Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama Wojewódzki Urząd Pracy

Nowa marka: Jabłka nadwiślańskie. Teraz będą je promować

O smacznych nadwiślańskich jabłkach ma dowiedzieć się cały świat. Ma powstać Centrum Obsługi Inwestora i portal poświęcony owocom. A jest co promować - w gminie działa kilkudziesięciu dużych sadowników.
Nowa marka: Jabłka nadwiślańskie. Teraz będą je promować
Specyficzny smak owoców rosnących w sadach na terenie gminy Józefów nad Wisłą to efekt specyficznego, wapiennego podłoża. - Skałki utrzymują wilgoć oraz nadają owocom unikalny smak. Dlatego postanowiliśmy stworzyć markę "Jabłko nadwiślański” - mówi Katarzyna Bartoś z Urzędu Gminy Józefów nad Wisłą.

Sadownicy przyklasnęli pomysłowi, a gmina poszukała środków. Na projekt złożony w Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości gminnym urzędnikom udało się pozyskać 156 tys. zł ze środków unijnych. Szacowany pełny koszt wypromowania marki to 183 tys. zł.

- Już podpisaliśmy umowę z LAWP. Teraz piszemy zapytania ofertowe do firm, które zajmą się promocją marki "Jabłko nadwiślańskie” - dodaje Katarzyna Bartoś. - Zamierzamy promować naszą markę na dużych imprezach, w mediach i w internecie.

Program potrwa do końca czerwca 2015 roku.

Podziel się
Oceń

Komentarze

Reklama