Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Disciples III: Odrodzenie. W Polsce już w czerwcu

Fani turowych strategii w stylu Heroes of Might & Magic długo czekali na tę wiadomość. Premiera Disciples III wielokrotnie była przekładana, ale wreszcie wszystko jest jasne.
W Rosji – w końcu za grę odpowiada rosyjskie studio .dot – gra wyszła już w grudniu. Teraz już wiadomo, że w Polsce ukaże się w czerwcu. A dlaczego była to tak oczekiwana gra? Bo druga Disciples II przez wielu graczy była stawiana na równi ze słynną Heroes of Might & Magic III. Niektórzy cenili ja sobie nawet wyżej za mroczny klimat. Czy z Odrodzeniem będzie podobnie? Grę zrobiono wedle klasycznego schematu: kraina magii i smoków, zamki i bohaterowie, którymi kierujemy, lochy, skarby, magiczne artefakty… i wszystko w turach. Tym razem przeniesiemy się do krainy Nevendaar, która stoi na krawędzi wielkiej wojny. Kruchy rozejm wisi na włosku, mroczne siły nadciągają, by utopić świat w szaleństwie wojny. Powstrzymać zagładę mogą tylko największe siły Nevendaar\'u: Ludzkie Imperium, Legion Potępionych i Ostatnie Elfickie Przymierze. A stąd już blisko do konkluzji, że gracz – czyli my – przejmie kontrole właśnie nad jednym z tych trzech stronnictw. Disciples III: Odrodzenie to trzy rozbudowane kampanie (każda składa się z 19 misji). Gracz otrzymuje do dyspozycji ponad 170 jednostek i bohaterów z pięciu ras. W sumie najwięcej zmian w grze dotyczy jednak nie mechanizmów rozgrywki, a oprawy graficznej. Ta może się podobać. Odpowiednio mroczna i nie pozbawiona klimatu, a przy okazji niebrzydka.

Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama