Reklama
Chcesz wojny? To wygraj grę Hearts of Iron III
Seria Hearts of Iron ze szwedzkiego studia Paradox słynie z niesłychanego skomplikowania i niesłychanych możliwości, jakie daje graczowi. Wystarczy powiedzieć, że w najnowszej odsłonie znalazło się ponad 10000 prowincji na olbrzymiej i wiernie odwzorowanej mapie świata.
- 04.09.2009 14:44
Akcja gry toczy się w latach 1936 – 1948. Mamy trzy lata na przygotowanie wybranego przez nas kraju do II wojny światowej.
W zależności od naszych poczynań będziemy mieli okazję przeżywać na własnej skórze różne historyczne wydarzenia, które autentycznie miały miejsce w owych ciężkich czasach. Sami możemy zadecydować, czy chcemy się poświęcić najdrobniejszym szczegółom – od rekrutacji batalionów, przez opracowywanie szczegółowych harmonogramów produkcji poszczególnych typów czołgów, do nadzoru badań naukowych, czy zająć się ogólniejszymi zadaniami.
Do wyboru mamy wszystkie istniejące wówczas państwa. Począwszy od III Rzeszy, ZSRR, przez Polskę, Holandię, Francję… Stan każdego państwa w roku 1936 odwzorowano bardzo dokładnie. Tak pod względem politycznym (w składach rządów znajdziemy prawdziwe postacie), jak i technologicznym czy gospodarczym.
Gra jak encyklopedia
Przeglądanie kolejnych tabel, wykresów czy informacji wygląda momentami jak studiowanie encyklopedii. I to trójwymiarowej, bo HoI – podobnie jak Europa Universalis 3 – doczekał się grafiki w 3D (choć i tak większość czasu gry spędzimy na przesuwaniu suwaków i klikaniu po wykresach).
To rozgrywka na całe miesiące. Pod kilkoma warunkami: że albo jest się fanem poprzednich gier z Paradoxu, albo ma się mnóstwo wolnego czasu. Najpierw na przestudiowanie instrukcji wielkości całkiem sporej książki, a potem odkrycie w grze, jak to wszystko działa. Wtedy Hearts of Iron okaże się jednym z najlepszych tytułów strategicznych ostatnich lat.
Mamy dla was \"Hearts of Iron III”
Jak ją zdobyć?
Wyślij do nas SMS o treści dw.gra.iron z imieniem, nazwiskiem i adresem na numer 72601 (koszt SMS-a: 2 zł + VAT).
Na SMS-y czekamy do 14 września
Reklama













Komentarze