Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Zamość

13 lipca 2010 r.
15:02
Edytuj ten wpis

Wyborca z Zamościa nie chciał głosować przy krzyżu

Autor: Zdjęcie autora (ak)
0 21 A A

Jeden z ponad dwóch tysięcy zamościan, którzy 20 czerwca w obwodowej komisji wyborczej nr 13 w Zamościu mieli prawo wyboru prezydenta RP stwierdził, że przeszkadza mu wiszący na ścianie krzyż. Przewodniczący komisji zarządził głosowanie i sporny element zniknął na kilka minut ze ściany.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Sprawę opisał dzisiejszy Nasz Dziennik.

Ustaliliśmy, że mężczyzna, dla którego członkowie komisji zorganizowali "przemeblowanie” lokalu wyborczego stwierdził, że wiszący na ścianie krzyż godzi w jego przekonania, dlatego nie zamierza głosować w sali, w której się on znajduje.

Obiecał, że poczeka na decyzje i pojawi się za moment. Ten czas członkowie komisji wykorzystali na szybkie przegłosowanie kwestii ewentualnego zdjęcia krzyża ze ściany.

– Z tego co mi wiadomo, byli jednogłośni i na czas głosowania tego pana postanowili usunąć krzyż – powiedziała nam Otylia Młynarska-Chojnowska, która odpowiadała w Zamościu za organizację wyborów, a wcześniej m.in. szkoliła członków komisji wyborczych.

Jej zdaniem komisja nr 13, której siedzibą była Komenda Miejska Straży Pożarnej nie złamała prawa. – Bo przepisy ordynacji mówią jedynie o tych elementach, które w lokalu wyborczym znaleźć się muszą. Chodzi o godło państwowe, urnę do głosowania oraz parawany zapewniające tajność głosowania – wyjaśnia Młynarska-Chojnowska. – O krzyżach nie ma w ogóle mowy, dlatego uważam, że w tej sytuacji zachowano się właściwie. Zwłaszcza, że zmiana trwała krótką chwilę.

Taką sama opinię usłyszeliśmy od dyrektor zespołu prawnego i organizacji wyborów Krajowego Biura Wyborczego.

– Przewodniczący tej komisji w Zamościu nie złamał prawa. Mógł zarówno odmówić wyborcy zdjęcia krzyża, jak i zarządzić głosowanie komisji nad takim posunięciem. Na pewno nie będą z tego powodu wyciągane jakiekolwiek konsekwencje – zapewniła nas Beata Tokaj z KBW.

Komentarze 21

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
STYX / 15 lipca 2010 o 16:27
Gość napisał:
Jestem zwolennikiem PIS i uważam że to nie były wybory prymasa tylko wybory prezydenta RP która jest państwem świeckim i na symbole religijne w lokalach wyborczych miejsca być nie powinno bo mogą coś sugerować, mogą kogoś obrażać, mogą kogoś poniżać.

Popieram to co mówisz, ale nie wierzę,że jesteś z PiS-u bo Twoja wypowiedź jest na PiS-owca za mądra.
Avatar
Gość / 14 lipca 2010 o 11:10
Jestem zwolennikiem PIS i uważam że to nie były wybory prymasa tylko wybory prezydenta RP która jest państwem świeckim i na symbole religijne w lokalach wyborczych miejsca być nie powinno bo mogą coś sugerować, mogą kogoś obrażać, mogą kogoś poniżać.
Avatar
zamościanin / 14 lipca 2010 o 09:58
Kompletnie nie potrafię pojąć sensu wypowiedzi pani dyrektor UM. Zaiste. w tym przypadku nie chodzi tylko i wyłącznie o to, co mówi ustawa o wyborze Prezydenta RP. W tym przypadku mamy do czynienia z sytuacją, jakiej nie przewidziało prawo, a więc czego członkowie komisji robić nie powinni. Owszem prawa nie złamali, ale pozwolili na dziwny precedens. Poza tym w Naszym Dzienniku jest informacja o tym, iż pani dyrektor jest na urlopie, tutaj wypowiada się...

[url="http://www.naszdziennik.pl/bpl_index.php?dat=20100713&typ=po&id=po01.txt"]http://www.naszdziennik.pl/bpl_index.php?d...amp;id=po01.txt[/url]
Kompletnie nie potrafię pojąć sensu wypowiedzi pani dyrektor UM. Zaiste. w tym przypadku nie chodzi tylko i wyłącznie o to, co mówi ustawa o wyborze Prezydenta RP. W tym przypadku mamy do czynienia z sytuacją, jakiej nie przewidziało prawo, a więc czego członkowie komisji robić nie powinni. Owszem prawa nie złamali, ale pozwolili na dziwny precedens. Poza tym w Naszym Dzienniku jest informacja o tym, iż pani dyrektor jest na urlopie, tutaj wypowiada się...

[url="http://www.naszdziennik.pl/bpl_index.php?dat=20100713&typ=po&am... rozwiń
Avatar
pismak / 14 lipca 2010 o 09:03
Krzyz to nie sporny element, jak sie wyraził negatywnie nastawiony pseudopismak. Ciekawe napisałby tez sporny element o symbolach innych religii. Do szkoły mocium Panie i douczyc sie co nieco
Avatar
~leon~ / 14 lipca 2010 o 08:51
Gość napisał:
Błąd przewodniczacego.
Nie ma przepisu nakazujacego zdjąć krzyż.
Wyborca mógł nie głosować

a jest przepis , że ma być krzyż w lokalu wyborczym ?
Avatar
s / 14 lipca 2010 o 04:17
gość~ napisał:
Te koleś chyba się zagalopowałeś , albo strzeliłeś sobie ,,małpkę " od Palikota i walisz głupoty , aż żal d..ę ściska. Mordę to masz ty i ten , kto cię zrobił ( właściwie nie dorobił , bo jakiś straszny gamoń z ciebie). Poczekamy , zobaczymy , jakimi to Polacy będą światowcami, jak PO rządzi ( a rządzi już troszkę i nic ). Co zaś się tyczy twojej dalszej wypowiedzi: póki co , mamy więcej do powiedzenia , niż ci się wydaje. Ty i twoi idole możecie nas oszukiwać , wyśmiewać , w dupę równo rolować, bo to jak do tej pory najlepiej potraficie robić, ale jak to piszesz -,, mord " nam nie zamkniecie. Po to je karmimy ( byle czym , bo ledwo nam starcza na przeżycie), żeby głośno mówić , co nam leży na wątrobie. Jeśli sądzisz , że teraz Polska ruszy do przodu , to jesteś bardziej pusty , niż można się było tego spodziewać. Jeszcze jeleniu PO-wski zapłaczesz w obie garści, bo nawet nie spodziewasz się , co ci zgotują twoi zwolennicy. Ja swojego idola się nie wstydzę. Pamiętaj jedno- zwycięzca ma wielu,, przyjaciół-" zwyciężony ma DOBRYCH przyjaciół.

Napij sie wody!

Napij sie wody! rozwiń
Avatar
Gość / 14 lipca 2010 o 00:06
Błąd przewodniczacego.
Nie ma przepisu nakazujacego zdjąć krzyż.
Wyborca mógł nie głosować
Avatar
gość~ / 14 lipca 2010 o 00:02
Od razu widać kogo popierał , skoro mu tak bardzo ten krzyż przeszkadzał. Pewnie się baran śmiał z komisji , że tak łatwo dała się wyrolować. To się w pale nie mieści.
Avatar
anula / 13 lipca 2010 o 23:54
Komisja popełniła błąd , ściągając krzyż ze ściany. Ponad 80% Polaków deklaruje , że są katolikami. Polska ( póki co ) to jest nasz dom. Jakim prawem , ktoś , kto przychodzi do mojego domu , ma mi stawiać warunki , czy mam zdjąć , czy nie krzyż ze ściany. Nie widzi się coś , to wynocha skąd przyszedł.

,,Tylko pod krzyżem , tylko pod tym znakiem - Polska jest Polską , a Polak Polakiem" A. Mickiewicz

Polakom z krwi i kości krzyże nie przeszkadzają :


Nie zdejmę Krzyża z mojej ściany
Za żadne skarby świata,
Bo na nim Jezus ukochany
Grzeszników z niebem brata.

Nie zdejmę Krzyża z mego serca,
Choćby mi umrzeć trzeba,
Choćby mi groził kat, morderca,
Bo Krzyż to klucz do nieba.

Nie zdejmę Krzyża z mojej duszy,
Nie wyrwę go z sumienia,
Bo Krzyż szatana wniwecz kruszy,
Bo Krzyż to znak zbawienia.

A gdy zobaczę w poniewierce
Jezusa Krzyż i ranę,
Która otwiera Jego Serce,
W obronie Krzyża stanę.

Czemu się tak boicie krzyży ? Sumienia nieczyste ? Pytanie , czy w ogóle je posiadacie PO-wcy. Waszemu przywódcy też krzyż przeszkadza. Zamiast się wziąć za ważniejsze sprawy w kraju , to się wziął za usuwanie krzyża, upamiętniającego ofiary ze Smoleńska. Katolik.... Brak słów.
Komisja popełniła błąd , ściągając krzyż ze ściany. Ponad 80% Polaków deklaruje , że są katolikami. Polska ( póki co ) to jest nasz dom. Jakim prawem , ktoś , kto przychodzi do mojego domu , ma mi stawiać warunki , czy mam zdjąć , czy nie krzyż ze ściany. Nie widzi się coś , to wynocha skąd przyszedł.

,,Tylko pod krzyżem , tylko pod tym znakiem - Polska jest Polską , a Polak Polakiem" A. Mickiewicz

Polakom z krwi i kości krzyże nie przeszkadzają :


Nie zdejmę Krzyża z mojej ściany
Za ... rozwiń
Avatar
gość~ / 13 lipca 2010 o 23:32
~człowiek~ napisał:
każdy ma prawo do swoich poglądów. dewoci z lubelszczyzny proszeni są o zamknięcie mordy, gdyż przegraliście wybory i nie macie nic do powiedzenia. jesteście typem ludźmi przez których polska stała w miejscu.

Te koleś chyba się zagalopowałeś , albo strzeliłeś sobie ,,małpkę " od Palikota i walisz głupoty , aż żal d..ę ściska. Mordę to masz ty i ten , kto cię zrobił ( właściwie nie dorobił , bo jakiś straszny gamoń z ciebie). Poczekamy , zobaczymy , jakimi to Polacy będą światowcami, jak PO rządzi ( a rządzi już troszkę i nic ). Co zaś się tyczy twojej dalszej wypowiedzi: póki co , mamy więcej do powiedzenia , niż ci się wydaje. Ty i twoi idole możecie nas oszukiwać , wyśmiewać , w dupę równo rolować, bo to jak do tej pory najlepiej potraficie robić, ale jak to piszesz -,, mord " nam nie zamkniecie. Po to je karmimy ( byle czym , bo ledwo nam starcza na przeżycie), żeby głośno mówić , co nam leży na wątrobie. Jeśli sądzisz , że teraz Polska ruszy do przodu , to jesteś bardziej pusty , niż można się było tego spodziewać. Jeszcze jeleniu PO-wski zapłaczesz w obie garści, bo nawet nie spodziewasz się , co ci zgotują twoi zwolennicy. Ja swojego idola się nie wstydzę. Pamiętaj jedno- zwycięzca ma wielu,, przyjaciół-" zwyciężony ma DOBRYCH przyjaciół.

Te koleś chyba się zagalopowałeś , albo strzeliłeś sobie ,,małpkę " od Palikota i walisz głupoty , aż żal d..ę ściska. Mordę to masz ty i ten , kto cię zrobił ( właściwie nie dorobił , bo jakiś straszny gamoń z ciebie). Poczekamy , zobaczymy , jakimi to Polacy będą światowcami, jak PO rządzi ( a rządzi już troszkę i nic ). Co zaś się tyczy twojej dalszej wypowiedzi: póki co , mamy więcej do powiedzenia , niż ci się wydaje. Ty i twoi idole możecie nas oszukiwać , wyśmiewać , w dupę równo rolować, bo to jak do tej por... rozwiń
Avatar
STYX / 15 lipca 2010 o 16:27
Gość napisał:
Jestem zwolennikiem PIS i uważam że to nie były wybory prymasa tylko wybory prezydenta RP która jest państwem świeckim i na symbole religijne w lokalach wyborczych miejsca być nie powinno bo mogą coś sugerować, mogą kogoś obrażać, mogą kogoś poniżać.

Popieram to co mówisz, ale nie wierzę,że jesteś z PiS-u bo Twoja wypowiedź jest na PiS-owca za mądra.
Avatar
Gość / 14 lipca 2010 o 11:10
Jestem zwolennikiem PIS i uważam że to nie były wybory prymasa tylko wybory prezydenta RP która jest państwem świeckim i na symbole religijne w lokalach wyborczych miejsca być nie powinno bo mogą coś sugerować, mogą kogoś obrażać, mogą kogoś poniżać.
Avatar
zamościanin / 14 lipca 2010 o 09:58
Kompletnie nie potrafię pojąć sensu wypowiedzi pani dyrektor UM. Zaiste. w tym przypadku nie chodzi tylko i wyłącznie o to, co mówi ustawa o wyborze Prezydenta RP. W tym przypadku mamy do czynienia z sytuacją, jakiej nie przewidziało prawo, a więc czego członkowie komisji robić nie powinni. Owszem prawa nie złamali, ale pozwolili na dziwny precedens. Poza tym w Naszym Dzienniku jest informacja o tym, iż pani dyrektor jest na urlopie, tutaj wypowiada się...

[url="http://www.naszdziennik.pl/bpl_index.php?dat=20100713&typ=po&id=po01.txt"]http://www.naszdziennik.pl/bpl_index.php?d...amp;id=po01.txt[/url]
Kompletnie nie potrafię pojąć sensu wypowiedzi pani dyrektor UM. Zaiste. w tym przypadku nie chodzi tylko i wyłącznie o to, co mówi ustawa o wyborze Prezydenta RP. W tym przypadku mamy do czynienia z sytuacją, jakiej nie przewidziało prawo, a więc czego członkowie komisji robić nie powinni. Owszem prawa nie złamali, ale pozwolili na dziwny precedens. Poza tym w Naszym Dzienniku jest informacja o tym, iż pani dyrektor jest na urlopie, tutaj wypowiada się...

[url="http://www.naszdziennik.pl/bpl_index.php?dat=20100713&typ=po&am... rozwiń
Avatar
pismak / 14 lipca 2010 o 09:03
Krzyz to nie sporny element, jak sie wyraził negatywnie nastawiony pseudopismak. Ciekawe napisałby tez sporny element o symbolach innych religii. Do szkoły mocium Panie i douczyc sie co nieco
Avatar
~leon~ / 14 lipca 2010 o 08:51
Gość napisał:
Błąd przewodniczacego.
Nie ma przepisu nakazujacego zdjąć krzyż.
Wyborca mógł nie głosować

a jest przepis , że ma być krzyż w lokalu wyborczym ?
Avatar
s / 14 lipca 2010 o 04:17
gość~ napisał:
Te koleś chyba się zagalopowałeś , albo strzeliłeś sobie ,,małpkę " od Palikota i walisz głupoty , aż żal d..ę ściska. Mordę to masz ty i ten , kto cię zrobił ( właściwie nie dorobił , bo jakiś straszny gamoń z ciebie). Poczekamy , zobaczymy , jakimi to Polacy będą światowcami, jak PO rządzi ( a rządzi już troszkę i nic ). Co zaś się tyczy twojej dalszej wypowiedzi: póki co , mamy więcej do powiedzenia , niż ci się wydaje. Ty i twoi idole możecie nas oszukiwać , wyśmiewać , w dupę równo rolować, bo to jak do tej pory najlepiej potraficie robić, ale jak to piszesz -,, mord " nam nie zamkniecie. Po to je karmimy ( byle czym , bo ledwo nam starcza na przeżycie), żeby głośno mówić , co nam leży na wątrobie. Jeśli sądzisz , że teraz Polska ruszy do przodu , to jesteś bardziej pusty , niż można się było tego spodziewać. Jeszcze jeleniu PO-wski zapłaczesz w obie garści, bo nawet nie spodziewasz się , co ci zgotują twoi zwolennicy. Ja swojego idola się nie wstydzę. Pamiętaj jedno- zwycięzca ma wielu,, przyjaciół-" zwyciężony ma DOBRYCH przyjaciół.

Napij sie wody!

Napij sie wody! rozwiń
Avatar
Gość / 14 lipca 2010 o 00:06
Błąd przewodniczacego.
Nie ma przepisu nakazujacego zdjąć krzyż.
Wyborca mógł nie głosować
Avatar
gość~ / 14 lipca 2010 o 00:02
Od razu widać kogo popierał , skoro mu tak bardzo ten krzyż przeszkadzał. Pewnie się baran śmiał z komisji , że tak łatwo dała się wyrolować. To się w pale nie mieści.
Avatar
anula / 13 lipca 2010 o 23:54
Komisja popełniła błąd , ściągając krzyż ze ściany. Ponad 80% Polaków deklaruje , że są katolikami. Polska ( póki co ) to jest nasz dom. Jakim prawem , ktoś , kto przychodzi do mojego domu , ma mi stawiać warunki , czy mam zdjąć , czy nie krzyż ze ściany. Nie widzi się coś , to wynocha skąd przyszedł.

,,Tylko pod krzyżem , tylko pod tym znakiem - Polska jest Polską , a Polak Polakiem" A. Mickiewicz

Polakom z krwi i kości krzyże nie przeszkadzają :


Nie zdejmę Krzyża z mojej ściany
Za żadne skarby świata,
Bo na nim Jezus ukochany
Grzeszników z niebem brata.

Nie zdejmę Krzyża z mego serca,
Choćby mi umrzeć trzeba,
Choćby mi groził kat, morderca,
Bo Krzyż to klucz do nieba.

Nie zdejmę Krzyża z mojej duszy,
Nie wyrwę go z sumienia,
Bo Krzyż szatana wniwecz kruszy,
Bo Krzyż to znak zbawienia.

A gdy zobaczę w poniewierce
Jezusa Krzyż i ranę,
Która otwiera Jego Serce,
W obronie Krzyża stanę.

Czemu się tak boicie krzyży ? Sumienia nieczyste ? Pytanie , czy w ogóle je posiadacie PO-wcy. Waszemu przywódcy też krzyż przeszkadza. Zamiast się wziąć za ważniejsze sprawy w kraju , to się wziął za usuwanie krzyża, upamiętniającego ofiary ze Smoleńska. Katolik.... Brak słów.
Komisja popełniła błąd , ściągając krzyż ze ściany. Ponad 80% Polaków deklaruje , że są katolikami. Polska ( póki co ) to jest nasz dom. Jakim prawem , ktoś , kto przychodzi do mojego domu , ma mi stawiać warunki , czy mam zdjąć , czy nie krzyż ze ściany. Nie widzi się coś , to wynocha skąd przyszedł.

,,Tylko pod krzyżem , tylko pod tym znakiem - Polska jest Polską , a Polak Polakiem" A. Mickiewicz

Polakom z krwi i kości krzyże nie przeszkadzają :


Nie zdejmę Krzyża z mojej ściany
Za ... rozwiń
Avatar
gość~ / 13 lipca 2010 o 23:32
~człowiek~ napisał:
każdy ma prawo do swoich poglądów. dewoci z lubelszczyzny proszeni są o zamknięcie mordy, gdyż przegraliście wybory i nie macie nic do powiedzenia. jesteście typem ludźmi przez których polska stała w miejscu.

Te koleś chyba się zagalopowałeś , albo strzeliłeś sobie ,,małpkę " od Palikota i walisz głupoty , aż żal d..ę ściska. Mordę to masz ty i ten , kto cię zrobił ( właściwie nie dorobił , bo jakiś straszny gamoń z ciebie). Poczekamy , zobaczymy , jakimi to Polacy będą światowcami, jak PO rządzi ( a rządzi już troszkę i nic ). Co zaś się tyczy twojej dalszej wypowiedzi: póki co , mamy więcej do powiedzenia , niż ci się wydaje. Ty i twoi idole możecie nas oszukiwać , wyśmiewać , w dupę równo rolować, bo to jak do tej pory najlepiej potraficie robić, ale jak to piszesz -,, mord " nam nie zamkniecie. Po to je karmimy ( byle czym , bo ledwo nam starcza na przeżycie), żeby głośno mówić , co nam leży na wątrobie. Jeśli sądzisz , że teraz Polska ruszy do przodu , to jesteś bardziej pusty , niż można się było tego spodziewać. Jeszcze jeleniu PO-wski zapłaczesz w obie garści, bo nawet nie spodziewasz się , co ci zgotują twoi zwolennicy. Ja swojego idola się nie wstydzę. Pamiętaj jedno- zwycięzca ma wielu,, przyjaciół-" zwyciężony ma DOBRYCH przyjaciół.

Te koleś chyba się zagalopowałeś , albo strzeliłeś sobie ,,małpkę " od Palikota i walisz głupoty , aż żal d..ę ściska. Mordę to masz ty i ten , kto cię zrobił ( właściwie nie dorobił , bo jakiś straszny gamoń z ciebie). Poczekamy , zobaczymy , jakimi to Polacy będą światowcami, jak PO rządzi ( a rządzi już troszkę i nic ). Co zaś się tyczy twojej dalszej wypowiedzi: póki co , mamy więcej do powiedzenia , niż ci się wydaje. Ty i twoi idole możecie nas oszukiwać , wyśmiewać , w dupę równo rolować, bo to jak do tej por... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 21

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Miał być przy porodzie swojej córeczki. Zaginął w drodze z Niemiec do domu
galeria
film

Miał być przy porodzie swojej córeczki. Zaginął w drodze z Niemiec do domu 0 0

Mateusz Kawecki zaginął w drodze z Niemiec do Hutkowa pod Zamościem, skąd pochodzi. Od blisko dwóch miesięcy nie skontaktował się z najbliższymi. Rodzina nie wierzy jednak w czarne scenariusze snute przez jasnowidza. Liczą, że 30-latek zostanie odnaleziony zdrowy i będzie mógł cieszyć się z urodzonej już po jego zniknięciu córki.

Pisząc o Lublinie pomylił Bystrzycę z Wieprzem!
Wiersze między newsami

Pisząc o Lublinie pomylił Bystrzycę z Wieprzem! 1 0

Stanisław Barańczak wykorzystał Lublin w wierszu o… Dublinie. Wysyłając znajomym wierszowaną kartkę pocztową przywołał nasze miasto. Ale jak!

Już za chwilę zmiany w przepisach na prawo jazdy. Dodatkowe opłaty i szkolenie dla kierowców

Już za chwilę zmiany w przepisach na prawo jazdy. Dodatkowe opłaty i szkolenie dla kierowców 5 4

Jeżeli po 4 czerwca zdacie egzamin na prawo jazdy kategorii B, to szykujcie dodatkowe 300 złotych. Rząd wprowadza obowiązkowe szkolenia dla młodych kierowców.

Księgarnie się zamykają, ale on otwiera nową. W centrum Lublina

Księgarnie się zamykają, ale on otwiera nową. W centrum Lublina 0 2

Wbrew tendencji do zamykania księgarni stacjonarnych, w budynku Sądu Okręgowego powstała „Księgarnia sądowa”. Ma już pierwszych klientów.

Mieszkańcy chcą ograniczeń w dostępności alkoholu w mieście

Mieszkańcy chcą ograniczeń w dostępności alkoholu w mieście 7 6

W Białej Podlaskiej trwają kilkudniowe konsultacje społeczne w sprawie liczby zezwoleń na sprzedaż alkoholu. Na pierwszym spotkaniu większość mieszkańców była za ograniczeniem dostępności alkoholu w mieście.

Sąd poprosił o nagrania z TVP i TVN. Chodzi o sprawę Krzysztofa Żuka

Sąd poprosił o nagrania z TVP i TVN. Chodzi o sprawę Krzysztofa Żuka 0 13

Jeszcze w tym tygodniu ma zapaść decyzja, czy sędzia, której prezydent Lublina zarzucił brak obiektywizmu, zostanie odsunięta od wyrokowania w jego sprawie. Chodzi o spór toczący się przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym, gdzie Krzysztof Żuk broni się przed usunięciem ze stanowiska w Ratuszu przez wojewodę lubelskiego.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 23 maja 2018 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 23 maja 2018 r. 0 0

Rząd obiecuje 22 nowe mosty. Jeden ma powstać w woj. lubelskim [lokalizacje]
galeria

Rząd obiecuje 22 nowe mosty. Jeden ma powstać w woj. lubelskim [lokalizacje] 14 20

W ciągu najbliższych lat zaproponujemy program budowy 22 mostów na Wiśle, Odrze, Bugu, Narwi, Pilicy, Warcie i w wielu miejscach Polski – poinformował we wtorek premier Mateusz Morawiecki. Znamy lokalizacje nowych mostów.

Puławy: Lista miejskich zadań do przeglądu

Puławy: Lista miejskich zadań do przeglądu 5 0

Puławscy radni w czwartek przyjmą raport o wykonaniu Programu Zamierzeń Inwestycyjnych. To dokument mówiący o tym, które z dziesiątek zaplanowanych zadań zostały już wykonane, a na które nadal czekamy. Wśród tych ostatnich jest m.in. przedłużenie ul. Powiśle, czy montaż windy w ratuszu.

Przemytnicy stracili 475 podrabianych kurtek. Ale ubrania się nie zmarnują

Przemytnicy stracili 475 podrabianych kurtek. Ale ubrania się nie zmarnują 39 2

Podrobione kurtki trafią do podopiecznych lubelskiego Polskiego Czerwonego Krzyża. Celnicy z Małaszewicz odebrali je przemytnikom.

Lublin: Skradziono wózek inwalidzki, rodzina prosi o pomoc

Lublin: Skradziono wózek inwalidzki, rodzina prosi o pomoc 50 4

Elektryczny wózek inwalidzki został skradziony z klatki bloku przy ul. Skautów w Lublinie.

Karczemna awantura, szarpanie i wyzwiska na przyjęciu komunijnym. O co poszło?
galeria
film

Karczemna awantura, szarpanie i wyzwiska na przyjęciu komunijnym. O co poszło? 125 24

Poszło o rosół, który ponoć miał być nieświeży. Do tego nie wszyscy mieli dostać drugie danie. Przyjęcie komunijne w restauracji „Krokus” w Chełmie zakończyło się karczemną awanturą, szarpaniem i wyzwiskami. Sprawą zajęła się policja i prokuratura.

Burze w woj. lubelskim: Spadł grad, wiele interwencji strażaków

Burze w woj. lubelskim: Spadł grad, wiele interwencji strażaków 41 2

Strażacy kilkanaście razy interweniowali po burzach, które przechodzą nad woj. lubelskim.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.