Reklama
Battlefield: Bad Company 2. Już 81 000 000 000 punktów
2,3 miliona sprzedanych egzemplarzy w dwa tygodnie. I to tylko w Ameryce Północnej i Europie. A w Polsce? W Polsce sprzedano 30 tys. gier, co też jest jednym z lepszych wyników w historii.
- 21.03.2010 14:55
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników sprzedaży. W ciągu pierwszych 48 godzin od premiery chętnych do udziału w rozgrywkach multiplayer było tak wielu, że nasze serwery odmówiły posłuszeństwa. Taki jest właśnie rezultat masowego zainteresowania graczy - tłumaczył Karl Magnus Troedsson, producent wykonawczy marki Battlefield. - Teraz dysponujemy odpowiednimi możliwościami, by poradzić sobie z monitorowaniem dalszych rozgrywek.
Krzysztof Zych z Electronic Arts Polska też miał powody do zadowolenia: - 30 000 gier, które trafiły w ręce polskich klientów w ciągu 2 tygodni to niezwykły wynik. Takie otwarcia mają tylko największe przeboje rynkowe.
Przy okazji udostępniono parę statystyk z Battlefield: Bad Company 2:
81 000 000 000 (miliardów) zdobytych punktów w trybie multiplayer
43 000 000 odblokowanych broni i gadżetów w trybie multiplayer
Ponad 6 milionów odsłon filmików z gry w serwisie YouTube
2 900 000 godzin spędzonych łącznie na zabawie w czasie jednej doby
230 tysięcy jednocześnie zalogowanych graczy
Reklama













Komentarze