Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Resident Evil 5 do wygrania

Straszne upały i jeszcze straszniejsze zombie – tak w skrócie wygląda Afryka w najnowszej odsłonie kultowego (tu akurat to słowo jest na miejscu) survival horroru.
W Residentach zawsze chodzi o to samo: mamy piekielnie groźny wirus, który zamienia ludzi zombie. W tle są tajemnicze laboratoria i wredne korporacje. A na pierwszym planie jest bohater, który z tym wszystkim walczy. Albo para bohaterów. W Resident Evil 5 ruszamy do Afryki. I tu trzeba oddać programistom, że to świetnie zrobiona Afryka. Może nie aż tak fajnie jak w Far Cry 2, ale to, co widzimy na ekranie może się podobać. W tejże Afryce panoszy się T-virus, a my zostajemy niejakim Chrisem Redfieldem, agentem organizacji Bioterrorism Security Assessment Alliance (B.S.A.A.). U naszego boku pojawia się zaś znacznie ładniejsza Shevy Alomar. W tym z kolei miejscu trzeba oddać programistom, że to bardzo dobrze skonstruowana pomocniczka. Świetnie radzi sobie sama, często wybawi nas z kłopotów, a mówiąc najprościej: możemy poświęcić się grze, a nie nieustawicznej opiece nad komputerowym kompanem o umysłowości marchewki. Mniej strachu, więcej akcji Seria RE to prawie synonim survival horroru. Tyle, że w piątej części horroru jest… mało. Raczej nie będziemy wrzeszczeć w nocy z powodu tej gry. Ale będziemy w nocy wracać do komputera: Resident Evil ma swój klimat, niezłych przeciwników i boksów, dobrze zaprojektowane lokacje. Trzeba się tylko przyzwyczaić, że nie można jednocześnie iść i strzelać. Z dodatkowych atrakcji mamy jeszcze bardzo dobry tryb kooperacji i możność podłączenia okularów 3D Vision na PC. Mamy dla was Resident Evil 5 Wyślij do nas SMS o treści dw.gra.evil z imieniem, nazwiskiem i adresem na numer 72601 (koszt SMS-a: 2 zł + VAT) Konkurs trwa do 1 października

Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama