Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Zamość

13 kwietnia 2012 r.
7:01
Edytuj ten wpis

Tomaszów Lubelski: Wypadek z udziałem BMW i cysterny z paliwem. Dwie ofiary

Autor: Zdjęcie autora łm
0 94 A A
Po tragicznym wypadku w Tomaszowie Lubelskim ruch drogowy był przez kilka godzin utrudniony
Po tragicznym wypadku w Tomaszowie Lubelskim ruch drogowy był przez kilka godzin utrudniony

Dwie osoby zginęły w nocy w tragicznym wypadku w Tomaszowie Lubelskim. BMW wbiło się w cysternę przewożącą 32 tysiące litrów paliwa.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Jak informuje policja około godziny 2:40 na ul. Lwowskiej kierujący BMW zjechał na zakręcie na przeciwny pas i zderzył się czołowo z cysterną marki volvo przewożącą paliwo.

Zginął kierowca BMW 43-letni Cezary K. i jego 29-letni pasażer Grzegorz K. Do szpitala trafił kierowca ciężarówki, ale nie odniósł poważniejszych obrażeń.

Na ul. Lwowskiej (ciąg drogi krajowej nr 17) zakończyło się już przepompowywanie paliwa z cysterny. Droga jest w tej chwili przejezdna

Komentarze 94

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Lila / 10 maja 2012 o 01:05
Do miejscowego: co to za porownanie do holocaustu?? Poziom erudycji nie jest Twoim powodem do dumy. Jakkolwiek to zabrzmi, moglo wiecej ludzi zginac, gdyby wybuchło paliwo.
Avatar
Gość / 19 kwietnia 2012 o 12:13
JEDNEGO KIEROWCY BMW MNIEJ NA DRODZE I OBY NAJWIECEJ WYPADKU BMW ZEBY STARE BYDLA WALILY W DRZEWA
Avatar
miejscowy / 18 kwietnia 2012 o 21:42
Tak, szkoda bo zginęli ludzie... Nie można mówić że zasłużyli sobie na tą śmierć, nie dokonali przecież holokaustu. Ja bym powiedział że "prawdopodobnie ponieśli konsekwencje brawurowej jazdy". Czy droga nie taka, zmęczenie bo to późna pora? Czy jak czujecie się bardzo zmęczeni będąc za kółkiem to rozwijacie prędkości przy których łatwo o utratę kontroli? Jeżeli to było zmęczenie, podejrzewam że nie pędzili by z prędkościami rzędu 150km/h. Faktem jest że dokładnie 110m przed miejscem wypadku jest skrzyżowanie przed którym należało by zwolnić bo nocą mruga tylko żółte światło, no dobra, nawet gdyby nie zwolnili, to jadąc te przepisowe 60km/h myślę, że nie doszło by do takich zniszczeń samochodu, też nie powinno "wyrzucić" auta na przeciwległy pas - czyli było pewnie trochę szybciej, lecz nie oznacza to tym samym że musieli jechać 150km/h jak to piszecie. Pamiętajcie że doszło do zderzenia z innym pojazdem, który w miejscu raczej nie stał a w takim przypadku prędkości się sumują, czyli równie dobrze mogli jechać z prędkością 80km/h a ciężarowy 60! Ile tak na prawde jechali? Tego nikt nie wie bo nie sposób teraz tego zmierzyć. Czy kierowca był deb***em, kretynem czy może idiota? To są stopnie otępienia mózgowego które przydzielić może psychiatra. Czy był pod wpływem alk czy innych środków? Zostawcie tą sprawę biegłym sądowym. My możemy jedynie snuć domysły że kierujący NAJPRAWDOPODOBNIEJ mógł niedostosować prędkości przeceniając przy tym możliwości swoje i auta, co jest tylko i wyłącznie naszymi domysłami... A rodzinie i bliskim składam wyrazy głębokiego współczucia
Tak, szkoda bo zginęli ludzie... Nie można mówić że zasłużyli sobie na tą śmierć, nie dokonali przecież holokaustu. Ja bym powiedział że "prawdopodobnie ponieśli konsekwencje brawurowej jazdy". Czy droga nie taka, zmęczenie bo to późna pora? Czy jak czujecie się bardzo zmęczeni będąc za kółkiem to rozwijacie prędkości przy których łatwo o utratę kontroli? Jeżeli to było zmęczenie, podejrzewam że nie pędzili by z prędkościami rzędu 150km/h. Faktem jest że dokładnie 110m przed miejscem wypadku jest skrzyżowanie przed którym należało ... rozwiń
Avatar
ona / 18 kwietnia 2012 o 14:45
[quote name='Gość' timestamp='1334700551' post='622494']
Też planujesz jechać "ponadnormatywnie" po mieście?
[/quote]
a puknijże się chłopie w ten durny łeb!!!

