Wręczenie symbolicznego vouchera oraz oficjalne ogłoszenie wyników miało miejsce w czasie niedzielnego meczu w Gnieźnie pomiędzy miejscowym Carbonem Startem a GKM Grudziądz.
– Serdecznie dziękuję kibicom wszystkich klubów Nice Polskiej Ligi Żużlowej za zaangażowanie. Od początku rywalizacji klub z Gniezna znajdował się w czołówce i choć w końcowej fazie dużą aktywnością wykazali się kibice z Lublina i Grudziądza, to jednak kibice z pierwszej stolicy Polski okazali się najlepsi. Mam nadzieję, że ufundowana przez nas nagroda, poprawi infrastrukturę obiektu lub parku maszyn – powiedział Adam Krużyński, dyrektor zarządzający Nice Polska.
Zasady konkursu były bardzo proste – zainteresowane kluby umieściły na swojej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych baner reklamowy Nice Polskiej Ligi Żużlowej z aktywnym linkiem dedykowanym każdemu klubowi. Zwyciężył ten klub, którego kibice zanotowali najwięcej unikalnych wejść na stronę konkursową.
Kibice Carbon Startu Gniezno zanotowali ponad 3,3 tys. unikalnych wejść na stronę. W nagrodę klub otrzymał voucher o wartości 7,5 tys. zł brutto. Ta kwota wystarczy na montaż szlabanu, bram garażowych czy automatyki do bram wjazdowych.
Na drugim miejscu uplasował się KMŻ Lublin, przekraczając 2 tys. głosów – w nagrodę klub otrzyma voucher o wartości 6 tys. zł brutto. Na trzecim miejscu ostatecznie znalazł się GKM Grudziądz, który w ostatnich tygodniach spadł na najniższy stopień podium, zajmując przez długi okres trwania konkursu drugie miejsce.
Nagrodą za zajęcie trzeciego miejsca jest voucher o wartości 4,5 tys. zł brutto.
Kluby samodzielnie będą mogły dokonać wyboru produktów z oferty sponsora, które w największym stopniu usprawnią komunikację na tych obiektach. Urządzenia zostaną zainstalowane jeszcze we wrześniu przez Partnerów Handlowych Nice.
Konkurs Twój Nice Klub to tylko jeden z elementów aktywnego sponsoringu Nice PLŻ. Przypominamy, że w tym sezonie dzięki trójstronnemu porozumieniu pomiędzy Polskim Związkiem Motorowym, firmą Nice oraz Telewizja Polską sport żużlowy powrócił na otwartą antenę TVP.
Reklama
KMŻ Lublin drugi w konkursie Tówj Nice Klub
Kibice Startu Gniezno wykazali się największym zaangażowaniem w konkursie Twój Nice Klub zorganizowanym przez sponsora tytularnego ligi – firmę Nice. Drugie miejsce zajął KMŻ Lublin, a trzecie GKM Grudziądz
- 12.09.2014 18:45
Reklama












Komentarze