaleniu uległa część poddasza

Festiwal "W krainie pierogów w Bychawie". Wystąpią Universe i Bajm

Festiwal "W krainie pierogów w Bychawie". Wystąpią Universe i Bajm 4 0

Kto odwiedzi Bychawę w dniach 26-27 maja, będzie mógł spróbować pierogów z trzech województw: lubelskiego, podkarpackiego i podlaskiego. A to za sprawą imprezy „Na Kulinarnym Szlaku Wschodniej Polski”. Pierogi lubelskie będą kulinarną gwiazdą XIX Ogólnopolskiego Festiwalu „W Krainie Pierogów”. Gwiazdą muzyczną jest Beata i Bajm

Życzenia na Dzień Mamy 2018. Wierszyki, śmieszne życzenia sms, zabawne rymowanki
galeria

Życzenia na Dzień Mamy 2018. Wierszyki, śmieszne życzenia sms, zabawne rymowanki 0 0

Dziś 26 maja, czyli Dzień Mamy. Przygotowaliśmy dla Was wierszyki i życzenia, które mogą Wam się dziś przydać

Sytuacja jest bardzo zła, ale Wisła Puławy chce jeszcze powalczyć

Sytuacja jest bardzo zła, ale Wisła Puławy chce jeszcze powalczyć 5 4

Zostały już tylko dwa mecze, szanse na utrzymanie są bardzo małe, a na dodatek Wisła gra z zespołami, które mogą mieć jeszcze nadzieje na awans. Mimo wszystko puławianie chcą jeszcze powalczyć. W sobotę o godz. 17 czeka ich wyjazdowy mecz z Radomiakiem

Wybiegł łoś. Poważny wypadek w Dominiczynie, trzy osoby ranne. Zablokowana DK82

Wybiegł łoś. Poważny wypadek w Dominiczynie, trzy osoby ranne. Zablokowana DK82 8 3

Do czołowego zderzenia dwóch samochodów osobowych doszło w Dominiczynie na drodze krajowej nr 82 między Łęczną a Włodawą

Kiermasz Klubu Twórców Ludowych w Puławach
27 maja 2018, 10:00

Kiermasz Klubu Twórców Ludowych w Puławach 0 0

W niedzielę, 27 maja o godz. 10 na Skwerze Niepodległości w Puławach odbędzie się Wiosenny Kiermasz Klubu Twórców Ludowych.

Dziecko zginęło na przejściu wracając ze szkoły, ojciec chce poznać opinie o dyrektorze

Dziecko zginęło na przejściu wracając ze szkoły, ojciec chce poznać opinie o dyrektorze 57 20

Grzegorz Małys, ojciec 12-letniego Rafała, który zginął na przejściu dla pieszych wracając z zajęć na basenie, będzie mógł poznać opinie dotyczące pracy byłego już dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Zamościu. Sam domagał się ich ujawnienia. Prezydent Zamościa będzie musiał udostępnić te dokumenty

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.