Wszyscy tam kiedyś trafimy ty też
Avatar
Gość / 18 kwietnia 2012 o 00:09
[quote name='ONA' timestamp='1334655070' post='622277']
Popieram Twoje słowa....ŻEGNAJCIE CHŁOPAKI, DO ZOBACZENIA [*]
[/quote]

Też planujesz jechać "ponadnormatywnie" po mieście?
Avatar
ONA / 17 kwietnia 2012 o 11:31
[quote name='kulo' timestamp='1334578201' post='621910']
o zmarłych źle nie należy mówić. to jest dramat rodzin, przyjaciół, znajomych, sąsiadów. Życze tym co ich tak oczerniają, obrzucają błotem żeby znależli się na miejscu tych bliskich. Dziś, jutro, kiedykolwiek. i żeby o nich tak ludzie pisali jak Wy. Spoczywajcie w pokoju Czarku i Grześku.
[/quote]
Popieram Twoje słowa....ŻEGNAJCIE CHŁOPAKI, DO ZOBACZENIA [*]
Avatar
Znajoma / 16 kwietnia 2012 o 14:17
....skąd wzięła się ta prędkość??? domniemania wasze i obrzucanie błotem to horror... to nie pierwszy i nie ostatni wypadek więc nie ma sensu tak ostrych słów używać...rodzinom tragicznie zmarłych chłopaków szczere kondolencje[*][*]
Avatar
kulo / 16 kwietnia 2012 o 14:10
o zmarłych źle nie należy mówić. to jest dramat rodzin, przyjaciół, znajomych, sąsiadów. Życze tym co ich tak oczerniają, obrzucają błotem żeby znależli się na miejscu tych bliskich. Dziś, jutro, kiedykolwiek. i żeby o nich tak ludzie pisali jak Wy. Spoczywajcie w pokoju Czarku i Grześku.
Avatar
nana / 16 kwietnia 2012 o 10:01
do kierowcy po pierwsze to byli moi bliscy ale nie ma znaczenia czy bliska czy nie bliska osoba kazdego szkoda a czy ma znaczenie ile jechali ich juz nie ma wiec nie mozna ich oczerniac nie jedna osoba łamała przepisy tylko miał wiecej szczescia
Avatar
kierowca / 15 kwietnia 2012 o 23:19
Nikt tu nie jest chamem ani świną, mają na co zasłużyli. 150 km/h po mieście? Polskie przepisy nawet na autostradzie nie dpouszczają takiej prędkości, a tam jest dwa pasy w jdenym kierunku. W całej tej tragedii dobrze że trafili na coś większego. A jakby w samochodzie z naprzeciwka siedzaił twój bliski? też byście tak pisali że chamy i świnie. Że zdarzyło im się jechać "marne" 150 km/h przez miasto przy światłach. Przecież świecą w nocy na pomarańczowo czyli UWAGA, Bądź czujny. Gdzie byłą ich czujność? Polacy i ich ułańska fantazja. Każdy jest kowalem swojego losu, oni wykuli go zbyt wcześnie ...
Nikt tu nie jest chamem ani świną, mają na co zasłużyli. 150 km/h po mieście? Polskie przepisy nawet na autostradzie nie dpouszczają takiej prędkości, a tam jest dwa pasy w jdenym kierunku. W całej tej tragedii dobrze że trafili na coś większego. A jakby w samochodzie z naprzeciwka siedzaił twój bliski? też byście tak pisali że chamy i świnie. Że zdarzyło im się jechać "marne" 150 km/h przez miasto przy światłach. Przecież świecą w nocy na pomarańczowo czyli UWAGA, Bądź czujny. Gdzie byłą ich czujność? Polacy i ich ułańska fantazja... rozwiń
Avatar
Lila / 10 maja 2012 o 01:05
Do miejscowego: co to za porownanie do holocaustu?? Poziom erudycji nie jest Twoim powodem do dumy. Jakkolwiek to zabrzmi, moglo wiecej ludzi zginac, gdyby wybuchło paliwo.
Avatar
Gość / 19 kwietnia 2012 o 12:13
JEDNEGO KIEROWCY BMW MNIEJ NA DRODZE I OBY NAJWIECEJ WYPADKU BMW ZEBY STARE BYDLA WALILY W DRZEWA
Avatar
miejscowy / 18 kwietnia 2012 o 21:42
Tak, szkoda bo zginęli ludzie... Nie można mówić że zasłużyli sobie na tą śmierć, nie dokonali przecież holokaustu. Ja bym powiedział że "prawdopodobnie ponieśli konsekwencje brawurowej jazdy". Czy droga nie taka, zmęczenie bo to późna pora? Czy jak czujecie się bardzo zmęczeni będąc za kółkiem to rozwijacie prędkości przy których łatwo o utratę kontroli? Jeżeli to było zmęczenie, podejrzewam że nie pędzili by z prędkościami rzędu 150km/h. Faktem jest że dokładnie 110m przed miejscem wypadku jest skrzyżowanie przed którym należało by zwolnić bo nocą mruga tylko żółte światło, no dobra, nawet gdyby nie zwolnili, to jadąc te przepisowe 60km/h myślę, że nie doszło by do takich zniszczeń samochodu, też nie powinno "wyrzucić" auta na przeciwległy pas - czyli było pewnie trochę szybciej, lecz nie oznacza to tym samym że musieli jechać 150km/h jak to piszecie. Pamiętajcie że doszło do zderzenia z innym pojazdem, który w miejscu raczej nie stał a w takim przypadku prędkości się sumują, czyli równie dobrze mogli jechać z prędkością 80km/h a ciężarowy 60! Ile tak na prawde jechali? Tego nikt nie wie bo nie sposób teraz tego zmierzyć. Czy kierowca był deb***em, kretynem czy może idiota? To są stopnie otępienia mózgowego które przydzielić może psychiatra. Czy był pod wpływem alk czy innych środków? Zostawcie tą sprawę biegłym sądowym. My możemy jedynie snuć domysły że kierujący NAJPRAWDOPODOBNIEJ mógł niedostosować prędkości przeceniając przy tym możliwości swoje i auta, co jest tylko i wyłącznie naszymi domysłami... A rodzinie i bliskim składam wyrazy głębokiego współczucia
Tak, szkoda bo zginęli ludzie... Nie można mówić że zasłużyli sobie na tą śmierć, nie dokonali przecież holokaustu. Ja bym powiedział że "prawdopodobnie ponieśli konsekwencje brawurowej jazdy". Czy droga nie taka, zmęczenie bo to późna pora? Czy jak czujecie się bardzo zmęczeni będąc za kółkiem to rozwijacie prędkości przy których łatwo o utratę kontroli? Jeżeli to było zmęczenie, podejrzewam że nie pędzili by z prędkościami rzędu 150km/h. Faktem jest że dokładnie 110m przed miejscem wypadku jest skrzyżowanie przed którym należało ... rozwiń
Avatar
ona / 18 kwietnia 2012 o 14:45
[quote name='Gość' timestamp='1334700551' post='622494']
Też planujesz jechać "ponadnormatywnie" po mieście?
[/quote]
a puknijże się chłopie w ten durny łeb!!!

