Uciszą reklamy telewizyjne
Denerwują cię głośne reklamy puszczane co chwilę w podczas audycji telewizyjnych? We wtorek Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ma przyjąć w tej sprawie rozporządzenie, które ma ukrócić irytujące metody emitowania spotów przez stacje.
- 14.12.2009 08:59
KRRiT chce, by reklama nie była głośniejsza niż programy emitowane przed i po bloku reklamowym. Nowe przepisy mają wejść w życie za pół roku - ustalili dziennikarze \"Dziennika\".
Prawne próby \"wyciszenia\" reklam nie odniosły spodziewanych efektów. Przerwy reklamowe nadal są wyraźnie głośniejsze od telewizyjnych audycji. Teraz nadawcy będą musieli używać do oceniania reklam określonych przez radę urządzeń i oprogramowania. Jeżeli nie będą się stosować do postanowień KRRiT, czekają ich upomnienia i uciążliwe kary finansowe.
W ubiegłym roku do KRRiT na zbyt głośne reklamy wpłynęło 108 skarg.
Reklama












Komentarze