Wszyscy tam kiedyś trafimy ty też
Avatar
Gość / 18 kwietnia 2012 o 00:09
[quote name='ONA' timestamp='1334655070' post='622277']
Popieram Twoje słowa....ŻEGNAJCIE CHŁOPAKI, DO ZOBACZENIA [*]
[/quote]

Też planujesz jechać "ponadnormatywnie" po mieście?
Avatar
ONA / 17 kwietnia 2012 o 11:31
[quote name='kulo' timestamp='1334578201' post='621910']
o zmarłych źle nie należy mówić. to jest dramat rodzin, przyjaciół, znajomych, sąsiadów. Życze tym co ich tak oczerniają, obrzucają błotem żeby znależli się na miejscu tych bliskich. Dziś, jutro, kiedykolwiek. i żeby o nich tak ludzie pisali jak Wy. Spoczywajcie w pokoju Czarku i Grześku.
[/quote]
Popieram Twoje słowa....ŻEGNAJCIE CHŁOPAKI, DO ZOBACZENIA [*]
Avatar
Znajoma / 16 kwietnia 2012 o 14:17
....skąd wzięła się ta prędkość??? domniemania wasze i obrzucanie błotem to horror... to nie pierwszy i nie ostatni wypadek więc nie ma sensu tak ostrych słów używać...rodzinom tragicznie zmarłych chłopaków szczere kondolencje[*][*]
Avatar
kulo / 16 kwietnia 2012 o 14:10
o zmarłych źle nie należy mówić. to jest dramat rodzin, przyjaciół, znajomych, sąsiadów. Życze tym co ich tak oczerniają, obrzucają błotem żeby znależli się na miejscu tych bliskich. Dziś, jutro, kiedykolwiek. i żeby o nich tak ludzie pisali jak Wy. Spoczywajcie w pokoju Czarku i Grześku.
Avatar
nana / 16 kwietnia 2012 o 10:01
do kierowcy po pierwsze to byli moi bliscy ale nie ma znaczenia czy bliska czy nie bliska osoba kazdego szkoda a czy ma znaczenie ile jechali ich juz nie ma wiec nie mozna ich oczerniac nie jedna osoba łamała przepisy tylko miał wiecej szczescia
Avatar
kierowca / 15 kwietnia 2012 o 23:19
Nikt tu nie jest chamem ani świną, mają na co zasłużyli. 150 km/h po mieście? Polskie przepisy nawet na autostradzie nie dpouszczają takiej prędkości, a tam jest dwa pasy w jdenym kierunku. W całej tej tragedii dobrze że trafili na coś większego. A jakby w samochodzie z naprzeciwka siedzaił twój bliski? też byście tak pisali że chamy i świnie. Że zdarzyło im się jechać "marne" 150 km/h przez miasto przy światłach. Przecież świecą w nocy na pomarańczowo czyli UWAGA, Bądź czujny. Gdzie byłą ich czujność? Polacy i ich ułańska fantazja. Każdy jest kowalem swojego losu, oni wykuli go zbyt wcześnie ...
Nikt tu nie jest chamem ani świną, mają na co zasłużyli. 150 km/h po mieście? Polskie przepisy nawet na autostradzie nie dpouszczają takiej prędkości, a tam jest dwa pasy w jdenym kierunku. W całej tej tragedii dobrze że trafili na coś większego. A jakby w samochodzie z naprzeciwka siedzaił twój bliski? też byście tak pisali że chamy i świnie. Że zdarzyło im się jechać "marne" 150 km/h przez miasto przy światłach. Przecież świecą w nocy na pomarańczowo czyli UWAGA, Bądź czujny. Gdzie byłą ich czujność? Polacy i ich ułańska fantazja... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 94

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Życzenia na Dzień Mamy 2018. Wierszyki, śmieszne życzenia sms, zabawne rymowanki
galeria

Życzenia na Dzień Mamy 2018. Wierszyki, śmieszne życzenia sms, zabawne rymowanki 0 0

Dziś 26 maja, czyli Dzień Mamy. Przygotowaliśmy dla Was wierszyki i życzenia, które mogą Wam się dziś przydać

Sytuacja jest bardzo zła, ale Wisła Puławy chce jeszcze powalczyć

Sytuacja jest bardzo zła, ale Wisła Puławy chce jeszcze powalczyć 4 1

Zostały już tylko dwa mecze, szanse na utrzymanie są bardzo małe, a na dodatek Wisła gra z zespołami, które mogą mieć jeszcze nadzieje na awans. Mimo wszystko puławianie chcą jeszcze powalczyć. W sobotę o godz. 17 czeka ich wyjazdowy mecz z Radomiakiem

Wybiegł łoś. Poważny wypadek w Dominiczynie, trzy osoby ranne. Zablokowana DK82

Wybiegł łoś. Poważny wypadek w Dominiczynie, trzy osoby ranne. Zablokowana DK82 3 1

Do czołowego zderzenia dwóch samochodów osobowych doszło w Dominiczynie na drodze krajowej nr 82 między Łęczną a Włodawą

Kiermasz Klubu Twórców Ludowych w Puławach
27 maja 2018, 10:00

Kiermasz Klubu Twórców Ludowych w Puławach 0 0

W niedzielę, 27 maja o godz. 10 na Skwerze Niepodległości w Puławach odbędzie się Wiosenny Kiermasz Klubu Twórców Ludowych.

Dziecko zginęło na przejściu wracając ze szkoły, ojciec chce poznać opinie o dyrektorze

Dziecko zginęło na przejściu wracając ze szkoły, ojciec chce poznać opinie o dyrektorze 25 16

Grzegorz Małys, ojciec 12-letniego Rafała, który zginął na przejściu dla pieszych wracając z zajęć na basenie, będzie mógł poznać opinie dotyczące pracy byłego już dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Zamościu. Sam domagał się ich ujawnienia. Prezydent Zamościa będzie musiał udostępnić te dokumenty

Akademickie Mistrzostwa Polski w lekkiej atletyce od soboty w Lublinie

Akademickie Mistrzostwa Polski w lekkiej atletyce od soboty w Lublinie 2 0

W ten weekend Lublin będzie gospodarzem Akademickich Mistrzostw Polski. Uroczyste otwarcie zaplanowano na sobotę, o godz. 17.30. Zawody oczywiście odbędą się na nowym stadionie przy Al. Piłsudskiego 22

Dlaczego trzeba wstawać rano? Krótka opinia pana Mirona

Dlaczego trzeba wstawać rano? Krótka opinia pana Mirona 0 0

Bez tytułu, bez nadmiaru strof. Ale z cennymi uwagami stołecznego poety. Akurat coś na sobotni poranek

Finał Ligi Mistrzów. Gdzie oglądać? Transmisja w TV i Internecie

Finał Ligi Mistrzów. Gdzie oglądać? Transmisja w TV i Internecie 1 0

W sobotę najważniejszy mecz klubowego sezonu. Punktualnie o 20.45 na stadionie w Kijowie w meczu finałowym zagrają Real Madryt i Liverpool

Dzień matki spędzają w szpitalu ze swoimi dziećmi. To dla nich była akcja "Piękna Mama"
galeria

Dzień matki spędzają w szpitalu ze swoimi dziećmi. To dla nich była akcja "Piękna Mama" 5 1

Rozmową z Natalią Voytsel z Fundacji „Gdy Liczy się Czas”, która już po raz trzeci zorganizowała charytatywną akcję „Piękna Mama” w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Lublinie. Akcja, w której uczestniczą stylistki, fryzjerki i masażysta jest adresowana do matek dzieci z oddziału Onkologii, Hematologii i Transplantologii.

Hubert z Rokitna ubiera gwiazdy. "Projektuję modę niecodzienną i niełatwą"

Hubert z Rokitna ubiera gwiazdy. "Projektuję modę niecodzienną i niełatwą" 0 1

Hubert Kołodziejski z Rokitna (pow. bialski) znalazł się w gronie najbardziej obiecujących projektantów mody w Polsce według magazynu K–MAG.

"W rytmie natury". Akcja nad Zalewem Zemborzyckim
26 maja 2018, 11:00

"W rytmie natury". Akcja nad Zalewem Zemborzyckim 1 0

Co Gdzie Kiedy. 26 maja o godz. 11 na terenie Mariny nad Zalewem Zemborzyckim rozpocznie się akcja W rytmie natury. Na uczestników czeka moc atrakcji.

Dni Puław 2018: Mieszkańcy zatańczyli poloneza [zdjęcia, wideo]
galeria
film

Dni Puław 2018: Mieszkańcy zatańczyli poloneza [zdjęcia, wideo] 16 5

Kilkaset par zatańczyło w piątek poloneza na placu Chopina w Puławach. Na koniec mieszkańcy zrobili sobie pamiątkowe zdjęcie.

Ciężka sytuacja w szpitalu przy Kraśnickiej. Zemdlała pielęgniarka, która była sama na dyżurze
film

Ciężka sytuacja w szpitalu przy Kraśnickiej. Zemdlała pielęgniarka, która była sama na dyżurze 202 22

– Totalne fiasko – tak pielęgniarki ze szpitala wojewódzkiego przy al. Kraśnickiej w Lublinie oceniają dzisiejsze rozmowy z dyrekcją w sprawie podwyżek wynagrodzeń. Kilkadziesiąt pielęgniarek nadal jest na L4. Na poniedziałek zaplanowano kolejną turę rozmów.

Eurojackpot losowanie 25.05.2018. Czy ktoś wygra 385 milionów złotych?

Eurojackpot losowanie 25.05.2018. Czy ktoś wygra 385 milionów złotych? 2 1

Kolejna gigantyczna kumulacja w loterii Eurojackpot. Już dziś 25.05.2018 r. do wygrania jest aż 385 mln zł. Sprawdź wyniki losowania i zwycięskie liczby. Czy ktoś zgarnie główną wygraną?

Bezsenność. Fatalna noc, godzina po godzinie

Bezsenność. Fatalna noc, godzina po godzinie 0 3

Nie ma tu recepty, ale każdy kto nie może zasnąć, łatwo zidentyfikuje się z podmiotem lirycznym

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.